PDA

View Full Version : K-1 GP finale *spoiler* finale partij



Justinian
08-12-2007, 14:06
Er ging ff iets niet helemaal lekker in die andere topic. Ik sluit die andere ff zodat we hier probleemloos verder kunnen kletsen over de finale partij

--------------------------

http://img100.imageshack.us/img100/3586/top071208wgppz2.jpg


http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/to_071208wgp.gif


Reserve Partij:

Mighty Mo Siligia vs. Paul Slowinski

Quarterfinals:

Jerome Le Banner vs. Hong-Man Choi
Semmy Schilt vs. Glaube Feitosa
Badr Hari vs. Remy Bonjasky
Peter Aerts vs. Junichi Sawayashiki

Semi Finale:

Jerome Lebanner vs Sem Schilt
Remy Bonjasky vs Peter Aerts

Super Fight:

Musashi vs. David Dancrade


Finale:
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/progress.gif
Sem Schilt vs Peter Aerts

MilfhunterMMA
08-12-2007, 14:07
huilen ditte. kon wel eens het einde betekenen van peters carriere

Jeru
08-12-2007, 14:08
Man die Peter heeft wel vette pech zeg!! Glijdt gewoon weg op dat gladde canvas nadat hij wil counteren op die jab van Schilt.....
Echt zonde. Had nog wel 2 rondes van deze partij willen zien!!!

boldhead
08-12-2007, 14:08
Anti climax.

Italian*Berlusconi*
08-12-2007, 14:09
tering... hele shop zat vol... iedereen was niet echt eeehm amused met deze uitslag zeg maar..en ik ook niet!!!!! wat klote zeg op deze manier te verliezen... Peter heeft echt altijd pech, kan je niet anders zeggen, weten we nog niet wie de betere is van de 2, ik hoop op snel een rematch en een spoedig herstel voor Peter aerts!!!! buiten dat, mooi toernooi!

nick
08-12-2007, 14:09
Had ik eindelijk beeld is de finale al weer afgelopen............

Quato
08-12-2007, 14:11
Weten we nog niet wie de betere is? Euhm.... Sem

De pot die Aerts gewonnen heeft in 't verleden slaat nergens op. Was gebasseerd op gele kaarten welke kant nog wal sloegen.

Highline
08-12-2007, 14:11
sem heeft dit jaar imo veel geluk gehad. kreeg best een paar tetsen van le banner..le banner moest opgeven..aerts ging ook lekker en verdraaide zijn knie.. gvd :(

Quato
08-12-2007, 14:13
Tonnen V-cash!!!! Alles goed!

MilfhunterMMA
08-12-2007, 14:19
Weten we nog niet wie de betere is? Euhm.... Sem

De pot die Aerts gewonnen heeft in 't verleden slaat nergens op. Was gebasseerd op gele kaarten welke kant nog wal sloegen.

ik vond aerts toch sterker ogen voordat hij die blessure kreeg. maarja sem trekt weer aan het langste eind.

Italian*Berlusconi*
08-12-2007, 14:20
Weten we nog niet wie de betere is? Euhm.... Sem

De pot die Aerts gewonnen heeft in 't verleden slaat nergens op. Was gebasseerd op gele kaarten welke kant nog wal sloegen.

eeehhmmm NEE.

Justinian
08-12-2007, 14:24
Eerlijk is eerlijk, Semmy liet zien behoorlijk te zijn gegroeid als K-1 vechter en dat komt zijn stijl zeker ten goede. Met name in die eerste partij tegen Feitosa zag ik trappen die ik hem niet eerder heb zien maken tijdens een K-1 wedstrijd. Echt top om te zien.

Peter had ik het ook zeker gegund, maar ben blij dat er (weer) een Nederlander heeft gewonnen.

TOON
08-12-2007, 14:29
inderdaad weer een nederlander! semmy was vooral top tegen feitosa!
zonde voor JLB en Aerts had het aerts echt gegund zeg!!

het zijn niet altijd de beste vechters die winnen omdat ze het beste kunnen knokken, maar wel omdat ze het sterkste zijn en blessure vrij blijven...

Quato
08-12-2007, 14:31
De contributieverhoging bij ons op de sportschool kan dus weer ongedaan gemaakt worden gezien die leuke check... :-)

aliendwurf
08-12-2007, 14:37
Zonde voor Peter, maar het was natuurlijk wel te verwachten dat Semmy hem weer ging pakken.

harry
08-12-2007, 15:03
tering... hele shop zat vol... iedereen was niet echt eeehm amused met deze uitslag zeg maar..en ik ook niet!!!!! wat klote zeg op deze manier te verliezen... Peter heeft echt altijd pech, kan je niet anders zeggen, weten we nog niet wie de betere is van de 2, ik hoop op snel een rematch en een spoedig herstel voor Peter aerts!!!! buiten dat, mooi toernooi!

Heb de beelden nog niet gezien, maar ik had ook wel weer verwacht dat Sem gewoon geluk heeft gehad en de andere pech...

Sorry hoor maar that's all in the game, Sem is dus voor de 3e x gewoon kampioen dat lijkt me genoeg om te stellen dat Sem ABSOLUUT de beste is van allemaal of zie ik dat verkeerd?

Guillermo
08-12-2007, 15:16
Geblesseerd of niet Peter zou het toch niet redden tegen Sem, kom op mensen weest gewoon eerlijk. Sem is if FUCKING beest!! De volgende K1 zie ik hem gewoon weer winnen hoor. Die conditie van hem is insane, Die pot tegen Feitosa was grandioos, feitosa kreeg goeie kansen maar Sem is gewoon een fucking cyborg man! Respect! :thup:

phranq
08-12-2007, 15:24
Toch weer een mooie finale gezien, maar erg jammer dat het op zo'n manier beslist word..

