PDA

View Full Version : Uitslagen Ultimate Glory 6 *spoiler*



Justinian
17-11-2007, 21:04
Ik heb een aantal uitslagen door gekregen, zie hieronder. Ik heb begrepen dat de zaal goed vol zit en de sfeer is ook top (zoals altijd). Eurosport maakt opnames, dus dat is ook goed geregeld.

SH B -74kg Tobias “B3LIK3M3” Krone (Tatsujin Dojo,NL) vs Ralf Schouten (B.A. Physical, NL) DRAW

SH B -76kg Raymond Jarman (W.O.P.)(B.A. Physical, NL) vs Kuku Victor (Team Relex, NL)

SH A -91kg Robert Jocz (W.O.P.) (Team Beast of the East, PL) vs Didier “Black Jack” Kapalata (Perfect Team, BLG)

SH A -76kg Willy Ni (B.A. Physical, NL) vs Roemer Trompert (GROUND 'N POUND) (Tatsujin Dojo, NL)

VOLGENDE PARTIJ
SH B +100kg Andy Jekel (Tatsujin Dojo, NL) vs Cherise Mohamed (Team Impactu, FR)
Andy komt op met Rocky theme :D Ik probeer jullie op de hoogte te houden!




Uitslagen met dank aan Mickey, met wie ik telefonisch contact heb.

Khanom Thom
17-11-2007, 21:12
Ik heb een aantal uitslagen door gekregen, zie hieronder. Ik heb begrepen dat de zaal goed vol zit en de sfeer is ook top (zoals altijd). Eurosport maakt opnames, dus dat is ook goed geregeld.

Huh, ik dacht dat eurosport geen MMA meer uit mocht zenden..? Zal wel vet zijn om weer MMA (Shooto) partijen te zien op eurosport.. vooral natuurlijk die van Ultimate Glory!! (helemaal als je er niet bij kon zijn, zoals ik... :()

:thup:

Justinian
17-11-2007, 21:15
Huh, ik dacht dat eurosport geen MMA meer uit mocht zenden..? Zal wel vet zijn om weer MMA (Shooto) partijen te zien op eurosport.. vooral natuurlijk die van Ultimate Glory!! (helemaal als je er niet bij kon zijn, zoals ik... :()

:thup:
Misschien komen ze alleen voor de kickbokspartijen.

Justinian
17-11-2007, 21:18
Andy verloren op KO. Hij kreeg drie knieen op zijn gezicht, waarop hij eindelijk neerging. Hij was al twee keer eerder neer gegaan, maar bleef telkens opstaan(!). Wat dat betreft was de Rocky theme wel toepasselijk. Andy heeft zijn tegenstander nog wel een keer 8 tellen bezorgd in de tweede ronde. Volgens Mickey een erg mooie en harde partij!

jordamn
17-11-2007, 21:21
Ik heb een aantal uitslagen door gekregen, zie hieronder. Ik heb begrepen dat de zaal goed vol zit en de sfeer is ook top (zoals altijd). Eurosport maakt opnames, dus dat is ook goed geregeld.

SH B -74kg Tobias “B3LIK3M3” Krone (Tatsujin Dojo,NL) vs Ralf Schouten (B.A. Physical, NL) DRAW HEY RALF KEREL USH!! BEN BENIEUWD NAAR DE BEELDEN.

SH B -76kg Raymond Jarman (W.O.P.)(B.A. Physical, NL) vs Kuku Victor (Team Relex, NL) GEFELICITEERD JARMAN!! WAS HET WEER EEN KNALPARTIJ?

SH A -76kg Willy Ni (B.A. Physical, NL) vs Roemer Trompert (GROUND 'N POUND) (Tatsujin Dojo, NL) DAMN JAMMER! WILLY NI VECHT ECHT TE WEINIG PARTIJEN, HIJ RAAKT ZO NOOIT IN WEDSTRIJDRITME. ROEMER GEFELICITEERD.




JUSTINIAN DANK JE VOOR DE UITSLAGEN!

The Bulldog
17-11-2007, 21:22
Jammer van Andy.....

Willy ook beter de volgende keer..

Justi bedankt man...zo kan ik toch nog mee genieten...super

Justinian
17-11-2007, 21:27
Volgens mij is het nu pauze:

SH C+ -70kg PJ Bosma (B.A. Physical, NL) VS Mohamed Benmoussa (Messive, NL)

SH C+ -76kg Gerben Hulshegge (B.A. Physical, NL) vs Wesley Quint (Tatsujin Dojo Arnhem, NL)

SH C+ -83kg Ritchie Vink (B.A. Physical, NL) vs Dennis Selhorst (Tatsujin Dojo Arnhem)

SH C+ -91kg Remco van den Brink (B.A. Physical, NL) vs tba

Hoofdprogramma: 18.00 uur

SH B -74kg Tobias “B3LIK3M3” Krone (Tatsujin Dojo,NL) vs Ralf Schouten (B.A. Physical, NL)

SH B -76kg Raymond Jarman (B.A. Physical, NL) vs Kuku Victor (Team Relex, NL)

SH A -91kg Robert Jocz (Team Beast of the East, PL) vs Didier “Black Jack” Kapalata (Perfect Team, BLG)

SH B -76kg Tommy Depret (Perfect Team, BLG) vs Golden Lloyd (Free Lance, FR)

SH A -76kg Willy Ni (B.A. Physical, NL) vs Roemer Trompert (Tatsujin Dojo, NL)

SH B +100kg Andy Jekel (Tatsujin Dojo, NL) vs Cherise Mohamed (Team Impactu, FR)

Pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze

SH A -76kg Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, PL) vs Niek Tromp (Team Duncan, NL)

SH A -70kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Kemal Sivil (German Best Team, DLD)

MT C -74,5kg Matthieu Lawalata (B.A. Physical, NL) vs Duol Chen (A.M. Gym, NL)

SH A -91kg Antony Rea (Team Jucao, FR) vs Jimmy Mertens (Team Topfighters, BLG)

MT A +100kg Errol Zimmerman (Golden Glory, NL) vs Kenan Akbulut (Sportpalast Bielefield, GER)

SH A -83kg Siyar “Da Killa” Bahadurzada (Golden Glory, NL) vs Nathan `Satan` Schouteren (V.C. de Groot, NL)

Strange Cutbean
17-11-2007, 21:35
Weet iemand de uitslagen van de partijen in het voorprogramma?

bloody
17-11-2007, 22:01
he is het nu pauze ?

Tony
17-11-2007, 22:11
Iemand die al weet wat jimmy mertens en niek tromp gemaakt hebben?

bloody
17-11-2007, 22:15
oh ik ben benieuwd naar siyar en nathan!!!!!!!!!

jordamn
17-11-2007, 22:17
en ik ook naar die van Lawa, alhoewel ik geloof dat ie deze zeker wint.

