PDA

View Full Version : Professor Pruikmans speelt een vuil spel



aliendwurf
28-11-2007, 14:34
http://img151.imageshack.us/img151/7757/wildersja7.jpg (http://imageshack.us/)


Professor Pruikmans is na Salaam Hirsi Huppelkutje weer zo'n voorbeeld van een wannabe politicus die niet weet wat 'ie wil. In de Tweede Kamer wordt hij met zijn PVV volledig uitgelachen, dus probeert hij het nu op een andere manier. Meneer is ook bezig om een film te maken, een film die de Koran neerzet als fascistisch boek. Hij zal de film waarschijnlijk weer gebruiken om heel de Islam neer te zetten als gewelddadig volk, om zich naderhand weer lekker te verschuilen achter een batterij bodyguards, betaald door de staat, dus door U.

Pruikmans weet precies hoe hij het volk moet bespelen, om bij een volgende, zelfuitgelokte, moordaanslag weer lekker met de vinger te kunnen wijzen van: "Zie je wel, Moslims accepteren de vrijheid van meningsuiting niet." Nou, zelf accepteert Pruikmans de vrijheid van meningsuiting ook niet, want als een Moslim iets zegt moet hij zijn mond houden, want dan is het extremisme, maar over zijn eigen mening heeft Pruikmans nog nooit nagedacht. Als je gaat kijken is er in Nederland maar een grote extremist, en dat is Pruikmans zelf: het volk zijn mening willlen opleggen met ridicule discriminerende ideeën, geweld uitlokken en opruien. Om daarna de vermoorde onschuld te spelen. Wij vragen ons af wat Moslimextremisten in Nederland ooit hebben gedaan dat niet vantevoren door een figuur als Pruikmans was uitgelokt...

MB667
28-11-2007, 14:35
Het was ook niet zijn probleem als er mensen beledigd werden zei ie......mooi toch dat ie het dadelijk ons probleem maakt.

Iwan
28-11-2007, 15:23
Belachelijk stuk.

Influcted
28-11-2007, 15:39
Van welke site komt dit? www.moskee.nl (http://www.moskee.nl) ofzo?

Iwan
28-11-2007, 16:16
Van welke site komt dit? www.moskee.nl (http://www.moskee.nl) ofzo?

:thup:

TheSkindo
28-11-2007, 16:45
http://img151.imageshack.us/img151/7757/wildersja7.jpg (http://imageshack.us/)

Wij vragen ons af wat Moslimextremisten in Nederland ooit hebben gedaan dat niet vantevoren door een figuur als Pruikmans was uitgelokt...

You're kidding right??

knilles
28-11-2007, 16:45
Als moslims na het zien van een film of cartoons ZO flippen en dreigen met radicale acties legt direct het bekrompen denkbeeld bloot.

Zelf mogen ze alles zeggen en een overheersende godsdienst willen over de wereld, maar als iemand eens tegen gas geeft en een film maakt, zijn ze door het lint.

Christenen kunnen en worden in bepaalde islamitische landen opgejaagd en gedood, dat is hun handelen op een andere godsdienst dan die van hen, maar waag het niet om wat tegen gas te geven....

Nu wil ik iedereen niet over 1 kam scheren en ik wacht de film nog even af, maar als bepaalde groeperingen zo spastisch reageren op een film zegt dat al genoeg over hun opvattingen en waar ze toe in staat zijn en juist niet (lees: integreren).

Muay Thai Elite
28-11-2007, 16:47
Zeer ongefundeerd stuk indd.. We zullen eerst de film maar eens bekijken, ik denk persoonlijk dat er alleen feitelijke gebeurtenissen en kenmerken van de Islam/Koran besproken zullen worden. Dat die soms gewelddadig dan wel enigzins 'traditioneel' (lees: ouderwets, primitief) zijn, weten we onderhand wel. Dat is dus ook geen reden om de film demoniserend te noemen o.i.d.

Muay Thai Elite
28-11-2007, 16:49
Ow en fuck jou Aliendwurf, dat je met zo'n hoerige kuttopic komt, die ongetwijfeld weer zo'n schrale vermoeiende discussie gaat opleveren.

aliendwurf
28-11-2007, 16:55
Ow en fuck jou Aliendwurf, dat je met zo'n hoerige kuttopic komt, die ongetwijfeld weer zo'n schrale vermoeiende discussie gaat opleveren.


I love you to darling. :thup:

Jochem
28-11-2007, 19:08
Ben benieuwd wanneer Geert zijn boek uitkomt over zijn jeugdvakanties.

" Mijn Kamp" ging het toch heten?

De dikke nudist
28-11-2007, 19:16
http://i108.photobucket.com/albums/n30/shadowyinzer/aw_jeez_not_this_shit_again2.jpg

FOCUS
28-11-2007, 19:21
in nederland zijn geen moslimextremisten,
alleen gestoorde mensen (Mohammed B, Volkert vd G, Geert Wilders, koning Jaap etc )

Kim
29-11-2007, 11:19
Echt een heel triest stukje, duidelijk een geval van teveel-vrijetijd-teveel-fantasie.

Maar ik ga die film echt wel kijken he.
WE LOVE YOU WILDERS!

Muay Thai Elite
29-11-2007, 11:37
Ben benieuwd wanneer Geert zijn boek uitkomt over zijn jeugdvakanties.

