PDA

View Full Version : otmar vs chris van venrooij



koc22_2
15-12-2007, 10:19
De talentvolle thaibokser uit de stal van Lucien Carbin; Otmar Diagne zal het a.s. 26 Januari gaan opnemen tegen Chris van Venrooij van team Hardcore!
Dit spectakel zal plaatsvinden op het grote gala van Beast of the East.

Otmar die onlangs op het gala ''knock out combat 4'' in eindhoven een sterke partij vocht voor de Nederlandse titel tegen Jimmy Eimers verloor deze nipt op punten maar liet een goede indruk achter!!



Nu mag hij het op gaan nemen tegen chris van venrooij, wat een zware pot zal beloven voor beide!

Veel succes aan beide!

bron : knockoutcombatevent.com :: Index (http://www.knockoutcombatevent.com/forum)

Wat denken jullie? Wie gaat er met de winst vandoor?

Wheelie
15-12-2007, 11:31
chris van venrooij wint ;)

Jeru
15-12-2007, 11:46
LOL.... ik dacht echt dat er stond Omar (van Venrooij) vs Chris van Venrooij :lol:

koc22_2
15-12-2007, 11:49
voor otmar, die nu toch echt aan de bak zal moeten!!

eerst moet hij tegen khalid the machine, om vervolgens op beast of the east te vechten tegen chris van venrooij...ben benieuwd of het opklomende talent die ook al tegen chris ngimbi stond en bijvoorbeeld een jimmy eimers, het ook zal waarmaken tegen chris van venrooij!!

feit is, al de tegenstanders hadden een zware kluif tegen otmar....maar ik zag chris laatst in den bosch draaien tegen khalid lazaar, en toen was hij ook goed aan het draaien na zijn verlies tegen faldir.... ik ben benieuwd!!