Paganstars
17-11-2007, 22:27
jammer van andy!

bloody
17-11-2007, 22:29
ja zeker jammer voor Andy! Damn ik dacht dat wordt een makkie

PigDog
17-11-2007, 22:29
Siyar is mijn laatste hoop, anders is het gedaan met mijn VCash............
Goed van Roemer, maar godverdegod..........
Nu sta ik weer op die 25 zielige "heb-medelijden-en-geef-me-een-aalmoes" punten......

Ben
17-11-2007, 22:32
roemer heeft meer als een jaar niet gevochten dus dat maakt niet uit

jordamn
17-11-2007, 22:44
in juni nog tegen jarman in ede

Justinian
17-11-2007, 22:54
Het duurde even, maar ik heb weer een aantal uitslagen:


SH A -76kg Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, PL) vs Niek Tromp (Team Duncan, NL)
DRAW

MT C -74,5kg Matthieu Lawalata (punten) (B.A. Physical, NL) vs Duol Chen (A.M. Gym, NL)

SH A -91kg Antony Rea (med. interventie)(Team Jucao, FR) vs Jimmy Mertens (Team Topfighters, BLG)

Justinian
17-11-2007, 22:56
Vincent Latoel was trouwens ziek en heeft daarom niet gevochten.

jordamn
17-11-2007, 22:57
Ok dan Lawa!!

jordamn
17-11-2007, 22:59
Vincent Latoel was trouwens ziek en heeft daarom niet gevochten.

Jammer maar beterschap. Wel goeie keuze, anders krijg je dat gezeik van ik verloor omdat ziek vocht.

Justinian
17-11-2007, 23:03
Errol Zimmer gewonnen op TKO. Tegenstander was - en ik citeer - "een pannenkoek" ;)

Nu is Siyar vs Nathan!!!

Eelco
17-11-2007, 23:03
Siyar is mijn laatste hoop, anders is het gedaan met mijn VCash............
Goed van Roemer, maar godverdegod..........
Nu sta ik weer op die 25 zielige "heb-medelijden-en-geef-me-een-aalmoes" punten......

LoL!! Helaas hier hetzelfde verhaal:crying:

Ben
17-11-2007, 23:10
in juni nog tegen jarman in ede

oke maar dat was zn eerste na lange tijd

bloody
17-11-2007, 23:10
go siyar!

Ben
17-11-2007, 23:11
jammer niek

Justinian
17-11-2007, 23:11
Siyar wint op stoppage, ground 'n pound!

Ben
17-11-2007, 23:13
das snel oke dan siyar

el bastardo
17-11-2007, 23:18
Tnx voor de uitslagen!

jordamn
17-11-2007, 23:19
wow!


hey thanks voor de uitslagen.

bloody
17-11-2007, 23:25
gefeliciteerd siyar ik ben benieuwd naar de mm

Tony
17-11-2007, 23:34
damn, waarom jimmy mertens verloren? Cut ofzo?

Briant
17-11-2007, 23:50
gebroken neus leek het op

CDW
17-11-2007, 23:54
Gebroken neus idd. Siyar won op een brute GnP van Nathan alleen het was erg jammer dat binnen 10 sec. de hele ring vol stond met fans van Siyar terwijl Nathan nog KO op de grond lag. Sommige fans struikelde zelfs over Nathan heen. Ik snap niet dat mensen niet het fatsoen kunnen hebben om uit die ring te blijven als ze er niets te zoeken hebben!!

Khanom Thom
18-11-2007, 00:09
Thnx voor de uitslagen; Siyar en the rest... congratz! :thup:

Wim
18-11-2007, 02:15
Wat deed Tommy Depret?

Kim
18-11-2007, 02:25
Gebroken neus idd. Siyar won op een brute GnP van Nathan alleen het was erg jammer dat binnen 10 sec. de hele ring vol stond met fans van Siyar terwijl Nathan nog KO op de grond lag. Sommige fans struikelde zelfs over Nathan heen. Ik snap niet dat mensen niet het fatsoen kunnen hebben om uit die ring te blijven als ze er niets te zoeken hebben!!

Ja heel jammer voor Nathan maar Siyar was gewoon de betere.

Idd heel respectloos van die mensen ja, van tevoren stond heel de hoek al vol met fans van Siyar, heel leuk voor hem, maar niet de bedoeling. En dan idd dat op het einde dat iedereen de ring instormde, hoe respectloos kan je zijn, dat kan je écht niet maken. Heel triest.

payap
18-11-2007, 02:36
Wat deed Tommy Depret?

Gewonnen in de 1e ronde op een nekklem meen ik. Hij sloeg al redelijk snel zijn tegenstander down en besliste iets later de partij

Wim
18-11-2007, 03:36
Proficiat Tommy!

MMundo
18-11-2007, 04:43
T was een top gala, mensen uit ede en Martijn! Zo'n gala zou ik ieder weekend wel willen hebben gewoon om 22.00 klaar en echt super partijen gezien!!
ECHT GOED!

micha
18-11-2007, 08:36
thanks

Wheelie
18-11-2007, 10:47
Gala was top, echt mooie partijen gezien :)

Die tegenstander van Zimmerman vond ik waardeloos, die kwam duidelijk niet om te vechten.
IMO hebben we hier in Nederland nog betere vechters in de B Klasse

TheSkindo
18-11-2007, 11:03
B is nog te veel eer, die gast had niet meer als 3 lessen gehad....Super gala verder...Alleen de catering was zwaar bagger....

Persoonlijke favorieten: Raymond Jarman vs Kuku Victor en Willy Ni vs Roemer Trompert

Wheelie
18-11-2007, 11:06
Volgens mij was het eten al voor ded pauze op ;)

Tony
18-11-2007, 11:23
Ah ok.. jammer.. Jimmy Mertens dus een gebroken neus. Hoe deed hij het totdat zijn neus brak?

en Niek Tromp, hoezo een draw? Wist niet eens dat dat kon.. Is er niet zoiets als decision?

Iwan
18-11-2007, 11:39
Ah ok.. jammer.. Jimmy Mertens dus een gebroken neus. Hoe deed hij het totdat zijn neus brak?

en Niek Tromp, hoezo een draw? Wist niet eens dat dat kon.. Is er niet zoiets als decision?

DRAW kan ook. In feite is dat ook een 'decision' uitslag.
Na het optellen van de ronde-scores voor staand en grondgevecht kunnen de vechters precies even veel punten hebben gescoord.

lunatic
18-11-2007, 11:42
was weer een TOP gala in Ede!
sfeer was super en de matches ook!
mijne stelde alleen niks voor maarja, heb je wel is.
mensen die mij kennen zagen dat ik anders vocht dan normaal, maarja shit happens.

