PDA

View Full Version : Tegenstander gezocht Shooto België IV



Impulse
18-11-2007, 14:15
Beste vechtsport liefhebbers,

Namens Ludo Boulvin ( shooto belgie ) de volgende vraag...

Op zaterdag 15 december vindt er weer een geweldig shooto gala plaats in Belgie
zie ook http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=75935&highlight=shooto+belgium

Zij zoeken nog een tegestander voor Majanka Lathouwers. Wie kan hem daar aan helpen? Haar gewicht is (als ik me niet vergis) rond de 62 kg. De meeste zullen haar wel kennen van de grapplingtoernooien in Ede maar ook van UG waar zij toen tegen Marloes Coenen vocht.

Mochten jullie een tegenstander voor haar weten, laat het mij of Ludo (gump op het forum) weten. Mocht je naar Ludo reageren, graag dan in het engels.

Alvast bedankt voor jullie medewerking :)

smike
18-11-2007, 14:41
Ysja, das een beetje het probleem hier in Nederland en ook Belgie.
Vrouwen die thaiboksen genoeg, maar vrouwen die aan mma doen zijn op één hand te tellen... misschien vinden ze het toch te barbaars en meer voor kerels :p

Impulse
20-11-2007, 21:20
TTT

Solar
20-11-2007, 21:22
Wij hebben wel een debutante van 62 kg, die graag zo snel mogelijk aan de bak wil.
Wat voor klasse is dit?
En waar? (Charleroi toevallig?)

Impulse
20-11-2007, 21:43
Wij hebben wel een debutante van 62 kg, die graag zo snel mogelijk aan de bak wil.
Wat voor klasse is dit?
En waar? (Charleroi toevallig?)

Het is idd in charleroi.

Mail anders even de gegevens van het meisje naar [email protected] dan zorg ik dat het bij Ludo terrecht komt.

Solar
20-11-2007, 22:03
Het is idd in charleroi.

Mail anders even de gegevens van het meisje naar [email protected] dan zorg ik dat het bij Ludo terrecht komt.

Check mail!