IJsbrand
08-12-2007, 15:35
sem heeft dit jaar imo veel geluk gehad. kreeg best een paar tetsen van le banner..le banner moest opgeven..aerts ging ook lekker en verdraaide zijn knie.. gvd :(


Met alleen geluk win je geen 3 titels achter elkaar. Maar eerlijk is eerlijk dit had een andere finale moeten zijn!!
Weer een Nederlander!
Aan reactie,s te zien niet de populairste nederlander. Ik vraag me soms wel af hoe dat komt.
Het was trouwens weer een all dutch final tussen een stugge noorderling tegen een gezellige brabander. If it aint dutch........

Guillermo
08-12-2007, 15:39
Aan reactie,s te zien niet de populairste nederlander. Ik vraag me soms wel af hoe dat komt.


Nou de meesten vinden zijn stijl niet spectaculair genoeg, en om eerlijk te zijn ziet het er niet bepaald sierlijk uit moet ik zeggen. Maar die vent is kei en keihard. Nou mijn respect heeft ie hoor, ik denk dat ie Hoost zijn record verbreekt met 4x k1 champ :eek:

Quato
08-12-2007, 15:45
Gewoon weer een top prestatie voor Sem. Gezeik over geluk en als dit... als dat... houdt jammergenoeg nog niet op als je de complete wereldtop meermalen verslagen hebt.

wrestler_nl
08-12-2007, 15:48
Gewoon weer een top prestatie voor Sem. Gezeik over geluk en als dit... als dat... houdt jammergenoeg nog niet op als je de complete wereldtop meermalen verslagen hebt.


X2....klopt........Sem is gwoon een topvechter...:twak:

gerrie aerts
08-12-2007, 15:53
Geblesseerd of niet Peter zou het toch niet redden tegen Sem, kom op mensen weest gewoon eerlijk. Sem is if FUCKING beest!! De volgende K1 zie ik hem gewoon weer winnen hoor. Die conditie van hem is insane, Die pot tegen Feitosa was grandioos, feitosa kreeg goeie kansen maar Sem is gewoon een fucking cyborg man! Respect! :thup:

harry
08-12-2007, 15:53
Gewoon weer een top prestatie voor Sem. Gezeik over geluk en als dit... als dat... houdt jammergenoeg nog niet op als je de complete wereldtop meermalen verslagen hebt.

Precies...

Toch blijft het steken dat gezeik...

smike
08-12-2007, 15:56
Jammer dit, ik had gehoopt dat Aerts met lowkicks ze benen zou slopen, maar helaas. Vond trouwens Freitose het heel goed doen tegen Shilt.
En ik vind shilt zo'n lelijke vechter, kijk nooit naar hem, want beleef er geen plezier aan.

jopke
08-12-2007, 15:58
ik kan wel huilen.. ik had t aerts zo gegund:crying::crying::crying:

Straight
08-12-2007, 16:00
Sem Schilt heeft het gewoon verdiend. Hij is zeker weten gegroeid ALS VECHTER :D. Heel erg jammer van Aerts, had het hem gegund.

M'n hart zegt dat hij nooit in het rijtje Aerts, Hoost hoort, omdat zn vechtstijl en uitstraling , (charisma) mij niet weet te raken.
M'n verstand zegt van wel. Hij heeft 3x de K-1 gewonnen op een rij. Topprestatie. Mn respect heeft hij dus.

Winnaar: Schilt
Man van het toernoei: Hari en Aerts moeten die plaats delen.

Quato
08-12-2007, 16:00
Jammer dit, ik had gehoopt dat Aerts met lowkicks ze benen zou slopen, maar helaas. Vond trouwens Freitose het heel goed doen tegen Shilt.
En ik vind shilt zo'n lelijke vechter, kijk nooit naar hem, want beleef er geen plezier aan.

Leer eerst hun namen maar eens fatsoenlijk te spellen, voordat je interessant loopt te doen alsof je er verstand van hebt...

En id Harry, 't blijft steken al dat gezeur. Betuigt m.i. van geen respect.

smike
08-12-2007, 16:11
Dat heet typefouten...

En als jij dit interessant vindt, dan heb je weinig interesses ;)
Ik had et Aerts gegund, maar helaas.

takuma
08-12-2007, 16:15
jammer hoor !

damm wat had ik deze partij aan peter gegunt

natuurlijk gefeliciteerd sem maar denk maar eens aan de manier waarop ....

Guillermo
08-12-2007, 16:17
Ach mensen wees realistisch. Ik wist vanaf het begin dat Peter het niet zou worden (check my recent posts) ten eerste tikken de jaartjes aan bij hem, ten tweede heeft hij die lastige scheen blessure. Vorig K-1 heeft ie het geprobeert tegen Sem, werd niks. Deze K-1 , is ook niks geworden. Als hij het volgend jaar probeert.. guess what: wordt ook niks! Hij word er niet jonger op.

No disrepect naar Peter toe, maar ik denk dat ie de handschoenen moet ophangen, want die gretige mannen als Hari, Choi (een freak die choi maar hij groeit wel) die komen eraan, en ik wil Peter echt niet zo een figuur zien worden als Lebanner, de eeuwige deelnemer die nooit wint :(

Biiyen
08-12-2007, 16:21
No disrepect naar Peter toe, maar ik denk dat ie de handschoenen moet ophangen, want die gretige mannen als Hari, Choi (een freak die choi maar hij groeit wel) die komen eraan, en ik wil Peter echt niet zo een figuur zien worden als Lebanner, de eeuwige deelnemer die nooit wint :(


I smell bullshit

Guillermo
08-12-2007, 16:23
Goeie neus heb jij dan, maar hij word geen champ zolang mister Schilt daar zit :pimp:

aliendwurf
08-12-2007, 16:26
Ik vind Semmy ook niet de mooiste vechter,maar hij verdient wel het respect wat een groot kampioen(want dat isie) verdient...

