PDA

View Full Version : fedor vs. hong man choi??



willy123
20-11-2007, 12:04
Op sherdog zeggen ze dat fedor waarschijnlijk tegen choi gaat vechten op
oudejaarsavond.. als dit waar is: te belachelijk voor woorden gewoon. Ik hoop maar dat het een grap is van die sherdog-pisnichten.

Influcted
20-11-2007, 12:05
VOlgens mij is dit geen grap.

el bastardo
20-11-2007, 12:08
Waarom zou Fedor dit doen? Demonstratie match ofzo? En wordt het K-1 of MMA? Klinkt als ff een tussendoortje om het publiek maar rustig te houden omdat ie lang niet gevochten heeft. Snap niet dat hij zich geen fatsoenlijke tegenstander uitzoekt! Mismatch x100!

topfighter
20-11-2007, 12:16
Waarom zou Fedor dit doen? Demonstratie match ofzo? En wordt het K-1 of MMA? Klinkt als ff een tussendoortje om het publiek maar rustig te houden omdat ie lang niet gevochten heeft. Snap niet dat hij zich geen fatsoenlijke tegenstander uitzoekt! Mismatch x100!

x2

Het zou straf zijn maar ik geloof er ook niks van!!!!

Chico
20-11-2007, 12:16
k1 hé... die houden van freakmatches

Tony
20-11-2007, 12:22
Ow ow ow... Fok hey. :(
niks aan...

en stel je van de ene kant voor... stel, zo'n choi wordt helemaal gebashed door fedor en dan in de laatste minuut.. knalt choi er per ongeluk een dikke overhand right op.. fedor ko...

choi de nieuwe held.


The horror

Khanom Thom
20-11-2007, 12:41
Geld = Macht! ;)

michaell
20-11-2007, 13:13
Waarom zou Fedor dit doen? Demonstratie match ofzo? En wordt het K-1 of MMA? Klinkt als ff een tussendoortje om het publiek maar rustig te houden omdat ie lang niet gevochten heeft. Snap niet dat hij zich geen fatsoenlijke tegenstander uitzoekt! Mismatch x100!

Inderdaad.
+ een cadeautje aan Japanesen die van dit soort partijen gek zijn.

MilfhunterMMA
20-11-2007, 13:15
Ow ow ow... Fok hey. :(
niks aan...

en stel je van de ene kant voor... stel, zo'n choi wordt helemaal gebashed door fedor en dan in de laatste minuut.. knalt choi er per ongeluk een dikke overhand right op.. fedor ko...

choi de nieuwe held.


The horror

waarom zou zo lange draak een overhand right eruit gooien :P

leobos
20-11-2007, 13:29
zo blijft fedor lang kampioen..weer een mismatch..

YoMarK
20-11-2007, 13:47
Hoe dan ook een mismatch. Maar beter een mismatch, dan geen match. :)

Fedor moet dit gewoon kunnen winnen, ook tegen zo'n lomp grote kockboxer.
Als Hong-Man eenmaal op de grond is beland, dan wordt het gewoon een armbar.

DK
20-11-2007, 13:51
Choi was toch een worstelkampioen geweest en staat bij de laatste 8 van de K-1 dus zo een gekke match up vind ik dit niet.

nicolas the red
20-11-2007, 13:55
en hij heeft vorig jaar een MMA wedstrijd in 10 seconden gewonnen dus onderschat die reus maar niet

chief108
20-11-2007, 14:01
Als Hong-Man eenmaal op de grond is beland, dan wordt het gewoon een armbar.
denk je?
dude is wel fucking groot en sterk....

123trisweat
20-11-2007, 14:17
hmmm,

Dan vecht een uitgeruste Fedor tegen een "drukke" hong man choi.

Ik bedoel Hong Man Choi staat op 8 dec 2 wedstrijden K-1 GP te vechten en 3 weken later tegen fedor die slechts 40 secs sambo heeft gevochten.
3 partijen in 3 weken lijkt me tamelijk druk, dus op basis hiervan wint Fedor makkelijk.

Zal allemaal wel met marketing/geld te maken hebben.

