PDA

View Full Version : BJJ - Voorbereiding Europese Cup: Open Mat



Christophe
14-12-2007, 16:47
Als voorbereiding op de Europese Cup in Lissabon op 26/27 januari 2008, organiseert Team Exit een Open Mat op zaterdag 19 januari 2008 van 10u tot 13u (kan - indien nodig - uitlopen). In essentie is iedereen welkom om te komen rollen (geen techniektraining), maar het is vooral de bedoeling dat competitie-vechters uit de Lage Landen zich hier komen voorbereiden.

We gaan natuurlijk - een week voor de wedstrijd - niet te wild doen om blessures te vermijden, dus iedereen die komt moet goed snappen dat het er vooral om techniek draait. Er staat de week erna pas iets op het spel, dus afkloppen mag geen probleem zijn. Denk je dat dit wel een probleem voor je gaat zijn, kan je beter niet komen! ;)

Locatie: Sportplaza, Philipssite 6, 3001 Leuven (zie ook Adres EXIT Leuven | EXIT Brazilian Jiu-Jitsu (BJJ) Antwerpen Leuven België (http://www.exit-bjj.be/leuven/adres) )

Tijd: 10u - 13u

Er is geen inschrijvingsgeld, maar ik zou het toch op prijs stellen als je je even via pm bij mij meld, zodat we toch een idee hebben van de eventuele opkomst!

:thup:

Christophe
14-12-2007, 17:41
Al een paar inschrijvingen ... zeg het vooral ook door jongens!

The more, the merrier! ;)

rene1970
14-12-2007, 17:43
:thup:

Christophe
14-12-2007, 17:51
Kunnen jullie bij het aanmelden ook even vermelden welke gordel de jongens die komen hebben?! Alvast bedankt! :thup:

cholitzu
14-12-2007, 23:09
Mooi initiatief Christophe, zal het zeker in de groep gooien....

casca grossa
14-12-2007, 23:45
ff met mathieu en james bespreken, maar denk dat wij wel ff komen.

Christophe
15-12-2007, 15:12
ff met mathieu en james bespreken, maar denk dat wij wel ff komen.

Zou erg leuk zijn kerel, ik hoop dat jullie er zullen zijn!

Jochem
15-12-2007, 15:22
Die avond is ook het HEAT-FC gala georganiseerd door een teamgenoot, dus ik kan helaars niet.

Christophe
15-12-2007, 15:25
Die avond is ook het HEAT-FC gala georganiseerd door een teamgenoot, dus ik kan helaars niet.


Ik ben ook van plan daar naar toe te gaan hoor! ;)

Jochem
15-12-2007, 15:31
aaah, ok, zeg dat dan. ik zie inderdaad nu pas dat het sochtends is. Dan ben ik er ook :)

mdk
16-12-2007, 19:17
Heren alvast veel succes bij de voorbereidingen!

Chico
16-12-2007, 19:23
lijkt me echt vet om te gaan... maar het is meer dan 3 uur reizen voor ons als het goed is.. denk niet dat ik veel mensen bereid krijg :(

maar propz dat jullie zoiets organiseren...

Christophe
17-12-2007, 12:05
lijkt me echt vet om te gaan... maar het is meer dan 3 uur reizen voor ons als het goed is.. denk niet dat ik veel mensen bereid krijg :(

maar propz dat jullie zoiets organiseren...

Sléchts 3 uur?! Ik zou het wel weten! ;)

Christophe
18-12-2007, 14:04
Gaan toch al een aantal goede vechters komen, dus ...

:thup:

Chico
18-12-2007, 14:12
lol... het is ook 3 uu terug ;)... ik kijk tegen die tijd wel of ik kom :D

Wim
18-12-2007, 14:15
Wie is er al ingeschreven tot nu toe?
Misschien hier vermelden; kan anderen motiveren om ook te komen :)

topfighter
18-12-2007, 18:33
Die avond is ook het HEAT-FC gala georganiseerd door een teamgenoot, dus ik kan helaars niet.

dat is niet , fc is op 19 jan , ben er ook met vechters!!!

topfighter
18-12-2007, 18:34
Gaan toch al een aantal goede vechters komen, dus ...

:thup:

kunnen er slechtere ook aan deelnemen? Of beginners?

Jochem
18-12-2007, 20:04
dat is niet , fc is op 19 jan , ben er ook met vechters!!!

Dit tournooitje ook ;)

topfighter
18-12-2007, 20:07
Dit tournooitje ook ;)

oeps!!!!

Christophe
19-12-2007, 00:16
kunnen er slechtere ook aan deelnemen? Of beginners?

