PDA

View Full Version : loly wint de titel



Hatice_66
18-11-2007, 02:05
hallo mensen ik denk ik zet de topic zelf even, ik heb net gevochten tegen loly munoz ze heeft gewonnen op pnt, ik moet er aan toevoegen TERECHT HELAAS KWAM IK NIET in de ritme, ik was net een ZAK SCHIITT:blush: ik moet wel zeggen respect voor loly,maar ze was absoluut niet hard,ik heb tegen germaine gestaan en DAAR LEG IK MEN RESPECT VOOR AF ZIJ IS DE EERSTE MEID WAARVAN IK ZE WEL VOELDE, maar dit is geen smoes loly mag dit weten en heeft het geweten,deze partij heeft ze cadau gekregen van mij , ik heb meteen een remach aangevraagt want dit ga ik zeker vast zetten, ik hoop dat er een gala ze snel mogelijk is die mij deze kans wilt geven want ik heb nog wat vast te leggen....

respect voor elke vechter, MAAR TOEN IK MEZELF NET ZAG OP CAMERA, NOU DIT WAT IK NIET, HET LEEK EEN NWL PARTIJ VOOR MIJN GEVOEL

lolt wint TERECHT DE TITEL ( OOKAL DEED ZIJ OOK NIET VEEL ) ZE HEEFT HET GEWONNEN, MAAR ZE GAAT DIT WETEN IK PAK HEM 100% TERUG TEGEN MIJ ZEGGEN MAX 64 ZIJN EN IK WOOG GISTEREN 63 EN ZIJ 65,2 NOU GELOOF MIJ, IK BEN VAN DE 71 KG GEKOMEN, ik pak het terug ik hoop alleen dat er een gala is die het mij gunt om deze partij recht te zetten

oushhhhh

Richelieu
18-11-2007, 08:08
Bedankt voor je reactie Hatice!

Justinian
18-11-2007, 08:57
Thanks voor je reactie Hatice!

Chico
18-11-2007, 09:12
jammer... succes de volgende keer

Hatice_66
18-11-2007, 09:23
bedankt,,, ik sta en ben nog steeds in SHOCK het was net als of dat ik ( stoned ) was of zo,gewoon ik voel me zo ............... MAAR ZIJ GAAT DIT WETEN DE 2 KEER GA IK HAAR ZO SLOPEN DAT Zij nu het niet zo krijgt,echt iedereen stond gewoon met de MOND vol tanden en keek mij verbaasd aan, ik zeg dit nogmaals ookal mag ik dit niet zo zeggen,ze was echt NIETS tuurlijk respect leg je voor elk vechter af,maar dit heeft zij echt van mij GRATIS MEE GEKREGEN, DIT BELOOF EN HEB IK MEZELF GEZWOREN DIT GA IK RECHT ZETTEN, 100% IK KEN MEZELF, MAAR Nogmaals bedankt, daarom wilde ik zelf maar de topic zetten..

GroetjeSsSsS HATICE EN BEN GEWOON VANDAAG IN ENSCHEDE ( HEHE ) het gaat gewoon door,het liedje ze kan er nu van genieten MAAR NIET LANG !!!!!!!!!!

Justinian
18-11-2007, 09:31
GroetjeSsSsS HATICE EN BEN GEWOON VANDAAG IN ENSCHEDE ( HEHE ) het gaat gewoon door,het liedje ze kan er nu van genieten MAAR NIET LANG !!!!!!!!!!
Tot straks dan ;)

Mickey
18-11-2007, 10:51
Klinkt.. erm.. intensief..
Bedankt voor de reacties!

The Bulldog
18-11-2007, 11:11
jammer volgende keer beter ...

bedankt voor de reactie

marcelt
18-11-2007, 11:18
Jammer Hatice!!!!

Suc 6 met je volgende partij.