Roemer heeft het top gedaan. gefeliciteerd!

Mickey
18-11-2007, 11:48
Top evenement weer! De kantine was inderdaad een beetje overweldigd had ik de indruk, maar de koffie was er goed! Dus ik was een tevreden man!
Verder erg mooie partijen! Ik vond met name die van Andy erg spectaculair! Uiteraard ben ik bijzonder blij met mijn nieuwe hoeveelheid Vcash die ik door Roemer en Siyar heb gewonnen! ;)

Ik heb me iig weer bijzonder goed vermaakt! Enige minpuntje was de tegenstander van Errol. Degene met wie ik het gala bezocht heeft verder geen vechtsport ervaring en zelfs zij vroeg zich af of deze vent wel eerder had gethaiboxt. Errol maakte er terrecht korte metten mee!

Ow.. en ik hoop dat Ronald voldoende fotos van de rondemisjes gemaakt heeft. Dat was nl. ook weer bijzonder goed geregeld, hoewel ze misschien even moet worden duidelijk gemaakt welke kant van het bord voor moet.. ;)

topfighter
18-11-2007, 12:23
Ah ok.. jammer.. Jimmy Mertens dus een gebroken neus. Hoe deed hij het totdat zijn neus brak??

Jimmy zette Antony onder druk met harde stoot en trappen, echter in de clinch zat hij muurvast, hij kon wel de knieen blokken maar eentje vloog over de dekking heen en brak zijn neus. Jimmy was wel niet aangeslagen maar de dokter stopte de partij.
Ik vind het gewoon kut dat Jimmy niet meer heeft kunnen laten zien but that's the game.
De partij ging mooi gelijk op maar was te snel over om een duidelijke beslissing te nemen .
Toch een proficiat voor Jimmy om tegen Antony te staan .

Marco (scheids)
18-11-2007, 13:27
Toch een proficiat voor Jimmy om tegen Antony te staan .

Zo is het !!!

Ik heb ook een topavond gehad .... zat er lekker in ... wel een pijnlijke schouder en elleboog, maar dat is morgen weer over ... risico van het vak ... :D

inc
18-11-2007, 13:44
zo te lezen een vet gala.

kan iemand mij vertellen of de draw van niek 100% terrecht was....

topfighter
18-11-2007, 13:48
Zo is het !!!

Ik heb ook een topavond gehad .... zat er lekker in ... wel een pijnlijke schouder en elleboog, maar dat is morgen weer over ... risico van het vak ... :D

je zit dan ook overal tussen hé Marco :)

RisingSun
18-11-2007, 14:46
Was echt weer een gruwelijk goed gala! Ik ga nu maar eens beginnen met het schrijven van het verslag

De dikke nudist
18-11-2007, 14:51
zo te lezen een vet gala.

kan iemand mij vertellen of de draw van niek 100% terrecht was....
Ja

jordamn
18-11-2007, 15:04
Volgens mij was het eten al voor ded pauze op ;)


Was dus toch geen rare vraag van mij over de catering. Dat vind ik over het algemeen een probleem op gala's. Alles lekker geregeld voor de vips in veel gevallen, maar voor het normale publiek niet. Die kunnen alleen maar kwijlend toekijken. Het beste vond ik nog wel geregeld in de Rijnhal in Arnhem. Ik weet alleen niet meer hoe het gala heette maar dat was vanuit Bully's gym. Daar kon je echt van alles eten.

Het is toch wel een avondje uit wat je doet.

Er zou een keurmerk moeten worden gecreeerd voor zitplaats/catering en matchmaking of die in verhouding staan met het entreegeld. Duurdere gala's moeten dan vind ik ook wel wat goedkopere consumptieprijzen hebben.

Zo houdt je het aantrekkelijk. Want organisators zijn toch echt wel afhankelijk van het publiek. En gala's zijn goed voor de vechters en vechtliefhebbers.

TheSkindo
18-11-2007, 15:39
Nog ff over Eurosport....die zenden toch geen MMA meer uit?

smike
18-11-2007, 15:43
Nog ff over Eurosport....die zenden toch geen MMA meer uit?

De enige vechtsport op eurosport is fightclub steeds snachts.
Maar daar heb ik al maanden geen mma meer voorbij zien komen, waarom ze ermee gestopt zijn weet ik niet.

Paganstars
18-11-2007, 15:44
Problemen met de franse overheid oid

smike
18-11-2007, 15:46
Owja, dat was et, eurosport is frans.
In frankrijk is het verboden geloof ik.

Tony
18-11-2007, 16:02
De franse wetgeving verbied het uitzenden van mma gerelateerde prgramma's.
(en eurosport wordt verzonden vanuit Frankrijk)

TheSkindo
18-11-2007, 16:19
Maar Eurosport nam het toch op??

Tony
18-11-2007, 16:29
Geen idee. Misschien zijn er ook kickboks/MT partijen gedraaid?

Of misschien was het in opdracht van iemand anders voor een dvd productie of weet ik veel wat.

Iwan
18-11-2007, 16:36
Vond trouwens Syar na z'n overwinning erg respectvol tegenover Nathan. Een topsporter in hart en nieren. (maar ow wat zijn we er dood en doodziek van dat Nathan verloren heeft...)

Tony
18-11-2007, 16:40
Fighttalk forum twijfeld aan de uitslag van niek's partij (draw).

als ik het zo lees heeft Niek toch voornamelijk de punten en damage gescored.
Ben er zelf niet bij geweest helaas. Wie van jullie kan wat meer details geven?

TheSkindo
18-11-2007, 16:53
Ze waren echt aan elkaar gewaagd en in het grondgevecht lag het vaak stil omdat ze elkaar goed opsloten en blokkeerden. Ik vond het ook terecht een draw.....

Ronald
18-11-2007, 17:46
Ow.. en ik hoop dat Ronald voldoende fotos van de rondemisjes gemaakt heeft.
Ze staan "in concept" al op het reportersfourm. Kijk maar ff. Schoonheden hé :D

Verder was het echt een topgala! :cool2: (m.u.v. die Duitser tegen Zimmerman dan)

Peete
18-11-2007, 17:57
Vond trouwens Syar na z'n overwinning erg respectvol tegenover Nathan. Een topsporter in hart en nieren. (maar ow wat zijn we er dood en doodziek van dat Nathan verloren heeft...)

idd, vooral toen syar de microfoon pakte, normaal krijg je dan zo'n praatje van 3 jaar op de rematch gewacht en nu heb ik laten zien dat ik de beste ben. Maar tot mijn opluchting is Syar een echt champ hoorde ik niks van dat "amerikaanse" geblaat, en gewoon iemand die heel erg dankbaar was dat hij deze rematch kon vechten.