" Mijn Kamp" ging het toch heten?

Zo'n niet scherpe en simpele opmerking zijn we niet van je gewend..

MB667
29-11-2007, 11:42
Kom maar op de schoot van de goede sint, Geert. Lolly, Geert?

knilles
29-11-2007, 11:46
AMSTERDAM - Islamitische fanatici eisen dat de Britse schooljuf Gillian Gibbons, die in de Sudanese gevangenis zit omdat ze een teddybeer Mohammed heeft genoemd, de doodstraf krijgt.

Vandaag moet Gibbons voor de rechtbank verschijnen. Ze kan een jaar gevangenisstraf en veertig zeepslagen krijgen wegens belediging van de profeet Mohammed. Bij oproep tot rebellie kan de celstraf zelfs oplopen tot tien jaar.

Londen en de Sudanese hoofdstad Khartoum zijn intussen verwikkeld in een diplomatieke rel. In het Afrikaanse land zijn de moslimfundamentalisten furieus. Een van de grootste kranten in Sudan roept autoriteiten op om de keiharde islamitische leider Hassan Al Turabi, die connecties heeft met Osama Bin laden, aan het woord te laten om aan te geven hoe beledigend deze zaak is voor moslims. “De juf moet sterven”, zeggen de extremisten. Ook roepen ze op tot straatprotesten. De Britse minister van Buitenlandse Zaken David Miliban

Londen heeft de ambassadeur van Sudan op het matje geroepen. Premier Gordon Brown zegt “erg teleurgesteld te zijn dat de lerares terechtstaat ". Ook de Britse moslimraad is “ontzet”.

Een van de advocaten van Gibbons zegt dat als ze schuld bekent en haar verontschuldigingen aanbiedt, ze er vanaf zou kunnen komen met een “relatief lage straf”, zoals een fikse boete of een korte gevangenisstraf. Hij waarschuwde ook voor de groeiende boosheid onder de bevolking, waar rechters gevoelig voor kunnen zijn. Woensdag zijn portretten van Gibbons door een woedende menigte verbrand.

Het gaat om drie aanklachten tegen de juf. Het beledigen van de islam, aanzetten tot religieuze haat en minachting voor het geloof. Elk van die klachten zijn goed voor een maximumstraf van 40 zweepslagen en een jaar gevangenisstraf.

Ex-man Peter en kinderen Jessica (27) en John (25) hebben de aanklachten vanuit Engeland met afschuw aangehoord. John wacht het advies van de ambassade af of hij zijn moeder kan bezoeken.
De kinderen en ouders uit de klas van Gibbons hebben allemaal verklaringen afgelegd dat de vrouw onschuldig is en niet met opzet de profeet Mohammed wilde beledigen.

De Britse moslima Saira Khan roept alle gelovige moslims op om te protesteren bij de Sudanese ambassade in Londen. “We moeten laten zien dat de islam geen haat predikt. De extremisten mogen niet de ideologische toon zetten.”


Toch goed dat er eens aandacht besteed aan deze idiote ´godsdienst´....

knilles
29-11-2007, 11:49
Homo met het gezicht van Mohammed
AMSTERDAM - Het Haags gemeentemuseum exposeert een seksueel getint kunstwerk waarin twee homo’s zijn te zien die maskers dragen van de islamitische profeet Mohammed en diens schoonzoon Ali. Voor gelovige moslims is dat een doodzonde.

Voor gelovige moslims ligt zo’n werk gevoelig omdat de meesten menen dat de profeet Mohammed niet mag worden afgebeeld, laat staan in de context van homoseksualiteit, meldt De Pers.

"Rond homoseksualiteit blijkt het duidelijkst de hypocriete houding in de islamitische wereld tegenover seks", aldus maakster Sooreh Hera. "Homo’s worden in landen als Iran en Saoedi-Arabië keihard aangepakt, terwijl het daar heel gewoon is voor getrouwde mannen om seks te hebben met andere mannen. Maar dat blijft verborgen", zegt de kunstenares tegen De Pers.

Hera fotografeerde meerdere homo's waaronder twee van Iraanse komaf. "Zij wilden niet herkenbaar in beeld en dragen dus maskers. Om de hypocrisie in de moslimwereld aan de kaak te stellen, heb ik de gezichten van Mohammed en Ali gebruikt", aldus Hera.

Sinds de moord op Theo van Gogh en de rellen over de Deense Mohammedcartoons springen sommige kunstenaars en instellingen terughoudend om met de islam. Toch wil het gemeentemuseum het werk wel laten zien. "Als museumdirecteur hanteer ik geen politieke criteria. Bij eventuele veiligheidsrisico’s sta ik niet stil. Ik vond het gewoon bijzonder werk", aldus directuer van Krimpen.

Aan de ene kant hebben de warlords dus schandknapen die ze misbruiken, maar aan de andere kant is homofilie strafbaar en not done.....

Vreemde lui hoor, maar dat wisten we al

MB667
29-11-2007, 11:50
duidelijk geval van te weinig hobbies hebben in het geval met die extremisten

Jochem
29-11-2007, 12:22
Zo'n niet scherpe en simpele opmerking zijn we niet van je gewend..

Even een kopietje uit een ander topic dan maar.

http://img512.imageshack.us/img512/237/mtebetraptgx9.jpg

beter?