Hatice_66
18-11-2007, 11:19
jammer volgende keer beter ...

bedankt voor de reactie
niks te danken ik ben meteen er achter nagegaan voor een remach ze gaan proberen 21 dec te regelen in turkije waar saki vocht,ik ga dit recht zetten DAT IS MEN WOORD, jaaah ik ga echt niet wachtten echt niet ik wil haar meteeen meteeen,:mad:

Hatice_66
18-11-2007, 11:23
Klinkt.. erm.. intensief..
Bedankt voor de reacties!
het is gewoon de waarheid,ik ben eerlijk en ik zeg ik was net een SHIIITZAK GELOOF MIJ HET WAS DE LELIJKSTE PARTIJ DE GEEN WOORDEN VOOR een partij van niks,geclinsh en dat gegooi wat was dit een ....... partij een nwl had het beter gedaan;) majah no problem deze turk gaat het recht zetten, dat is mijn WOORD
oushhh
hatice

Richelieu
18-11-2007, 11:37
he majah no problem deze turk gaat het recht zetten, dat is mijn WOORD
oushhh
hatice

LOL @ Hatice..:D...Zie je straks wel..;)

Solar
18-11-2007, 11:51
Hey Hatice

Dat is verdomde jammer zeg! Ik had er echt alle vertrouwen in.
Staat het filmpje al op Youtube?
Voor mij blijf je 'champ' hoor... ;)
Geen blessures opgelopen?

'k Zie je vanmiddag.

jojo
18-11-2007, 11:55
heey wat bale meissie!!!
maar goed wat je zelf al zegt next time better!!!!!!!!
spreek je snel op msn xxxxxxxx

TaGila
18-11-2007, 13:22
die chick stoote en trapte idd als een lompe boer.. (net als die tegenstandster uit engeland vorig jaar, die chick had nix in te brengen. geweldige match voor EK.. NOT!!)

misschien werd loly wel helemaal uit haar element gehaald en zwaar afgekoeld na een belachelijke dansshow van dik 10 min! nog meer slechtdansende chickies als vorig jaar, belachelijke vertoning.. van die hele groep was er 1 boy en misschien 1 chick met een beetje skillz.. (en zelfs dat was niet om aan te zien!)

als je toh strak op wil komen zorg dat ze skillz hebben en anders zet je ze de volgende keer lekker in de pauze toh?

misschien moet je de volgende keer van te voren die string ff rechtsetten...
scheelt vast ;)
little bitsj

smike
18-11-2007, 13:56
Jammer hatice, had gedacht dat je der zou klappen!
Maar hoe kwam het dat je niet in je spel zat/kwam, door jezelf of ook door Munoz?
Kunnen wij de beelden van de partij ergens zien?
Anyway maar snel een rematch en klap er dan maar hard ;)

Gary
18-11-2007, 14:12
Ik weet er niks van, wel wou ik even kwijt dat ik hatice een geschenk uit de hemel vind.
Elke nacht droom ik van je prachtige zwarte haren, je mooie donkere ogen en je goddelijk lichaam.


Kusjes,

je aanbidder

De dikke nudist
18-11-2007, 14:18
Beetje eng dit.

smike
18-11-2007, 14:38
Lol... inderdaad 011
Gary volgens mij moet je jezelf maar verplicht laten opnemen ;)

<corientjuh>
18-11-2007, 21:04
heej weet owk iemand wanneer het verslag en de foto's van dit gala komen???

Tsuki
18-11-2007, 23:23
*leider van de praatgroep opent de sessie *

heren we hebben een nieuweling , als je even voor wilt stellen .

Hallo mijn naam is Gary en ik ben een stalker .......

* applaus volgt * toegeven is de 1e stap

Ronald
18-11-2007, 23:38
(...)
Wat een genuanceerd commentaar weer :rolleyes:

Khanom Thom
18-11-2007, 23:43
heej weet owk iemand wanneer het verslag en de foto's van dit gala komen???