Kim
18-11-2007, 19:03
idd, vooral toen syar de microfoon pakte, normaal krijg je dan zo'n praatje van 3 jaar op de rematch gewacht en nu heb ik laten zien dat ik de beste ben. Maar tot mijn opluchting is Syar een echt champ hoorde ik niks van dat "amerikaanse" geblaat, en gewoon iemand die heel erg dankbaar was dat hij deze rematch kon vechten.

Ben het hier helemaal mee eens....

Jochem
18-11-2007, 20:17
Fighttalk forum twijfeld aan de uitslag van niek's partij (draw).

als ik het zo lees heeft Niek toch voornamelijk de punten en damage gescored.
Ben er zelf niet bij geweest helaas. Wie van jullie kan wat meer details geven?

Niemand van de 2 domineerde echt. Ik vond tredowski staande beter, Niek ofc op de grond. Maar qua punten beloont shooto vooral posities (toch?), en hierin heb ik geen van beide echt goed punten zien pakken.

Tony
18-11-2007, 20:36
Komen er trouwens nog beelden online ergens? (liefst motion picture... video dus!)

Ryu
18-11-2007, 22:26
Gefeliciteerd Roemer! en de rest :) nog wat mooie TKD kicks eruit gegooit in the honor of ijselland?

als er ergens filmpjes staan let me know :)
tatsujin heeft het weer goed gedaan zag ik!

groeten,

Ryu(jeroen)

Christophe
18-11-2007, 23:03
Fighttalk forum twijfeld aan de uitslag van niek's partij (draw).

als ik het zo lees heeft Niek toch voornamelijk de punten en damage gescored.
Ben er zelf niet bij geweest helaas. Wie van jullie kan wat meer details geven?

Ik heb natuurlijk wel een gekleurde mening, maar voor mij had Niek moeten winnen. Zijn tegenstander begon met een guillotine-poging, maar iedereen die Niek kent weet dat je al van goede huize moet komen om hem daarmee in gevaar te kunnen brengen. Nadien heeft Niek hem 2 maal neergehaald en behoorlijk klappen gegeven vanuit Gregor's guard. Toen Gregor vervolgens in Nieks guard terecht kwam, moest hij de hele tijd verdedigen tegen de niet-aflatende submissie-pogingen van Niek (waarbij één armbar net niet zat). In mijn ogen dus een partij die Niek - op beslissing - gerust had kunnen winnen!

Christophe
18-11-2007, 23:24
Fighttalk forum twijfeld aan de uitslag van niek's partij (draw).

als ik het zo lees heeft Niek toch voornamelijk de punten en damage gescored.
Ben er zelf niet bij geweest helaas. Wie van jullie kan wat meer details geven?

Net Ronald's verslag gelezen bij de fotoreportage. Lijkt me een goede observatie, buiten het feit dat de uitslag van de 1ste ontmoeting van Niek en Gregorz nadien tot een "no contest" is uitgeroepen, en dus geen overwinning voor deze laatste is.


SH A -76kg Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, PL) vs Niek Tromp (Team Duncan, NL)
Deze heren hebben al eerder tegenover elkaar gestaan. De eerste keer was het Tredowski die de overwinning mee naar huis kon nemen. Vandaag dus een herkansing voor Niek Tromp.
Niek zet vanaf het begin meteen druk met een aantal harde trappen. Hij maakt vervolgens een mooie takedown en komt in de guard van Tredowski terecht. Tredowski probeert een guillotine choke aan te zetten. Deze zit niet goed genoeg waardoor Tromp hierdoor niet in de problemen komt. Tromp heeft ondertussen al wel een hevige bloedneus opgelopen. Hij weet uit de guillotine te ontsnappen en eindigd de ronde met een serie harde stoten vanuit de guard positie.
Tromp start de tweede ronde met goed bokswerk waardoor Tredowski moet incasseren. Tromp maakt wederom een takedown en komt weer in de guard terecht. Vanuit deze positie blijft Tromp de hele ronde zijn tegenstander bewerken met stoten. Het valt me op dat Tromp ontzettend goed luisterd naar zijn hoek. Alle opdrachten worden uitgevoerd. Tredowski blijft lachen alsof het hem allemaal niets doet, toch heeft hij weinig in te brengen.
In ronde 3 is het Tredowski die de takedown scoort. Vanuit de guard positie zet Tromp een gestrekte armklem aan. Deze zit niet goed genoeg waardoor Tredowski kan ontkomen. De ronde wordt rustig uitgevochten waarbij vermeld moet worden dat de vechters wel goed blijven werken.
Over de uitslag keek ik persoonlijk wel raar op. Naar mijn mening heeft Tredowski de hele wedstrijd niets kunnen inbrengen. Toch denkt de jury daar anders over.

En geloof me: fighttalk, Ronald en ik waren niet de enigen die twijfelden aan deze uitslag. Ik hoop dat het niks heeft te maken met de sponsoring door Tredowski's team van dit gala of het aankomende "Beast of the East"-gala ... zou een beetje fout zijn!

Ronald
18-11-2007, 23:33
Net Ronald's verslag gelezen bij de fotoreportage. Lijkt me een goede observatie, buiten het feit dat de uitslag van de 1ste ontmoeting van Niek en Gregorz nadien tot een "no contest" is uitgeroepen, en dus geen overwinning voor deze laatste is.
Het verslag is van Jelle/Risingsun, de foto's zijn van mij, maar ik ben het wel met Jelle eens ;)

Ik kan het me trouwens niet voorstellen dat het iets te maken heeft met sponsoring o.i.d. Dan zou het namelijk opzet zijn, en dat kan ik me eenvoudigweg niet voorstellen van de Shootocommissie. Ik zie de Shootoclub als een stel integere mensen. Lijkt mij dus gewoon een verschil van inzicht.

Tony
18-11-2007, 23:47
hmm, hele discussie nog die partij van Niek. Ik hoop dat ik de beelden nog krijg te zien van die match. (ik zie op een van die foto's van Ronald de vriendin van Niek en (volgens mij) zijn zusje. Laatste heeft een cam in haar handen..

dus... dunno

Wim
19-11-2007, 00:17
....buiten het feit dat de uitslag van de 1ste ontmoeting van Niek en Gregorz nadien tot een "no contest" is uitgeroepen, en dus geen overwinning voor deze laatste is.

Waarom werd de eerste partij een no contest?

RisingSun
19-11-2007, 00:37
Ow dan zit er een foutje in mijn verslag..Ik dacht dat Niek verloren had op medische interventie de vorige keer.. Ronald valt het nog aan te passen in het verslag?

