PDA

View Full Version : Farid Villaume vs Yodsenklai 2



Jeru
01-12-2007, 14:46
Zag op FT een topic over deze wedstrijd die de 29e november is gevochten.
Inmiddels de beelden gevonden. Denk dat er wel liefhebbers voor zijn ;)

http://www.dailymotion.com/swf/4vsge2j5Y7ACXpzm2

Jeru
01-12-2007, 14:47
Hieronder de uitslagen..... (spoiler dus )

SPORT EVENT ONE Present

Event: " France VS Thailand "
Date:29 november 2007
Place: Peirre De Coubertin Stadium, Paris, France
Time: 19.00 (live on Canal+)

Fight Card

-Francois Charles vs Mehdi Zatou: TKO rnd 3

-Abdulai Fadiga vs Djimé Coulibaly: WOP

-Mounir Bouti VS Pet-Ek Sor.Suwanpakdee WOP 60kg.

-Wilfred Montagne VS Narupol Fairtex: TKO rnd 2 70kg.

-Farid Villaume VS Yodsanklai Fairtex: TKO rnd 3 72kg.

WBC Muaythai lightweight(Vacant title)
-Kongpipop Petyindee VS Kamel Jamel(France) 135 lbs. :TKO rnd 1 snee onder het oor door elleboog

-Willie Borrel vs Yohan Fauveau: SPL. DEC

JeMalleMoer
01-12-2007, 19:11
Dat is het tweede deel. Je moet eerst dit kijken

Video farid villaume "versus" yodsanklai (partie 1) - muay, thai, villaume - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/tag/villaume/video/x3mkx3_farid-villaume-versus-yodsanklai-pa_sport)

Tenminste, als je het vanaf het begin wilt kijken ;)

payap
01-12-2007, 19:16
Wat een vreselijk beest zeg die Yodsaenklai!

Hij is de absolute nr.1 van Thailand in de zwaardere gewichten daar. Kampioen van het Lumpinee stadion -67 kg (zwaarder gaat het daar niet). Kampioen van Thailand -70 kg (ook de zwaarste klasse daar) en Wereldkampioen bij de WBC muaythai -70kg.

Ook Naruphon Fairtex is een topper! Kampioen van Thailand -67 kg en hij won begin dit jaar 2 x van de bekende BigBen Keza Gym (Rajadamnern kampioen -70 kg en WMC wereldkampioen -70 kg)

lopez86
01-12-2007, 19:48
Wat een vreselijk beest zeg die Yodsaenklai!

Hij is de absolute nr.1 van Thailand in de zwaardere gewichten daar. Kampioen van het Lumpinee stadion -67 kg (zwaarder gaat het daar niet). Kampioen van Thailand -70 kg (ook de zwaarste klasse daar) en Wereldkampioen bij de WBC muaythai -70kg.

Ook Naruphon Fairtex is een topper! Kampioen van Thailand -67 kg en hij won begin dit jaar 2 x van de bekende BigBen Keza Gym (Rajadamnern kampioen -70 kg en WMC wereldkampioen -70 kg)

Idd, wat een topper en wat een kracht.
Ze mogen daar bij Slamm wel iemand van formaat halen voor hem volgend jaar.
Dus geen beginnend A maar iemand van niveautje Kraus/Souwer.
Drago zou leuk zijn tegen hem, al zou die t waarsch. ook niet redden.
Maar zou wel leuke pot zijn, alletwee voorruit.

oja, EN DAN NIET OP K-1 REGELS ZOALS BIJ NICKY VS LAMSOMKRAM MAAR GEWOON THAIS ZOALS HET HOORT, GEEN HANDICAPS VOOR DE THAI.