Wat ik gehoord heb zou het verslag vandaag of morgen online komen...

Hatice_66
19-11-2007, 00:01
Jammer hatice, had gedacht dat je der zou klappen!
Maar hoe kwam het dat je niet in je spel zat/kwam, door jezelf of ook door Munoz?
Kunnen wij de beelden van de partij ergens zien?
Anyway maar snel een rematch en klap er dan maar hard ;)

ze was een aparte vechter shiittt gewoon vaag de 1 ronde gooide ze mij en gad een hard ellenboog in men borst daarn toen ik opstond moet ik opeens lucht happen ofzi daarna was ik uit de ritme het deed echt pijn voelde het in men rug,maar ik verdomde het optegeven gewoon doorna ik dacht gaat wel over krijg ik een volle ellenboog :mad: daarna een kopstoot jaah het was er alles omheen GEWOON EEN DIKKE ROTZOOI ZO HAD IK OOK NIET MEN TITEL WILLEN HALEN ,OOKAL HAD IK GEWONNEN HAD IK HET DAN WEL ,MAAR DAN WAS HET ABSOLUUT GEEN MOOIE POT !!!!!!! IK BLIJF EERLIJJK EN ZEG NOGMAALS DIT HEEFT ZE CADAU GEHAD VAN MIJ DE 2 X SLOOP IK HAAR !!!!!!!!! SORRY DAT ik zo reageer ben alleen boos majah kan niks veranderen kan allen kei en kei hard traienen en haar zo erg nokkee de volgende keer voor haar straf van gisteren,en daar leef ik vanaf nu voor uit loly munoz REMATCH

Hatice_66
19-11-2007, 00:04
Wat een genuanceerd commentaar weer :rolleyes:
ACH JA RONALD KINDEREN BLIJVEN KINDEREN hij mag of zij mag daar wel staan de volgende x tegen mij;) maarja respect hou ik wel voor zulke mensen hoor , thats mee

Hatice_66
19-11-2007, 00:13
die chick stoote en trapte idd als een lompe boer.. (net als die tegenstandster uit engeland vorig jaar, die chick had nix in te brengen. geweldige match voor EK.. NOT!!)

misschien werd loly wel helemaal uit haar element gehaald en zwaar afgekoeld na een belachelijke dansshow van dik 10 min! nog meer slechtdansende chickies als vorig jaar, belachelijke vertoning.. van die hele groep was er 1 boy en misschien 1 chick met een beetje skillz.. (en zelfs dat was niet om aan te zien!)

als je toh strak op wil komen zorg dat ze skillz hebben en anders zet je ze de volgende keer lekker in de pauze toh?

misschien moet je de volgende keer van te voren die string ff rechtsetten...
scheelt vast ;)
little bitsj


oooooooh nu weet ik wie jij bent jij bent die ene, hej schat je weet nog wat je fout is he ,als ik jou was wees blij dat ik toen niet heb genokt in de ring !!!!!!!! voor het open van het gevceht iemand vol op de bek slaan ( leerling van mij ) bij deze ik zie je vast wel rondlopen op een gala,zeg percies dezelfde woorden tegen mij maar dan wel in men bek kijk wie wat zegt en misschien zul je jij eens wat voelen,;) en uhmm jij draaiit nwl weetje liefje wanneer je in de a klasse komt ,ZAL IK VAN HARTE EFFE EEN HAND GEVEN + VOLLE KNIE OP DIE GROTE MUIL ,MAJAH RESPECTTTT HE MAAR JIJ WEET NIET WAT DAT INHOUD JE WEET NOG GEEN EENS REGELSSS, XXXX EN STUUR EFFE LEKKER WAT IK LOOP NIET WEG IK ZIE JE VAST BINNENKORT OP een gala IK KOM WEL BIJ JOU schat :thup: xxx en zo schrijf je men bijnaam DUIDELIJK hatice the turkish little bitch, jij train in heerenveen ik moet daar maar eens langsgaan het is maar 30 min kunnen we effe sparre :D voel je effe wat KUN JIJ AFKOELEN

Hatice_66
19-11-2007, 00:14
Ik weet er niks van, wel wou ik even kwijt dat ik hatice een geschenk uit de hemel vind.
Elke nacht droom ik van je prachtige zwarte haren, je mooie donkere ogen en je goddelijk lichaam.