Italian*Berlusconi*
29-11-2007, 12:34
om wilders mongool te noemen is gewoon lullig voor de mensen die echt het down syndroom bijvoorbeeld hebben, en wil hun niet beledigen. Maar toch, heerlijk hoe hij zichzelf steeds weer voor lul zet, nu weer met een zogenaamde film. Wilders en zijn followers (die puur aangetrokken zijn door de anti islam stemming makerij en het inspelen op angst bevestigen door Wilders te steunen).... hoop dat ze snel wakker geschud worden, want zij creeren straks echte problemen met die 2deling waar ze nu mee bezig zijn te creeren.
(en dat heeft niks met vrijheid van menings uitting te maken, nogmaals als jij bijvoorbeeld de hells angels gaat lopen uitdagen moet je het ook niet gek vinden dat je pakkie van ze krijgt, pakkie slaag).
Zielig is het eigenlijk... maar wel vermakelijk dat zulke mensen bestaan, ondanks dat ze in de regering niet echt serieus genomen worden meer. Hoe simpel denkt een gemiddelde Wilders follower? te simpel....

A-team
29-11-2007, 13:33
AMSTERDAM - Islamitische fanatici eisen dat de Britse schooljuf Gillian Gibbons, die in de Sudanese gevangenis zit omdat ze een teddybeer Mohammed heeft genoemd, de doodstraf krijgt.

en terecht........ :wacko:

Influcted
29-11-2007, 13:51
AMSTERDAM - Islamitische fanatici eisen dat de Britse schooljuf Gillian Gibbons, die in de Sudanese gevangenis zit omdat ze een teddybeer Mohammed heeft genoemd, de doodstraf krijgt.

en terecht........ :wacko:

En ze gaf die teddybeer de naam omdat een jongen uit de klas zo heette en de hele klas dat wilde, geweldig weer die extremisten.

MB667
29-11-2007, 13:56
die klas moet ook opgehangen worden, nee, doe maar steniging, zal ze leren.

Iwan
29-11-2007, 14:09
De enige reden dat politiek Den Haag afgeert op Geert Wilders is omdat ze nog nooit iets anders hebben gezien als hun sjieke villa's in Wassenaar. Ze hebben geen flauw benul van het echte leven, en hoe de werkende man het beleefd.

Geert wel, die spreekt uit wat wij met z'n allen voelen.
Go Geert!

Jochem
29-11-2007, 14:30
Skip allen hier please. Ik vind het een achterlijke idioot die maar wat bralt. Heb tijdens de verkiezingstijd zijn plan gelezen. Hij lost alle problemen inderdaad op op papier. Uhm, hij vergeet alleen ervoor te betalen. Tja zo los ik ook alle problemen op.

Armoede: iedereen laten werken. Zo, weer een probleem opgelost volgens geert wilders.
Fileproblemen. Overal extra snelwegen, meer treinen. Opgelost.
Scholing. Meer leraren, beter onderwijs. Opgelost!
Politie. Meer blauw op straat!

en de rekening dan?

Iedereen belastingverlaging!

de logica volgens Geert Wilders.

MB667
29-11-2007, 14:32
Nee, ze klagen nu over over hem, omdat die een film gaat maken, die ervoor zorgt dat er nog meer verdeeldheid in NL gaat komen.
Ja leuk, als we dadelijk rellen hier gaan krijgen, kan Geert zeggen: zie je nu wel dat het allemaal tuig is. Tot nu toe is er in NL geen terroristische aanslag geweest. Waarom dan wel de islam hier gaan verbiedden. Door het te gaan verbieden krijg je juist terrorisme.

Je mag rustig zeggen dat een groot gedeelte van de Marokaanse jeugd ontspoord is in sommige delen van Nederland (en ook niet overal), dat probleem moet je ook keihard aanpakken, maar om nou te gaan zeggen dat een geloof hiervan de oorzaak is, is bullshit, daar raak je heel veel mensen mee in Nl, en als je dat geloof nu gaat provoceren, krijg je problemen. Die creeert hij voor ons. Dank u wel Geert als hier dadelijk inderdaad, net zoals hij eigenlijk wilt, een aanslag komt, hij blij, want dan krijgt hij stemmen erbij. Er wonen 1 miljoen gematigde moslims in NL, en er was maar 1 mohamed b.

En al die andere standpunten van de meneer van de partij van de vrijheid slaan op alles behalve vrijheid. Coffeeshops sluiten, nee dat is lekker. Wat de fuck bereik je daar nou weer mee. Niveau Christen Unie en CDA.

Italian*Berlusconi*
29-11-2007, 15:07
Geert wel, die spreekt uit wat wij met z'n allen voelen.
Go Geert!

sorry maar dit voel ik dus abosoluut niet zo, en meer met mij, dus praat dan aub niet voor mij / ons die dat niet zo zien.

harry
29-11-2007, 15:42
Skip allen hier please. Ik vind het een achterlijke idioot die maar wat bralt. Heb tijdens de verkiezingstijd zijn plan gelezen. Hij lost alle problemen inderdaad op op papier. Uhm, hij vergeet alleen ervoor te betalen. Tja zo los ik ook alle problemen op.

Armoede: iedereen laten werken. Zo, weer een probleem opgelost volgens geert wilders.
Fileproblemen. Overal extra snelwegen, meer treinen. Opgelost.
Scholing. Meer leraren, beter onderwijs. Opgelost!
Politie. Meer blauw op straat!

en de rekening dan?

