PDA

View Full Version : Pinkpop 2008



el bastardo
17-12-2007, 18:15
Rage Against The Machine en Foo Fighters op Pinkpop
10/12/2007
Bron: Metro

De Metro van maandag meldt op haar voorpagina dat Foo Fighters en Rage Against The Machine (RATM) Pinkpop 2008 zullen aandoen.

Foo Fighters zullen de tweede festivaldag afsluiten, terwijl RATM na twaalf jaar afwezigheid het festival in Landgraaf zal afsluiten.

Vanaf 12 december tot en met 7 januari kunnen de Pinkpopfans traditioneel hun Gouden Tip bekend maken op de website van Pinkpop.

Op 13 februari vindt in de Amsterdamse Paradiso de presentatie plaats van het gehele Pinkpop affiche.

Metallica naar Landgraaf
Uitgegeven: 17 december 2007 06:34
Laatst gewijzigd: 17 december 2007 06:39

LANDGRAAF - Metallica staat komend jaar op Pinkpop. De Amerikaanse rockband sluit op vrijdag 30 mei de eerste dag van het driedaagse festival af, zo staat maandag te lezen in dagblad Metro. De band gaat twee uur lang spelen.
http://www.nu.nl/img.db/1149593+s(120!x120!) Metallica speelde nog niet eerder op het Limburgse festival. Eerder werd al bekend dat Rage Against The Machine en de Foo Fighters komend jaar naar Landgraaf komen.




Ziet er niet verkeerd uit tot nu toe. Denk dat ik er wel weer een kijkje ga nemen...

chief108
17-12-2007, 18:43
heb RATM in 1993 al op Pinkpop gezien...
en ben in 1995 voor het laatst daar geweest

ga nu jaarlijks naar Lowlands
en het maakt me geen zak meer uit wie of wat er komt....

Spike_tm
17-12-2007, 19:51
Metallica is wel een band die nog hoof op m'n lijstje staat. Voornamalijk vanwege het wat oudere werk. Dat laatse album was bagger.
Zal een dagje colleges skippen worden denk ik.

mama
17-12-2007, 20:13
Jammer dat het zo'n kut festival is voor de rest
Ga idd liever naar Lowlands. Als ik aankomend jaar nog ga..
Maar de FooFighters en RATM shit... zijn wel gaaf....
Helaas zijn Max en Luc dat weekend lekker bij ons. Dus ik blijf lekker bij hun. Dan maar hopen dat ze ergens anders nog komen.
Concert van de FooFighters heb ik dit jaar al gehad. ;)

chief108
17-12-2007, 20:24
Jammer dat het zo'n kut festival is voor de rest
Ga idd liever naar Lowlands.
:stupid:


Als ik aankomend jaar nog ga..
ach tuurlijk wel....

MB667
17-12-2007, 20:30
kwil wel naar graspop

Bud S
17-12-2007, 21:56
ik wil gewoon 4 dagen zuipen ipv poepluiers

Paganstars
17-12-2007, 21:57
ik en me meissie en onze commissie gaan wel... wtf ratm live!!! :headbang:

chief108
17-12-2007, 22:03
ik wil gewoon 4 dagen zuipen ipv poepluiers
:lol:

HUNTER
17-12-2007, 22:03
Ik ben altijd al van mening geweest dat Pinkpop geen 'echt' festival is.... het haalt het echt in geen velden of wege bij Lowlands.

Helaas hebben ze niet al deze bands op 1 dag staan... en bovendien moeten we 31 mei grapplen in Ede dus dat wordt geen weekend festival voor mij

dan moet RATM maar op lowlands komen.

Paganstars
17-12-2007, 22:05
ja ach pinkpop is en blijft ruk maar ja de jongere generatie zoals ik hebben nooit het voorrecht gehad om ratm live te zien!

HUNTER
17-12-2007, 22:06
jongere generatie........ damn hoe oud ben je dude?

als ik dan al tot de oude generatie behoor :confused:

Paganstars
17-12-2007, 22:07
ben 23 sebas.... zie ik er dan zo oud uit?? *owh ja de laatste keer had ik nogal een kater dat je me zag :whistling:*

chief108
17-12-2007, 22:25
broekie

Paganstars
17-12-2007, 22:31
Zei ik toch!

el bastardo
17-12-2007, 22:36
kwil wel naar graspop
Ik hoop dat we volgend jaar daar weer spelen!