Lijkt me geen mooie pot om naar te kijken.

dimitri
20-11-2007, 14:25
Na Zuluzinho en Lindland was Fedor idd klaar voor een nieuwe uitdaging.

topfighter
20-11-2007, 14:26
ik ga dan maar voor fedor op ko

el bastardo
20-11-2007, 14:51
Van de Royal Rumble site:



Fedor vecht wel
Het is officieel. Fedor zal op oudejaarsavond vechten in Japan. Na veel onduidelijkheid is er dan toch een mogelijkheid om Fedor te zien vechten dit jaar. Zijn opponent zal Hong Man Choi zijn. Vervelend is wel dat de match met Hong Man Choi waarschijnlijk niet veel zal zeggen over de huidige staat van Fedor's capaciteiten.

Erg jammer dat hij niet tegen een geduchte tegenstander vecht!

smike
20-11-2007, 14:56
Jammer dit, mismatch voor het geld weer.

Cjoi is zeker niet slecht, maar hij vecht nu k1.
Daarnaast is hij een niveau of 3 lager dan fedor.

Helaas, tegen de tijd dat Fedor echt mooie wedstrijden krijgt aangeboeden is hij al te oud.

dimitri
20-11-2007, 17:19
Ik denk dat Fedor makkelijk mooie wedstrijden kan krijgen. Veel topvechters zouden waarschijnlijk voor een lagere gage willen vechten als ze zich tegen hem konden bewijzen.

Volgens mij heeft hij gewoon liever makkelijke wedstrijden. Zelfde loon, geen risico.

Bjjboy
20-11-2007, 17:24
PFF JAPANS OUWE HOEREN WEER.

Wheelie
20-11-2007, 18:45
Choi wint ;)

dirk5
20-11-2007, 18:49
2.24 m de ring in
1.56 m de ring uit

eigenlijk geen post waard, sherdog: also knows as fabeltjeskrant

Jani
20-11-2007, 19:21
ik had liever kharitonov tegen fedor gezien !! en dan mighty mo tegen choi op mma regels

maarjah

mankind
20-11-2007, 20:09
Ow ow ow... Fok hey. :(
niks aan...

en stel je van de ene kant voor... stel, zo'n choi wordt helemaal gebashed door fedor en dan in de laatste minuut.. knalt choi er per ongeluk een dikke overhand right op.. fedor ko...

choi de nieuwe held.


The horror

Een overhand right van Choi zou dik een meter over het hoofd van Fedor vliegen, dus geen zorgen ;)

Hoek
20-11-2007, 20:10
Het is nog lastig in te schatten, maar ik denk dat jullie Choi wel wat onderschatten. In de K-1 kan hij zig aardig staande houden en zijn forte is juist het worstelen.
Ik denk dat Fedor er nog wel een zware dobber aan krijgt.

lopez86
20-11-2007, 21:03
Het is nog lastig in te schatten, maar ik denk dat jullie Choi wel wat onderschatten. In de K-1 kan hij zig aardig staande houden en zijn forte is juist het worstelen.
Ik denk dat Fedor er nog wel een zware dobber aan krijgt.

Idd.
Ik zou Choi maar niet zo snel afschrijven.
Natuurlijk is hij technisch gezien 10 klasses lager dan Fedor, zo niet 20. Maar vergeet niet dat hij on-ge-loof-lijk sterk is en bovendien 60kg zwaarder.
De vraag is hoe Fedor dit aan gaat pakken.
Hong Man Shooten is heus niet makkelijk, Fedor gaat aan zijn been hangen en er gebeurt niks.
En als Fedor onderop komt, om wat voor reden dan ook en Choi gáát op hem inbeuken... nou dan mag je jezelf wel de meest gevreesde badass MMA vechter van de wereld noemen maar tegen 160kg zware apenvuist kan jij niet verdedigen met die iele MMA handschoentjes.
Ik denk dat dit nog wel eens een heeele lelijke upset kan worden (we zitten toch in het jaar van de upsets, dus kunnen we die net zo goed afsluiten met de grootste upset aller tijden).

