PDA

View Full Version : 31 mei 2008 Gentleman promotions Gala.



paspoes
10-12-2007, 22:19
Gentleman Promotions organiseerd weer een top gala met ........:whistling:
Mag nog geen namen noemen maar neem het van mij aan wordt groter dan dit jaar met oa 3 grote namen.

Wie willen jullie graag zien vechten op z'n gala?:thup:

maartenjackie
10-12-2007, 22:52
peter hoes of robert van nimwegen :)

Jeru
10-12-2007, 22:57
En alsjeblieft niet van die c-artiesten ;)

danial
10-12-2007, 23:50
slechte datum, 31 mei heeft zutphen een gala met veel bekende vechters. Gentleman kan beter een andere datum kiezen

paspoes
11-12-2007, 10:14
Liefst zou ik Rayen simson tegen wie dan oook zolang hij maar vecht.
Goede oude tijden: dick Vrij, Joop Kasteel of Bob schreiber tegen Melvin Manhoef, Damn hey wat was dat echt top in Arena.



Voor MMA soort van "unfished bussiness" Fyeet vs Venetiaan :thup:


Als laatste Dames, Lucia Rijkers weer in NL zien vechten en liefst tegen Germaine de Randamie :thup:, Chajmaa wil ik ook zien vechten.

Pimp-Daddy
11-12-2007, 10:18
Jojo Vs Germaine....

paspoes
11-12-2007, 10:20
Jojo Vs Germaine....

2x :thup:

Clyde van Dams vs redouan van lotus gym maar wel MMA party ;) liefst een aparte ring bouwen voor een modder gevecht tussen die 2 :lol:

A-team
11-12-2007, 11:51
slechte datum, 31 mei heeft zutphen een gala met veel bekende vechters. Gentleman kan beter een andere datum kiezen

Moet je wel van goede huize komen wil je een beter gala neer zetten als Gentleman!

paspoes
11-12-2007, 12:04
Moet je wel van goede huize komen wil je een beter gala neer zetten als Gentleman!

denk niet alleen dat maar geld speelt ook een hele grote rol ;)

smike
11-12-2007, 12:09
Hari-Shilt
Hari-spong
Manhoef-spong (kan dit?)
manhoef-wie dan ook

danial
11-12-2007, 14:34
Moet je wel van goede huize komen wil je een beter gala neer zetten als Gentleman!

ik denk dat het in zutphen mooier wordt. 15 A-klasse partijen.

holzken vs drago. lima vs zeyada. spong vs vant hoft. dion staring vs hans stringer.knaap vs jocz. saki vs ? chahbari vs ? eroll zimmerman vs ? siar vs ? en velle anderen 31 mei beast of the east

paspoes
11-12-2007, 15:37
ziet er goed uit;)

Paganstars
11-12-2007, 19:50
hmmm.. da wordt dan kiezen... of fietsen of naar zutphen.... eerst kijken wat gentleman biedt!

Wheelie
12-12-2007, 11:26
Fyeet vs Venetiaan wil ik echt graag een rematch van zien, maar denk niet dat dat er in zit ;)

paspoes
12-12-2007, 19:11
Gentleman promotions heeft de datum van zijn gala veranderd naar 24 mei 2008.

Er staan 4 partijen al vast en wij mogen ze bekend maken.
Sorry als ik de namen verkeerd schrijf kreeg ze vanuit telefoon.

1. Joeri Mess vs Najim Eltouali
2. Jounes (mousid gym) vs Petrosian
3. Mourad diregic vs Said
4. Bjorn Breggy vs Andre Janssen (Kickboxer vs Boxer)
Bjorn gaat kickboxen in de ring en Andre boxen. weet niet dat een primeur is maar zal wel voor spektakel zorgen denk ik ;)

We zullen jullie op de hoogte houden als er meer nieuws is.

doom
12-12-2007, 21:48
Amir Zeyada altijd een KO

Ralph
12-12-2007, 22:16
...4. Bjorn Breggy vs Andre Janssen (Kickboxer vs Boxer)
Bjorn gaat kickboxen in de ring en Andre boxen. weet niet dat een primeur is maar zal wel voor spektakel zorgen denk ik ;)

Haha! Top van André dat ie het aandurft!

bryan
12-12-2007, 23:28
Haha! Top van André dat ie het aandurft!

gaat helemaal nergens over dit... zonde van het bokstalent van andre.. en dacht dat hij gestopt was... maar beetje mismatch/ raar idee dit..

bryan
12-12-2007, 23:28
Gaat nergens over dat gevecht van bregy en andre

zonde van het bokstalent van andre.. en dacht dat hij gestopt was... maar beetje mismatch/ raar idee dit..

rafi
12-12-2007, 23:29
younes vs petrosan en jouri mes vs najim zijn super partijen. maar ik dacht te horen dat jouri tegen faldir staat op 31 mei.