De beste heeft gewoon gewonnen,klaar uit.

MilfhunterMMA
08-12-2007, 16:26
I smell bullshit

x2

Theosan
08-12-2007, 16:45
Mooie vechter of niet , Sem toch weer King in the Ring.
Voor de derde keer op rij. Dat heeft nog geen K1 vechter gepresteerd.
Ik vind het toch weer knap van Schilt.
Aerts ook goed gevochten maar kwam weer net iets te kort.

waikkal
08-12-2007, 17:20
mooi met z'n allen, wat ben ik blij met de analyses van een ieder, uitglijden over canvas, super gevochten van peter in de eerste anderhalve minuut, bla.bla. Sem is de antiheld maar ik zal zorgen dat de negativisten ongelijk krijgen,

was getekend .


dave jonkers
sem schilt
jelle waringa,
gerrit schilt
bas boon

en vooral negatief blijven en hopen dat er eens een andere op het podium staat.

ossu

Biiyen
08-12-2007, 17:55
sem heeft dit jaar imo veel geluk gehad. kreeg best een paar tetsen van le banner..le banner moest opgeven..aerts ging ook lekker en verdraaide zijn knie.. gvd :(

Hahaha weer lekker stukje tekst Mark! imo... Tegen feitosa verbaasde Sem me, Tegen le Banner was hij berekend en ook als Le Banner was doorgegaan had hij verloren. Jerome was flink aangeslagen van een knie in het gelaat en wat stompen op zijn smoel. dat Sem die tikken van Jerome gewoonweg wegslikte zegt meer over Sems conditie.

En de finale... die was kut...... Had liever nog wat extra minuten gezien.

appelsap
08-12-2007, 18:00
mooi met z'n allen, wat ben ik blij met de analyses van een ieder, uitglijden over canvas, super gevochten van peter in de eerste anderhalve minuut, bla.bla. Sem is de antiheld maar ik zal zorgen dat de negativisten ongelijk krijgen,

was getekend .


dave jonkers
sem schilt
jelle waringa,
gerrit schilt
bas boon

en vooral negatief blijven en hopen dat er eens een andere op het podium staat.

ossu


Waarom zijn jullie altijd meteen zo verongelijkt??? De meeste mensen hier zeggen toch dat Schilt een terechte winnaar is. Daarnaast lijkt het me logisch dat veel mensen een veteraan van 37, die enorme staat van dienst heeft, de overwinning hadden gegund, en het zonde vinden dat de partij zo eindigt.
Het is duidelijk dat Schilt op dit moment de beste K-1 vechter is, maar het zou jullie sieren om wat genuanceerder te reageren. Vooral voor de marketingwaarde van Schilt zelf...... Misschien dat mensen dan wel voor hem gaan juichen en hopen dat hij het record van Ernesto evenaart, of zelfs............nee dat hoop ik idd niet...............

Justinian
08-12-2007, 18:43
No disrepect naar Peter toe, maar ik denk dat ie de handschoenen moet ophangen, want die gretige mannen als Hari, Choi (een freak die choi maar hij groeit wel) die komen eraan, en ik wil Peter echt niet zo een figuur zien worden als Lebanner, de eeuwige deelnemer die nooit wint :(
Vreemde conclusie, want ik zou menen dat Aerts de laatste tijd toch aardig in vorm is, getuige ondermeer zijn partijen tijdens de kwart- en halve finale!

TOON
08-12-2007, 18:47
door zo'n reacties hierboven ga je het bijna hopen dat schilt verliest inderdaad....maar het was een topprestatie van Schilt! wederom!!
Ben een grote fan van aerts, had gehoopt dat hij het zou worden dit jaar, maar als je drie jaar op rij de champ bent dan ben je een grote! een hele grote...letterlijk en figuurlijk in dit geval...

Boem Boem
08-12-2007, 19:20
Sport is emotie en dat zie je wel aan de reacties!! Ik heb de beelden nog niet gezien, maar knap werk weer van Schilt!! Hij flikt het hem toch weer.....en nu voor een 3e keer op rij! Goede prestatie moet ik zeggen.

Zelf had ik echter gehoopt dat Peter Aerts zou winnen, helaas........ik had het hem echt nog een keer gegund!! Hopenlijk kan hij zich nog een jaartje goed voorbereiden om volgend jaar de titel te pakken!!

In ieder geval weer een Nederlander(had ook niet echt iets anders verwacht eigenlijk).

Osu

Chris

leffert
08-12-2007, 19:27
zaten zeker zeer mooie partijen bij super gepresteerd van sem

YoMarK
08-12-2007, 19:29
Sem was de beste.
Iedereen roept dat Aerts pech had, maar die mocht al van geluk spreken dat hij voorbij Bonjasky is gekomen.
(Niet dat ik het Aerts niet had gegunt trouwens)

nick
08-12-2007, 19:52
mooie partijen gezien deze GP :hooray:

Jammer dat de finale zo'n afloop kent :(

Maar nederland krijgen ze nog lang niet van de troon af daar :king:

jopke
08-12-2007, 19:53
mooi met z'n allen, wat ben ik blij met de analyses van een ieder, uitglijden over canvas, super gevochten van peter in de eerste anderhalve minuut, bla.bla. Sem is de antiheld maar ik zal zorgen dat de negativisten ongelijk krijgen,

was getekend .


dave jonkers
sem schilt
jelle waringa,
gerrit schilt
bas boon

en vooral negatief blijven en hopen dat er eens een andere op het podium staat.

ossu

heeft je moeder je niet geleerd dat je geen dingen uit naam van anderen mag zeggen?;)

PigDog
08-12-2007, 21:29
Dat heet typefouten...

