PDA

View Full Version : zegt bluming dit echt



demasie
28-11-2007, 16:53
kan iemand mij dit meschien uitleggen ????.

en nu is kuiper de man vreemd

http://http://nl.youtube.com/watch?v=2p9c-XX7RZs

Mike
28-11-2007, 17:02
ohhhh jee ik voel een grote kyo discussie opkomen

misschien beter meteen een slotje op doen?

demasie
28-11-2007, 17:09
ja en waar gaat die discussie dan over nu weet ik nog niks

The Bulldog
28-11-2007, 17:11
Soms lopen dingen anders als gepland...

Je hebt aangewezen leiders en natuurlijk leiders...

Natuurlijk leiders staan op als de situatie er om vraagt...

Misschien de reden??????


Ik weet het niet hoor en heb ook al ERUG veel Karate topics gelezen met TE VEEL beweringen...

eigenlijk ......tja lees ik het op een gegeven moment niet meer
...

boldhead
28-11-2007, 17:17
In ieder geval is kuipers het niet geworden omdat hij een goede vechter is geweest.(wat bluming wel aangaf dat hij dat juist waardeerde bij gordeau)
en leider???? zal wel om geld gaan denk je zelf ook niet
Money Money Money en dan is zelfs budo te koop

demasie
28-11-2007, 17:18
ja maar ik hoor ook dat kuipers gewoon zijn titel heeft gekocht is dat natuurlijk?
en eerlijk gezegt had ik nog nooit van kuipers gehord voor hij als kango verscheen .
zou hij wel een kata kunnen lopen denk je.

chief108
28-11-2007, 17:21
pffff.....
hier hebben we toch al een keer een 300 pagina lang moddergevecht over gehad?

demasie
28-11-2007, 17:25
In ieder geval is kuipers het niet geworden omdat hij een goede vechter is geweest.(wat bluming wel aangaf dat hij dat juist waardeerde bij gordeau)
en leider???? zal wel om geld gaan denk je zelf ook niet
Money Money Money en dan is zelfs budo te koop

okay toch dacht ik al want ik kwam kuipers nergens tegen in geen 1 deelnemerslijst uit het verleden

Tsuki
28-11-2007, 17:36
*schud zijn hoofd en denkt daar gaan we weer, pakt een zak chips en gaat er weer lekker voor zitten*

citygym
28-11-2007, 17:37
okay toch dacht ik al want ik kwam kuipers nergens tegen in geen 1 deelnemerslijst uit het verleden

Dan heb je niet goed gekeken!

en wat loop je nou te zeuren, deze man doet erg goede dingen voor de gehele vechtsport wereld!

Osu Dennis

The Bulldog
28-11-2007, 17:48
ja maar ik hoor ook dat kuipers gewoon zijn titel heeft gekocht is dat natuurlijk?
en eerlijk gezegt had ik nog nooit van kuipers gehord voor hij als kango verscheen .
zou hij wel een kata kunnen lopen denk je.

iemand die alleen op het net komt om iemand af te zeiken....het dan over kata`s heeft

maar KANCHO niet weet te schrijven....

Henk Kuipers pompt inderdaad veel geld in de sport en het aanzien van de vechtsport in het algemeen...klopt....

maar ik begrijp dat jij liever Sexhuis zus en coffeshop zo ziet als sponsors in de sportwereld....

mdk
28-11-2007, 18:22
Wat ik niet begrijp is dat wanneer er een topic over de karate-achtergrond wordt geopend dat dan de OSU-es en Respect dit en Respect dat over het beeld schieten maar het in de tussentijd dezelfde topics zijn waarin de meeste onrust ontstaat en met modder wordt gegooid.

Kan iedereen mekaar niet eens een handje geven en als volwassen mensen lekker de mat opgaan om van de sport te genieten???

boldhead
28-11-2007, 18:23
Dan heb je niet goed gekeken!

en wat loop je nou te zeuren, deze man doet erg goede dingen voor de gehele vechtsport wereld!

Osu Dennis

eeeehhhhhh licht dat eens toe dennis...
ik denk nl zelf dat het een stukje zelfverheerlijking is (gezien de grote foto,s tijdens het gala in emmen tussen mas oyama en bluming in.)
zeg nou eerlijk wie hoort er niet in het rijtje thuis

oyama bluming kuipers

( het gaat om vechten he en niet om land van herkomst:D)

martin
28-11-2007, 18:29
ehhh Bolhead

Justinian
28-11-2007, 18:33
Nee, we gaan deze discussie niet nog een keer voeren! Topic closed.