Iedereen belastingverlaging!

de logica volgens Geert Wilders.


Nee dit soort acties blijven doen Geenstijl.nl - Gezellig van subsidie op Mekkareis (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1105201.html#comments), of een stel surinamers af laten kicken in Suriname a 50.000 de man


Noem er maar even 2 van kort geleden, het belasting geld gewoon nuttig besteden, alle uitkeringstrekkers die een baan te min vinden uitkering stoppen, en whalla geld te over logica volgen Harry (en nee ik ben geen Wilders voorstander maar krijg het schurft om me blauw te betalen voor dat tuig wat niet wil werken)

aliendwurf
29-11-2007, 15:52
sorry maar dit voel ik dus abosoluut niet zo, en meer met mij, dus praat dan aub niet voor mij / ons die dat niet zo zien.


X2

smike
29-11-2007, 16:56
Aliendwurf: je mag nooit een stuk letterlijk overnemen zonder de bron erbij te noemen.
Ik ben heel benieuwd waar dit stuk vandan komt, want het is ontzettend subjectief, dus als het van een krant of partij is, dan kunnen we hier vergaande conclusies uittrekken.

Inhoudelijk kan ik nu niet reageren, maar blijf discussies met Wilders fascinerend vinden.

aliendwurf
29-11-2007, 17:02
Ik kwam hem tegen op een forum zonder bronvermelding....dus zie niet waarom ik hem niet zou kunnen plaatsen.
En bovendien,er mag zoveel niet....

Don't shoot the messenger.

Chico
29-11-2007, 18:25
Don't shoot the messenger.

:gunsmilie:

:whistling:

FOCUS
29-11-2007, 19:29
Jochem=correct
die dwaas van een Wilders is zelf wereldvreemd,
snapt er geen snars van.
Lekker met het volk meebrullen, dat trekt stemmen!
Populistische lafaard.
Hij is nog te schijterig om naar een land te reizen waar hij zn mening al compleet over heeft gevormd. Weten jullie hoe dat heet? VOOROORDEEL!
Jaja, hij weet precies hoe het daar is, want hij heeft de koran gelezen..
Ja, dat is inderdaad een reisgids!!! Dat ding is op wel 1000den manieren te interpreteren.
Zijn er hier uberhaupt wel mensen in contact geweest met moslims, moslima's? Ik kan je vertellen, in rotjeknor lopen genoeg moslima's met een BAAN, ZE PRATEN MET JE, ZIJN GEEMANCIPEERD etc etc etc...
Wat een domkop is die knakker,
denken jullie nou echt dat iedere moslim geweld predikt, vrouwen mishandelt en gebouwen opblaast?
Nu wil hij ook nog een godsdienst gaan verbieden!
Waar heb ik dat meer gehoord? history repeats its self... we leren het ook nooit he!
hadden wij hier in nl trouwens niet de vrijheid van meningsuiting?????
Dat mensen het hier mee eens zijn, ongelooflijk.
Die Wilders is zelf een achterlijke, BANGE boer.
en wat de boer niet kent dat vreet ie niet.
Van mij mag hij opgeblazen worden, zal hem niet missen.

De dikke nudist
29-11-2007, 19:43
De criminaliteitscijfers dalen al jaren.
http://www.om.nl/dossier/criminaliteitscijfers/

De werkloosheid is historisch laag met 3.5%
http://www.europa-nu.nl/9353000/1/j9vvh6nf08temv0/vhjhdwjxxpzt?ctx=vha4ozv8cev0&

Vorig jaar ging 80.5% van de bevolking op vakantie.
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?HDR=T&LA=nl&DM=SLNL&PA=70232ned&D1=a,!6-73,!76-151&D2=a&STB=G1

Ik wil ook graag een 127cm Panasonic flatscreen kopen maar heb het geld er niet voor.
Maar dan ga ik die "frustratie" niet afreageren door een nauwelijks bestaand probleem op zeer abstracte wijze bij een heel vaag gedefinieerde doelgroep te leggen.

Beseffen zulke tjappies wel hoe goed het hier is en dat er geen reden is om een zere plek te vinden om de vinger op te leggen?
De angst om uit hun voorspelbare, warme, zachte bestaan zonder ontberingen te worden gerukt is kennelijk zo groot dat men paranoïde wordt en vijanden gaat verzinnen.
In een "hunter-gatherer sense of being" is dit heel begrijpelijk, primitief maar begrijpelijk.
Zulke primitieve angst voor verandering door vreemde elementen kan je instinct noemen, maar aangezien we zijn vergeten dat we nog maar "barely out of the jungle" zijn noemen we deze instincten die zich manifesteren in het onderbewustzijn en die moeilijk te verklaren zijn omdat ze doordat het zulke primitieve instincten zijn moeilijk in woorden te vatten zijn tegenwoordig onderbuikgevoelens.

Nederland roeleert, prijs jezelf gelukkig dat je hier woont.

En jongeren in achterstandswijken zijn altijd tuig, daarom roeleren we :power: it's just the way it is, it was and allways will be.

TheSkindo
29-11-2007, 20:36
Goh er bestaan nog steeds mensen met een plaat voor hun kop.....