Kusjes,

je aanbidder



:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: MIXFIGHT GAAT TOCH OVER KICKBOX HE ENZO, UHMM I AM GOING BYE BYE

Solar
19-11-2007, 00:56
oooooooh nu weet ik wie jij bent jij bent die ene, hej schat je weet nog wat je fout is he ,als ik jou was wees blij dat ik toen niet heb genokt in de ring !!!!!!!! voor het open van het gevceht iemand vol op de bek slaan ( leerling van mij ) bij deze ik zie je vast wel rondlopen op een gala,zeg percies dezelfde woorden tegen mij maar dan wel in men bek kijk wie wat zegt en misschien zul je jij eens wat voelen,;) en uhmm jij draaiit nwl weetje liefje wanneer je in de a klasse komt ,ZAL IK VAN HARTE EFFE EEN HAND GEVEN + VOLLE KNIE OP DIE GROTE MUIL ,MAJAH RESPECTTTT HE MAAR JIJ WEET NIET WAT DAT INHOUD JE WEET NOG GEEN EENS REGELSSS, XXXX EN STUUR EFFE LEKKER WAT IK LOOP NIET WEG IK ZIE JE VAST BINNENKORT OP een gala IK KOM WEL BIJ JOU schat :thup: xxx en zo schrijf je men bijnaam DUIDELIJK hatice the turkish little bitch, jij train in heerenveen ik moet daar maar eens langsgaan het is maar 30 min kunnen we effe sparre :D voel je effe wat KUN JIJ AFKOELEN

Yeah go girls!
Zijn jullie een beetje van hetzelfde gewicht, dan zie ik nog een mooie partij in het verschiet liggen, waar ik wat vCash aan wil spenderen.

Hendy
19-11-2007, 11:10
heej weet owk iemand wanneer het verslag en de foto's van dit gala komen???
komt eraan..

ashi76
19-11-2007, 11:15
Ik weet er niks van, wel wou ik even kwijt dat ik hatice een geschenk uit de hemel vind.
Elke nacht droom ik van je prachtige zwarte haren, je mooie donkere ogen en je goddelijk lichaam.


Kusjes,

je aanbidder

WTF... :eek:

Bjjboy
19-11-2007, 11:19
ik ben ook verliefd op je hatice

Gary
19-11-2007, 11:21
idd, hatice je moet een fanclub oprichten ;)

FOCUS
19-11-2007, 12:47
sportieve reactie mn reet:thown:
beetje respect voor je tegenstander kan geen kwaad,
zeker nadat je verloren hebt

Hatice_66
19-11-2007, 18:10
sportieve reactie mn reet:thown:
beetje respect voor je tegenstander kan geen kwaad,
zeker nadat je verloren hebt


volgens mij kun jij men tekst niet lezen of wel er staat TERECHT !!!!!! DUIDELIJK :lol: IK RESPECTEER IEDEREEN, BEHLAVE MENSEN DIE ZEGGEN DAT ZE EEN MOOIE POT HEBBEN GEDRAAIT TERWIJL DAT NIET TE ZAAKE IS BV ALS IK HAd gewonnen ha dik nog gzegt heb wel gewonnen maar het ws absoluut geen moooie pot !!!!!!!! dart heb ik er bij vermeld of niet
nou fijne dag

lopez86
19-11-2007, 18:17
volgens mij kun jij men tekst niet lezen of wel er staat TERECHT !!!!!! DUIDELIJK :lol: IK RESPECTEER IEDEREEN, BEHLAVE MENSEN DIE ZEGGEN DAT ZE EEN MOOIE POT HEBBEN GEDRAAIT TERWIJL DAT NIET TE ZAAKE IS BV ALS IK HAd gewonnen ha dik nog gzegt heb wel gewonnen maar het ws absoluut geen moooie pot !!!!!!!! dart heb ik er bij vermeld of niet
nou fijne dag