Tony
19-11-2007, 00:53
Ik dacht ook dat het medische interventie was.. had hij niet een gebroken scheenbeen of iets dergelijks?

inc
19-11-2007, 01:25
het is een no contest geworden omdat niek een knie in het gezicht kreeg toen hij met 2 knieenop de grond zat... daar was tijdens het gevecht wat onduidelijkheid over maar na het zien van de beelden is het op een no-contest gezet.

Mickey
19-11-2007, 09:43
Gefeliciteerd Roemer! en de rest :) nog wat mooie TKD kicks eruit gegooit in the honor of ijselland?

als er ergens filmpjes staan let me know :)
tatsujin heeft het weer goed gedaan zag ik!

groeten,

Ryu(jeroen)

Yup! He did! Hij gooide er als ik me niet vergis nog een snoeiharde twid uit die volgens mij best zat ook!

fireblade900
19-11-2007, 11:24
Het was weer een lekker gala maar als echte Hollander valt er altijd wel wat op te merken. Ik hoop dat de organisatie dit meeneemt voor vervolg UG's.

Lokatie gala: Prima, echter was het op de houten tribune alles behalve comfortabel. (Of je moet het lekker vinden met je knieen bij iemand in zijn nek te zitten.)

Parkeergelegenheid en bereikbaarheid: Top

Vechters en partijen : Top, ik vond alleen de opstelling van de cameramannen niet handig, in mijn ogen hadden die aan de aan de andere kant van de ring moeten staan. Ze belemerden nu een groot deel van het zicht van de mensen op de tribune.

Catering : Echt heel slecht, al voor de pauze waren ze uitverkocht, slecht inkoopbeleid?
De supermarkt was nog open maar men was gewoon niet service gericht genoeg om daar even naar toe te rijden. Ook uit economisch oogpunt niet handig van ze. Bovendien werd het personeel er ook al niet vriendelijker op naarmate de avond voorderde.
Dit was bij de vorige UG beter geregeld met die bami maaltijden.

Verder een superavond gehad maar ik denk dat velen met mij deze bovenstaande mening delen.

a.s.c.
19-11-2007, 12:18
De partij tussen Niek en Gregorz was in mijn ogen absoluut geen draw. Niek kwam staand goed door met trappen en domineerde ook boksend in de eerste twee ronden. Gregorz kwam meer met losse stoten en hoopte op een ´lucky punch´. De enige keer dat Gregorz staand punten scoorde was toen Niek shootte en goed werd afgeblokt, in de scramble weer ging staan en met zijn zij naar Gregorz toe stond, waardoor Gregorz Niek met twee stoten kon raken. Op dit moment na was het Niek die de punten scoorde. Op de grond kwam Niek meerdere keren goed door met stoten naar het hoofd en lichaam en dit twee rondes lang. Gregorz scoorde in de derde ronde de takedown, maar wist tot zo´n 40 seconden voor het einde van de partij niets met zijn toppositie te doen, hij was voornamelijk aan het afhouden. Niek daarintegen was zeer actief op zoek naar de submission ving hem haast in een armklem. In de laatste 40 seconden kwam Gregorz nog wel door met een aantal hamerfists maar deze vielen in het niet als je kijkt naar het aantal stoten dat Niek had uitgedeeld. Ik denk dat de jury te zwaar heeft getild aan de quillotinepoging van Gregorz na de eerste takedown van Niek in de eerste ronde. Deze zat niet en dat kon je ook duidelijk merken aan het feit dat Niek rustig bleef stoten naar het lichaam. Gregorz hield echter vast op aanwijzing van zijn hoek, zodat het gevecht bij inactiviteit op de grond weer staande hervat zou worden. Tijdens het maken van de takedown had Niek ook nog eens een bloedneus opgelopen waardoor het geheel er waarschijnlijk erger uitzag dan het was. Verder was het een prachtig gala, ik heb erg genoten van de partijen. Vooral Roemer, Siyar en Niek sprongen er voor mij uit.

Christophe
19-11-2007, 15:10
Lokatie gala: Prima, echter was het op de houten tribune alles behalve comfortabel. (Of je moet het lekker vinden met je knieen bij iemand in zijn nek te zitten.)


Toen jij voor me zat, vond ik het ineens wel veel lekkerder zitten ja! ;)

Christophe
19-11-2007, 15:10
De partij tussen Niek en Gregorz was in mijn ogen absoluut geen draw. Niek kwam staand goed door met trappen en domineerde ook boksend in de eerste twee ronden. Gregorz kwam meer met losse stoten en hoopte op een ´lucky punch´. De enige keer dat Gregorz staand punten scoorde was toen Niek shootte en goed werd afgeblokt, in de scramble weer ging staan en met zijn zij naar Gregorz toe stond, waardoor Gregorz Niek met twee stoten kon raken. Op dit moment na was het Niek die de punten scoorde. Op de grond kwam Niek meerdere keren goed door met stoten naar het hoofd en lichaam en dit twee rondes lang. Gregorz scoorde in de derde ronde de takedown, maar wist tot zo´n 40 seconden voor het einde van de partij niets met zijn toppositie te doen, hij was voornamelijk aan het afhouden. Niek daarintegen was zeer actief op zoek naar de submission ving hem haast in een armklem. In de laatste 40 seconden kwam Gregorz nog wel door met een aantal hamerfists maar deze vielen in het niet als je kijkt naar het aantal stoten dat Niek had uitgedeeld. Ik denk dat de jury te zwaar heeft getild aan de quillotinepoging van Gregorz na de eerste takedown van Niek in de eerste ronde. Deze zat niet en dat kon je ook duidelijk merken aan het feit dat Niek rustig bleef stoten naar het lichaam. Gregorz hield echter vast op aanwijzing van zijn hoek, zodat het gevecht bij inactiviteit op de grond weer staande hervat zou worden. Tijdens het maken van de takedown had Niek ook nog eens een bloedneus opgelopen waardoor het geheel er waarschijnlijk erger uitzag dan het was. Verder was het een prachtig gala, ik heb erg genoten van de partijen. Vooral Roemer, Siyar en Niek sprongen er voor mij uit.

x 2

Christophe
19-11-2007, 15:16
Het verslag is van Jelle/Risingsun, de foto's zijn van mij, maar ik ben het wel met Jelle eens ;)

Ik kan het me trouwens niet voorstellen dat het iets te maken heeft met sponsoring o.i.d. Dan zou het namelijk opzet zijn, en dat kan ik me eenvoudigweg niet voorstellen van de Shootocommissie. Ik zie de Shootoclub als een stel integere mensen. Lijkt mij dus gewoon een verschil van inzicht.

