PDA

View Full Version : Kurt Angle vs Abbas Jadidi



The Persian Killer
16-11-2007, 18:51
ik snap het nog steeds niet ... :boos::boos:
hoe kn kurt angle nou winnen ..:boos::boos:
is gwn Bullshit:boos::boos::boos:

part 1

http://www.youtube.com/watch?v=P6h8DlEwujk


part 2


http://www.youtube.com/watch?v=42O8Bb2_CKk

Italian*Berlusconi*
16-11-2007, 19:10
wat is hier niet aan te snappen... Het is echt geen pannekoek op de mat hoor die Kurt angle, niet voor niks olympisch goud gehaald.

The Persian Killer
16-11-2007, 19:21
wat is hier niet aan te snappen... Het is echt geen pannekoek op de mat hoor die Kurt angle, niet voor niks olympisch goud gehaald.


abbas jadidi is een van de bestee ..

en als je na deze video kijkt ..
weet je dat de echte winnar abbas jadidi is ..
ze hebben hem gwn genaaid ..

Biiyen
16-11-2007, 19:28
abbas jadidi is een van de bestee ..


Kurt Angle niet dan? Ik heb echt het idee dat jij geen idee hebt over hoe goed Angle is. :D Het idee is vaak dat als iemand bij de WWE worstelt dat jet daarom een koekje ofzo is. Maar bedenk wel dat de WWE de allerbeste college worstelaars binnen haalt.

The Bulldog
16-11-2007, 20:18
oke leg me uit, ik ben niet los op het worstelen.

ik zie dat de amerikaan meer acties wilde maken, maar dat hij door 2 goede opduw acties van de Arabier bina buiten de mat kwam.

in mijn ogen wint de actievere worstelaar dan...

wat zijn de criteria die gelden...en hoezo is die andere worstelaar volgens jou genaaid..

danial
16-11-2007, 20:42
oke leg me uit, ik ben niet los op het worstelen.

ik zie dat de amerikaan meer acties wilde maken, maar dat hij door 2 goede opduw acties van de Arabier bina buiten de mat kwam.

in mijn ogen wint de actievere worstelaar dan...

wat zijn de criteria die gelden...en hoezo is die andere worstelaar volgens jou genaaid..
hij is geen arabier, hij komt uit iran.
ik weet niet of je hem ken, maar hij is inderdaad een van de beste van de wereld geweest, hij heeft ook de wereld titel voor 96kg als ik het goed heb. hij heeft al eerdre van die amerikaan gewonen, en ook nog binnen de tijd. maar hier heeft ie het minder goed gedaan, hij kon wel meer. maarja elke sporter maakt die dagen mee

danial
16-11-2007, 20:57
heb die partij weer gezien, jadidi had inderdaad gewonnen. op moment dat punten gelijk zijn, veliest degene die een strafpunt gekregen heb (Kurt dus).
akh dat heb je met die amerikanen ;)

De dikke nudist
16-11-2007, 20:59
oke leg me uit, ik ben niet los op het worstelen.

ik zie dat de amerikaan meer acties wilde maken, maar dat hij door 2 goede opduw acties van de Arabier bina buiten de mat kwam.

in mijn ogen wint de actievere worstelaar dan...

wat zijn de criteria die gelden...en hoezo is die andere worstelaar volgens jou genaaid..
Het is idd. makkelijker een winnaar te bepalen als er klappen vallen of er iemand tapt :).

wrestler_nl
16-11-2007, 21:21
heb die partij weer gezien, jadidi had inderdaad gewonnen. op moment dat punten gelijk zijn, veliest degene die een strafpunt gekregen heb (Kurt dus).
akh dat heb je met die amerikanen ;)


Kurt had inderdaad moeten verliezen :thup::thup:

danial
16-11-2007, 21:47
Kurt had inderdaad moeten verliezen :thup::thup:
hij had ook verloren:D

The Bulldog
16-11-2007, 22:00
hij is geen arabier, hij komt uit iran.
ik weet niet of je hem ken, maar hij is inderdaad een van de beste van de wereld geweest, hij heeft ook de wereld titel voor 96kg als ik het goed heb. hij heeft al eerdre van die amerikaan gewonen, en ook nog binnen de tijd. maar hier heeft ie het minder goed gedaan, hij kon wel meer. maarja elke sporter maakt die dagen mee

oke sorry...iran ...was even vergeten dat dat niet onder de arabische landen valt...

is idd klote als je door zo`n fout het goed mis loopt..