Jeru
01-12-2007, 19:59
Dat is het tweede deel. Je moet eerst dit kijken

Video farid villaume "versus" yodsanklai (partie 1) - muay, thai, villaume - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/tag/villaume/video/x3mkx3_farid-villaume-versus-yodsanklai-pa_sport)

Tenminste, als je het vanaf het begin wilt kijken ;)

Oh ja tuurlijk hehehe ben er nog steeds niet helemaal bij :whistling:

bami112
02-12-2007, 19:27
schitterend deze pot!! heerlijk om te zien.. ik wil ook echtnog een yodseanklai vs pramuk zien dit gaat pramuk dus verliezen en bewijst dat yod de beste in de -70 kg is.\souwer zal hier trouwens ook geen antwoord op hebben op yod

Straight
03-12-2007, 10:34
schitterend deze pot!! heerlijk om te zien.. ik wil ook echtnog een yodseanklai vs pramuk zien dit gaat pramuk dus verliezen en bewijst dat yod de beste in de -70 kg is.\souwer zal hier trouwens ook geen antwoord op hebben op yod

Idd mooie pot.
De strijd tussen Buakaw en Yod zou ik ook willen zien. Yod geef ik wel de meeste kans. 60% yod, 40% buakaw. Op K-1 regels 50-50, maar dit moet gewoon op MT regels gevochten worden.
Op MT regels zie ik Souwer helemaal niet winnen. Vele zijn het met mij niet eens, maar misschien kunnen we kijken wie gelijk heeft. Yod vs Souwer op slamm 4 :P
Echt een prachtvechter is die Yodsanklai. Harde vechter en zijn timing is niet normaal.
Hij breekt zn tegenstanders systematisch keihard af. :thup:

bami112
03-12-2007, 15:50
idd ja, nou ik ben het wel met jou eens, super timing heeft die Yod.. en zo verschrikkelijk hard dat die gozer met zijn linker been trapt niet te filmen man!!!

dimitri
03-12-2007, 16:05
Idd mooie pot.
De strijd tussen Buakaw en Yod zou ik ook willen zien. Yod geef ik wel de meeste kans. 60% yod, 40% buakaw. Op K-1 regels 50-50, maar dit moet gewoon op MT regels gevochten worden.
Op MT regels zie ik Souwer helemaal niet winnen. Vele zijn het met mij niet eens, maar misschien kunnen we kijken wie gelijk heeft. Yod vs Souwer op slamm 4 :P
Echt een prachtvechter is die Yodsanklai. Harde vechter en zijn timing is niet normaal.
Hij breekt zn tegenstanders systematisch keihard af. :thup:

Ik heb op een ander forum eens gelezen dat het kamp van Yod al geprobeerd heeft zo'n wedstrijd op te zetten. Buakaw's kamp weigerde natuurlijk, liever effe nog wat poen pakken in K1 dan verliezen tegen een andere thai.

payap
03-12-2007, 16:34
Yodsaenklai heeft een keer in de K-1 MAX gevochten en toen El Amrani aardig achter z'n vodden aangezeten in Japan.

De japanners kijken sindsdien fluitend de andere kant op als zijn naam valt. Na Buakaw en al die Hollanders willen ze niet nog zo'n vechter erbij. Anders is het straks een Nederland vs Thailand in Japan de K-1 MAX eindstrijd!

Remco
03-12-2007, 18:39
Onvoorstelbaar! Deze man is van gietijzer en elastiek tegelijk. Daar zou idd iedereen een kluif aan hebben, ook Souwer en Buakaw.

m.g
03-12-2007, 19:16
Deze moet ik zien, zij alletwee erg goed!!

Straight
04-12-2007, 10:12
Ik heb op een ander forum eens gelezen dat het kamp van Yod al geprobeerd heeft zo'n wedstrijd op te zetten. Buakaw's kamp weigerde natuurlijk, liever effe nog wat poen pakken in K1 dan verliezen tegen een andere thai.

Het zou kunnen, maar ik denk dat de K-1 organisatie hier een grote invloed op heeft. Die willen natuurlijk niet dat hun Buakaw verliest van Yod. Het imago van Buakaw waar aan gewerkt is, mag natuurlijk niet geschaad worden door een andere Thai.

Yodsanklai trapt idd keihard en snel met zn linker. Farid ontweek ze best wel vaak. Raar dat Farid niet direct counterde. Yod moet wel oppassen dat zn stijl niet te voorspelbaar wordt. Al zn tegenstanders weten wel hoe hij te werk gaat. Toch spitten zij het onderdelf, omdat Yod zijn spel op hun neerlegt mede door zn gigantische kracht.

