PDA

View Full Version : Vrouwen en Auto`s



Jochem
02-12-2007, 11:51
Vermist jongetje dood gevonden

ANP
gepubliceerd op 01 december 2007 17:06 , bijgewerkt op 1 december 2007 17:20
MAASTRICHT - Een 8-jarig Somalisch jongetje dat sinds vrijdagavond vermist werd in Maastricht, is zaterdag dood aangetroffen. Het jongetje werd gevonden in de garage van een woning in Eijsden. Dat maakte de politie bekend.
De bewoonster van de woning wilde zaterdagmiddag haar auto uit de garage rijden en trof het jongetje dood onder de auto aan. Vermoedelijk is het kind door nog onbekende oorzaak vrijdagavond ergens in Maastricht onder de auto terechtgekomen en meegesleurd. De bestuurster zegt daarvan niets gemerkt te hebben.
Uitgebreide zoekacties vrijdagavond in de buurt waar het kind woonde en zaterdagmiddag met de mobiele eenheid in een aantal parken in Maastricht hadden geen resultaat. Het kind was vrijdagavond verdwenen toen het op straat aan het spelen was.

Ralph
02-12-2007, 12:16
Aaarrghhh! Hoorde dit inderdaad ook al op het journaal op de radio. Echt een nare manier om dood te gaan

el bastardo
02-12-2007, 14:41
Maastrichtse vrouwen en auto's... nóg erger!

Christophe
02-12-2007, 19:38
:eek: WTF ... dat mens moeten ze haar rijbewijs afnemen ... voor het leven!

jan sensei kyokushin
03-12-2007, 06:36
Ik snap niet dat ze dat niet vernomen heeft er zal wel drank of iets anders in het spel zitten als als als zeg ik altijd , er zijn meer vrouwen met drank op achter het stuur de laatste tijd dan mannen .:twak:

Mephisto
03-12-2007, 19:49
Diep triest, kan me ook niet voorstellen dat ze echt niets heeft gemerkt.

@Jochem, vindt de titel van je topic wel ongepast, dat ze hem overdwars op de stoep zetten of zo is grappig maar dit dus echt niet.

Jochem
03-12-2007, 21:52
Ik vind het ook niet grappig, maar WTF een kind overrijden, en meesleuren onder de auto en dan niks merken?

aliendwurf
03-12-2007, 21:57
Ik snap er ook geen ruk van...er moet meer aan de hand zijn.

Tuurlijk merk je het als er een kind onder je auto meegesleurd wordt.....