The Bulldog
29-11-2007, 21:14
Sorry hoor maar Geert Wilders gaat mij ook te ver met zijn manier van provoceren...

iedereen mag zeggen wat hij denkt...ook hij....Maar please...

Gewoon verdeeldheid scheppen kan in mijn ogen niet gelijk zijn aan...het beste voor het land willen...

Ik ben het met mensen zeggen dat er veel problemen zijn door cultuur verschillen....ik ga ook nog mee dat in NL de NL cultuur de basis hoort te zijn in de samenleving ....

Maar om andere culturen af te schilderen als minderwaardige en zo groepen tegen elkaar op te zetten...nope...dan ben je me kwijt....

Ik hoor verhalen over JONGEREN...laat ik daar nou met mij reet midden in zitten.....

ik werk en woon met probleem jongeren....geloof me .... de problemen zijn in ALLE lagen van de bevolking.....en vanuit alle srassen.....zeer zeker ook de NL se....

Alle problemen moeten worden aangepakt...de NL cultuur hoort toonaangevend te zijn ....maar er zijn andere manieren dan die van Dhr. Wilders......

Iwan
29-11-2007, 21:22
sorry maar dit voel ik dus abosoluut niet zo, en meer met mij, dus praat dan aub niet voor mij / ons die dat niet zo zien.

Kom op Italian, wel even volwassen blijven man.
We spreken hier gewoon allemaal onze mening uit, en als ik over wij met z'n allen spreek dan snap jij heus wel dat dat niet over jou gaat.

Als we alles persoonlijk gaan opvatten dan kunnen we het forum ook wel opdoeken.

HUNTER
29-11-2007, 21:39
dan blijft toch dat je wel heel erg laat zien dat je niet verder nadenkt als je achter die clown meeloopt.

De man hangt van halve waarheden in elkaar. Leuk standpunten innemen, en lekker zeggen dat je zegt wat 'het volk' voelt, maar misschien is het beter om eens door te vragen. En laten zien dat je wel intelligentie hebt om door die lulkoek heen te prikken. Schijnoplossingen bieden is leuk, maar op de lange termijn val je toch door de mand, pipo.

ik wil hiermee trouwens helemaal niet zeggen dat ik voor de islam ben, of voor welke religie dan ook. Maar ik respecteer gelovige mensen wel.......

Muay Thai Elite
29-11-2007, 22:16
Ja okee maar je laat ook niet zien dat je verder nadenkt als je tegen hem bent.

En over dat 'we zullen eens even doorvragen' en 'populistisch lullen': pff dat doet elke politicus, dus kijk even op wie JIJ de volgende keer stemt, en zeik niet zo over Geert.

Iwan
30-11-2007, 08:28
dan blijft toch dat je wel heel erg laat zien dat je niet verder nadenkt als je achter die clown meeloopt.

De man hangt van halve waarheden in elkaar. Leuk standpunten innemen, en lekker zeggen dat je zegt wat 'het volk' voelt, maar misschien is het beter om eens door te vragen. En laten zien dat je wel intelligentie hebt om door die lulkoek heen te prikken. Schijnoplossingen bieden is leuk, maar op de lange termijn val je toch door de mand, pipo.

ik wil hiermee trouwens helemaal niet zeggen dat ik voor de islam ben, of voor welke religie dan ook. Maar ik respecteer gelovige mensen wel.......

Wie ben jij dan Sebastiaan om te bepalen dat mijn vertegenwoordiger een clown is, en de jouwe de waarheid in pacht heeft?
Ik dacht dat wij zelf mochten kiezen zonder daarop afgerekend te worden toch?

harry
30-11-2007, 08:42
Wie ben jij dan Sebastiaan om te bepalen dat mijn vertegenwoordiger een clown is, en de jouwe de waarheid in pacht heeft?
Ik dacht dat wij zelf mochten kiezen zonder daarop afgerekend te worden toch?

Alleen als je moslim bent mag je niet beledigd worden.
Je bent ws geen moslim dus het mag zonder een rel te veroorzaken :D

Italian*Berlusconi*
30-11-2007, 08:42
Kom op Italian, wel even volwassen blijven man.
We spreken hier gewoon allemaal onze mening uit, en als ik over wij met z'n allen spreek dan snap jij heus wel dat dat niet over jou gaat.

Als we alles persoonlijk gaan opvatten dan kunnen we het forum ook wel opdoeken.

te makkelijk Iwan.. maar wel Wilders nivo...
Als jij zegt "Geert wel, die spreekt uit wat wij met z'n allen voelen", dan ga ik er vanuit dat je dat ook bedoeld met wat je schrijft. Heeft verder niks met volwassen zijn, persoonlijk iets opvatten of een forum te maken. Als ik het over patat heb bedoel ik ook patat, en geen gekookte aardappelen.....