Quato
20-11-2007, 21:30
hmmm,

Dan vecht een uitgeruste Fedor tegen een "drukke" hong man choi.

Ik bedoel Hong Man Choi staat op 8 dec 2 wedstrijden K-1 GP te vechten en 3 weken later tegen fedor die slechts 40 secs sambo heeft gevochten.
3 partijen in 3 weken lijkt me tamelijk druk, dus op basis hiervan wint Fedor makkelijk.


Hoezo staat Choi op 8 december 2 partijen te knokken? Zie 'm niet voorbij JLB komen nl...

detje
20-11-2007, 21:54
toch een mooie partij lijkt me ipv een mismatch..choi heeft niet veel te verliezen en voor fedor:ga er maar aan staan, om fred royers te citeren..

YoMarK
20-11-2007, 21:56
50-60kg is natuurlijk ook wel heel erg veel, maar ik denk dat Fedor dat goed kan maken met z'n ervaring.
Toch wat om naar uit te kijken. Ik zal balen als Choi wint in ieder geval.

fedor
20-11-2007, 22:28
Rare eerste match voor z'n nieuwe M-1 werkgever..
Die Japanners willen altijd goeie knokpartijen hebben tijdens oud en nieuw. die zijn niet zo van de oudejaar conferences :)
Tsja..technisch gezien is Choi geen match voor Fedor maar ik heb altijd gezegd dat Fedor op dit moment alleen maar kan verliezen van iemand met een mindere skillset maar met minimaal 25 Kg aan gorillakracht extra en Choi voldoet daar wel aan helaas :( (160KG)
Het wordt weer met angstzweet in de handjes kijken tijdens oud en nieuw

j0rg
20-11-2007, 23:10
Hoezo staat Choi op 8 december 2 partijen te knokken? Zie 'm niet voorbij JLB komen nl...

Ik dacht al, ben ik de enige die dit denkt? Ik zie hem ook niet langs LeBanner komen!

FOCUS
20-11-2007, 23:31
ik wil deze partij helemaal niet :boos:

MilfhunterMMA
20-11-2007, 23:40
Idd.
Ik zou Choi maar niet zo snel afschrijven.
Natuurlijk is hij technisch gezien 10 klasses lager dan Fedor, zo niet 20. Maar vergeet niet dat hij on-ge-loof-lijk sterk is en bovendien 60kg zwaarder.
De vraag is hoe Fedor dit aan gaat pakken.
Hong Man Shooten is heus niet makkelijk, Fedor gaat aan zijn been hangen en er gebeurt niks.
En als Fedor onderop komt, om wat voor reden dan ook en Choi gáát op hem inbeuken... nou dan mag je jezelf wel de meest gevreesde badass MMA vechter van de wereld noemen maar tegen 160kg zware apenvuist kan jij niet verdedigen met die iele MMA handschoentjes.
Ik denk dat dit nog wel eens een heeele lelijke upset kan worden (we zitten toch in het jaar van de upsets, dus kunnen we die net zo goed afsluiten met de grootste upset aller tijden).

groot zijn is wat anders dan sterk zijn en met name dan explosief zijn op de grond. Fedor heeft mannen als schilt ook gepakt, ik denk dat hij choi vrij snel eronder heeft.

Jochem
21-11-2007, 01:21
De enige manier waarop Choi voor een verrassing kan zorgen is als ie lolsmurf meeneemt.

leobos
21-11-2007, 01:41
choi heeft alleen tegen bobby olgun gestaan in mma,moet wel zeggen dat i m snel ko had gerost..netjes,..maar toch blijft t een klote match..neem aan dat fedor wel es wil weten als i nog de sterkste is in mma land..zet m tegen barnett kharotonov of weer tegen hunt dat zijn pas spannende partijen...