Hatice, iedereen hier begrijpt je reactie maar hou de eer aan jezelf.
Met dit soort reacties laat je jezelf erg kennen.

DK
19-11-2007, 18:18
Ben ik de enige die hier de helft maar van begrijpt? Ik begrijp dat hatice heeft verloren en zelf vind dat ze slecht heeft gevochten en daarom een rematch wilt, maar voor de rest snap ik het niet

dietrik
19-11-2007, 18:27
Het leest iig lekker weg.....tjezus. Is ze blond ofzo?

Dynamite
19-11-2007, 20:57
sportieve reactie mn reet:thown:
beetje respect voor je tegenstander kan geen kwaad,
zeker nadat je verloren hebt


hatice,

Vind je reactie wel goed hor!!! Laat Focus maar Focussen op zich zelf.
Je geeft aan dat je terecht hebt verloren en dat je vond dat je meer in
kan maar dat helaas niet hebt kunnen laten zien.
En dat je bij Germanine wel de stoten en trappen voelde is ook geen goed
geplaatste opmerking. Enuh dat je gelijk een rematch aanvraagd is ook TOP!!!
Hoop wel dat ik de volgende x dat niet voor niets vanuit Dordrecht kom.

Groetjes,

Bertus 'Dynamite' Harte.

Razo
19-11-2007, 21:19
Ben ik de enige die hier de helft maar van begrijpt? Ik begrijp dat hatice heeft verloren en zelf vind dat ze slecht heeft gevochten en daarom een rematch wilt, maar voor de rest snap ik het niet

t zelfde hier...

FOCUS
19-11-2007, 21:30
ik zeg dit nogmaals ookal mag ik dit niet zo zeggen,ze was echt NIETS ....

MMA Fan
19-11-2007, 21:45
Ben ik de enige die hier de helft maar van begrijpt? Ik begrijp dat hatice heeft verloren en zelf vind dat ze slecht heeft gevochten en daarom een rematch wilt, maar voor de rest snap ik het niet

x2

Hatice_66
19-11-2007, 22:20
die chick stoote en trapte idd als een lompe boer.. (net als die tegenstandster uit engeland vorig jaar, die chick had nix in te brengen. geweldige match voor EK.. NOT!!)

misschien werd loly wel helemaal uit haar element gehaald en zwaar afgekoeld na een belachelijke dansshow van dik 10 min! nog meer slechtdansende chickies als vorig jaar, belachelijke vertoning.. van die hele groep was er 1 boy en misschien 1 chick met een beetje skillz.. (en zelfs dat was niet om aan te zien!)

als je toh strak op wil komen zorg dat ze skillz hebben en anders zet je ze de volgende keer lekker in de pauze toh?

misschien moet je de volgende keer van te voren die string ff rechtsetten...
scheelt vast ;)
little bitsj

heej meis kijk wat er in drachten is gebeurt is gebeurt ,ben er wel boos om maarja 1 ding zand erover ok ,want zo ben ik niet en zo wil ik ook niet raegere dit is niet hatice ok bij deze wat jij er mee doet moet je zelf weten. ous

Solar
20-11-2007, 00:01
Heel verstandig Hatice!

Ik kijk uit naar je rematch. Ik hoop alleen niet dat je die in Turkije gaat vechten, want dat vind ik toch wel een beetje te ver.
Als je in Nederland gaat knokken, kom ik zeker kijken.

MMA Fan
20-11-2007, 00:14
let's book the rematch and get the title back home to Hatice....WHERE IT BELONGS !!!!

jan sensei kyokushin
20-11-2007, 07:26
Osu respect meid de volgende keer beter je kan niet altijd winnen , Elke wedstrijdvechter (sters)komt eens zijn medere tegen , al zal winnen van elke match mooier zijn , maar er staan er bij horen in de ring is al top winnen en verliezen ligt (soms) dicht bij elkaar .
succes in de toekomst altijd in je zelf blijven geloven .
respect voor de winners en verliezers

osu jan

loly
20-11-2007, 10:16
Hi, I'm Loly and I'm very happy for the fight, Hatice is a tought fighter and she has all my respect. The remacth? Itīs not a problem, contact with us and we'll talk about it.
Only one more thing, I would like to agree to Victor for all his support and helpness, and Amin (I think his name write in this form),thanks for the throusers, "you're the best".
Thank you for all.

Solar
20-11-2007, 10:41
Hi, I'm Loly and I'm very happy for the fight, Hatice is a tought fighter and she has all my respect. The remacth? It&#180;s not a problem, contact with us and we'll talk about it.
Only one more thing, I would like to agree to Victor for all his support and helpness, and Amin (I think his name write in this form),thanks for the throusers, "you're the best".
Thank you for all.

Congratulations with your winn, Loly.
I am looking forward to the rematch.

Hatice_66
20-11-2007, 12:02
Hi, I'm Loly and I'm very happy for the fight, Hatice is a tought fighter and she has all my respect. The remacth? It&#180;s not a problem, contact with us and we'll talk about it.
Only one more thing, I would like to agree to Victor for all his support and helpness, and Amin (I think his name write in this form),thanks for the throusers, "you're the best".
Thank you for all.
hi loly girl ,thank you verry much ,because i had that day not the ritme I will like too have a remach if you also will ofcourse ,with my respect hatice and can you send mee a persenal write me her and send ,you adress and num my trainer , and promoter will conackt with you are your trainer, ous

thank you, i will like a remach and show the real hatice, bud thank you for je respect,i thank you for coming too steenwijk ( holland ) and i hope too A SOON REMACH ,THANKS EVERONE ...
nou ik hoop dat ik .... het kan regelen in de 2 maand ( 2008) want an ga ik dit recht zetten, ousssss afz hatice

appelsap
20-11-2007, 12:36
Rematch rond....slotje.........

Hatice_66
20-11-2007, 12:38
Rematch rond....slotje.........


jaah bijn a:D yes MEN DAG KAN NIET MEER STUK :D tenmisnte als het egt vast staat hehehe
hatice

paspoes
20-11-2007, 12:44
Ik weet er niks van, wel wou ik even kwijt dat ik hatice een geschenk uit de hemel vind.
Elke nacht droom ik van je prachtige zwarte haren, je mooie donkere ogen en je goddelijk lichaam.


Kusjes,

je aanbidder

:lol::lol:die echt goed zeg , maar hatice next time beter en jou mobiel pm het effe voor me :whistling:

Ps, is dat niet die kale gozer uit Emmen Hatice :lol:

paspoes
20-11-2007, 12:50
Hatice, iedereen hier begrijpt je reactie maar hou de eer aan jezelf.
Met dit soort reacties laat je jezelf erg kennen.

2x;)

Hatice_66
20-11-2007, 12:56
:lol::lol:die echt goed zeg , maar hatice next time beter en jou mobiel pm het effe voor me :whistling:

Ps, is dat niet die kale gozer uit Emmen Hatice :lol: hahhaha
hahahah je weet je wat we bedoelen ( shrek hahah ) gekkiee
:lol::lol::lol:

paspoes
20-11-2007, 12:57
hahhaha
hahahah je weet je wat we bedoelen ( shrek hahah ) gekkiee
:lol::lol::lol:

precies;):lol:, lees jou pm