mama
17-12-2007, 22:37
Ik heb RATM nu 2 x gezien. Denk dat dat wel goed is zo.
Ze kunnen het niet beter doen dan toen.......
Wat hebben ze al die jaren gedaan?
volgens mij bar weinig. Althans ik heb al jaren niets meer van ze gehoord. (als RATM dan)

Paganstars
17-12-2007, 22:39
Ik heb RATM nu 2 x gezien. Denk dat dat wel goed is zo.
Ze kunnen het niet beter doen dan toen.......
Wat hebben ze al die jaren gedaan?
volgens mij bar weinig. Althans ik heb al jaren niets meer van ze gehoord. (als RATM dan)

wat ik begreep van nien is dat zij uit elkaar waren en dat er toen een paar op zijn gegaan in audioslave maar dat ze nu toch voor de vorm een reunie doen!

mama
17-12-2007, 22:42
ja we hebben geld nodig....... dus kom we gaan nog een keer doen als vroeger.
;)
Sorry....... soms moet je dingen zo laten
Heb nu eenmaal goede herinnering aan "vroeger"
Ja ik ben al wat ouder ;)

Paganstars
17-12-2007, 22:44
je bent zo oud als dat je je voelt marieke! Ik dus ongeveer net zo oud als luc en max :D

el bastardo
17-12-2007, 22:49
ja we hebben geld nodig....... dus kom we gaan nog een keer doen als vroeger.
;)
Sorry....... soms moet je dingen zo laten
Heb nu eenmaal goede herinnering aan "vroeger"
Ja ik ben al wat ouder ;)
Van die Doe Maar come backs

Paganstars
17-12-2007, 22:51
Van die Doe Maar come backs

ffs dat is te triest voor woorden!:twak: of zoals de eagles dat was echt huilen met de pet op!

mama
17-12-2007, 23:04
Ja of spicegirls en backstreet boys....
laat maar hoor. Hield er toen niet van. Nu ook niet

Ach misschien win ik kaartjes bij mijn vrienden van 3 fm
;)

Paganstars
17-12-2007, 23:07
Ja of spicegirls en backstreet boys....
laat maar hoor. Hield er toen niet van. Nu ook niet

Ach misschien win ik kaartjes bij mijn vrienden van 3 fm
;)

LOL ik zal je mijn adres geven marieke :P

chief108
18-12-2007, 08:47
reps voor mama voor het op 1 lijn stellen van RATM, Doe Maar, Spicegirls en Backstreet Boys :thup:

schepje d'r bovenop....
speelde Led Zeppelin vorige week ook niet in get O2???

el bastardo
18-12-2007, 08:50
Alleen kregen die mega recenties.

chief108
18-12-2007, 09:16
en voor hun werden duizenden en duizenden euries per kaartje neergelegd...

voor de rest heb ik nog geen biertje over :p

el bastardo
18-12-2007, 09:27
Ik zou de spice girls wel willen zien voor een biertje :)

chief108
18-12-2007, 09:32
zo lang ze maar niet gaan zingen....

dimitri
18-12-2007, 09:35
RATM, Foo Fighters, Metallica, wtf?

Al die bands waren al in toen ik 16 was of zo. Die horen ondertussen op Werchter Classi thuis, samen met The Police en The Cure.

Zijn er geen nieuwe, grote bands om als headliners te nemen?

mama
18-12-2007, 10:28
Foo Fighters geen grote band voor afsluiting pink pop?
dan heb je volgens mij ff geslapen. Hun nieuwe cd is erg goed. We hebben ze vorige maand in de O2 gezien. Een concert van meer dan 2 uur.
Slap?
Nee super goed.

http://www.mixfight.nl/mama/2007/div/CIMG2820.jpg

http://www.mixfight.nl/mama/2007/div/CIMG2814.jpg

Eelco
18-12-2007, 12:07
RATM, Foo Fighters, Metallica, wtf?

Al die bands waren al in toen ik 16 was of zo. Die horen ondertussen op Werchter Classi thuis, samen met The Police en The Cure.

Zijn er geen nieuwe, grote bands om als headliners te nemen?


Queens Of The Stone Age!!!!

el bastardo
18-12-2007, 12:38
Queens Of The Stone Age!!!!
Jazeker! Ik ga er in april ook heen! Zou super zijn!

mama
18-12-2007, 13:47
Queens Of The Stone Age!!!!

Nee dat is een nieuwe band :whistling:

el bastardo
18-12-2007, 13:53
Nee dat is een nieuwe band :whistling:
Kyuss is ook goed, misschien nog wel beter :thup:

Paganstars
18-12-2007, 20:46
Nee dat is een nieuwe band :whistling:

LOL!! Nieuwe band?? geen idee ben meer van de ouwe meuk!