Weet iemand toevallig de laatste MT wedstrijd van Souwer? Volgens mij is dat al een hele tijd geleden. Ben benieuwd hoe hij zou doen tegen Thais geschoolde vechters.

payap
04-12-2007, 10:46
De stijl van yodsaenklai is, net als van veel Thais, aardig voorstelbaar. Probleem is alleen dat deze gasten allemaal echte experts erin zijn met een vlijmscherpe timing. Op het moment dat een vechter wil inkomen om aan te vallen komt die harde linkse trap. En dan kun je maar beter je rechterhandschoen bij je kop hebben en je lever afgeschermd hebben anders ben je de pineut! En deze trappen zijn erg hard waarmee Yodsaenklai als het moet een tegenstander op zijn dekking eruit kan trappen.

Straight
04-12-2007, 10:59
De stijl van yodsaenklai is, net als van veel Thais, aardig voorstelbaar. Probleem is alleen dat deze gasten allemaal echte experts erin zijn met een vlijmscherpe timing. Op het moment dat een vechter wil inkomen om aan te vallen komt die harde linkse trap. En dan kun je maar beter je rechterhandschoen bij je kop hebben en je lever afgeschermd hebben anders ben je de pineut! En deze trappen zijn erg hard waarmee Yodsaenklai als het moet een tegenstander op zijn dekking eruit kan trappen.

+1
Mede hierom zou ik Petrosyan de grootste kans geven (op MT regels) van de hierboven genoemde namen. Hij heeft alle kwaliteiten die Yod beschikt, alleen heeft hij minder kracht. Yod is meer aanvallend, maar Petrosyan die kan verschrikkelijk goed counteren. Bovendien laat Petrosyan zich echt niet gek maken en die speelt gewoon zn eigen spel (zie buakaw vs petrosyan).
Southpaw vs Southpaw.

MB667
06-12-2007, 16:40
Here is a fresh interview done by the folks at Muaythaitv.com.

MUAYTHAITV - Interview Yodsanklai FAIRTEX - Je sens ce combat à 100%, j’ai hâte ! (http://fr.muaythaitv.com/pages/news/news.php?s_id=835)

The original language is french so instead of just providing the link, I have translated the interview for the non-french speakers (I hope this is not breaking any laws and if it is I sincerely apologize!!):


Muaythaitv.com : YOD, first-off welcome and thanks for agreeing to answering our questions. Could you tell us about the first fight with Villaume which took place seven months ago?
I did not know about Farid so I hadn't made any specific preparations. It was an intense fight for both of us. I have seen videos of various fights of his on the internet. He is a fighter with a good level, it was not a problem for me at the time.


Muaythaitv : Have you studied your opponent's fighting style since then?
I have been preparing for seven months. I have studied his style more closely.
I say it again: Farid is a very good fighter and I am sure that this (second) fight will once again be close.


Muaythaitv : What are your strong points?
Him and I, we fight the same way. We like to strike with the power of our fists, middles or high-kicks, we don't use our knees so much, for example.
Regarding my strong points, I think I have more experience, despite only being 22 years old. I have fought over 180 fights. My strikes are more powerful and I am younger than him. I think I have better conditioning and recovery.


Muaythaitv : Are you serene about this fight?
Fully. I 'feel' this fight 100%, I look forward to it!


Muaythaitv : Is this fight important for you?
Every fight is important for my career and my future. I would very much like to win against Farid because he is very well-known in Europe, he is an excellent nakmuay. To succeed in defeating him would be very important for my international career. Tomorrow, a very hard fight will take place, one which will leave its mark on us both physically and mentally.


Muaythaitv : This summer, you participated in « Contender Asia », was this a positive experience for you?
I have found a lot of frendship among the other nakmuays, this is very important to me. Also I feel more responsability now than before, because I have become aware of the fact that many people, not just those in my town or my country, respect and appreciate me as a fighter. This experience has allowed me to mature on a personal level.


Muaythaitv : Would you like to fight BUAKAW POR PRAMUK?
Yes and for a very long time. He is a real « star ». I would really like to. I am certain I can beat him.


Muaythaitv : You have already participated in a K-1 Max event, why haven't you been invited back?
As you know, K-1 Max is held in Japan. There will never be enough place for two Thais in that tournament! That is why I must fight BUAKAW POR PRAMUK, I am the WBC, Lumpini and Thailand champion. Now my hopes are directed at the K-1 Max.


Muaythaitv : What are your next challenges?
To go as far as possible in Contender Asia.


Muaythaitv : YOD, we thank you for sitting down with us and we wish you good luck.