En als jij dit interessant vindt, dan heb je weinig interesses ;)
Ik had et Aerts gegund, maar helaas.

Dit is echt kostelijk!!! hahaha!!
LOL!

:rolleyes:

Ashihara549
08-12-2007, 21:35
Mensen hou toch aub is op met dat gezeik over de vechtstyle van Sem!
Hij heeft (wederom) aangetoond dat hij alles is zich heeft om een waardig en groot kampioen te zijn.

Tuurlijk hadden we allemaal gehoopt op een langer durende finale, maar helaas horen blessures ook bij de sport. Daarnaast ben ik van mening dat de linker jab van Sem er voldoende opzat om het gevecht zo ie zo in het voordeel van Sem te beslissen.

Gun een vechter van het formaat van Sem Schilt (letterlijk en figuurlijk) het respect wat hoort bij de prestaties die hij neer zet! Na drie keer werelds beste te zijn kunnen we volgens mij niet meer spreken van een incident, toch?

Sem, jelle, Dave, Gerrit van harte gefeliciteerd met deze ongeėvenaarde prestatie ! (die zelfs mensen als Hoost, Aerts of wie dan ook hem niet nakonden doen!)

Osu,

Menno

MMA Davy
08-12-2007, 22:01
Respect voor Schilt! Meer kan ik niet zeggen. Maar jammer dat de finale zo moest eindigen. Voor de rest heb ik echt genoten van het hele gala. En genoten van alle vechters.

OSU

j0rg
08-12-2007, 22:08
Mensen hou toch aub is op met dat gezeik over de vechtstyle van Sem!
Hij heeft (wederom) aangetoond dat hij alles is zich heeft om een waardig en groot kampioen te zijn.

Tuurlijk hadden we allemaal gehoopt op een langer durende finale, maar helaas horen blessures ook bij de sport. Daarnaast ben ik van mening dat de linker jab van Sem er voldoende opzat om het gevecht zo ie zo in het voordeel van Sem te beslissen.

Gun een vechter van het formaat van Sem Schilt (letterlijk en figuurlijk) het respect wat hoort bij de prestaties die hij neer zet! Na drie keer werelds beste te zijn kunnen we volgens mij niet meer spreken van een incident, toch?

Sem, jelle, Dave, Gerrit van harte gefeliciteerd met deze ongeėvenaarde prestatie ! (die zelfs mensen als Hoost, Aerts of wie dan ook hem niet nakonden doen!)

Osu,

Menno

Sem is een waardig kampioen, dat is iets wat vast staat. Hij is absoluut iemand om trots op te zijn.
Dat zijn stijl niet mooi is, staat daar (IMO) los van. Hij vecht effectief maar is minder aantrekkelijk om naar te kijken. Dat is toch helemaal niet erg? Het maakt toch helemaal geen reet uit hoe het eruit ziet wanneer hij vecht, ALS hij maar wint.

MilfhunterMMA
08-12-2007, 22:14
Sem was de beste.
Iedereen roept dat Aerts pech had, maar die mocht al van geluk spreken dat hij voorbij Bonjasky is gekomen.
(Niet dat ik het Aerts niet had gegunt trouwens)

geluk dat hij voorbij bonjasky is gekomen?! mijns inziens heeft hij die partij ruim gewonnen.

123trisweat
08-12-2007, 22:24
1 sem, van harte
2 zoals ik al eerder zei vechters ouder dan 35 jaar in het linker rijtje laten vechten
3 remy kan toch beter?
4 badr is genaaid (maar ach ik vind hem niet sympathiek)
5 ben toch erg benieuwd hoe lang de K 1 blijft bestaan (te veel NL invloeden, en steeds dezelfde namen, lijkt me niet goed voor de sport)
6 sport is idd emotie, blijft leuk om alle reacties te lezen :)

Jochem
08-12-2007, 22:25
Sem, CHoi en zelfs Sappie horen gewoon thuis in een andere gewichtsklasse. Los van hun stijl, vechtlust en whatever, is 20+ kilo verschil niet eerlijk en niet leuk om te kijken.

Highline
08-12-2007, 22:44
Sem, CHoi en zelfs Sappie horen gewoon thuis in een andere gewichtsklasse. Los van hun stijl, vechtlust en whatever, is 20+ kilo verschil niet eerlijk en niet leuk om te kijken.


als je zo redeneerd zal JLB er ook niets te zoeken hebben..een lengte grens of zoiets is beter lijkt me..tot 2 m ofzo en groter

Jeru
08-12-2007, 22:51
Daarnaast ben ik van mening dat de linker jab van Sem er voldoende opzat om het gevecht zo ie zo in het voordeel van Sem te beslissen.
Osu,

Menno


Nee dat zeker niet... hij zat er zeker op en Peter had er last van, maar je zag hem inzetten om terug te counteren.
Maar goed, dit hoort er allemaal bij.