Eelco
13-02-2008, 13:19
Line up net bekend geworden!!

- Rage against the machine
- Mettalica
- Editors
- Foo Fighters
- Queens of the Stone Age :cool2:

- Kaiser Chiefs
- The Kooks
- The Verve
- Incubus
- Counting Crows

en vele anderen!

mama
13-02-2008, 13:21
ja.......... kut. het is wel erg goed allemaal.....
moeilijk moeilijk.......
kan niet en pinkpop en lowlands betalen ben ik bang.

chief108
13-02-2008, 13:23
alsof jij ooit kaartjes koopt....

je wint altijd alles bij 3FM... :wink:

Eelco
13-02-2008, 13:24
ja.......... kut. het is wel erg goed allemaal.....
moeilijk moeilijk.......
kan niet en pinkpop en lowlands betalen ben ik bang.

zeker moeilijk daar ik ervan uitging dat ik ook weer naar Werchter zal gaan.

HUNTER
13-02-2008, 22:25
Wij gaan zeker naar pinkpop op zondag heb ik besloten..... ik moet gewoon RATM nog een keer zien. Het is dat er zaterdag grapplen is in Ede anders had ik twee camping tickets gehaald. Dan maar geen Metallica. Die komen toch met een nieuwe CD dus daar volgt ook nog wel een tour..... Serj Tankian, QOTSA, Max Cavalera, The Wombats en RATM op 1 dag; ik ben er bij in Limboland. Voor het eerst sinds 2000 weer

Lee Hottie # 1 fan
13-02-2008, 22:32
wij zijn der ook bij

de 129 euro staat al op de gez. rekening

el bastardo
13-02-2008, 22:37
Nu al helemaal present! QOTSA en de Cavalera bros zijn alleen al de moeite.

BBC
13-02-2008, 23:42
- Kaiser Chiefs
- The Kooks
- The Verve
- Incubus
- Counting Crows

en vele anderen![/QUOTE]

Ben een enorme fan van vele anderen. Lang geleden dat ik ze nog live aan het werk heb gezien.

MB667
14-02-2008, 09:09
kaartje 129? Tering. ze zijn gek geworden. vroeger, de eerste keer toen ik daar was, kostte het nog 99 gulden voor 3 dagen.

Tony
14-02-2008, 11:05
Ik ben in 99 op pinkpop geweest en vond het _wel_ leuk toen.. Ik zal er nu toch echt niet meer naartoe gaan.. zo'n politiek correct festivalletje.

Maar toch jeukt het een beetje omdat RATM komt... Zack de la Rocha is zooo fokking lang weggeweest. Ik hoop dat er nog de zelfde passie inzit als vroegah

Vroegah: Toen Chief nog een XT 8086 had

Lee Hottie # 1 fan
14-02-2008, 11:17
kaartje 129? Tering. ze zijn gek geworden. vroeger, de eerste keer toen ik daar was, kostte het nog 99 gulden voor 3 dagen.

het is wel duur idd,

maar relatief.. voor een optreden van bv.. The police betaal je volgens mij ook 80 a 90 euro voor een paar uur. hier heb je voor ietsjes meer een veel groter aanbod van vele bands

het zou me nix verbazen als Metallica bijvoorbeeld in de Arena zouden komen er de prijzen ook aardig die richting in zouden gaan.

Nickuraba
14-02-2008, 11:52
hmmzz...ik ben benieuwd hoe t zit met een kaart voor een dag?!
ik wil alleen ff justice horen nml!

Paganstars
14-02-2008, 12:32
@ nick dagkaart kost je 69 euro in de voorverkoop... kan je beter 60 eu bijlappen voor heel weekend!


STEVIGE HEADLINERS OP PINKPOP 2008

Op 8 groepen na kan het volledige programma van Pinkpop 2008 worden aangekondigd. Een programma dat bol staat van de headliners. Pinkpop heeft met succes de data verschoven. Na twee jaar op rij te zijn uitverkocht wordt ook nu weer een uitverkochte editie verwacht. Met de eerdere bekendmaking van *METALLICA, FOO FIGHTERS, RAGE AGAINST THE MACHINE* en *COUNTING CROWS* is Pinkpop 2008 in feite al geslaagd. Ook *QUEENS OF THE STONE AGE, KAISER CHIEFS, EDITORS, THE VERVE* en *INCUBUS* zijn headliners. Een ongekende weelde.