Influcted
30-11-2007, 08:49
Jochem=correct
die dwaas van een Wilders is zelf wereldvreemd,
snapt er geen snars van.
Lekker met het volk meebrullen, dat trekt stemmen!
Populistische lafaard.
Hij is nog te schijterig om naar een land te reizen waar hij zn mening al compleet over heeft gevormd. Weten jullie hoe dat heet? VOOROORDEEL!
Jaja, hij weet precies hoe het daar is, want hij heeft de koran gelezen..
Ja, dat is inderdaad een reisgids!!! Dat ding is op wel 1000den manieren te interpreteren.
Zijn er hier uberhaupt wel mensen in contact geweest met moslims, moslima's? Ik kan je vertellen, in rotjeknor lopen genoeg moslima's met een BAAN, ZE PRATEN MET JE, ZIJN GEEMANCIPEERD etc etc etc...
Wat een domkop is die knakker,
denken jullie nou echt dat iedere moslim geweld predikt, vrouwen mishandelt en gebouwen opblaast?
Nu wil hij ook nog een godsdienst gaan verbieden!
Waar heb ik dat meer gehoord? history repeats its self... we leren het ook nooit he!
hadden wij hier in nl trouwens niet de vrijheid van meningsuiting?????
Dat mensen het hier mee eens zijn, ongelooflijk.
Die Wilders is zelf een achterlijke, BANGE boer.
en wat de boer niet kent dat vreet ie niet.
Van mij mag hij opgeblazen worden, zal hem niet missen.

Dwaasheid van Wilders, juist. In de Koran staat ook dat alle vrouwen minderwaardig zijn en elke niet moslim dood moet. Dwaasheid Wilders..? Dwaasheid Koran.

Italian*Berlusconi*
30-11-2007, 08:52
Wie ben jij dan Sebastiaan om te bepalen dat mijn vertegenwoordiger een clown is, en de jouwe de waarheid in pacht heeft?
Ik dacht dat wij zelf mochten kiezen zonder daarop afgerekend te worden toch?

het verschil zit hem oa hierin, met uitspraken als deze "Geert wel, die spreekt uit wat wij met z'n allen voelen.", jij praat toch ook namens 'ons' in dat stukje.. net of iedereen zo denkt.. gewoon een counter voorbeeld, bedoel er verder niks onvolwassens of persoonlijks mee ;)

ik blijf hierbij: believe is the root of all evil... elk geloof dus en niet alleen de islam.
Ik ben niet pro islam, of pro christen, pro budda of whatever... vind alleen dat sommige mensen echt doordraven en doordraaien met dingen die zwaar overtrokken worden etc.
Weer hetzelfde voorbeeld wat ik altijd gebruik, als je zo provocerend over de hells angels zou doen, zo opgeblazen in de pers etc, ze alleen maar lopen af te kankeren, geloof mij dan heb je ook bodyguards nodig om die mening te blijven verkondigen. Je kan gewoon met 'moslims' in discussie als je dat wilt etc zijn niet allemaal extrmisten.
Is het misschien gewoon een beetje paranoia bij die mensen?

harry
30-11-2007, 08:58
Is het misschien gewoon een beetje paranoia bij die mensen?

Dus als er bv een getekende cartoon in Denemarken (?) rellen veroorzaakt en vele slachtoffers eist, dan eeeh ben ik paranoia zeg maar?

Italian*Berlusconi*
30-11-2007, 08:58
Dwaasheid van Wilders, juist. In de Koran staat ook dat alle vrouwen minderwaardig zijn en elke niet moslim dood moet. Dwaasheid Wilders..? Dwaasheid Koran.

praat jij uberhaupt wel is met 'moslims'? of weet je de dingen die je neer zet alleen van fok.nl? lees de bijbel is voor de grap...

Italian*Berlusconi*
30-11-2007, 09:01
Dus als er bv een getekende cartoon in Denemarken (?) rellen veroorzaakt en vele slachtoffers eist, dan eeeh ben ik paranoia zeg maar?

ja, beetje wel 'zeg maar'.

Muay Thai Elite
30-11-2007, 09:36
Italian is en blijft een homo.

Italian*Berlusconi*
30-11-2007, 09:43
Italian is en blijft een homo.

en jij blijft mijn schatje hoor, poepvlekje van mij...

Iwan
30-11-2007, 09:54
het verschil zit hem oa hierin, met uitspraken als deze "Geert wel, die spreekt uit wat wij met z'n allen voelen.", jij praat toch ook namens 'ons' in dat stukje.. net of iedereen zo denkt.. gewoon een counter voorbeeld, bedoel er verder niks onvolwassens of persoonlijks mee ;)

ik blijf hierbij: believe is the root of all evil... elk geloof dus en niet alleen de islam.
Ik ben niet pro islam, of pro christen, pro budda of whatever... vind alleen dat sommige mensen echt doordraven en doordraaien met dingen die zwaar overtrokken worden etc.
Weer hetzelfde voorbeeld wat ik altijd gebruik, als je zo provocerend over de hells angels zou doen, zo opgeblazen in de pers etc, ze alleen maar lopen af te kankeren, geloof mij dan heb je ook bodyguards nodig om die mening te blijven verkondigen. Je kan gewoon met 'moslims' in discussie als je dat wilt etc zijn niet allemaal extrmisten.
Is het misschien gewoon een beetje paranoia bij die mensen?

Okee, point taken.

Wat mij betreft mag ook elke vorm van geloof afgeschaft worden.

MB667
30-11-2007, 10:21
Dat zou wel de oplossing zijn. Religion kills.

Influcted
30-11-2007, 10:28
praat jij uberhaupt wel is met 'moslims'? of weet je de dingen die je neer zet alleen van fok.nl? lees de bijbel is voor de grap...

En juist daarom ben ik atheist.

