PDA

View Full Version : Kampioenen ontmoeten elkaar (spoiler???)



Jeru
09-12-2007, 12:39
Uit de telegraaf. Wel een leuk stukkie snap alleen niet wat ie bedoelt met: Ik moet het K-1 wereldje in....

Wereldkampioenen ontmoeten elkaar
door onze Telesportredactie
YOKOHAMA - Na afloop van de K-1-finale vond er een speciale ontmoeting plaats in de catacomben van de Yokohama Arena. Twee Nederlandse wereldkampioenen schudden elkaar de hand. De een - Sem Schilt - had net geschiedenis geschreven door voor de derde keer op rij de wereldtitel in de K-1 te veroveren, de ander - Ruben Houkes - leverde ruim drie maanden geleden een historische prestatie. De 28-jarige judoka, die momenteel op trainingskamp in Japan is, won in Rio de Janeiro als eerste Nederlandse lichtgewicht ooit een gouden medaille op de wereldkampioenschappen judo.

Houkes, die bijna twee keer in het lichaam van Schilt past, keek zijn ogen uit tijdens de in 135 landen uitgezonden ‘K-1 World GP 2007 Final’. ,,Legendarisch. Wat een kermis is dit. Ik moet het K-1-wereldje in”, genoot de Kenamjuër met volle teugen van zijn kennismaking met de K-1.

Houkes was overigens niet de enige bekende sportman uit Nederland die naar Yokohama was afgereisd om het prestigieuze vechtsportevenement bij te wonen. Ook Oranje-international Clarence Seedorf zat met een aantal ploeggenoten van AC Milan, waaronder Kaká, Inzaghi en Maldini, op de eerste rij om niets van het spektakel te missen. De Italiaanse topclub neemt deze maand in het land van de rijzende zon deel aan het WK voor clubteams.

http://www.telesport.nl/multimedia/archive/00140/houkes_jpg_140093d.jpg (javascript:fotovenster()

Christophe
09-12-2007, 13:59
Waarschijnlijk bedoelt 'ie gewoon dat hij het erg interessant vindt, en dat hij er meer naar gaat kijken en het intensiever gaat volgen! Anders zou ik het vreemd vinden!