PDA

View Full Version : K-1 bereikt ook de voorpagina Telegraaf



Guillermo
09-12-2007, 21:42
K-1 bereikt ook de voorpagina telegraaf en het gaat er hard aan toe met die discussies daar:eek:
=======>K-1: terugblik op een Nederlands feest - Sport: Voetbal, Schaatsen, Wielrennen, Tennis het snelste nieuws op Telesport.nl [frontpage] (http://www.telesport.nl/2738648/_K-1__terugblik_op_een_Nederlands_feest__.html?p=27,1 )

Jeru
09-12-2007, 22:45
Die reacties in de Telegraaf zijn toch vaak vrij respectloos ivm anonimiteit.

Slome
09-12-2007, 22:47
als was de krant van wc papier ik zou me reed er niet mee afvegen; maar wel leuk dat ze ff aandacht aan k-1 geven....

marcelt
09-12-2007, 23:55
Je hebt gelijk maar zijn wel aardige stukjes Schalkwijker!

Slome
10-12-2007, 00:18
haha,, je doelt zkers op mijn zin's opbouw in het onderstaande bericht...
Toen ik het terug las... d8 ik indd. van .. Shit:twak:..

Ach.. het is duidelijk wat er bedoelt wordt.. !Haarlem(er)!;)

Jofeljoh!
10-12-2007, 00:24
dinsdag komt er ook een mooi stuk in het AD... dus ff in de gaten houden :)

takuma
10-12-2007, 07:23
Goed nieuws voor de sport dat er aandacht aan wordt besteed.

Hopelijk komen er op deze manier meer sponsors voor toekomstige talenten !

MB667
10-12-2007, 10:16
Wereldkampioenen ontmoeten elkaar
door onze Telesportredactie
YOKOHAMA - Na afloop van de K-1-finale vond er een speciale ontmoeting plaats in de catacomben van de Yokohama Arena. Twee Nederlandse wereldkampioenen schudden elkaar de hand. De een - Sem Schilt - had net geschiedenis geschreven door voor de derde keer op rij de wereldtitel in de K-1 te veroveren, de ander - Ruben Houkes - leverde ruim drie maanden geleden een historische prestatie. De 28-jarige judoka, die momenteel op trainingskamp in Japan is, won in Rio de Janeiro als eerste Nederlandse lichtgewicht ooit een gouden medaille op de wereldkampioenschappen judo.

Ruben Houkes (l) past bijna twee keer in het lichaam van Sem Schilt.
Houkes, die bijna twee keer in het lichaam van Schilt past, keek zijn ogen uit tijdens de in 135 landen uitgezonden ‘K-1 World GP 2007 Final’. ,,Legendarisch. Wat een kermis is dit. Ik moet het K-1-wereldje in”, genoot de Kenamjuër met volle teugen van zijn kennismaking met de K-1.



Houkes was overigens niet de enige bekende sportman uit Nederland die naar Yokohama was afgereisd om het prestigieuze vechtsportevenement bij te wonen. Ook Oranje-international Clarence Seedorf zat met een aantal ploeggenoten van AC Milan, waaronder Kaká, Inzaghi en Maldini, op de eerste rij om niets van het spektakel te missen. De Italiaanse topclub neemt deze maand in het land van de rijzende zon deel aan het WK voor clubteams.


dit is ook wel een leuk stukje

Tony
10-12-2007, 10:33
ik heb een hekel aan dit soort comments:

"ik feliciteer Sem Schilt met zijn prestatie, maar ik vind dat hij niet moet doen als of hij iets grootst heeft neergezet. Ik heb de wedstrijd gezien en Peter Aerts heeft moeten opgeven omdat hij zijn knie verdraaide. Geen down, geen blessure gewoon pech. Nee meneer Schilt tot de Top zoals Hoost en Aerts behoor je bij vere nog niet."

"Jammer dat Peter Aerts geblesseerd geraakt is. Hij had gehakt gemaakt van die techniekloze, logge Schilt. Aerts rules. Remy ook trouwens. Heeft verdient gewonnen van die praatjesmaker Badr."


Jammer dat mensen Schilt nog steeds als de logge houten klaas zien.

ashi76
10-12-2007, 11:34
Kansloze comments.

3x achter elkaar de K1 titel winnen is toch best wel een nette prestatie... :confused:

Sjaak
10-12-2007, 17:22
Semmy gefeliciteerd, je hebt al je criticasters weer het zwijgen opgelegd, je vocht een puik toernooi en je was ongenaakbaar, grote klasse

Osu Sjaak