PDA

View Full Version : steenwijk



mntldr
19-11-2007, 21:30
waar blijft het verslag van steenwijk?

knilles
19-11-2007, 21:37
Ligt nog bij de drukker in Steenwijk, nog even geduld

Khanom Thom
19-11-2007, 21:38
Ja hendy.. waar blijft ie!? hahahaha...
Nee hoor, ik hoor net dat Paspoes er nu mee bezig is...

Dus, Paspoes.. waar blijft ie? ;)

mama
19-11-2007, 21:43
geduld is een schone zaak
en kindjes die vragen worden overgeslagen.
Of tewel niet zeiken. Het komt vanzelf....

paspoes
19-11-2007, 21:45
Ja hendy.. waar blijft ie!? hahahaha...
Nee hoor, ik hoor net dat Paspoes er nu mee bezig is...

Dus, Paspoes.. waar blijft ie? ;)

Nee ik heb ze niet en ik was er ook niet dus mensen geduld ze zijn er mee bezig;)

Ronald
19-11-2007, 22:12
Zo fucking irritant zo'n vraag :twak:

paspoes
19-11-2007, 22:14
Zo fucking irritant zo'n vraag :twak:

100000000000x

Paganstars
19-11-2007, 22:24
Hahaha.... tja, geduld is een schone zaak, hoewel ik vind dat degene die het vroeg voor straf een week moet wachten!

mntldr
19-11-2007, 22:48
je wilt verslaggever zijn of niet ik ken ze ook die het wel fixen

Luuk
19-11-2007, 22:54
je wilt verslaggever zijn of niet ik ken ze ook die het wel fixenKan ik de factuur ook naar jou sturen dan?

Ronald
19-11-2007, 23:03
je wilt verslaggever zijn of niet ik ken ze ook die het wel fixen
Heb je contributie betaalt voor Mixfight of zoiets? Abbonementje genomen misschien?

paspoes
19-11-2007, 23:09
je wilt verslaggever zijn of niet ik ken ze ook die het wel fixen

ga maar naar hun die het wel kan fixen voor je :thown:

Richelieu
19-11-2007, 23:29
ga maar naar hun die het wel kan fixen voor je :thown:

Nou nou nou....aardig blijven Paspoes....:D

Je kant het ook allemaal positief zien...mensen wachten met smart op onze verslagen...;)

Khanom Thom
19-11-2007, 23:55
Nee ik heb ze niet en ik was er ook niet dus mensen geduld ze zijn er mee bezig;)

Ooh, ik had begrepen dat ze hem niet online konden krijgen en daarom de hulp van "de Paspoes" hebben ingeschakeld... :)

Maar ze zijn online ;)

paspoes
20-11-2007, 00:22
Nou nou nou....aardig blijven Paspoes....:D

Je kant het ook allemaal positief zien...mensen wachten met smart op onze verslagen...;)

ja klopt, maar ze kunnen het ook op een andere manier vragen, mensen moeten het niet vergeten dat dit vrijwillig werk is en dat we met heeel veeeel plezier doen voor onze forumbroeders en zusters;)

RisingSun
20-11-2007, 00:25
ja sommige mensen weten echt niet dat er veel werk zit in zo'n verslag. Met het verslag van ultimate glory ben ik zo 5 uur bezig geweest, in totaal is alle tekst bij elkaar 5 a4! Daarom niet zo ongeduldig mensen!

baukie
20-11-2007, 00:27
mooi werk toppers ik vind het een mooi verslag en superstrakke fotos, keep it up!

mama
20-11-2007, 00:50
je wilt verslaggever zijn of niet ik ken ze ook die het wel fixen
wie dan?
of doe jij het de volgende x?

HUNTER
20-11-2007, 00:55
je wilt verslaggever zijn of niet ik ken ze ook die het wel fixen

STFU :twak:

jan sensei kyokushin
20-11-2007, 07:53
ga maar naar hun die het wel kan fixen voor je :thown:Osu hehe ReSPect Dikkop ik heb die jongens ontmoet zaterdag avond in steenwijk staat ook al eerder vermeld in de Ter Apel zijn topic ,het zijn leuke gasten Luuk en Hendy die hun best doen en de tijd nemen om met je te praten :)(in de pause dan ) ze hebben veel foto,s gemaakt en hebben niet allemaal zulk mooi material als jouw poespas ;) maar het was er bomvol scheids Martin van Emmen was er ook die ook de tijd nam even tegroeten al had hij veeel haast lol respect , het was er bom vol die sporthal De mente met alles en nog wat mauythai ,freefight ,kyokushin het was een ontspannende sfeer met mooie partijen en top avond daar in steenwijk
ook catering viel mij niet tegen ,in de ruimte waar je kon zitten om de ring heen was het ook goed geregeld in de zaal en kantine ook .
en goed georganiceert gala
sportgroeten
osu
jan

paspoes
20-11-2007, 10:56
Osu hehe ReSPect Dikkop ik heb die jongens ontmoet zaterdag avond in steenwijk staat ook al eerder vermeld in de Ter Apel zijn topic ,het zijn leuke gasten Luuk en Hendy die hun best doen en de tijd nemen om met je te praten :)(in de pause dan ) ze hebben veel foto,s gemaakt en hebben niet allemaal zulk mooi material als jouw poespas ;) maar het was er bomvol scheids Martin van Emmen was er ook die ook de tijd nam even tegroeten al had hij veeel haast lol respect , het was er bom vol die sporthal De mente met alles en nog wat mauythai ,freefight ,kyokushin het was een ontspannende sfeer met mooie partijen en top avond daar in steenwijk
ook catering viel mij niet tegen ,in de ruimte waar je kon zitten om de ring heen was het ook goed geregeld in de zaal en kantine ook .
en goed georganiceert gala
sportgroeten
osu
jan

Jan, met alle respect maar wel bij de les blijven ;)

jan sensei kyokushin
20-11-2007, 11:44
Jan, met alle respect maar wel bij de les blijven ;):)yep

dat is de eerste verijste


zie je zaterdag in Ter Apel top fotograaf

respect


osu jan

ashi76
20-11-2007, 11:47
je wilt verslaggever zijn of niet ik ken ze ook die het wel fixen

You suck !

Neg-reps !!!!!

Hendy
20-11-2007, 18:43
je wilt verslaggever zijn of niet ik ken ze ook die het wel fixen Luister beste man.. zondagochtend had ik mijn verslag al af.. De fotograaf die deze keer mee was had zondag andere verplichtingen dus hij had gewoon weg niet eerder de tijd om het te plaatsen.
Je moet niet vergeten dat we dit voor onze hobby doen, dus als wij de dag na een gala andere verplichtingen hebben gaat dat gewoon voor !
Als dit ons beroep was... zouden we op de zelfde avond het verslag nog plaatsen.
Wees blij dat wij op onze vrije avond een fotoverslag voor jou en andere liefhebbers maken...;)