Andre Janssens
13-12-2007, 18:53
Hallo met Andre Janssens

Misschien een beetje raar dat ik tegen een k1 vechter Bjorn Breggy ga boksen,ik kan er niks aan doen , toch zie ik het als een leuke uitdaging.Ik heb vroeger toen ik wat jonger was ook wel tegen kickboksers gevochten.Dit wordt mijn laatste partij,mijn afscheid in Tilburg,ik ga nog een keer hard trainen om deze reus van twee meter te verslaan.

groeten Andre Janssens

phranq
13-12-2007, 18:57
@ Andre, onder wat voor regels word er nou gevochten, mag er wel gatrapt worden of is het puur een bokspartij??

Ik heb je al vaker horen zeggen dat je zou stoppen, wedden dat je er in 2009 weer staat? En terecht, je bent één van de weinige boksers die mij echt kan boeien dus gewoon door blijven gaan!!!

Andre Janssens
13-12-2007, 20:12
Hoi Phranq,

Ik zal boksen ,en Bjorn Breggy zal zijn spel doen.

Groeten Andre Janssens

FOCUS
13-12-2007, 23:32
Hoi Phranq,

Ik zal boksen ,en Bjorn Breggy zal zijn spel doen.

Groeten Andre Janssens

jongens, dit is toch kicke!
bokser vs kickbokser, het eeuwenoude dispuut welke vechtstijl beter is:cool2:.

nick
14-12-2007, 00:24
Gentleman promotions heeft de datum van zijn gala veranderd naar 24 mei 2008.

4. Bjorn Breggy vs Andre Janssen (Kickboxer vs Boxer)
Bjorn gaat kickboxen in de ring en Andre boxen. weet niet dat een primeur is maar zal wel voor spektakel zorgen denk ik ;)

Ignashov heeft een aantal jaar geleden ook al tegen een bokser gestaan

http://www.youtube.com/watch?v=odWJJloV1bM


En is volgens mij wel vaker gedaan.
Dus een primeur is het niet meer ;)

Andre Janssens
14-12-2007, 00:57
Hallo Nick,

Zo gaat het ieders geval niet aflopen,voor bokser andre Janssens.Zeker niet zo smippel geloof me.

Groeten Andre Janssens

el bastardo
14-12-2007, 10:17
Met alle respect Andre, je hebt natuurlijk wel een enorm nadeel. Ben benieuwd wat je plan van aanpak zal zijn om zo'n grote, want dat is hij ook nog es, kickboxer aan te pakken.
Wel vette reps dat je deze partij gaat doen! Ben erg benieuwd hoe het zal verlopen!

chief108
14-12-2007, 10:22
succes Andre!

paspoes
14-12-2007, 12:59
Ignashov heeft een aantal jaar geleden ook al tegen een bokser gestaan

http://www.youtube.com/watch?v=odWJJloV1bM


En is volgens mij wel vaker gedaan.
Dus een primeur is het niet meer ;)

misschien in NL wel een primeur;)

Paganstars
14-12-2007, 21:33
wel vet andre! altijd mooi om jou te zien knokken!

Andre Janssens
15-12-2007, 14:55
Hoi el bastardo,

Je hebt gelijk dat ik in het nadeel ben,ik ben klein,ik kan niet trappen,zijn lengte is ook een nadeel maar daar heb ik iets op gevonden,ik boks op naaldhakken(geintje).Ik weet nog niet hoe ik het ga doen ,Ik ga eerst Breggy bestuderen ,daarna ga ik mijn taktiek op hem afstemmen.Ik weet dat weinige me geen kans geven.Ik ga nog een keer heel hard trainen,hoe het afloopt maakt mij niet uit,daarna ga ik echt met pensioen.Ik zal super gemotiveerd zijn voor deze partij,dus kom zeker kijken,misschien kan ik wel nog een keer voor een sensatie zorgen.Een ding is zeker ze moeiten me uit de ring dragen als ik zou verliezen,maar ik ben er van over tuigd dat ik deze reus zeker zeer ga doen of misschien wel ko stompen,alles is mogelijk.


groeten Andre Janssens

smike
15-12-2007, 16:30
ben heel benieuwd naar boksen vs kickboksen

Johan H
16-12-2007, 14:19
lijkt me een mooie partij worden!

ben benieuwd naar de uitslag

bami112
16-12-2007, 15:53
Hallo Nick,

Zo gaat het ieders geval niet aflopen,voor bokser andre Janssens.Zeker niet zo smippel geloof me.

Groeten Andre Janssens

Nee Breggy is geen Iggy dus het zal ongetwijfeld iets anders lopen Breggy had tegen Iggy geen kans in Parijs

lopez86
16-12-2007, 16:34
Suc6 Janssen!
Respect dat je de strijd aangaat.


Nee Breggy is geen Iggy dus het zal ongetwijfeld iets anders lopen Breggy had tegen Iggy geen kans in Parijs

Dat is al een tijdje geleden denk je niet?
Breggy heeft zich ondertussen ontwikkeld.
Iggy niet.