The Persian Killer
16-11-2007, 22:46
heb die partij weer gezien, jadidi had inderdaad gewonnen. op moment dat punten gelijk zijn, veliest degene die een strafpunt gekregen heb (Kurt dus).
akh dat heb je met die amerikanen ;)


x2 ....

abbas jadidi :

Olympic Silver 1996 Atlanta
World Champion 1998
World Bronze 1995, 1999
World Cup Champion 1998
Asian Champion 1993, 1996 1998


ik zeg niet dat kurt slecht is ..
ma deze worstel partij was voor abbas jadidi ...

wrestler_nl
17-11-2007, 13:43
x2 ....

abbas jadidi :

Olympic Silver 1996 Atlanta
World Champion 1998
World Bronze 1995, 1999
World Cup Champion 1998
Asian Champion 1993, 1996 1998


ik zeg niet dat kurt slecht is ..
ma deze worstel partij was voor abbas jadidi ...


Kurt Angle:

Olympic GOLD 1996 Atlanta
Worldchampionship GOLD 1995 Chattanooga, U.S.
World cup BRONZE 1992 Moscow, Russia
World cup SILVER 1995 Chattanooga, U.S

Deze partij was wel voor jadidi maar die kurt heeft ook een goed cariere achter zich gelaten......

Robbie
19-11-2007, 23:13
Kurt Angel heeft verdient gewonnen. In het eerste filmpje is hij de meest aanvallende worstelaars. Oke zijn grepen lukken niet echt maar hij valt wel aan. Dit waren nog de oude regels bij het worstelen. De worstelaar die toen met zijn armen aan de binnenzijde aan het worstelen is is de aanvallende worstelaar. Abbas was steeds aan de buitenkant met zijn armen en dat noem je dan een pasieffe worstelaar. Ook heeft Kurt de laatste punt gemaakt en dat telt ook mee met een 1 tegen 1 uitslag.

Filmpje 2 gingen ze gelijk op en was er niet echt een winnaar te zien. Kurt heeft gewoon de
meeste inzet getoont daarom is hij verdient winnaar geworden van deze partij.

Ik moet wel zeggen dat dit nou niet een mooi filmje was, ze waren allebei gewacht aan elkaar en namen geen groot risico. Er zijn wel 1000x mooiere filmpje te vinden van hen.

Ik hoop dat jullie nou een antwoord hebben!!!

Robbie
19-11-2007, 23:14
oke leg me uit, ik ben niet los op het worstelen.

ik zie dat de amerikaan meer acties wilde maken, maar dat hij door 2 goede opduw acties van de Arabier bina buiten de mat kwam.

in mijn ogen wint de actievere worstelaar dan...

wat zijn de criteria die gelden...en hoezo is die andere worstelaar volgens jou genaaid..


Dit klopt wat je zegt Underdog

The_Rock
19-11-2007, 23:37
Heb jij ff pech dat het allemaal jaren geleden is geweest. Je kan er niks aan doen. Live with it :)

danial
19-11-2007, 23:52
Dit klopt wat je zegt Underdog
volgens mij doe je ook worstelen, of misschien ben je trainer, JAMMER dat je dan helemaal geen kennis heb, want dat zie ik van je uitspraak. jadidi was de enige die probeerde wat te doen, hij gaat steeds voor de shoot, dat het hem niet lukt is niet van belang. enige was kurt doet, is verdedigen en niet geshoot worden, en als je goed ziet, krijgt de amerikaan een waarscheeuwing en moet naar de grond, en dat is de eerst belangrijke die in de beslissing genomen word.
osu