Karel
09-12-2007, 00:03
jammer dat de finale zo snel afliep, het leek ook alsof die uitzending daarna ook maar snel werd afgeraffeld :rolleyes:

het leek er even op dat de dekking van Feitosa het nog ging redden, en ik vond het toch nog verassend om Schilt te zien wankelen... Maar dat hij dan weer doorgaat en wint is toch top...
andere partijen ook spannend... leuk om te zien dat musashi nog een leuke dag had...

was in ieder geval een mooie ochtend met een spannend toernooi, en geweldig commentaar...Die Akebono was nog niet zo'n slechte keuze, met zijn technisch advies.. :thup:

michaell
09-12-2007, 00:34
IIG geval gefeliciteerd Nederland!

Solar
09-12-2007, 02:40
Geweldige prestatie van Schilt.

Ik denk dat de grootste winnaar toch het publiek was vanavond. Heerlijke wedstrijden gezien!
Ik heb er echt enorm naar uitgekeken en het was het waard! :thup:

Guillermo
09-12-2007, 02:51
Ach men gaat nog wel blijven zeiken over Sem zijn stijil. Als ik hem zie vechten denk ik gelijk aan een cyborg, hij gaat gewoon door zonder pijn te voelen!!
Anyway ik blijf het zeggen, in de K1 is Sem Schilt op dit moment onverslaanbaar, en ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij de volgende K1 ook weer wint en Hoost zijn record verbreekt!:pimp:

manila
09-12-2007, 06:41
Wat een gelul altijd
Vind sem dit vind sem dat
ga lekker naar nederlands voetbal elftal kijken,die voetbalen altijd zo mooi.
Maar worden 1 keer in de 300 jaar kampioen.
tower for ever

jan sensei kyokushin
09-12-2007, 08:37
Osu zo nu zal ik even wat zeggen SEM is de terechte winnaar

basta :D

respect veeel respect voor Peter maar die lange is onverslaanbaar

op het ogenblik ,dat heeft hij weer eens bewezen. Team G.G van Harte gefeliciteeerd BAS ,SEM ,DAVE ,JELLE HARRY ANTON , Enz nu weten jullie OOK wat zijn trainings maatjes ondervinden moeten als die met die Reus van een Sem sparen ;)
EEN BIG OSU
osu

micha
09-12-2007, 09:52
Fantastische prestatie van Sem! Hij vocht als een leeuw en heeft gecshiedenis geschreven.
ik vond het echt een top toernooi

piethoane
09-12-2007, 09:58
Osu zo nu zal ik even wat zeggen SEM is de terechte winnaar

basta :D

respect veeel respect voor Peter maar die lange is onverslaanbaar

op het ogenblik ,dat heeft hij weer eens bewezen. Team G.G van Harte gefeliciteeerd BAS ,SEM ,DAVE ,JELLE HARRY ANTON , Enz nu weten jullie OOK wat zijn trainings maatjes ondervinden moeten als die met die Reus van een Sem sparen ;)
EEN BIG OSU
osu

Thanks Jan. X2.
Sem is top. Ga maar es met hem sparren.

MB667
09-12-2007, 11:08
Ach mensen wees realistisch. Ik wist vanaf het begin dat Peter het niet zou worden (check my recent posts) ten eerste tikken de jaartjes aan bij hem, ten tweede heeft hij die lastige scheen blessure. Vorig K-1 heeft ie het geprobeert tegen Sem, werd niks. Deze K-1 , is ook niks geworden. Als hij het volgend jaar probeert.. guess what: wordt ook niks! Hij word er niet jonger op.

No disrepect naar Peter toe, maar ik denk dat ie de handschoenen moet ophangen, want die gretige mannen als Hari, Choi (een freak die choi maar hij groeit wel) die komen eraan, en ik wil Peter echt niet zo een figuur zien worden als Lebanner, de eeuwige deelnemer die nooit wint

Goeie neus heb jij dan, maar hij word geen champ zolang mister Schilt daar zit :pimp:

dus dan moet iedereen maar stoppen met kickboksen bedoel je?

Sem Schilt is gewoon nu de echte kampioen, hij weet hoe hij staand het spel moet vechten, komt mede door zijn lengte, en strijdlust. Niemand die minder lang als hem is weet er op dit moment iets echt op, sommige wel, maar de meeste niet. Aerts, Sefo en Le Banner begrepen het al een beetje. En Aerts was op de goede weg, maar verdraaide helaas zijn enkel. Maar dus omdat hij zijn enkel verdraaide en toch geen kans zou maken, volgens jou, tegen Scilt, moet ie maar stoppen met kickboksen? Dan zou iedereen in de k1 volgens jou maar moeten stoppen, want niemand kan nu winnen van schilt, aangezien aerts nog het meeste kans had om van hem te winnen.

wat een domme beredening

Boxer
09-12-2007, 11:12
Sem gefeliciteerd!!!!

Ik hoop dat Peter niks ergs aan zijn knie heeft..weet iemand hoe t zit??
Jammer voor hem



En Geweldig hoe JLB die Choi heeft bewerkt...:D:D:D Ik hoopte er al zo op:D

MB667
09-12-2007, 11:13
en wat je zegt over die jongens die eraan komen, ok hari kan ik begrijpen, maar dan noem je toch geen choi na gisteren te hebben gezien. Dat was gewoon een bob sapp look a like gisteren hoe hij sloeg. Zeggen dat Aerts moet stoppen omdat Choi eraan komt is gewoon een pure belediging naar Aerts toe. Tssssss

king
09-12-2007, 12:02
dus dan moet iedereen maar stoppen met kickboksen bedoel je?