Tuurlijk, maar hogere gordels en dan vooral degene die naar Portugal gaan hebben voorrang op de mattijd (in het geval er een overrompeling is). Maar iedereen die zin heeft om te rollen is meer dan welkom. Dus als je je oude judo-gi nog ergens hebt liggen Benny ... ;)

topfighter
19-12-2007, 00:29
Tuurlijk, maar hogere gordels en dan vooral degene die naar Portugal gaan hebben voorrang op de mattijd (in het geval er een overrompeling is). Maar iedereen die zin heeft om te rollen is meer dan welkom. Dus als je je oude judo-gi nog ergens hebt liggen Benny ... ;)

Dus ook vette hanen, ik bedoel veteranen :) :) mogen meedoen, heb wel eens zin om deel te nemen , zal het in ieder geval aan mijn jongens vertellen en eens bekijken en misschien komen we af ...al was het maar voor de fun van het rollen :)

Christophe
19-12-2007, 00:31
Dus ook vette hanen, ik bedoel veteranen :) :) mogen meedoen, heb wel eens zin om deel te nemen , zal het in ieder geval aan mijn jongens vertellen en eens bekijken en misschien komen we af ...al was het maar voor de fun van het rollen :)

Maar Benny, we gaan wel rustig rollen (zodat niemand blessures oploopt een week voor de Europese) en volledig op BJJ-regels (dus geen beenklemmen en zo) ... maar dat zal vast geen probleem zijn voor jou en je jongens! Like I said: meer dan welkom!

sequana
02-01-2008, 14:54
wij komen zeker al met 3.

nico blauwe gordel
Thomas paarse gordel
Ben bruine gordel

het kan zijn dat er nog meekomen, maar daar zijn we nog niet zeker van.
die dat meegaan naar portugal komen zeker al naar de open mat.

veel succes.

tot 19-01

Nico
sequana team

Christophe
02-01-2008, 19:23
Te gek dat jullie komen Nico! :thup:

Christophe
09-01-2008, 22:38
Er komen al heel wat bijzonder goede Belgische en Nederlandse BJJ'ers, er gaat behoorlijk wat kwaliteit op de mat staan ... dus als je een goede voorbereiding wilt, mag je niet ontbreken! ;)

Christophe
10-01-2008, 15:50
Er zijn voorlopig al 3 Belgische bruine gordels die we kunnen verwachten, en waarschijnlijk staan er straks nog 1 of 2 meer ... :thup:

sequana
11-01-2008, 14:27
voor team Sequana komen:

Garry blauwe gordel
Olivier paarse gordel
Thomas paarse gordel
Ben bruine gordel


ik heb net van mijn baas te horen gekregen dat ik zaterdag 19-01 verplicht moet komen werken. dit is van 09u - 12u in antwerpen.
dus als ik in leuven toekom zal de open mat al gedaan zijn.
kon mijn baas bijna de grond opzwieren.
maar we regelen wel dat er regelmatig wel een open mat wordt georganiseerd, ook van onze kant uit. en dat we mss op sommige momenten gewoon samen kunnen rollen, zonder techniektraining.

nico

Christophe
11-01-2008, 16:24
voor team Sequana komen:

Garry blauwe gordel
Olivier paarse gordel
Thomas paarse gordel
Ben bruine gordel


ik heb net van mijn baas te horen gekregen dat ik zaterdag 19-01 verplicht moet komen werken. dit is van 09u - 12u in antwerpen.
dus als ik in leuven toekom zal de open mat al gedaan zijn.
kon mijn baas bijna de grond opzwieren.
maar we regelen wel dat er regelmatig wel een open mat wordt georganiseerd, ook van onze kant uit. en dat we mss op sommige momenten gewoon samen kunnen rollen, zonder techniektraining.

nico

Jammer Nico, maar we regelen inderdaad wel wat! ;)

BBC
11-01-2008, 17:46
Hey Christophe,

Voor team ZE Marcello - Juan Grizzo komen waarschijnlijk ook onze 2 blackbelts mee, zijnde Jean-Pierre en Pablo.
Verder mag je wel een stuk of 5 blauwe banders verwachten.

Wim
12-01-2008, 00:32
Tof!
Gaat precies veel volk op af komen :)
Het gaat nog gezellig worden :)

uwheerser
16-01-2008, 00:29
Hey Christophe,

Is een gemotiveerde white belt ook welkom? Of krijg ik dan te veel slaag rond mijn oren?

Let me know... Ik heb de open mat van Bad Boys al gemist, wegens andere verplichtingen :-(

Christophe
16-01-2008, 12:46
Hey Christophe,

Is een gemotiveerde white belt ook welkom? Of krijg ik dan te veel slaag rond mijn oren?

Let me know... Ik heb de open mat van Bad Boys al gemist, wegens andere verplichtingen :-(

Iedereen is welkom, maar er gaan natuurlijk veel hogere gordels zijn, en vooral wedstrijdvechters. Iedereen kiest met wie hij vecht, en natuurlijk wil iedereen vechten met iemand die het hem moeilijk maakt.

Maar don't worry, er gaan nog "gemotiveerde" witte gordels zijn, al vrees ik dat we een beetje beperkt in plaats gaan zijn. Maar je gaat dan wel mooie partijen te zien krijgen! Zeker komen!

uwheerser
16-01-2008, 15:35
Iedereen is welkom, maar er gaan natuurlijk veel hogere gordels zijn, en vooral wedstrijdvechters. Iedereen kiest met wie hij vecht, en natuurlijk wil iedereen vechten met iemand die het hem moeilijk maakt.

Maar don't worry, er gaan nog "gemotiveerde" witte gordels zijn, al vrees ik dat we een beetje beperkt in plaats gaan zijn. Maar je gaat dan wel mooie partijen te zien krijgen! Zeker komen!

Allright! Sounds good...
Ik probeer er zeker te zijn. Maar als ik er ben, is het zeker in eerste instantie om mee te rollen en niet zo zeer om te kijken. Leren gaat zoveel vlugger als je het aan den lijve ondervindt, hehe ;-)

Borracha
18-01-2008, 02:03
ik ben zeer blij omdat ellemaal gaan samen werken voor de eerste keer in belgie !
dus dank u team Exit !

ik ben sorry maar mijn nederlands is niet goed....

Christophe
18-01-2008, 12:59
ik ben zeer blij omdat ellemaal gaan samen werken voor de eerste keer in belgie !
dus dank u team Exit !

ik ben sorry maar mijn nederlands is niet goed....

Zolang je maar graag Jiu Jitsu doet! ;)

Christophe
18-01-2008, 19:39
Adres EXIT Leuven:

Sportplaza Leuven
Philipssite 6
3001 Leuven

Adres EXIT Leuven | EXIT Brazilian Jiu-Jitsu (BJJ) Antwerpen Leuven België (http://www.exit-bjj.be/leuven/adres)

BBC
19-01-2008, 00:33
Hey Christophe,
ze hebben het me gvd weer geflikt. :twak: Everybody bailed out. :mad: Twee weken geleden iedereen in de club nog dolenthousiast :thup:over de open mat bij Exit. Nu ze horen dat het om 10 uur is :eek:, kunnen de jongens niet :sleep1:.

Soit, ik zie jullie morgen wel. Alleen, as usual.

The lone gunman, BBC

sequana
20-01-2008, 01:47
team sequana dankt exit voor de open mat en voor de goeie sfeer.
spijtig dat ik er niet bij was, maar heb niets anders dan positieve dingen gehoord.

tot volgend weekend in portugal.


nico
sequana team
www.sequana-academy.be (http://www.sequana-academy.be)

Borracha
20-01-2008, 04:40
nog een keer, dank u exit team voor dit goed open mat. goed training, zonder kraacht, zeer teknisse te veel mensen op de mat .....
maar waarom de andere oogere banden zijn er niet gekomen ??

Ben "Borracha" Zenthner

BBC
20-01-2008, 10:35
nog een keer, dank u exit team voor dit goed open mat. goed training, zonder kraacht, zeer teknisse te veel mensen op de mat .....
maar waarom de andere oogere banden zijn er niet gekomen ??

Ben "Borracha" Zenthner

Ben, voir mon poste d'en haut.

Salut
Bert

Borracha
20-01-2008, 14:51
Ben, voir mon poste d'en haut.

Salut
Bert

ik zie het maar, ik spreek over de andere, niet speciaal team grizzo.

mdk
20-01-2008, 17:25
zijn er nog foto's gemaakt Christope?

qball
21-01-2008, 14:50
zijn er nog foto's gemaakt Christope?

http://dimitribroes.spaces.live.com/

Christophe
21-01-2008, 14:54
Het was leuk, maar er waren inderdaad minder hoge banden dan verwacht. Het hele opzet was feitelijk dat vooral hogere banden op een rustige, technische manier met elkaar konden rollen als voorbereiding op Lissabon. Maar inderdaad, last minute erg veel afzeggingen. Was ik dan in m'n eerste post/uitnodiging niet duidelijk dat het om 10u 's morgens ging?

Anyway, dit weekend "the real thing" in Lissabon. Ik wens alle Lage Landers erg veel succes! Hoe meer podiumplaatsen mensen uit onze Europese regio halen, hoe meer het op de kaart wordt gezet qua BJJ!!! :thup:

mdk
21-01-2008, 19:03
http://dimitribroes.spaces.live.com/

Bedankt , REPS.


En evenals Christophe wens ik alle deelnemers van de lage landen veel succes!