PDA

View Full Version : slowinski- mighty mo



willy123
05-12-2007, 12:16
Volgens het Japanse nieuws heeft 'Die Faust' een blindedarmontsteking en is Ray Sefo geblesseerd. Hun geplande tegenstanders vechten nu tegen elkaar in de reservematch:
Slowinski vs Mighty.
Slowinski wint vast wel, en dan heeft hij ook nog kans het toernooi in te stromen wanneer iemand geblesserd raakt!

Gerben Zonderland
05-12-2007, 12:23
Oh wat jammer dat Chalid niet vecht. Slowinsky kan nog wel eens in het toernooi komen vrees ik. Die man is echt goed.

Highline
05-12-2007, 13:26
het klopt..chalid vecht idd niet. beterschap!

Solar
05-12-2007, 14:14
Maar als de winnaar van die reservepartij pas in de finale hoeft in te vallen, heeft ie toch een wedstrijd minder gevochten?

MJOKKIE
05-12-2007, 15:56
Maar als de winnaar van die reservepartij pas in de finale hoeft in te vallen, heeft ie toch een wedstrijd minder gevochten?


Nee, hij heeft toch ook al 1 partij gevochten, net als iemand die de kwartfinale heeft gewonnen.

Ray heeft hechting in oog van kopstoot. Opgelopen op de training..

Straight
05-12-2007, 16:14
Nee, hij heeft toch ook al 1 partij gevochten, net als iemand die de kwartfinale heeft gewonnen.

Ray heeft hechting in oog van kopstoot. Opgelopen op de training..

Solar bedoelt volgens mij de finale partij (na de semi's).
Vechter van de reservepartij mag volgens mij alleen invallen in de halvefinale (2e partij). Hem direct doorsturen naar de finale en hiervoor maar 1 partij hebben gevochten is niet eerlijk tegenover de toernooivechter die 2 wedstrijden moet winnen om in de finale te kunnen staan. Mocht de winnaar van een halve finale geblesseerd raken dan mag de verliezer doorstromen naar de finale.

Stallion
05-12-2007, 17:16
Maar als de winnaar van die reservepartij pas in de finale hoeft in te vallen, heeft ie toch een wedstrijd minder gevochten?

Ik denk/hoop dat de K1 er nog wel één reservegevecht bij doet. Ik hoop op Bregy, Manhoef, Barry ofzo. Het zou wel vet zijn als Manhoef zo het toernooi inkomt. A.U.B. niet de tegenstander van JLB van de Eliminations. Het is wel jammer dat Sefo en Die Faust niet meer meedoen.