Sem Schilt is gewoon nu de echte kampioen, hij weet hoe hij staand het spel moet vechten, komt mede door zijn lengte, en strijdlust. Niemand die minder lang als hem is weet er op dit moment iets echt op, sommige wel, maar de meeste niet. Aerts, Sefo en Le Banner begrepen het al een beetje. En Aerts was op de goede weg, maar verdraaide helaas zijn enkel. Maar dus omdat hij zijn enkel verdraaide en toch geen kans zou maken, volgens jou, tegen Scilt, moet ie maar stoppen met kickboksen? Dan zou iedereen in de k1 volgens jou maar moeten stoppen, want niemand kan nu winnen van schilt, aangezien aerts nog het meeste kans had om van hem te winnen.

wat een domme beredening

Oerdom inderdaad. Jammer dat mensen niet eerst denken voor ze dit soort dingen posten. Aerts was in goede vorm en als hij nu zou stoppen zou dat een zwarte dag voor de K-1 zijn.

backfist
09-12-2007, 13:45
ten eerste gefeliciteerd Sem, was wel mooi hoe de Nederlanders ook dit jaar weer domineerden.
Ik hoop dat de blessure van Peter meevalt, het zat hem niet mee daar.

En ik vond Remy ook heel mooi en berekend vechten, maar ik had het gevoel dat hij iets te bang was om met zware klappen naar de volgende ronde te gaan. Hij hield zich een beetje in leek wel, maar alsnog respect voor Remy en alle anderen.

Jochem
09-12-2007, 14:03
als je zo redeneerd zal JLB er ook niets te zoeken hebben..een lengte grens of zoiets is beter lijkt me..tot 2 m ofzo en groter

JLB kan nog wel een paar kilotjes afvallen, die is ook alleen maar zo zwaar omdat het gewicht mag. gewoon 15 kilo ertussen om mee te beginnen. iets van -60, -70, -85, -100, -115, +115.
K-1 moet IMO nu meer een echte brede sport worden, met de huidige gewichtsklasses zie je telkens dezelfde koppen/match ups voorbij komen, das uiteindelijk commercieel gezien denk ik fataal.

A-team
09-12-2007, 14:22
Sem terecht gewonnen , al ging het niet zo vlot als andere jaren. Peter jammer dat het zo afliep! Remy echt wel terecht gewonnen van Hari snap niet waar mensen het vanaf halen dat Hari genaaid is. Remy was gewoon de betere !! Tegen Aerts was Remy te passief en Peter terecht gewonnen. Jerome gelukkig van dat oer mens gewonnen , die viel toch wel door de mand. Ik heb toppartijen gezien en een super avond gehad. De beslissingen vind ik de laatste jaren niet meer zo dubieus als vroeger en dat geld ook voor de K-1 Max!

smike
09-12-2007, 14:33
JLB kan nog wel een paar kilotjes afvallen, die is ook alleen maar zo zwaar omdat het gewicht mag. gewoon 15 kilo ertussen om mee te beginnen. iets van -60, -70, -85, -100, -115, +115.
K-1 moet IMO nu meer een echte brede sport worden, met de huidige gewichtsklasses zie je telkens dezelfde koppen/match ups voorbij komen, das uiteindelijk commercieel gezien denk ik fataal.

x2

payap
09-12-2007, 14:38
JLB kan nog wel een paar kilotjes afvallen, die is ook alleen maar zo zwaar omdat het gewicht mag. gewoon 15 kilo ertussen om mee te beginnen. iets van -60, -70, -85, -100, -115, +115.
K-1 moet IMO nu meer een echte brede sport worden, met de huidige gewichtsklasses zie je telkens dezelfde koppen/match ups voorbij komen, das uiteindelijk commercieel gezien denk ik fataal.

x 3

viCo
09-12-2007, 14:46
Zo'n mooi toernooi en dan zo'n einde.... wat een anti-climax zeg!!

Ik hoopte zoooo hard dat Peter zou winnen, hij was hartstikke goed bezig en maakte een goeie kans om Sem nu wel te verslaan, maar het mocht niet zo wezen, door pure pech! Klotezooi!!!

Schilt is zeker een super sterke vechter, geen twijfel over mogelijk, maar vechters als hij en Choi en Sapp horen gewoon in een zwaardere gewichtsklasse (of hogere lengte klasse).

Tijd dat K-1 hun concept is verder gaan ontwikkelen, het is nog een stuk amateuristischer vergeleken met UFC.

Ik vond Remy af en toe een beetje terughoudend vechten, maar hij was ook sterk bezig en heeft verdient gewonnen van Badr. Er is niks op alle judge decisions af te dingen. LeBanner was ook goed bezig, alleen 1 grote tegenstander teveel... en Choi hoort op dit niveau niet thuis.

Volgend jaar is de titel voor Aerts!

blazin.arr0w::::
09-12-2007, 15:12
Echt balen om zo te verliezen. Ik had het Peter zo gegund!

Natuurlijk wel felicitaties voor Schilt.

blazin.arr0w::::
09-12-2007, 15:19
ik wil Peter echt niet zo een figuur zien worden als Lebanner, de eeuwige deelnemer die nooit wint :(

Gelukkig heeft Peter dat probleem niet.... ;)

Joris
09-12-2007, 15:21
de vraag is niet of er een nederlander de k1 wint, maar welke ;)

Boem Boem
09-12-2007, 16:30
Hoe zal Sem Schilt dit jaar naar huis gaan,nadat hij op Schiphol aan is gekomen??

zal hij wederom met de trein naar huis gaan??

