PDA

View Full Version : damn.. dat was hard...



The Persian Killer
10-12-2007, 17:40
:thup::thup::thup:

Check .. Check It :thup::thup::thup:



http://www.youtube.com/watch?v=S5Iqz95AtlU&feature=related

bquiroga
10-12-2007, 17:43
oef.. volgende keer kan ie maar beter niet z'n bitje uitspugen..

wrestler_nl
10-12-2007, 18:15
Zo die was egt HARD...

Bt
10-12-2007, 18:18
vroegah stonden de mensen rondom de arena te schreeuwen van KILL KILL KILL:twak:
Jezus man dit is niet normaal.
Btw wel mooi om zoiets te zien:thup:

it's all in the name of sports

Mephisto
10-12-2007, 18:25
what did you learn from that...?

hands up (x3)

TOON
10-12-2007, 18:27
zooooo lekker dan!!!

vond de scheids er ook niet zo heel goed uitzien trouwens...

bloody
10-12-2007, 18:32
die kwam zeker aan zeg nighty night!

el bastardo
10-12-2007, 18:40
zooooo lekker dan!!!

vond de scheids er ook niet zo heel goed uitzien trouwens...
dat vond ik dus ook. Staat er erg ver vanaf

Solar
10-12-2007, 18:45
Ik dacht dat ze normaal de wedstrijd even stilleggen, zodat ie zijn bitje weer kan indoen.

topfighter
10-12-2007, 18:49
oef.. volgende keer kan ie maar beter niet z'n bitje uitspugen..

word er gewoon uit gemept, zit goed op de kin!!

The Persian Killer
10-12-2007, 20:34
Cage fighter gets his leg broken .... CHECK CHECK IT... :thup::thup::thup::thup::thup::thup::thup:

http://www.youtube.com/watch?v=9avT0e5KPPU

Solar
10-12-2007, 20:46
Cage fighter gets his leg broken .... CHECK CHECK IT... :thup::thup::thup::thup::thup::thup::thup:

http://www.youtube.com/watch?v=9avT0e5KPPU


Ik snap niet waarom je die :thup: er allemaal bijplaatst.

el bastardo
10-12-2007, 20:48
gruwelijk om te zien! Dat gun je niemand!

The Persian Killer
10-12-2007, 21:00
MMA arm break....
Check .. check it :thup:




http://www.youtube.com/watch?v=cnFTTyaIVCQ&feature=related

ben046
10-12-2007, 21:22
jonge jonge persian killer, wat een misselijke en hersenloze reacties op die fillmpjes.
Duidelijk geen verstand van zaken als je je duimen omhoog doet als iemand zijn arm/been breekt!! Dat slaat toch nergens op

Pimp-Daddy
10-12-2007, 22:12
Ik heb één keer, tijdens een amateur shooto gala in Deventer, de arm van mn tegenstander gebroken. En ik kan je zeggen dat je op dat moment echt niet blij bent met je overwinning. Tenminste ikke niet...

Punk in drublic
10-12-2007, 22:36
Ik heb die Olaf Alonso (de ge-KO-de in het eerste filmpje) volgens mij ook zo gruwelijk KO zien gaan in Pride.
Tenminste if memory serves me well.

Maar even opgezocht.
Bushido 11 tegen Sakurai
Hayato Sakurai (short black trunks) vs. Olaf Alfonso (http://www.sherdog.com/news/picture_gallery.asp?pic_id=30890&f_id=8196&my_page=6)

Mephisto
10-12-2007, 23:26
Ik heb één keer, tijdens een amateur shooto gala in Deventer, de arm van mn tegenstander gebroken. En ik kan je zeggen dat je op dat moment echt niet blij bent met je overwinning. Tenminste ikke niet...


was ik bij, je stond er een beetje beduusd bij. pas later begreep ik waarom

YoMarK
11-12-2007, 01:12
jonge jonge persian killer, wat een misselijke en hersenloze reacties op die fillmpjes.
Duidelijk geen verstand van zaken als je je duimen omhoog doet als iemand zijn arm/been breekt!! Dat slaat toch nergens op
x2.
Een gebroken arm of been kan gebeuren(niet alleen in MMA), maar de :thup: smiley past daar totaal niet bij.
Als je dat wel vermakelijk vind om te zien, dan spoor je niet helemaal.

Iwan
11-12-2007, 09:16
x2.
Een gebroken arm of been kan gebeuren(niet alleen in MMA), maar de :thup: smiley past daar totaal niet bij.
Als je dat wel vermakelijk vind om te zien, dan spoor je niet helemaal.

Ik heb het zelf een keer mogen ervaren na het afblokken van een knie. Op 2 plaatsen gebroken.
Zwarte bladzijde in m'n sportcarriere...

Pimp-Daddy
11-12-2007, 10:14
Ik heb het zelf een keer mogen ervaren na het afblokken van een knie. Op 2 plaatsen gebroken.
Zwarte bladzijde in m'n sportcarriere...

Tegen Rodney Faverus toevallig, in Zaandam?? Op dat gala vocht ik ook, jullie hadden daar de hoofdpartij als ik het mij goed herinner...

Christophe
11-12-2007, 10:30
jonge jonge persian killer, wat een misselijke en hersenloze reacties op die fillmpjes.
Duidelijk geen verstand van zaken als je je duimen omhoog doet als iemand zijn arm/been breekt!! Dat slaat toch nergens op

X 3

Volgens mij kan Persian Killer beter voetbalfan blijven, voor MMA heeft hij niet de juiste instelling! :thown:

En die Caps Lock mag ook gerust af!