Ik vind dat de Shootoclub goed werk levert (daarom kom ik ook altijd helemaal vanuit België kijken), en ik wil zeker geen beschuldigingen maken. Ik hoop dat het filmpje van Niek's partij inderdaad snel op Youtube gegooid wordt, zodat de rest van jullie het ook eens kunnen bekijken. Ik kon gewoon echt niet geloven dat het een draw was. Blijkbaar had inderdaad die guillotine-poging zwaar meegeteld, maar mensen uit de Shootocommissie weten toch dat Niek niet zo snel "problemen met de ademhaling" heeft ... wie er ook rondhangt. Als ik me niet vergis, heeft hij zelfs eens op een training in een guillotine van Allister gezeten ... en niet moeten tikken, dus hij weet wel waar hij mee bezig is.

Maar zoals ik al zei, dit is natuurlijk mijn - gekleurde - mening, dus ik wacht vol ongeduld op het filmpje! ;)

Chico
19-11-2007, 15:50
Ralf Schouten is toch underdog?

Iwan
19-11-2007, 16:20
Ralf Schouten is toch underdog?

Nee, volgens mij is dat Ralph Wonnink of iets dergelijks...

Ronald
19-11-2007, 16:34
(ik zie op een van die foto's van Ronald de vriendin van Niek en (volgens mij) zijn zusje. Laatste heeft een cam in haar handen..
Het zusje had ik al wel gezien. Het valt me nou pas op dat ze ook een camera in haar hand heeft :D

Mickey
19-11-2007, 17:13
Sprak Martijn net nog effekes over dat Eurosport verhaal.
Het was een cameraploeg die ook wel eens voor Eurosport werkt. Het is niet voor Eurosport opgenomen.

Jochem
19-11-2007, 18:35
Tja, goede argumenten natuurlijk, en hoe jullie het vertellen had Niek moeten winnen. Maarre, helaas zijn de regels niet zo.

Decision: When all rounds are over, the referee and the two sub-referees decide the winner. Winner must have aquired two votes.

10:10 No difference
10:9 a little difference(catch > clean effective offense > agressiveness > defence)
10:8 clear difference (knock down or catches)
10:7 some overwhelming differences (sever al knockdowns)
10:6 overwhelming difference

Grappling Points
(i) Takedown
2 points the competitor gets takedown which gets positioning points or submission points.
1 point the competitor gets takedown which does not get positioning points or submission points.
(ii) Positioning
5 points back mount position
4 points mount position
2 points on-top position
(iii) Submission
1 point the competitor gets "Catch."


Niek was helaas niet zoveel beter volgens deze judging regels.

Beiden 1 catch in my book, guillotine/armklem

effective offence mogelijk naar niek, vanwege enkele mooie hammerfists. Maar Niek had wel een bloedneus, dus dan wel weer effectief van T. die staand toch wel wat goede dingen liet zien.

aggressiveness staand naar tredowski, grond naar niek

defence naar tredowski, grond verdedigde die redelijk. Niek staand was wegduiken voor die lange maaihoeken. (en terecht hoor, meer dan 1 gestrekt op zien gaan)

Waar ik in mijn vorige post al naar refereerde, op Shooto regelementen kan je om te winnen het beste punten scoren met posities, en dit ontbrak bij beide vechters (geloof ik, eerst maar is filmpje kijken). Ook al stoot je 3 rondes lang vanuit de guard goed, als die andere 1x mount pakt wint hij. Dus als je ooit op deze regels gaat vechten, voor je gaat ground en pounden eerst proberen guard te passeren. Pas bij puntenvoorsprong ga je pounden. Maar ja, makkelijker gezegd als gedaan ofc.

lopez86
19-11-2007, 18:45
was zeker mooi gala.

Tony
19-11-2007, 18:59
Tja, goede argumenten natuurlijk, en hoe jullie het vertellen had Niek moeten winnen. Maarre, helaas zijn de regels niet zo.

Decision: When all rounds are over, the referee and the two sub-referees decide the winner. Winner must have aquired two votes.

10:10 No difference
10:9 a little difference(catch > clean effective offense > agressiveness > defence)
10:8 clear difference (knock down or catches)
10:7 some overwhelming differences (sever al knockdowns)
10:6 overwhelming difference

Grappling Points
(i) Takedown
2 points the competitor gets takedown which gets positioning points or submission points.
1 point the competitor gets takedown which does not get positioning points or submission points.
(ii) Positioning
5 points back mount position
4 points mount position
2 points on-top position
(iii) Submission
1 point the competitor gets "Catch."


Niek was helaas niet zoveel beter volgens deze judging regels.

Beiden 1 catch in my book, guillotine/armklem

effective offence mogelijk naar niek, vanwege enkele mooie hammerfists. Maar Niek had wel een bloedneus, dus dan wel weer effectief van T. die staand toch wel wat goede dingen liet zien.

aggressiveness staand naar tredowski, grond naar niek

defence naar tredowski, grond verdedigde die redelijk. Niek staand was wegduiken voor die lange maaihoeken. (en terecht hoor, meer dan 1 gestrekt op zien gaan)

Waar ik in mijn vorige post al naar refereerde, op Shooto regelementen kan je om te winnen het beste punten scoren met posities, en dit ontbrak bij beide vechters (geloof ik, eerst maar is filmpje kijken). Ook al stoot je 3 rondes lang vanuit de guard goed, als die andere 1x mount pakt wint hij. Dus als je ooit op deze regels gaat vechten, voor je gaat ground en pounden eerst proberen guard te passeren. Pas bij puntenvoorsprong ga je pounden. Maar ja, makkelijker gezegd als gedaan ofc.


hey man, super. Thanks voor deze uitleg. Zo is het een heel stuk duidelijker in een keer.

Shooto Holland
19-11-2007, 20:52
Beste mensen,

Hierbij willen wij alle vechters, vrijwilligers, shooto commission, medewerkers en last but not least alle Ultimate Glory fans bedanken voor jullie support!!! Zonder jullie zou het nooit zo'n succes zijn geweest..

Osu,

Martijn

p.s. bovenstaande regeluitleg geldt voor het Amateur Shooto, niet voor het Professional Shooto. Achterliggende gedachte is wel het zelfde. Voor een uitgebreide uitleg van het regelement, neem contact op met de chairman van Shooto Holland, Rafles la Rose ([email protected])

nicolas the red
19-11-2007, 21:24
leuk gala! maar wat betreft die houten tribune: ik denk wel dat iedereen boven de 1m80 daar niet zo blij mee was :(

tap-out
19-11-2007, 21:56
komt er nog een dvd van uit?

De dikke nudist
19-11-2007, 22:10
yup
Van de vorige edities volgens mij ook.