Ik wil hem anders wel een lift geven.....

osu

Chris

Stallion
09-12-2007, 16:40
JLB kan nog wel een paar kilotjes afvallen, die is ook alleen maar zo zwaar omdat het gewicht mag. gewoon 15 kilo ertussen om mee te beginnen. iets van -60, -70, -85, -100, -115, +115.
K-1 moet IMO nu meer een echte brede sport worden, met de huidige gewichtsklasses zie je telkens dezelfde koppen/match ups voorbij komen, das uiteindelijk commercieel gezien denk ik fataal.

Ik woe er zelf ook over beginnen. Het is jammer dat de K1 op dit moment maar twee gewichtsklasses heeft. Kijk maar naar mensen als Samedov, Mogamov(ofzo), Karaev, Musashi etc. Het zijn allemaal min of meer omhoog gestoten zwaargewichten. Ook levert dit veel meer gala's op. Je kunt bijvoorbeeld een -70,-80,-90 -100 en +100 kilo. Ik zou geen -60 klasse doen omdat het denk ik (nog)niet goed verkoopt. Ook zou ik kleinere sprongen nemen omdat je zo kwalitatief beter geevchten krijgt. Je komt zo bijvorbeeld makkelijk aan 35 K-1 kickboxgala's en dan heb ik het nog niet over de K1 Hero's gehad. Het lijkt mij een beter concept dan het huidige omdat er veel goede kickboxers op aarde rondlopen maar niet in de gewichtsklasse passen. Denk maar aan Spong die straks misschien minder goed vecht omdat hij voor zijn doen te zwaar is.

Justinian
09-12-2007, 16:53
Ik woe er zelf ook over beginnen. Het is jammer dat de K1 op dit moment maar twee gewichtsklasses heeft.
Volgens mij zijn het er drie:
-70kg
-100kg
+100kg

Biiyen
09-12-2007, 16:54
JLB kan nog wel een paar kilotjes afvallen, die is ook alleen maar zo zwaar omdat het gewicht mag. gewoon 15 kilo ertussen om mee te beginnen. iets van -60, -70, -85, -100, -115, +115.
K-1 moet IMO nu meer een echte brede sport worden, met de huidige gewichtsklasses zie je telkens dezelfde koppen/match ups voorbij komen, das uiteindelijk commercieel gezien denk ik fataal.

nee ik vind de huidige opzet goed... Dat is wat K1 bijzonder maakt en waar K1 oorspronkelijk voor staat: De sterkste vechter ter wereld ongeacht gewicht, de Finals en toernooien moeten zo blijven.

K1 heeft vorig jaar al heavyweight en Super heavyweight titels geļntroduceerd, dus ze doen er toch al wat aan. en wellicht dat je tussen de 70 en Heavyweights nog een tussengewicht maakt van 85 kilo, maar zonder toernooivorm, alleen om nieuwe toekomstige talenten al vroeg te kunnen introduceren.

dtgerald
09-12-2007, 16:57
Jammer van Peter maar Sem toch gefeliciteerd met de 3de titel op rij.

Stallion
09-12-2007, 17:03
-70kg
-100kg
+100kg

Ja oke, maar in de toernooivorm zijn het er maar 2 en die tellen echt. De -100 en de +100 klasses zijn alleen geintroduceerd als extratje. Het heeft lang niet zoveel waarde als de "echte" titel.

Chico
09-12-2007, 17:18
Ik vond schilt voor zijn doen goed vechten zijn eerste partij... maar de partij tegen lebanner was het niets imo.. en tegen aerts idem... het is dat ze geblesseerd raakte...

ik had het dit jaar lebanner wel gegund eigenlijk :D

remy vs hari en remy vs aerts waren wel de mooiste partijen van de avond moet ik zeggen :D

DennK
09-12-2007, 17:25
Wel verdiend gewonnen schilt, maar toch had ik het bonjasky of aerts ook gegund.
Ik vond de partijen Schilt vs Feitosa en Remy vs Hari toch wel de mooiste partijen om te zien!
Echt jammer dat aerts zijn knie verdraait! Had de partij graag verder gezien! Zat nog wel een mooie kans voor aerts in, want hij was echt op dreef.
Op naar volgend jaar weer! En eens kijken of erook weer nieuwe gezichten bij komen! Hoop zelf dat manhoef hier nu ook bij hoort.

bryan
09-12-2007, 17:29
schilt terrecht gewonnen... hij vocht goed.. het is vreemd maar ik denk dat hij mede aan de ondergang van K-1 gaat werken... een nederlander van 2 meter iets die van iedereen wint met een saaie vechtstijl en zelf weining tot geen charisma heeft... als dit nog een paar jaar duurt kijkt er niemand meer... en ik zie niemand die van hem kan winnen...

Jeru
09-12-2007, 17:32
Ach ja tennis bestaat toch ook nog en Pete Sampras voldeed ook aan deze omschrijving ;)

YoMarK
09-12-2007, 17:58
Misschien dat een -85 ook nog wat toe kan voegen, maar dan is het echt genoeg.
Ik snap die kritiek Schilt niet....te groot, te zwaar(te goed ?)? Andere vechters willen zelf meedoen aan de WGP(+100). Dat is nu eenmaal de koningsklasse.
Bonjasky, Aerts, Hari, Feitosa en de rest kunnen ook in de -100 klasse vechten als ze zouden willen, maar dat is nu eenmaal niet de koningsklasse.

Ook vond ik de partij van Schilt tegen Feitosa geweldig om naar te kijken. Ook Sem heeft daar leuke technische zaken laten zien.

The Bulldog
09-12-2007, 18:36
Sdhilt is een warrior van wereld klasse...

Een Knokker pur sdang misschien wel niet zo`n stylist maar kerl wat is hij aan het huishoden geweest..

ik heb ook een andere favoriet, maar ja Schilt was gewoon dit jaar weer de sterkste....klaar......

vreselijk gefeliciteerd man...