Christophe
11-12-2007, 10:31
Ik heb het zelf een keer mogen ervaren na het afblokken van een knie. Op 2 plaatsen gebroken.
Zwarte bladzijde in m'n sportcarriere...

Damn, klote voor je kerel! Heb je daarna nog wedstrijden gedraaid? Hoe lang moest je revalideren?

smike
11-12-2007, 12:29
Kicke man... hij breekt ze been.... :rolleyes:

Kim
11-12-2007, 12:35
Dat je die gruwelijke knock-out post ok, maar dat iemand zijn ledematen breekt tijdens de wedstrijd is echt wel te gruwelijk om je thumps up bij te plaatsen. Beter even nadenken voordat je zulke dingen op dit forum plaatst. Je had zulke reacties kunnen voorzien.

paspoes
11-12-2007, 12:45
Dat je die gruwelijke knock-out post ok, maar dat iemand zijn ledematen breekt tijdens de wedstrijd is echt wel te gruwelijk om je thumps up bij te plaatsen. Beter even nadenken voordat je zulke dingen op dit forum plaatst. Je had zulke reacties kunnen voorzien.

is niet gepast al die thumps up, wel jammer idd. ik krijg er kippenvel van :thown:



X 3

Volgens mij kan Persian Killer beter voetbalfan blijven, voor MMA heeft hij niet de juiste instelling! :thown:

En die Caps Lock mag ook gerust af!


Het is een zij volgens mij

wrestler_nl
11-12-2007, 12:51
is niet gepast al die thumps up, wel jammer idd. ik krijg er kippenvel van :thown:





Het is een zij volgens mij


neeh..het is geen zij...het is een hij...
(k heb vroeger een paar keer met hem geworsteld)

paspoes
11-12-2007, 12:57
ooo okeey sorry dan Persian killer ;)

The Persian Killer
11-12-2007, 14:50
ik weet niet waroom jullie allemal komen huilen :crying:om n f*cking smile ??

ga niet huilen man ... :thown::thown:hier ... :thown::thown::thown: sow goed ?? :thown::thown:

:wacko:

wrestler_nl
11-12-2007, 15:22
ik weet niet waroom jullie allemal komen huilen :crying:om n f*cking smile ??

ga niet huilen man ... :thown::thown:hier ... :thown::thown::thown: sow goed ?? :thown::thown:

:wacko:


ja egt he....so rustig aan man allemaal....het was maar een thumbup hoor....jullie hoefen allemaal niet te aanvallen of so...1 post was wel gnoeg geweest om te klagen

YoMarK
11-12-2007, 15:35
Laat me raden, ook van dezelfde leraar nederlands geleerd? :p
Ik wil niet zeggen dat mijn spelling zo perfect is hoor, maar zoveel spelfouten in 1 zin leest gewoon wat minder fijn.

The Persian Killer: Door die smiley's lijkt het alsof jij gebroken armen en benen en de daarbij behorende jarenlange blessures gewoon geweldig vind(niet vreemd dat je op een forum dan reacties krijgt daarop lijkt me?). Gelukkig is dat dus niet echt zo. :thup:

wrestler_nl
11-12-2007, 15:48
Laat me raden, ook van dezelfde leraar nederlands geleerd? :p
Ik wil niet zeggen dat mijn spelling zo perfect is hoor, maar zoveel spelfouten in 1 zin leest gewoon wat minder fijn.


Kom op man...je begrijpt het toch wel of niet soms....We doen toch geen examen Nederlands...ofwel????:ehhh:

Christophe
11-12-2007, 15:56
Kom op man...je begrijpt het toch wel of niet soms....We doen toch geen examen Nederlands...ofwel????:ehhh:

Nope ... maar zoals gezegd: het leest minder fijn!

wrestler_nl
11-12-2007, 16:05
Nope ... maar zoals gezegd: het leest minder fijn!


dat klopt wel...maar dan hoeft hij niet zo te komen zeuren....hij kan het ook gewoon normaal vragen:thup:

Paganstars
11-12-2007, 19:53
Ik heb één keer, tijdens een amateur shooto gala in Deventer, de arm van mn tegenstander gebroken. En ik kan je zeggen dat je op dat moment echt niet blij bent met je overwinning. Tenminste ikke niet...

was dat niet tegen die fransoos toen xander?? if so; dat was freaky ja!

Spike_tm
11-12-2007, 20:01
1ste filmpje, schieds kan wel wat eerder ingrijpen.
2de filmpje is echt gruwelijk
3de filmje valbreken blijft lastig he, daarom hameren wij er ook zo op, nooit je hand of elleboog plaatsen als je gegooid word. Dan krijg je dus dit.

Pimp-Daddy
14-12-2007, 14:54
was dat niet tegen die fransoos toen xander?? if so; dat was freaky ja!

klopt...

Christophe
14-12-2007, 15:15
Dit is ook een rare! :eek:

YouTube - Arm broken with armbar in jujitsu - Shinya Aoki vs Hironaka (http://www.youtube.com/watch?v=ZpYV4ZQYKy8&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=77349)

Ik denk dat de kerel die 'm heeft aangezet er meer "last" van had dan de andere! Als je niet weet wanneer je moet afkloppen, hoor je niet thuis op een competitie! :thown:

Paganstars
14-12-2007, 21:31
klopt...

maar was op zich wel mooie pot alleen jammer dat het zo moest eindigen! vergeet iig nooit meer dat die kerel nadat hij in het ziekenhuis was geweest weer doodleuk naast de kant stond zijn teammaatjes aan te moedigen!