FOCUS
30-11-2007, 11:18
Dwaasheid van Wilders, juist. In de Koran staat ook dat alle vrouwen minderwaardig zijn en elke niet moslim dood moet. Dwaasheid Wilders..? Dwaasheid Koran.


allereerst weet je niet of dat erin staat, want je hebt hem niet gelezen.
Je hebt gehoord dat iemand, die zegt dat hij hem gelezen heeft, dat erin heeft zien staan. dat is een AANNAME.
Ten tweede is een 'heilig boek' op vele manieren te INTERPRETEREN.
Het is een oud boek, je moet die teksten zien in hun oorspronkelijke tijdgeest en context. Een groot aantal moslims doet dit ook, die hebben dus hele andere opvattingen verworven. Dat je een oud manuscript graag in zn oorspronkelijke vorm en staat wilt behouden, betekent nog niet dat je elke passage letterlijk en woordelijk klakkeloos aanneemt.
Dat dit de grote, gematigde meerderheid is van de moslims, wordt heel gemakkelijk maar over het hoofd gezien.
Natuurlijk wordt een moslim boos als er gespot wordt met zijn geloof.
Dat is niet anders bij een andere godsdienst. Dat betekent echter nog niet dat iedere gelovige vervolgens op moord uit is.
Moet je eens op zondag naar een streng gereformeerde kerk gaan, kijken wie er allemaal dood moeten, branden in de hel. Er zijn hele bibliotheken vol geschreven mbt de interpretatie van bijbelse teksten, en zo zijn er talloze stromingen binnen het geloof ontstaan. De een is gematigd, de ander is extreem.
Dat kan je niet voorkomen, je hebt nou eenmaal de vrijheid om te geloven wat je wilt.
Gaan we dan maar alle christenen verbieden om hun godsdienst uit te oefenen?
Dit is zo'n kortzichtige opvatting, geboren uit ONWETENDHEID en ANGST.

hier zijn een aantal van de tien geboden:
Gij zult geen andere goden voor Mijn aangezicht hebben..
Vroeger was dit aanleiding tot de kruistochten, nu is het toch voor andere interprataties vatbaar.
nog een:
Zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen; Maar de zevende dag is de sabbat des HEEREN uws Gods; dan zult gij geen werk doen, gij, noch uw zoon, noch uw dochter, noch uw dienstknecht, noch uw dienstmaagd, noch uw vee, noch uw vreemdeling, die in uw poorten is..

oftwel, ik mag op zondag niets doen, en jij ook niet, en jij ook niet.
Of je denkt bij jezelf iedereen mag doen wat hij wilt, maar ik doe zondags niets...

Ik ben helemaal niet gelovig, maar de opvatting dat islam per definitie intolerant is, slaat he-le-maal nergens op....
kom nou niet met van die voorbeelden van stenigingen aan de andere kant van de wereld. Als Bush niet zn heilige oorlog was begonnen, hadden we het niet eens geweten! en hoeveel incest en mishandeling speelt zich niet af binnen het streng gelovige gezin, HIER IN NEDERLAND?
Laat Wilders daar eens wat aan doen! Nee, want dan krijgt ie niet zoveel stemmen...
Wilders is een BANGE, ONWETENDE BOER, geen leider met visie.
Vraag me af wat hij in de politiek te zoeken heeft.
Maar aan de positieve kant, hij is zo zelf-destructief, die gaat niet lang meer mee..

aliendwurf
30-11-2007, 11:27
Focus = correct !!!

Chico
30-11-2007, 13:23
Focus = held !!!

FOCUS
30-11-2007, 16:33
http://i231.photobucket.com/albums/ee274/FOCUS108/allyourbase.jpg

Muay Thai Elite
30-11-2007, 16:52
Ja nerds, het verschil is dat de Nederlandse christenen dit niet met agressie willen overbrengen. Er zijn volgens mij nog nooit homo's door 'een groepje christenen' in elkaar geschopt/in de vijver gegooid, dus je hele kutverhaal is belong to me...

FOCUS
30-11-2007, 16:59
nee, maar wel door andere groeperingen.
dus alle dienstplichtigen dan maar het land uitgooien, de mariniers verbieden?

Italian*Berlusconi*
30-11-2007, 17:59
Ja nerds, het verschil is dat de Nederlandse christenen dit niet met agressie willen overbrengen. Er zijn volgens mij nog nooit homo's door 'een groepje christenen' in elkaar geschopt/in de vijver gegooid, dus je hele kutverhaal is belong to me...

hey poepvlekje... moet je is in bepaalde christelijke / joodse gemeenschappen kijken en nagaan dat lesbo's en homo's daaruit verjaagd zijn, en nee dus geen moslims, dit om maar een voorbeeld te noemen en te laten zien hoe simpel jij eigenlijk nadenkt.

Jochem
30-11-2007, 18:37
Ja nerds, het verschil is dat de Nederlandse christenen dit niet met agressie willen overbrengen. Er zijn volgens mij nog nooit homo's door 'een groepje christenen' in elkaar geschopt/in de vijver gegooid, dus je hele kutverhaal is belong to me...

Uhh, volgens mij toch echt wel. "Potenrammen" noemden ze dat vroeguh. En dat waren toch echt grotendeels je lieve vreedzame christenen. Kutmarrokanen waren toen nog niet uitgevonden.

Biiyen
30-11-2007, 19:08
Geert Wilders is baas!