Jochem
19-11-2007, 23:50
Beste mensen,

Hierbij willen wij alle vechters, vrijwilligers, shooto commission, medewerkers en last but not least alle Ultimate Glory fans bedanken voor jullie support!!! Zonder jullie zou het nooit zo'n succes zijn geweest..

Osu,

Martijn

p.s. bovenstaande regeluitleg geldt voor het Amateur Shooto, niet voor het Professional Shooto. Achterliggende gedachte is wel het zelfde. Voor een uitgebreide uitleg van het regelement, neem contact op met de chairman van Shooto Holland, Rafles la Rose ([email protected])

Ik heb nog ff rondgezocht, 2 verschillende uitleg gevonden, inderdaad ongeveer hetzelfde. Verschil is, bij de een staan ook grappling punten bij pro shooto, en de andere staat bij dat grappling punten alleen voor amateur geldt. (onderstaand)

Grappling points shall be judged by two judges as follows.
(i) Takedown
2 points the competitor gets takedown which gets positioning points or submission points.
1 point the competitor gets takedown which does not get positioning points or submission points.
(ii) Positioning
5 points back mount position
4 points mount position
2 points on-top position
(iii) Submission
1 point the competitor gets "Catch."

F@dur
20-11-2007, 01:03
Zijn er eig partijen afgelast???Ook vanwege te laat komen op weging enzo?

Shooto Holland
20-11-2007, 11:06
Artikel op Abu Dhabi Combat News:

http://adcombat.com/Article.asp?Article_ID=14311

Osu,

Martijn

a.s.c.
20-11-2007, 12:03
Tja, goede argumenten natuurlijk, en hoe jullie het vertellen had Niek moeten winnen. Maarre, helaas zijn de regels niet zo.

Decision: When all rounds are over, the referee and the two sub-referees decide the winner. Winner must have aquired two votes.

10:10 No difference
10:9 a little difference(catch > clean effective offense > agressiveness > defence)
10:8 clear difference (knock down or catches)
10:7 some overwhelming differences (sever al knockdowns)
10:6 overwhelming difference

Grappling Points
(i) Takedown
2 points the competitor gets takedown which gets positioning points or submission points.
1 point the competitor gets takedown which does not get positioning points or submission points.
(ii) Positioning
5 points back mount position
4 points mount position
2 points on-top position
(iii) Submission
1 point the competitor gets "Catch."


Niek was helaas niet zoveel beter volgens deze judging regels.

Beiden 1 catch in my book, guillotine/armklem

effective offence mogelijk naar niek, vanwege enkele mooie hammerfists. Maar Niek had wel een bloedneus, dus dan wel weer effectief van T. die staand toch wel wat goede dingen liet zien.

aggressiveness staand naar tredowski, grond naar niek

defence naar tredowski, grond verdedigde die redelijk. Niek staand was wegduiken voor die lange maaihoeken. (en terecht hoor, meer dan 1 gestrekt op zien gaan)

Waar ik in mijn vorige post al naar refereerde, op Shooto regelementen kan je om te winnen het beste punten scoren met posities, en dit ontbrak bij beide vechters (geloof ik, eerst maar is filmpje kijken). Ook al stoot je 3 rondes lang vanuit de guard goed, als die andere 1x mount pakt wint hij. Dus als je ooit op deze regels gaat vechten, voor je gaat ground en pounden eerst proberen guard te passeren. Pas bij puntenvoorsprong ga je pounden. Maar ja, makkelijker gezegd als gedaan ofc.


Op een aantal punten ben ik het toch niet helemaal met je eens Jochem. Ik denk persoonlijk dat het woord catch niet van toepassing was op de quillotine van Gregorz. Dat de techniek niet ging leiden tot een submission was van begin af aan duidelijk. Niek had er duidelijk geen last van een stootte rustig door naar het lichaam. Daarbij werd Gregorz duidelijk gecoacht door zijn hoek om de quillotine vast te houden, niet voor een uiteindelijke submission maar om een standup te forceren. Ik begrijp dat op basis van deze redenatie vrijwel elke submissionpoging met argusogen bekeken kan worden maar dit was, voor mij althans, een duidelijk voorbeeld van een techniek die werd gebruikt om het gevecht op de grond te remmen, niet om te submitten. Als je dan kijkt naar de grens van catch en attempt kan ik die poging niet als meer dan een attempt zien. De armklem die niek inzette was fel en gericht op de submission. De techniek werd geenszins ingezet om het gevecht af te remmen. Niek kwam er eerder door in een lastige positie toen Gregorz wist te ontsnappen. Er was echter wel sprake van dreiging dat de submission het gevecht ging beeindigen, iets wat bij de quillotine ontbrak.

Ook ben ik het niet eens met de bewering dat de aggressiveness staand naar Gregorz ging. Hij maakte inderdaad lange maaihoeken waar Niek voor wegdook. Maar dit gebeurde met overzicht, techniek en beheersing (geen ongecontroleerde angstige bewegingen). Niek counterde boksend scherper (defensief sterker) en kwam goed door met trappen (offensief) welke er, in tegenstelling tot de stoten van Gregorz meerdere malen vol erop zaten. Op de grond was Niek zeker de meest agressieve vechter, zowel in ronde 1, 2 en 3 (1 en 2 met GnP en 3 met submissionpogingen en een catch). Ik denk persoonlijk ook dat een bloedneus niet mag gelden als bewijs van effectiviteit. Om iemand een bloedneus te bezorgen is niet per definitie een gerichte (harde) stoot of trap voor nodig.

Jochem
20-11-2007, 12:27
In het begin maakte ik me toch wel zorgen dat die guillotine ging zitten, en ik was niet de enige in het publiek. Oke, nadat hij de eerste 20 seconden niet zat, wist ik dat Niek uiteindelijk ging ontsnappen. Mede door het feit dat niet een stalen nek heeft, maar dat weten de judges niet. Ik vond het een catch, maar je hebt gelijk dat die armbar een stuk duidelijker was, en die kan je niet ter discussie stellen.

En aggresie staand, een kwestie van opinie denk ik :)

Duncan
20-11-2007, 12:51
Ik denk persoonlijk ook dat een bloedneus niet mag gelden als bewijs van effectiviteit. Om iemand een bloedneus te bezorgen is niet per definitie een gerichte (harde) stoot of trap voor nodig.

Aram,

Niek heeft vorige week dinsdag en woensdag tweemaal spontaan een bloedneus gekregen tijdens de training!
1x met de warming-up en 1x met het rollen...
Niek gaf zelf al aan tussen de 1e en 2e ronde dat hij spontaan een bloedneus had gekregen.(weet niet of je dit hebt mee gekregen?!)

