PDA

View Full Version : Korte Enquete



Simone
11-12-2007, 12:19
Hallo :) ik moet voor mijn stage een opdracht uitvoeren .. en daar heb ik jullie hulp bij nodig! Zou je deze korte enquete even in willen vullen? Kost maar een paar minuutjes en je helpt me er enorm mee.

Gelieve de onjuiste antwoorden weg te halen.

1. Geslacht M/V
2. Leeftijd 18< 18-25 26-30 30>
3. Doet u aan thaiboksen? Ja / Nee
4. Traint u fanatiek? Beetje/redelijk/matig/veel/erg veel

5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Ja/Nee
6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk:
7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst/Thaise invloeden/modieuze print/anders namelijk:

8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)?
9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)?
10.Wat is uw favoriete vechter?:

smike
11-12-2007, 12:25
1 M
2 18-25
3 nee
4 nvt
5 nee
6 nvt
7 Modieuze prints
8 Aerts
9 De Randamie
10 Moeilijk, zijn er zoveel, ik ga toch voor Aerts

MilfhunterMMA
11-12-2007, 12:31
1 m
2 18-25
3 ja
4 redelijk
5 ja
6 vanuit practisch opzicht een toque, vanuit esthetisch opzicht broekje
7 modieus
8 Peter Aerts
9 Germaine de Randamie
10 Aleksander Emelianenko (MMA)

Chico
11-12-2007, 13:08
1. Geslacht M
2. Leeftijd 26-30
3. Doet u aan thaiboksen? Nee
4. Traint u fanatiek? als ik train train ik altijd fanatiek ;) (maar geen tb)

5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Nee (mooi niet, kwaliteit wel)
6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk:
7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst

8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)?: Aerts
9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)?: geen idee
10.Wat is uw favoriete vechter?: Roger Huerta (mma)

chief108
11-12-2007, 13:23
1. Geslacht M
2. Leeftijd 26-30
3. Doet u aan thaiboksen? Nee
4. Traint u fanatiek? als ik train train ik altijd fanatiek ;) (maar geen tb)

5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Nee (mooi niet, kwaliteit wel)

:stupid:

al ben ik dan wel >30 :(

hou van simpel
mooi egaal van kleur
hoogsten een medling van een sponsor oid

heb het ook niet op merknaampjes ed...

het is verdorie toch geen modeshow???

dimitri
11-12-2007, 13:27
1. M
2. Leeftijd 30
3. Doet u aan thaiboksen? - Ja
4. Traint u fanatiek? Beetje/redelijk/matig/veel/erg veel - Paar keer per week

5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) - Nee
6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk: - Scheenbeschermers
7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst/Thaise invloeden/modieuze print/anders namelijk: - Mijn eigen gezicht op mijn handschoenen, zou wel leuk zijn. Steve-O stijl

8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? - Masato of Buakaw
9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? - Geen idee
10.Wat is uw favoriete vechter?: - Hangt af van gevecht

Biiyen
11-12-2007, 13:32
1. Geslacht m
2. 26-30
3. Doet u aan thaiboksen? Ja
4. Traint u fanatiek? niet meer

5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Nee
6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/anders namelijk: bitje / toque
7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Thaise invloeden

8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? yodsenklai
9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? germaine de randemie
10.Wat is uw favoriete vechter?: Mauricio Shogun Rua

jopke
11-12-2007, 14:06
1. Geslacht M/V
2. Leeftijd 18< 18-25 26-30 30>
3. Doet u aan thaiboksen? Ja / Nee
4. Traint u fanatiek? Beetje/redelijk/matig/veel/erg veel

5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Ja/Nee
6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk:
7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst/Thaise invloeden/modieuze print/anders namelijk:

8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? buawak por pramuk
9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? germaine de randemie
10.Wat is uw favoriete vechter?:ernesto hoost

el bastardo
11-12-2007, 14:13
1. Geslacht M
2. Leeftijd 30>
3. Doet u aan thaiboksen? Nee
4. Traint u fanatiek? redelijk/matig
5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Hecht meer waarde aan kwaliteit
6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk: bitje/toque
7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? modieuze print/anders namelijk: De uitgerekte krans van Rosso ;)

8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? Peter Aerts/Buakow
9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? de Randamie
10.Wat is uw favoriete vechter?: Fedor/Rampage

Slome
11-12-2007, 14:47
1. Geslacht: M
2. Leeftijd: 21
3. Doet u aan thaiboksen? Ja(kickboken)
4. Traint u fanatiek? veel
5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Nee(niet mooie wel goede)
6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk: handschoenen en bitje
7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst/Thaise invloeden/modieuze print/anders namelijk: Logo sportschool

8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? A. Souwer / T. Spong
9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? G. De Randamie
10.Wat is uw favoriete vechter?: Wanderlei Silva - Rickson Gracie

Fr3ddy
11-12-2007, 15:39
1. M
2. 26-30
3. Ja
4. veel

5. Nee
6. nvt
7. nvt

8.Buakaw
9.Geen idee
10.Rayen Simson

the boxer
11-12-2007, 18:34
1. M
2.29
3.Nee , boksen en BJJ
4.veel
5.ja
6.Gi,Bokshandschoenen, broekje
7.logo sportschool
8.Aerts
9.De Randamie
10.Nicky Holzken-Wanderlei Silva

marcelt
11-12-2007, 20:52
1. Geslacht M
2. Leeftijd 43
3. Doet u aan thaiboksen? Ja
4. Traint u fanatiek? redelijk/

5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Ja/
6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen
7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen?
anders namelijk: logo sportschool

8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? Peter Aerts
9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? Germaine de Randamie
10.Wat is uw favoriete vechter? Peter Aerts

HUNTER
11-12-2007, 22:25
1. M
2.26-30 (nog net hahahaha)
3. Doet u aan thaiboksen? Ja, maar niet regelmatig
4. Traint u fanatiek? erg veel, maar vooral judo/BJJ/MMA

5. Ja
6. Hou wel van mooie spullen, maar wat heb je aan mooie gear als het na 2x trainen in reepjes langs je lichaam hangt?
7. Prints prima, merknamen ook prima maar we moeten geen reclamezuil gaan worden natuurlijk en met thailand heb ik al helemaal niets

8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? Peter Aerts
9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? germaine
10.Wat is uw favoriete vechter?: Ricardo Arona