PDA

View Full Version : Silva On Fedor Not Signing With UFC: "He Is Crazy"



wrestler_nl
06-12-2007, 12:14
The following is an excerpt from an interview with Wanderlei Silva from 15Rounds.com:

"He [Fedor Emelianenko] is crazy. I don’t know why the guy doesn’t want to fight here. These are the best events. This is the biggest promotion. The guy could be a symbol here. He could have money for the rest of his life. He could do well with the promotion, with sponsors, with commercials, and many other possibilities. Japan is a good market, but the US is different. The American fans love the fighters. Everyday, people come up to me in the street. He needs to come to the UFC."




http://www.boutreview.com/news/total/img/01/ufc-newlogo.gif

MB667
06-12-2007, 12:24
misschien is fedor niet een egotripper die geilt op aandacht.

Tony
06-12-2007, 13:43
Alsof die japanse mensen geen respect hebben voor vechters...

Amerikanen denken dat het aanhebben van een vechters tshirt hetzelfde als respect is.

MAar als hun vechter een keer verliest is het: BOOOOOOOOOO

MMA Davy
06-12-2007, 13:49
Alsof die japanse mensen geen respect hebben voor vechters...

Amerikanen denken dat het aanhebben van een vechters tshirt hetzelfde als respect is.

MAar als hun vechter een keer verliest is het: BOOOOOOOOOO

x2

En fluitconcertjes.

Ulis-E
06-12-2007, 13:50
allemaal promo-praat.. ik hoop dat M1 echt wat wordt als tegenhanger van UFC..

chief108
06-12-2007, 13:54
I agree with all of the above...

Fedor staat ver boven dat soort spelletjes
Fedor doet wat Fedor doet
en is niet de nieuwste aap uit de mouw van gladjakker Dana

el bastardo
06-12-2007, 14:03
Fuck Dana. Hoop dat M1 een goede concurent voor UFC gaat worden.

Remco
06-12-2007, 14:05
Misschien heeft Fedor wel helemaal geen zin om in dat hysterische Las Vegas te gaan wonen. Ik snap heel goed dat hij zich commiteert aan een organisatie die het MMA in Rusland en Japan promoot, die zijn vrienden een kans biedt, die hem zeer goed betaalt en vrij laat in zijn andere hobbies. Als je er vanuit gaat dat Dana White geen oppergod is, is het helemaal zo gek nog niet.

chief108
06-12-2007, 14:07
the bastard's damn right

el bastardo
06-12-2007, 14:08
I'm always right, even when I'm wrong biaaatch :)

Paganstars
06-12-2007, 14:50
haha... respect voor wand, maar ik heb zo'n gevoel dat wand de nieuwe marionet van dana gaat woorden! Zeker als je kijkt naar dit soort uitspraken!

dreamone
06-12-2007, 16:11
Russen en japanners zijn veel nuchterder qua kijk op de vechtsport dan Amerikanen.. vind ik persoonlijk..

Slome
06-12-2007, 16:13
haha... respect voor wand, maar ik heb zo'n gevoel dat wand de nieuwe marionet van dana gaat woorden! Zeker als je kijkt naar dit soort uitspraken!

Nu maar hopen dat ie gaat winnen van Chuck; anders hecht niemand waarde aan dit soort uitspraken...;)

YoMarK
06-12-2007, 16:33
Beter praatjes zoals we van Dana gewent zijn, dan helemaal niets horen vanuit het M-1 kamp.
Ik zie het op deze manier helemaal niets worden.
Tegen wie gaat Fedor nu eigenlijk vechten over een paar weken?

Fedor zit nu in z'n topjaren. Hij moet vechten tegen de grote HW's van deze wereld, waarvan de meeste in de UFC zitten.
Daar kan hij laten zien dat hij echt de beste is. Niet voor Dana, maar voor hemzelf.

1 ding: Op New Year’s Eve gaat Fedor geen MMA HW topper vechten, of het moet Barnett zijn. In de UFC zal hij elke partij aan de bak moeten op het hoogste niveau.

redjuh
06-12-2007, 17:22
or fedor doesn't want to fall through the basket against a pancake

Slome
06-12-2007, 17:41
Beter praatjes zoals we van Dana gewent zijn, dan helemaal niets horen vanuit het M-1 kamp.
Ik zie het op deze manier helemaal niets worden.
Tegen wie gaat Fedor nu eigenlijk vechten over een paar weken?