The Bulldog
21-11-2007, 08:27
in principe een klote match, maar....die choi kan met zijn lijf en kracht nog eens heel gevaarlijk uit de hoek komen...

kickboxer1987
21-11-2007, 09:15
in principe een klote match, maar....die choi kan met zijn lijf en kracht nog eens heel gevaarlijk uit de hoek komen...

klopt
maar daarnaast heeft fedor ook tegen Schilt en Zulu gestaand, twee heren van formaat

willy123
21-11-2007, 09:17
Choi was Ssireum-kampioen, de Koreaanse variant van het sumo-worstelen. Beetje omduwen en -gooien, en grondvechten komt er niet bij kijken. Veel zal hij er niet aan hebben.
Na een gewonnen partij tegen een Afrikaanse komiek ( Ologun ) in Japan, verdient de Techno Goliath deze partij absoluut niet. Een plek bij de laatste acht in K-1 d.m.v. trap in truis net zo min, maar dat is mijn mening maar.

54321
21-11-2007, 09:35
dit zou best eens een herhaling van nog vs sapp kunnen zijn. dus het kan best entertaining worden. en vergeet niet dat zo'n knie van choi heel pijnlijk kan zijn:) ik had m ook liever tegen barnett gezien, maarja k1 blijft k1 he.

Jay Hoov
21-11-2007, 09:57
Nou nou nou...we hebben het hier over Fedor hoor!
Geloof me, als die partij begint, denken jullie binnen 2 minuten, wat lul ik nou...Fedor maakt em kapot!!!!

el bastardo
21-11-2007, 10:19
klopt
maar daarnaast heeft fedor ook tegen Schilt en Zulu gestaand, twee heren van formaat

Ik vind de vergelijking Schilt - Zulu en Schilt - Choi niet echt opgaan. Schat Sem toch een stuk hoger in!

Fedor sloopt m in de 1e ronde!

YoMarK
21-11-2007, 10:44
We hebben Sem ook tegen Choi gezien, en dat heeft ie verloren(weliswaar zeer onterecht die decision).
Maar ik kan me niet voorstellen dat Choi's groundgame ook maar een beetje in de buurt komt van dat van Sem.

dimitri
21-11-2007, 10:55
Schilt was King of Pancrase voordat hij tegen Fedor vocht.

Choi heeft één MMA fight achter de rug.

Qua MMA skills zijn Schilt en Choi totaal niet te vergelijken.

Ik vind dit helemaal geen interessante match-up. We hebben al gezien wat Fedor kan tegen tegenstanders die wel sterker maar ook minder MMA-skilled zijn (Hunt, Zulu, Coleman, Goodridge).

Ik denk dat het enkele tellen zal duren voordat Fedor Choi met een heupwork tegen de grond werkt (hoe gaat zo'n lange kerel een top judoka/sambo als Fedor kunnen tegenhouden?).

Vervolgens Fedor via side naar full mount, en dan een armbar wanneer Choi hem er met zijn superieure kracht probeert af te benchen.

el bastardo
21-11-2007, 11:11
We hebben Sem ook tegen Choi gezien, en dat heeft ie verloren(weliswaar zeer onterecht die decision).
Maar ik kan me niet voorstellen dat Choi's groundgame ook maar een beetje in de buurt komt van dat van Sem.

That's my point.

Jay Hoov
21-11-2007, 11:20
That's my point.


x10!

Godshands
21-11-2007, 12:18
Ik dacht al, ben ik de enige die dit denkt? Ik zie hem ook niet langs LeBanner komen!
Choi gaat denk ik vrij makkelijk winnen van Jerome le banner ,Jeromeke heeft het de laatste tijd veelste druk met zijn filmcarriere.Zijn glazen kinnetje helpt natuurlijk ook niet.Met andere woorden denk dat Jlb de perfekte tegenstander is voor Choi.
Fedor is daar in tegen in heel ander verhaal ground and pound en dan :whistling: een armbar.

el bastardo
21-11-2007, 13:30
Van de Royal Rumble site:




1.5 MILJOEN VOOR FEDOR
TEGENSTANDER STAAT TOCH NOG NIET VAST
Fedor zal voor zijn partij op oudejaarsavond 1.5 miljoen dollar ontvangen. Eerder berichtten wij dat zijn tegenstander Hong Man Choi zou zijn. Fedor's nieuwe werkgever en M-1 eigenaar: Monte Cox ontkent dit echter. "De deal was dat de organisator een, voor de Japanse markt, aantrekkelijke tegenstander zou contracteren. Inderdaad is de naam Choi gevallen, maar er is nog niets getekend." Aldus Monte Cox.

Gelukkig is er nog hoop! 1,5 miljoen! Goddamn!

TOON
21-11-2007, 13:50
ik kon het me al niet voorstellen, vond het echt een ruk matchmaking, maar die jappaners maken natuurlijk alles klaar....

het zou ook verschrikkelijk zijn mocht Choi winnen natuurlijk, al zie ik dat niet snel gebeuren...

chief108
21-11-2007, 13:55
je hebt nog een week of 5 om te trainen Boris...

moet kunnen....

michaell
21-11-2007, 14:10
Ik denk dat dit nog wel eens een heeele lelijke upset kan worden (we zitten toch in het jaar van de upsets, dus kunnen we die net zo goed afsluiten met de grootste upset aller tijden).
Idd. 31 December is ong steeds van 2007...


iemand met een mindere skillset maar met minimaal 25 Kg aan gorillakracht extra
Net als Big Nog vs Sapp, wie zou denken dat het zo'n zware partij voor Nog wordt.

Trouwens, hoe weten jullie dat mma skill-set van Choi sucks?
Hij heeft maar eens gevecht, maar hij is ook elite van K-1, iedereen heeft zijn puncher's chance.
FYI, partij tegen Choi is nog niet 100%.

chief108
21-11-2007, 14:12
er is nog hoop...

el bastardo
21-11-2007, 18:12
je hebt nog een week of 5 om te trainen Boris...

moet kunnen....
Het is dat ik ziek ben...:whistling:

harry
21-11-2007, 21:20
Lees net bij de buren dat het Jeff Monson wordt.

Fight Finder - Jeff Monson's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=262)

The Bulldog
21-11-2007, 21:49
Denk dat dit best nog eens een mooie pot kan gaan worden...

Monsen is staand best behoorlijk en op de grond gewoon goed...

Khanom Thom
21-11-2007, 22:53
Gelukkig geen freakshow...

dimitri
22-11-2007, 08:45
Monson klinkt al een pak beter als tegenstander. Dat is ten minste een gereputeerde MMA vechter.

Ik zie nog niet in hoe hij zou kunnen winnen van Fedor. Fedor is zonder twijfel beter staand, en hoe zal Monson Fedor subben als hij Sylvia nog niet kon pakken. Zelfs een top submission fighter als Big Nog is er nooit in geslaagd om Fedor ook maar een beetje in gevaar te brengen.

stiffler
22-11-2007, 09:09
Dit zou idd een veel betere tegenstander zijn!!
Maar denk ook niet dat Monson een echte bedreiging is.
Ben al blij dat we Fedor weer eens in actie zien!

chief108
22-11-2007, 09:41
uit andere thread:


Ik heb meerdere malen gezegd dat het een vechter uit Asia wordt, geen Arona/Monson!


denk dat hij in dit geval toch het dichste bij het vuur zit

ben pas blij als het geen groeigestoorde koreaanse freak blijkt te zijn...

el bastardo
22-11-2007, 13:13
Stukken beter iig! Hoop dat er snel dingen bevestigd gaan worden.

Paganstars
22-11-2007, 16:00
uit andere thread:



denk dat hij in dit geval toch het dichste bij het vuur zit

ben pas blij als het geen groeigestoorde koreaanse freak blijkt te zijn...

ik heb altijd het idee dat die koreanen ipv spiervergrotende middelen gewoon pokon krijgen!

Slome
22-11-2007, 18:07
"Emelianenko will apparently fight Choi as part of a show being organized by the promoters of the Japanese professional wrestling organization Hustle. Several of Hustle’s employees were involved in operation of the now defunct Pride Fighting Championships. "
Dit zal dan een demo-show gevecht zijn of / een fight volgens wrestling rules aangezien de heren beide een worstel achtergrond hebben (sambo (http://en.wikipedia.org/wiki/Sambo_%28martial_art%29) en ssireum (http://en.wikipedia.org/wiki/Ssirum)).

We gaan het beleven:whistling: