PDA

View Full Version : Sean Sherk calls BJ Penn a 'Punk'



wrestler_nl
11-12-2007, 22:25
http://ufcmania.com/wp-content/uploads/2007/04/seansherktalksaboutfranca.jpg



“I think BJ Penn is a punk. Who the hell is he? He’s won one fight in a couple of years now and it’s just whatever man. He wants to make all of these rules and regulations, but who the hell is he? I’m the champ in my eyes so I don’t care if he fights me or not, there’s a whole bunch of guys that could fight me right now. It’s his loss, not mine. He needs me more than I need him.”
– Sean Sherk — who was just stripped of his lightweight title — shares his feelings on BJ Penn via FightHype.com. Penn will now challenge Joe Stevenson for the vacant 155-pound belt at UFC 80: “Rapid Fire.” The winner of the championship match up is supposed to fight Sherk next. Penn has stated that he would only fight Sherk if he was “cleared of the steroid charge.”

Ulis-E
11-12-2007, 22:32
euh? alsof Penn de regels maakt? nahjah

Bj vs stevenson lijkt me trouwens ook een hele vette matchup

Tony
11-12-2007, 22:40
Ja maar van de ene kant snap ik het ook wel.. ik bedoel, hoe vaak zagen we penn nog in de kooi?

kmr
12-12-2007, 02:54
Wat ene loser is hij om zo over BJ Penn te praten:twak:

chief108
12-12-2007, 08:24
mooi...
het opbouwen van de bad blood is alvast begonnen

Penn die wint nu de titel waarschijnlijk en als Sherk dan weer mag knokken kookt de boel al lekker :p

Chico
12-12-2007, 12:34
vind die eis van penn niet eens zo gek

Jochem
12-12-2007, 12:46
vind die eis van penn niet eens zo gek

x2. I hate cheaters

Christophe
12-12-2007, 13:11
x2. I hate cheaters

x3 me too

Tony
12-12-2007, 13:39
Hoe je het ook went of keert...

BJ heeft "recentelijk" gewonnen van pulver.. maar daarvoor verloren van Hughes, GSP en Machida....

Waarom mag hij dan voor de titel gaan?

Ik vind het geen goeie keuze.. Dan zie ik liever Frank Edgar of Sam Stout tegen Stevenson.

kmr
12-12-2007, 13:52
Hoe je het ook went of keert...

BJ heeft "recentelijk" gewonnen van pulver.. maar daarvoor verloren van Hughes, GSP en Machida....

Waarom mag hij dan voor de titel gaan?

Ik vind het geen goeie keuze.. Dan zie ik liever Frank Edgar of Sam Stout tegen Stevenson.

In de UFC is het niet altijd zo dat degen di ehet verdient een title shot krijgt.

Maar, BJ Penn is BJ Penn :twak:

Tony
12-12-2007, 13:54
mja... ik wil gewoon zo graag dan frank edgar die kans krijgt... is dat nu te veel gevraagd, oh allermachtige dana white.... Moet ik eerst je klote kussen of wat?