Khanom Thom
16-12-2007, 16:57
Is ook wel logisch dat zulke partijen voorkomen in Nederland. Het pupliek is al aardig verwend en verzadigd. Kijk een eens wat voor topgala's er jaarlijks zijn; Showtime, Balans, gentemen, Slamm, Beast of the East etc... met rond de (top)15 A-partijen per gala. We kijken er niet raar meer van op...
Promotors moeten wel nieuwe concepten bedenken om hun gala aantrekkelijk te maken, ik hoop alleen niet dat het hier net zo wordt als de K1 in Japan, dat sommige goeie vechters geen kans krijgen om te vechten voor het grote publiek, maar wel de freaks. (Om even duidelijk te zijn.. dat is nu nog niet aan de orde.)

takuma
17-12-2007, 07:34
Gaaf dat dit gala wederom op de kalender staat !!!

Andre heel veel suc6 strax tegen bregy ............ !!!!!!!

Muay Thai Elite
17-04-2008, 15:45
Okee nu zit ik te twijfelen of ik naar het Gentleman's gala ga... WIE komen er nu zeker? Want ik wil niet weer 5 uur lang naar een stel noord-afrikanen met onuitspreekbare namen zitten kijken voor € 40,-

FOCUS
17-04-2008, 16:07
Ik vind het geweldig. Op straat zou je al gewonnen hebben, hopelijk lukt het je onder deze omstandigheden ook. Je slaat zo hard als een paard trapt,
dus stomp zn kop eraf bij de eerste beste gelegenheid.
respect man!



Hoi el bastardo,

Je hebt gelijk dat ik in het nadeel ben,ik ben klein,ik kan niet trappen,zijn lengte is ook een nadeel maar daar heb ik iets op gevonden,ik boks op naaldhakken(geintje).Ik weet nog niet hoe ik het ga doen ,Ik ga eerst Breggy bestuderen ,daarna ga ik mijn taktiek op hem afstemmen.Ik weet dat weinige me geen kans geven.Ik ga nog een keer heel hard trainen,hoe het afloopt maakt mij niet uit,daarna ga ik echt met pensioen.Ik zal super gemotiveerd zijn voor deze partij,dus kom zeker kijken,misschien kan ik wel nog een keer voor een sensatie zorgen.Een ding is zeker ze moeiten me uit de ring dragen als ik zou verliezen,maar ik ben er van over tuigd dat ik deze reus zeker zeer ga doen of misschien wel ko stompen,alles is mogelijk.


groeten Andre Janssens

bami112
17-04-2008, 18:44
Suc6 Janssen!
Respect dat je de strijd aangaat.



Dat is al een tijdje geleden denk je niet?
Breggy heeft zich ondertussen ontwikkeld.
Iggy niet.


nou uuuuh dat wil ik nog eens zien, een rematch iggy vs bregy volgens mij hebben ze al meerder keer tegen elkaar gestaan. ik zet me geld gewoon op the red scorpion al staat ie bezopen in de ring!

De man van 14K
17-04-2008, 19:22
Andre succes man, als je niet kan trappen oefen dan in iedergeval op het blokken van lowkicks en spar veel met kickboxers om er aan te wennen. Een paar harde lowkicks halen de gang er ernstig uit nl. En breng het gevecht naar Breggy als je naar voren loopt en je krijgt hem in zn achteruit gebeurt er al een stuk minder.
Succes! Zou mooi zijn al je wint!

Muay Thai Elite
17-04-2008, 20:45
Nou is Breggy in mijn herinnering niet de snelste en meest technische kickbokser die er bestaat....

Ronald
17-04-2008, 22:18
Klopt die datum wel? Is het Gentlemen niet op 24 mei?

danial
17-04-2008, 23:02
In het begin was 31 mei en later is het verandert, vandaar
gewoon 24mei dus

Muay Thai Elite
17-04-2008, 23:20
Misschien handig om het ff in de titel te veranderen ja..

Pimp-Daddy
18-04-2008, 11:24
Hoi el bastardo,

Je hebt gelijk dat ik in het nadeel ben,ik ben klein,ik kan niet trappen,zijn lengte is ook een nadeel maar daar heb ik iets op gevonden,ik boks op naaldhakken(geintje).Ik weet nog niet hoe ik het ga doen ,Ik ga eerst Breggy bestuderen ,daarna ga ik mijn taktiek op hem afstemmen.Ik weet dat weinige me geen kans geven.Ik ga nog een keer heel hard trainen,hoe het afloopt maakt mij niet uit,daarna ga ik echt met pensioen.Ik zal super gemotiveerd zijn voor deze partij,dus kom zeker kijken,misschien kan ik wel nog een keer voor een sensatie zorgen.Een ding is zeker ze moeiten me uit de ring dragen als ik zou verliezen,maar ik ben er van over tuigd dat ik deze reus zeker zeer ga doen of misschien wel ko stompen,alles is mogelijk.


groeten Andre Janssens

André heeft inmiddels zijn tactiek afgesteld op Björn. Hij wil deze partij namelijk vechten zonder dat Björn mag knieën...:wacko:
Dat getuigt dan niet echt van lef vind ik...