Fedor zit nu in z'n topjaren. Hij moet vechten tegen de grote HW's van deze wereld, waarvan de meeste in de UFC zitten.
Daar kan hij laten zien dat hij echt de beste is. Niet voor Dana, maar voor hemzelf.

1 ding: Op New Year’s Eve gaat Fedor geen MMA HW topper vechten, of het moet Barnett zijn. In de UFC zal hij elke partij aan de bak moeten op het hoogste niveau.

Respect!!
Hij zal gewoon moeten vechten voor wat hij is....En bij dana had hij nu al uitdagingen gehad, en zich kunnen settelen voor een gevecht in Jan. of Feb...... ach.. we merken het wel...

the boxer
06-12-2007, 18:18
Beter praatjes zoals we van Dana gewent zijn, dan helemaal niets horen vanuit het M-1 kamp.
Ik zie het op deze manier helemaal niets worden.
Tegen wie gaat Fedor nu eigenlijk vechten over een paar weken?

Fedor zit nu in z'n topjaren. Hij moet vechten tegen de grote HW's van deze wereld, waarvan de meeste in de UFC zitten.
Daar kan hij laten zien dat hij echt de beste is. Niet voor Dana, maar voor hemzelf.

1 ding: Op New Year’s Eve gaat Fedor geen MMA HW topper vechten, of het moet Barnett zijn. In de UFC zal hij elke partij aan de bak moeten op het hoogste niveau.

x2

FOCUS
06-12-2007, 18:29
Beter praatjes zoals we van Dana gewent zijn, dan helemaal niets horen vanuit het M-1 kamp.
Ik zie het op deze manier helemaal niets worden.
Tegen wie gaat Fedor nu eigenlijk vechten over een paar weken?

Fedor zit nu in z'n topjaren. Hij moet vechten tegen de grote HW's van deze wereld, waarvan de meeste in de UFC zitten.
Daar kan hij laten zien dat hij echt de beste is. Niet voor Dana, maar voor hemzelf.

1 ding: Op New Year’s Eve gaat Fedor geen MMA HW topper vechten, of het moet Barnett zijn. In de UFC zal hij elke partij aan de bak moeten op het hoogste niveau.

how convenient:rolleyes:

Tssk, Fedor heeft als enige de ballen EN het ZELFRESPECT om zn vuist niet metersdiep in de reet van Dana te begraven.
RESPECT VOOR ZN KEUZE

FightingDutchman
07-12-2007, 14:55
Tuurlijk, respect dat hij niet als schoothondje van Dana alles gaat doen wat Dana hem vraagt!

Van de andere kant, is hij nu wel zichzelf voor de gek aan het houden. Zoals hierboven ook al gezegd is vecht hij nu niet tegen de top zwaargewichten van de wereld en als sportman wil je jezelf toch altijd tegen de beste tegenstanders laten gelden lijkt me...?
Maar misschien gelooft Fedor indd ook wel dat M-1 groter zal worden dan de UFC en dat hij dan alsnog tegen de beste Heavyweights uit kan komen...
We zullen het wel zien....

boldhead
07-12-2007, 16:41
Alsof die japanse mensen geen respect hebben voor vechters...

Amerikanen denken dat het aanhebben van een vechters tshirt hetzelfde als respect is.

Maar als hun vechter een keer verliest is het: BOOOOOOOOOO

hhmmm net Nederlanders dan die Amerikanen.:whistling:

Paganstars
07-12-2007, 16:43
how convenient:rolleyes:

Tssk, Fedor heeft als enige de ballen EN het ZELFRESPECT om zn vuist niet metersdiep in de reet van Dana te begraven.
RESPECT VOOR ZN KEUZE
:stupid:

FOCUS
07-12-2007, 18:50
FD.
des te meer respect heb ik voor zn keuze.
Natuurlijk wil hij zich meten met de besten van deze planeet,
hopelijk krijgt hij die kans in de toekomst nog

smike
08-12-2007, 15:05
fuck ufc leve pride en m-1