Robbie
20-11-2007, 09:49
volgens mij doe je ook worstelen, of misschien ben je trainer, JAMMER dat je dan helemaal geen kennis heb, want dat zie ik van je uitspraak. jadidi was de enige die probeerde wat te doen, hij gaat steeds voor de shoot, dat het hem niet lukt is niet van belang. enige was kurt doet, is verdedigen en niet geshoot worden, en als je goed ziet, krijgt de amerikaan een waarscheeuwing en moet naar de grond, en dat is de eerst belangrijke die in de beslissing genomen word.
osu

Ach ja, hij kreeg helemaal GEEN waarschuwing (Kurt). Omdat hij Passief was (TERM IN WORSTELEN) moest hij in kniebrug. Maar die Jadidi is net zoveel of wel meer in kniebrug gezet omdat hij passief worstelde. Kurt nam de meeste acties en won de wedstrijd daardoor.
Moet wel zeggen dat beide niet veel of te wel geen mooie acties lieten zien!!

Maar Danial waar haal jij je ON kennis vandaan??? Want ik zie aan jou uitspraak dat je totaal GEEN kennis heb van het worstelen??

The Persian Killer
20-11-2007, 14:33
hoevell punten kryg je 4 n schroef ?

( je krijgt 2 punten .. en niet 1 .. )

kijk na de eerste filmpje ..

danial
20-11-2007, 15:13
Robbie, je bent echt grappig, inderdaad wat persian killer zegt, kijk die eerste filmpje weer. maarja als dat jouw mening is, vind ik het ook goed. hoewel het 100% verkeerd is.

wrestler_nl
20-11-2007, 15:31
hoevell punten kryg je 4 n schroef ?

( je krijgt 2 punten .. en niet 1 .. )

kijk na de eerste filmpje ..


....x2

Robbie
20-11-2007, 15:42
Robbie, je bent echt grappig, inderdaad wat persian killer zegt, kijk die eerste filmpje weer. maarja als dat jouw mening is, vind ik het ook goed. hoewel het 100% verkeerd is.

Waarom ben ik dan grappig. ?? Ga zo wel effe dat filmpje weer kijken ivm schroef!!!

Robbie
20-11-2007, 17:34
Oplossing gevonden. Ik laat de filmpjes bekijken door een Olympisch Worstelen scheidsrechter. Dan is het gelijk uit de wereld!!!

The Persian Killer
20-11-2007, 18:45
Ga zo wel effe dat filmpje weer kijken ivm schroef!!!


:thup::thup: :thup::thup: ..................... en ???

Robbie
21-11-2007, 21:45
:thup::thup: :thup::thup: ..................... en ???

Klopt heb je gelijk in, je hoort 2 punten te krijgen. Maar ik zie dat de scheids op de mat wel 2 punten geeft (2 vingers). de scheids aan de kant gaat niet mee en geeft er 1.

En inderdaad dit klopt niet en dan had Abbas moeten winnen.

Ik heb dit filmpje naar een NL scheids gestuurt kijken wat hij zegt!!

wrestler_nl
22-11-2007, 00:44
Klopt heb je gelijk in, je hoort 2 punten te krijgen. Maar ik zie dat de scheids op de mat wel 2 punten geeft (2 vingers). de scheids aan de kant gaat niet mee en geeft er 1.

En inderdaad dit klopt niet en dan had Abbas moeten winnen.

Ik heb dit filmpje naar een NL scheids gestuurt kijken wat hij zegt!!

goeie oplossing...:thup:.......

The Persian Killer
22-11-2007, 15:32
Klopt heb je gelijk in, je hoort 2 punten te krijgen. Maar ik zie dat de scheids op de mat wel 2 punten geeft (2 vingers). de scheids aan de kant gaat niet mee en geeft er 1.

En inderdaad dit klopt niet en dan had Abbas moeten winnen.

Ik heb dit filmpje naar een NL scheids gestuurt kijken wat hij zegt!!


jaaaaaaaaaaaaaaaah ... ik zei tochhhh :D

en de winnar is abbas jadidiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :lol::lol: