PDA

View Full Version : Gegard Mousasi Interview



Tulch
09-12-2007, 19:43
"My goals now are to make my name in the USA but there are a lot of fighters from Europe that I can fight. The fighter that I really want to fight is Melvin Manhoef!"

the most interesting part, what an awesome matchup if it would happen!

Full Interview can be raed at GnP in either german or english Ground Pound - Deutschlands Kampfsportportal Nr. 1 - Gegard Mousasi Exclusive Interview (http://www.groundandpound.de/interviews/english/gegard-mousasi-exclusive-interview.html)

Jochem
09-12-2007, 20:18
Hee, als heavyweight? Ik vind hem juist zo top waar die nu is, maar hij zal het zeker beter weten. Hopelijk pakt die verandering goed uit voor hem, WAR mousasi!

wrestler_nl
09-12-2007, 20:30
Mooi interview man...thankzzzz....

The Persian Killer
10-12-2007, 11:03
ik zou hem wel tegen Manhoef willen zien vechtenn
trouwens leuke interview

DeMoN
10-12-2007, 13:12
Hee, als heavyweight? Ik vind hem juist zo top waar die nu is, maar hij zal het zeker beter weten. Hopelijk pakt die verandering goed uit voor hem, WAR mousasi!

Als ik me niet vergis, weegt Gegard al bijna 90 kilo... En ik denk dat het alleen maar mooier zou uitpakken voor hem.

Tulch
10-12-2007, 21:45
I was shocked as well that he wants to move up in weight, and I hope he will surprise us.

Jeru
10-12-2007, 21:58
Tegen Manhoef zou wel echt super zijn!

Pimp-Daddy
10-12-2007, 23:17
Ik zou hem ook wel tegen Manhoef willen zien. :D

Manhoef op gruwelijke KO!!!!

Respect voor Gegard dat hij het aan durft, maar wees eerlijk. Hoe getalenteerd hij ook is, hij houdt het nog geen minuut uit in de ring met Melvin....

wrestler_nl
10-12-2007, 23:36
Ik zou hem ook wel tegen Manhoef willen zien. :D

Manhoef op gruwelijke KO!!!!

Respect voor Gegard dat hij het aan durft, maar wees eerlijk. Hoe getalenteerd hij ook is, hij houdt het nog geen minuut uit in de ring met Melvin....

Nog niet...NEE

Tony
11-12-2007, 00:33
Ik dacht dat Gegard het ook geen minuut op de grond zou volhouden tegen lombardo...

toch wel dus ;)

DeMoN
11-12-2007, 09:54
Ik weet dat Gegard niet veel fans heeft hier! Maar denk zelf dat dit een heel mooi gevecht kan worden. En mensen die beweren dat het binnen een minuut afgelopen is, kunnen ook wel eens de waarheid spreken. Beide vechters hebben KO power. Uiteindelijk zal het publiek de winnaar zijn.

lunatic
11-12-2007, 10:28
verbaast me idd dat Gegard zo weinig fans heeft. heel bizar...

Tony
11-12-2007, 10:50
verbaast me idd dat Gegard zo weinig fans heeft. heel bizar...

Mij wist ie toch echt wel te imponeren in tijden van pride bushido.. Zeker zijn winst op hector lombard en gono hebben indruk op me gemaakt.

Zijn stats liegen er ook niet om...

Floris
16-12-2007, 00:05
Mij wist ie toch echt wel te imponeren in tijden van pride bushido.. Zeker zijn winst op hector lombard en gono hebben indruk op me gemaakt.

Zijn stats liegen er ook niet om...

Winst op Lombard en Takimoto bedoel je... (en Gono had gewoon even mazzel :P )


Anyway, iedereen hier zal Manhoef de edge geven tegen Gegard, maar kan dan best bedrogen uitkomen. Gegards ground-game is veel beter dan die van Melvin, en vergelijk hun MMA-stats maar eens....

cholitzu
16-12-2007, 04:04
Quote:
Originally Posted by Dacide
Mij wist ie toch echt wel te imponeren in tijden van pride bushido.. Zeker zijn winst op hector lombard en gono hebben indruk op me gemaakt.

Zijn stats liegen er ook niet om...

x 2

Volgens mij hadden weinig mensen van hem gehoord voordat hij bij bushido vocht.

Hij heeft ook weinig in NL gevochtten.


Zal imo echt well een knalpartij worden.

Pimp-Daddy
17-12-2007, 14:08
verbaast me idd dat Gegard zo weinig fans heeft. heel bizar...

Ondanks dat ik Gegard niet in staat acht om van Melvin te winnen, wil niet zeggen dat ik geen grote fan ben van Gegard. Ik ben echt onder de indruk van zijn talent, maar zie hem gewoon niet winnen van Melvin.

En dat is ook één van de nadelen als 2 Nederlanders tegen mekaar uit komen, dan ben je nooit echt blij met de uitslag, want het zijn allebei Nederlands trots. Dat zelfde geld voor Yvel Vs Overheem, en Aerts Vs Manhoef. Wie der ook wint, je vind het altijd kut voor de verliezer, omdat je daar ook "voor" bent...