PDA

View Full Version : Blessures K-1 vechters (spoiler.....)



Jeru
09-12-2007, 11:41
Grappig dat de Telegraaf zoveel aandacht besteedt aan de K-1!!!

K-1-vechters gehavend uit de strijd
door onze Telsportredactie
YOKOHAMA - De K-1-vechters uit Nederland zijn in de Yokohama Arena gehavend uit de strijd gekomen. Naast de zware knieblessure van verliezend finalist Peter Aerts, liep Badr Hari in zijn verliespartij tegen Remy Bonjasky een fikse handblessure op. De kwetsuur weerhield hem er niet van om de drie ronden over drie minuten uit te vechten. ,,Ik heb mijn knokkel gebroken”, aldus Hari, die zich bestolen voelde door de jury tijdens de ‘K-1 World GP 2007 Final’. ,,Ik beschouw deze partij als gewonnen, maar de scheidsrechter heeft anders besloten. Dat moet ik respecteren.”


De teleurstelling van de Amsterdammer viel te begrijpen. De eerste ronde schreef hij overtuigend op zijn naam, de tweede ging redelijk gelijk op, voordat Bonjasky in de derde ronde het heft in handen nam met een serie snoeiharde low-kicks. Het was daarom terecht geweest als een extra ronde voor de beslissing in dit titanengevecht had gezorgd. ,,Ik verwachtte ook een extra ronde. Maar in de derde ronde maakte ik zoveel punten, dat ik de partij naar me toetrok”, blikte Bonjasky terug.

De Almeerder hield op zijn beurt een blessure aan zijn wreef over. Ondanks de nederlaag in de halve finale tegen Peter Aerts, keert Bonjasky met opgeheven hoofd terug naar Nederland. ,,Ik voel me geen verliezer. Ik heb een moeilijke periode achter de rug door het overlijden van mijn moeder. Het gaat weer de goede kant op.”

De nacht voorafgaand aan de K-1-finale deed Bonjasky vanwege de spanning overigens bijna geen oog dicht, maar de mentale oorlogsvoering die Hari in de aanloop naar het treffen met ‘The Flying Gentleman’ voerde, leidde uiteindelijk dus niet tot het gewenste resultaat voor de 23-jarige. Bonjasky: ,,Ik heb hooguit drie uurtjes geslapen. Er stond heel veel druk op de partij tegen Badr. Iedereen keek uit naar dit gevecht.”

___RZA___
09-12-2007, 13:31
Is het al duidelijk wat er precies met de knie van Aerts aan de hand is? Gister zei hij iets over mogelijk een gescheurde kruisband? Zou wel eens een lange lijdensweg kunnen worden als dat zo is.

smike
09-12-2007, 13:56
Echt jammer voor Aerts, die uitglijder, was weinig aan de hand en dan is er net een nat stukje vloer ofzo, helaas :(

Chico
09-12-2007, 15:51
wat was er nou met lebanner... ik had de eerste ronde voor hem tegen schilt... maar wat was er gebeurd met z'n been?

Spike_tm
09-12-2007, 17:41
wat was er nou met lebanner... ik had de eerste ronde voor hem tegen schilt... maar wat was er gebeurd met z'n been?
Ik denk dat hij aan het einde van ronde 1 op een korte blok trapte, er zat in ieder geval in eens een fikse blessure aan z'n scheenbeen waar hij tot halverwege ronde 1 geen last van leek te hebben.

ashi76
09-12-2007, 18:00
Echt jammer voor Aerts, die uitglijder, was weinig aan de hand en dan is er net een nat stukje vloer ofzo, helaas :(

Die linker stoot had ook wel het eea te maken met de uitglijder... ;)

TOON
09-12-2007, 19:37
ik vond het sowieso heel vreemd bij JLB...hij wilde stoppen, maar zn hoek zei dat ie de ring in moest.... en toen ze de handdoek gooide was ie verbaasd... beetje vreemd was het wel...

Solar
09-12-2007, 20:59
Aerts glee blijkbaar uit over een stuk reclame.
Waarschijnlijk niet hetzelfde materiaal als het canvas waarvan de ring gemaakt dient te zijn.
Ik vind dat het wel ver gaat als reclame boven de veiligheid van de deelnemers gaat.

Karel
09-12-2007, 21:19
tja ik meende al dat aerts in de eerdere partijen ook al eens weggleed, toen zei hoost nog iets over dat spul voor onder zijn voeten ofzo die hij vergeten was bij Slowinski..
Aerts vertelde het verhaal wel weer met een glimlach, hopen dat het weer snel goedkomt....

ben in ieder geval ook benieuwd naar het verhaal van Lebanner...

Slome
09-12-2007, 23:21
,,Ik heb mijn knokkel gebroken”, aldus Hari, die zich bestolen voelde door de jury tijdens de ‘K-1 World GP 2007 Final’. ,,

mr. hari (http://images.pp2g.com/mYnt-YXQECQJ-ZXh!bAMcBmd4ZWR1Ahwc.aspx);)

Slome
11-12-2007, 14:40
en hoe zit het met de partij tegen manhoef van aerts??

mit16
11-12-2007, 14:45
vandaag is er een scan gemaakt.. vandaar dat hij niet naar jensen komt

Remco
11-12-2007, 15:58
Tegen de Japanner zag ik Aerts ook al even slippen. Toen schrok ik even...

el bastardo
11-12-2007, 16:47
Tegen de Japanner zag ik Aerts ook al even slippen. Toen schrok ik even...
Volgens mij zelfs op hetzelfde punt

A-team
11-12-2007, 16:52
Die linker stoot had ook wel het eea te maken met de uitglijder... ;)


x2 volgens mij verslapte hij toen even en zakte erdoor!