Gr,

Marc.

PS: Overigens ben ik het niet met de uitslag eens!

a.s.c.
20-11-2007, 13:56
Hi Marc,

Ik had het niet meegekregen, ik dacht dat het was gebeurd tijdens het maken van de takedown omdat er niets vooraf ging aan de bloedneus. Dit bevestigd voor mij alleen maar wat ik eerder dacht. Gefeliciteerd trouwens met je overwinning op Chico..

Jochem
20-11-2007, 14:32
Even ter verduidelijking/nuancering van mijn standpunt: Als je het gevecht zo als toeschouwer bekijkt heeft Niek gewonnen. Ik gaf het gevecht achteraf ook aan Niek.
Maar, ik ben het ermee eens dat het ook een draw kan zijn als je naar de Shooto regelementen bekijkt. En dat stuk probeer ik nu te verdedigen. En ik geloof dit nog steeds, ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord op basis van de regelementen, waarop Niek MOEST winnen. Alleen meningen, sommige gekleurder als anderen ;)

a.s.c.
20-11-2007, 14:47
het is een no contest geworden omdat niek een knie in het gezicht kreeg toen hij met 2 knieenop de grond zat... daar was tijdens het gevecht wat onduidelijkheid over maar na het zien van de beelden is het op een no-contest gezet.

Volgens mij ben je in de war met de partij van Ralf schouten tegen 1 van de Soufi broers. Ralf kreeg de knie in het gezicht terwijl hij voor een takedown aan het gaan was met beide knieen op de grond. In de eerste partij tussen Niek en Gregorz (welke tot een draw is gewijzigd niet een no contest) gaf Niek Gregorz een harde linkerdirecte waardoor Gregorz even de weg kwijt was, ging zitten om verdere schade staand te voorkomen, en toen Niek wou volgen met stoten vanuit de guard gaf Gergorz hem een upkick terwijl Niek met zijn knieen aan de grond zat. De dokter dacht toen dat Niek zijn neus had gebroken, dit was niet het geval maar de partij werd wel gestopt. Na het bekijken van de beelden heeft de shooto commisie uiteindelijk vastgesteld dat het om een illegale handeling van Gregorz ging en de partij tot een draw omgezet.

Briant
20-11-2007, 14:57
Volgens mij was de partij van niek zeker een draw. allereerst zoals Jochem al eerder verwees naar de regelementen. Daarnaast heeft geen van beide vechters een duidelijk verschil kunnen maken.

a.s.c.
20-11-2007, 15:05
Even ter verduidelijking/nuancering van mijn standpunt: Als je het gevecht zo als toeschouwer bekijkt heeft Niek gewonnen. Ik gaf het gevecht achteraf ook aan Niek.
Maar, ik ben het ermee eens dat het ook een draw kan zijn als je naar de Shooto regelementen bekijkt. En dat stuk probeer ik nu te verdedigen. En ik geloof dit nog steeds, ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord op basis van de regelementen, waarop Niek MOEST winnen. Alleen meningen, sommige gekleurder als anderen ;)

:D

- Niek heeft staand meer (vol-)treffers gemaakt als Gregorz zowel met stoten als trappen (misschien oogt Gregorz aggresiever qua uitstraling maar als je kijkt naar schade was Niek in mijn ogen duidelijk de betere).

- Niek controleerde het tempo en de ´posities´ van het gevecht.

- Niek heeft twee/ drie takedowns gemaakt (weet het niet meer zeker maar in ieder geval meer dan Gregorz met 1 takedown)

- Niek was de aggresievere vechter op de grond met meer (vol)treffers vanuit toppositie in de eerste twee ronden en in de derde ronde met submission pogingen en een catch (meer agressie en wil om het gevecht te beeindigen dan Gregorz die tot kort voor het einde van de derde ronde vanuit guard alleen maar aan het afhouden was)

Christophe
20-11-2007, 15:44
Hoe ... staat dat filmpje hier nog steeds niet?! ;)

TheSkindo
20-11-2007, 19:29
Een bekend vechter zei eens: Als je het gevecht moet laten afhangen van de jury heb je gewoon niet goed genoeg gevochten en moet je niet zeuren als je verliest.

Christophe
20-11-2007, 22:46
Een bekend vechter zei eens: Als je het gevecht moet laten afhangen van de jury heb je gewoon niet goed genoeg gevochten en moet je niet zeuren als je verliest.

Ik weet het, maar toen ik dat zei had ik deze partij nog niet gezien!

;)

Mephisto
25-11-2007, 16:03
Die partij die werd beeindigd door diskwalificatie vond ik tot dat punt ook een leuke partij! Jammer dat het zo eindigde, maar ik had niet de indruk dat die jongen opzettelijk de regels overtrad.

Op de tribune snapten we het eerst ook niet, voor zover ik weet is er van te voren ook niet gezegd dat het een C+ partij betrof, de ringspeaker (nah jah!?) legde wel het één en ander uit maar hij zei het ook niet.

Misschien wist die jongen het ook niet?

Ronald
25-11-2007, 18:59
Op de tribune snapten we het eerst ook niet, voor zover ik weet is er van te voren ook niet gezegd dat het een C+ partij betrof, de ringspeaker (nah jah!?) legde wel het één en ander uit maar hij zei het ook niet.

Misschien wist die jongen het ook niet?
Dat lijkt me stug. Ik heb de officiële matchmaking hier nog liggen en daar staat het duidelijk op.

Mephisto
25-11-2007, 20:40
Zekers, en die lag gelukkig ook op alle stoeltjes en het stond ook op alle posters die vanaf de tribune duidelijk te lezen waren.

De ringspeaker ging er ook vanuit dat "de zaal" dit wel wist?

Mocht je de jongen bedoelen die gedisqualificeerd werd bedoelen, zo naief ben ik nou ook weer niet (hoor) :)

Marco (scheids)
26-11-2007, 11:08
C is met bescherming, C+ zelfde regels maar dan zonder beschermers ....

Jochem
26-11-2007, 11:08
ach ik vond die laatste klap meer "in the heat of the moment" dan echt onsportief. Maar ja, het blijft de regels overtreden, dus wel terecht gediskwalificeerd denk ik.

a.s.c.
26-11-2007, 12:28
Zijn er mensen die al beelden hebben van de partijen?

payap
26-11-2007, 12:54
Hij maakte 2 x een slamm waarvan hij al een officiele waarschuwing kreeg bij de 2 x. Daarna sloeg hij op de grond door en werd hij gediskwalifeerd. Hij had dus 3! overtredingen al begaan voor de diskwalificatie kwam.

In de partij was hij ook nog met onsportieve handelingen bezig door proberen zijn tegenstander belachelijk te maken.