PDA

View Full Version : Submission een trademark van Zuffa???



123trisweat
08-12-2007, 14:06
Lees net tijdens de weigh in intro dat naast UFC, Ultimae Fighting etc ook submission een trademark is van Zuffa. Lijkt me nogal sterk dat Zuffa het alleen recht heeft om het woord submission te kunnen gebruiken. Althans in de US mag je het wel gebruiken alleen zou Zuffa je kunnen sue-en, toch???

Paganstars
08-12-2007, 16:46
bs kan toch niet... want dat betekend dat submission uit het woordenboek gehaald moet worden omdat het woord submission van het werkwoord to submit komt wat niks meer betekend dan onderwerpen!

TOON
08-12-2007, 17:51
kan toch zijn dat hij een merknaam heeft 'submission' dat hij dat wellicht in de toekomst ergens voor gaat gebruiken, en dat je idd iemand kunt aanklagen als iemand die naam voor zn bedrijf, tv-zender, kledingmerk gaat gebruiken...
is toch niks mis mee lijkt me.... hij is gewoon de eerste die een submission als trademark heeft geregistreerd, of gekocht van iemand die dit als eerste heeft geregistreerd...

Paganstars
08-12-2007, 19:55
kan toch zijn dat hij een merknaam heeft 'submission' dat hij dat wellicht in de toekomst ergens voor gaat gebruiken, en dat je idd iemand kunt aanklagen als iemand die naam voor zn bedrijf, tv-zender, kledingmerk gaat gebruiken...
is toch niks mis mee lijkt me.... hij is gewoon de eerste die een submission als trademark heeft geregistreerd, of gekocht van iemand die dit als eerste heeft geregistreerd...

Zou ik toch vreemd vinden!