Kut stukje proza van de onderste plank

MB667
30-11-2007, 19:36
Ja nerds, het verschil is dat de Nederlandse christenen dit niet met agressie willen overbrengen. Er zijn volgens mij nog nooit homo's door 'een groepje christenen' in elkaar geschopt/in de vijver gegooid, dus je hele kutverhaal is belong to me...

ja uberbikkel, kijk maar naar polen en rusland, waar de homo's niet veilig zijn, vanwege gelovige christenen.

Muay Thai Elite
01-12-2007, 01:12
Cancel dat tripje maar gauw dan Menno..

jan sensei kyokushin
01-12-2007, 08:56
Osu ik volg deze Thread topic met volle aandacht . :)

maar ik vind wel je moet iedereen in zijn eiggen normen en waarden laten

respectteer jij mij respectteer ik jou !!

MB667
01-12-2007, 11:55
Cancel dat tripje maar gauw dan Menno..


die we voor jou hadden gepland, emily?

aliendwurf
14-01-2008, 21:55
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/b936892c_wildersposter2.gif

Influcted
14-01-2008, 21:56
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/99924edc_wilders.gif

De dikke nudist
14-01-2008, 22:02
Ach gelukkig, ik was al bang dat deze thread dood was.

Mickey
15-01-2008, 09:44
Damnit. Het is vast een hele gave discussie vol nieuwe inzichten enzo... but seriously. Im sick of this shit.

MB667
15-01-2008, 09:46
partij van vrijheid? Partij van Verboden kun je het beter noemen.

Iwan
15-01-2008, 11:50
upd] PVV: feest op Marokkaanse site na dood militairen
Gepost door Bart (http://frontpage.fok.nl/nieuws/crew/193759) (BartUlft) - Bron: Elsevier (http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/artikel/asp/artnr/188025/index.html)
Gepubliceerd: maandag 14 januari 2008 @ 21:12 Laatst bijgewerkt: maandag 14 januari 2008 @ 21:39
http://images.fok.nl/fp/icons/icon_politiek8.jpgDe PVV van Geert Wilders eist maatregelen tegen de website marokko.nl (http://www.marokko.nl/). Het is daar op het forum namelijk 'groot feest', nadat zaterdag (http://frontpage.fok.nl/nieuws/86570) twee Nederlandse militairen zijn omgekomen in Afghanistan.

Op het forum (http://forums.marokko.nl/) zijn reacties te vinden als "Dankzij deze topic kan ik lekkerder slapen", "Allahu Akbar! Prachtig nieuws!" en "2 criminelen opgeruimd allahu akbar!". Dit is volgens de partij de druppel die de emmer doet overlopen.

De beheerder van het forum probeert deze haatzaaiende teksten te verwijderen, maar omdat er meer dan tienduizend berichten op een dag gepost worden, is het volgens de beheerder onvermijdelijk dat sommige berichten door de vingers glippen.

De website marokko.nl heeft 135.000 euro subsidie gekregen van het stimuleringsfonds, volgens de PVV. Minister Plasterk is verantwoordelijk voor dit fonds, maar Plasterk gaf vorig jaar al een keer aan dat de subsidie is voor de nieuwsafdeling van de site, niet voor het forum. Plasterks ministerie heeft vandaag nog niet gereageerd op de kritiek van de PVV.

Update 21.39 uur
De beheerder van de website heeft inmiddels een aantal reacties verwijderd van de website. Tevens is een onbekend aantal gebruikers verbannen van de site.

Opmerkelijk is dat reacties als "Allahu akbar! Twee zware criminelen opgeruimd die zo veel verkrachtingen op hun naam zullen hebben en burgermoorden" of "Dankzij deze topic kan ik lekkerder slapen. Allahu Akbar! Prachtig nieuws!" nog niet verwijderd zijn. "Alleen reacties die in strijd zijn met de wet worden verwijderd", aldus Khalid Mahdoui van de website.

Ook heeft minister Plasterk inmiddels een reactie gegeven. Hij vindt sommige uitspraken op de site afschuwelijk en is verheugd over het feit dat sommige reacties zijn verwijderd. Hij gaat onderzoeken of de subsidie moet worden ingetrokken.

Muay Thai Elite
15-01-2008, 11:50
Ik ga met Mickey in deze.... Welke mongool heeft dit topic ge-ttt- t ?

Muay Thai Elite
15-01-2008, 11:54
Iwan, dat is schokkend nieuws, maar t verbaast me al niet eens meer..

Laat me raden, dezelfde soort reacties waren te lezen op dat forum toen Pim Fortuyn doodgeschoten werd (toen stonden ze zelfs feestend op straat, die mongolen), Theo van Gogh neergestoken werd ('ja want eigenlijk verdiende hij het toch zelf, hij had best een grote mond" ... mongolen) .... Ik zeg opzouten met al die teringlijers, doei doei ga maar allah roepen in de woestijn.

Influcted
15-01-2008, 12:01
Ik ga met Mickey in deze.... Welke mongool heeft dit topic ge-ttt- t ?

Aliendwurf.

Muay Thai Elite
15-01-2008, 12:32
Typisch....

phranq
15-01-2008, 13:33
Volgens mij moet alien ff lekker op de dam gaan staan of zo...

aliendwurf
15-01-2008, 19:41
Aliendwurf.


:egyptian:

chief108
15-01-2008, 20:48
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_4812_02d1553e69dfafbf7c879973dda49cbc1 b25fe70.gif