Spike_tm
09-12-2007, 18:37
Finale was echt een anti-climax. Heel erg jammer voor Aerts, ik had het hem echt gegund. Het mocht helaas niet zo zijn.

Dat Sem gewonnen heeft, is knap, tuurlijk, leuk voor hem. Alleen zoals veel reacties hierboven aangeven spreekt zijn stijl van vechten niet iedereen aan. Nou geef ik het je te doen om met 2m12 en 133kg het er vloeiend en sprankelend uit te laten zien. Maar toch, je hoopt op meer vuurwerk en spetterende acties. Helaas is Sem dan niet helemaal de vechter die in dat plaatje past. Mijn favoriete vechter zal hij nooit worden ben ik bang.
Maar goed, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en een heeft voorkeur voor bepaalde vechters en vechtstijlen.
Nogmaals, heel knap dat hij weer gewonnen heeft. Gefeliciteerd aan hem en zijn begeleidings staf.

Er waren wel mooie partijen, Remi tegen Hari was vuurwerk. Leuke partij zeker de eerste 2 rondes gelijk op ging. Remi viel in positieve zin op, helaas voor hem kon hij dat in de partij tegen Aerts niet helemaal doorzetten.

Feitosa tegen Sem was een mooie partij. Zeker ook omdat Feitosa goed partij bood en Sem zelfs aan het wankelen bracht. Op dat moment dacht ik dat hij door kon zetten maar Sem herstelde zich knap en liet in die partij wel een aantal mooie acties zien. Ik had eigenlijk wel gehoopt op een extra ronde in die partij.

Goed, de winnaar is bekend, 3 keer op rij winnen is een hele prestatie. Er waren dit jaar, naar mijn mening, ook geen vreemde jury beslissingen in het hoofd toernooi. Dat is ook wel eens verfrissend. Jammer van de finale partij.

ashi76
09-12-2007, 19:05
Ik ga de discussie niet eens aan.
3x op rij de titel winnen zegt genoeg.

Gefeliciteerd Sem :thup:

el bastardo
09-12-2007, 19:21
Ik ga de discussie niet eens aan.
3x op rij de titel winnen zegt genoeg.

Gefeliciteerd Sem :thup:
2x

kickboxer1987
09-12-2007, 22:59
Finale was echt een anti-climax. Heel erg jammer voor Aerts, ik had het hem echt gegund. Het mocht helaas niet zo zijn.

Dat Sem gewonnen heeft, is knap, tuurlijk, leuk voor hem. Alleen zoals veel reacties hierboven aangeven spreekt zijn stijl van vechten niet iedereen aan. Nou geef ik het je te doen om met 2m12 en 133kg het er vloeiend en sprankelend uit te laten zien. Maar toch, je hoopt op meer vuurwerk en spetterende acties. Helaas is Sem dan niet helemaal de vechter die in dat plaatje past. Mijn favoriete vechter zal hij nooit worden ben ik bang.
Maar goed, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en een heeft voorkeur voor bepaalde vechters en vechtstijlen.
Nogmaals, heel knap dat hij weer gewonnen heeft. Gefeliciteerd aan hem en zijn begeleidings staf.

Er waren wel mooie partijen, Remi tegen Hari was vuurwerk. Leuke partij zeker de eerste 2 rondes gelijk op ging. Remi viel in positieve zin op, helaas voor hem kon hij dat in de partij tegen Aerts niet helemaal doorzetten.

Feitosa tegen Sem was een mooie partij. Zeker ook omdat Feitosa goed partij bood en Sem zelfs aan het wankelen bracht. Op dat moment dacht ik dat hij door kon zetten maar Sem herstelde zich knap en liet in die partij wel een aantal mooie acties zien. Ik had eigenlijk wel gehoopt op een extra ronde in die partij.

Goed, de winnaar is bekend, 3 keer op rij winnen is een hele prestatie. Er waren dit jaar, naar mijn mening, ook geen vreemde jury beslissingen in het hoofd toernooi. Dat is ook wel eens verfrissend. Jammer van de finale partij.

precies zoals ik erover denk!
felicitaties naar Schilt. echt jammer voor Peter hoop dat hij snel hersteld!

daarnaast zag het toernooi er goed uit! geen rare jury beslissingen (al was die van Hari en Bonjasky misschien een extra ronde op zijn plaats, scoor de partij zelf ronde 1 Badr, ronde 2 gelijk, ronde 3 Remy). en ook goed scheids werk! weinig overbodig geclinch!

Mephisto
10-12-2007, 14:04
Ik ging helemaal voor Aerts. Vocht trouwens twee super partijen, net als Bonjasky. Badr was ook goed zodat alle partijen top waren, vond alleen Choi er niet tussen horen.

Ik ben één van die zogenaamde Schilt-haters, vind zijn stijl gewoon niet mooi. Maar als ik zaterdag zo al die partijen achter elkaar zag heeft hij gewoon de meest intelligente vechtsstijl van allemaal. Geen onnodige schade, maakt zijn puntjes en heeft dondersgoed door dat iedereen weet dat hij de man to beat is. Hij kreeg goed tegenpartij (highkicks Feitosa) en moest nu drie keer echt aan de bak. Hij heeft zaterdag meer dan ooit laten zien dat hij tot de echte groten behoort. (maar ik vindt het nog steeds niet mooi :( )

Doodzonde van Aerts, hoewel ik op het moment dat het gebeurde het idee had dat hij al te vaak tegen het één en ander aan was gelopen. Hoop dat hij snel kan herstellen.