Met de nodige gitaaracts belooft de 39e editie van Pinkpop sowieso heel stevig te worden. Bands als *FLOGGING MOLLY, ALTER BRIDGE, PORCUPINE TREE, BAD RELIGION, SERJ TANKIAN, THE HIVES, *en niet te vergeten de reünie van de gebroeders Cavalera met hun *CAVALERA CONSPIRACY *zullen voor de nodige actie zorgen. Maar ook de danceliefhebbers worden met *GROOVE ARMADA, JUSTICE *en *ROISIN MURPHY *niet vergeten. Uit eigen land zullen aantreden *MOKE, RACOON *en de winnaar van de jaarlijkse Nu of Nooit wedstrijd: *SAT2D*. Nieuw voor Pinkpop zijn de volgende interessante acts *KT TUNSTALL, PATRICK WATSON, GAVIN DEGRAW, FICTION PLANE, KATE NASH *en 3FM hit *THE WOMBATS* bekend van het Glazen Huis.* *Met oude bekenden van het festival als *NOVASTAR, PETE MURRAY *en *SAYBIA *is het programma op 8 groepen na compleet.

In totaal zullen ook dit jaar 39 acts op de drie podia staan en is het festivalterrein weer alle dagen volledig geopend. Het hoofdpodium op zuid, het 3FM-podium op noord en een gigantische tent op zuid. In de voorverkoop kost een dagkaart 69 euro en een weekendkaart inclusief kamperen 129 euro, doch beiden exclusief voorverkoopkosten. Dit jaar zijn er voor alle dagen losse entreekaarten beschikbaar. Pinkpop blijft een van de goedkoopste popfestivals in Europa. De indeling van het programma is voorlopig als volgt:


VRIJDAG 30 MEI: 16.00-23.00 UUR


*METALLICA*
*INCUBUS * FLOGGING MOLLY*
*ALTER BRIDGE * SAT2D*
*PORCUPINE TREE*


ZATERDAG 31 MEI: 13.00-23.00 UUR


*FOO FIGHTERS*
*KAISER CHIEFS * EDITORS * KT TUNSTALL * MOKE*
*THE VERVE * NOVASTAR * BAD RELIGION*
*GROOVE ARMADA * JUSTICE*


ZONDAG 1 JUNI: 12.00-23.00 UUR


*RAGE AGAINST THE MACHINE
*QUEENS OF THE STONE AGE * RACOON
GAVIN DEGRAW * FICTION PLANE
COUNTING CROWS * SERJ TANKIAN
THE HIVES * CAVALERA CONSPIRACY
THE WOMBATS * *ROISIN MURPHY
SAYBIA * PETE MURRAY * KATE NASH
PATRICK WATSON*


more to follow
/presentatie: Giel Beelen en Eric Corton/
/wijzigingen programma voorbehouden/

Pinkpop is het oudste en bekendste openluchtpopfestival van Nederland en zal voor de 39ste keer worden gehouden op Megaland, het evenemententerrein in de gemeente Landgraaf, in het weekend van vrijdag 30 mei, zaterdag 31 mei en zondag 1 juni. Festivalcampings zijn geopend van vrijdag 30 mei 12.00 uur tot maandag 2 juni 12.00 uur. Info website: www.pinkpop.nl (http://www.pinkpop.nl/) <http://www.pinkpop.nl> (http://www.pinkpop.nl/)

Landgraaf, 13 februari 2008
Jan Smeets

Muay Thai Elite
14-02-2008, 12:35
Jullie zijn gewoon allemaal vieze kutalto's.. Ga je geld beter besteden.

Tony
14-02-2008, 13:35
Ach ach, kijk eens wie we daar hebben... Hebben we stront geroepen ofzo?
Ga je mond spoelen met wijwater verrekte gabber.

redjuh
14-02-2008, 14:44
red heeft zaterdag iig zijn kaartje!

De man van 14K
14-02-2008, 15:15
opzich wel leuke bands: kaiser chiefs, Q.O.T.S.A, R.A.T.M, Editors.
De rest boeit me niet.

Vooral Metallica niet..

FOCUS
14-02-2008, 16:06
RATM was leuk toen ze het echt meenden
Ik ga geen pseudorevolutionaire wannabekapitalist sponsoren:thown:

MB667
14-02-2008, 16:11
als ik naar een festival ga, dan is het graspop, al ken ik er vrij weinig bands nog van. At the Gates is wel weer bij een, dus eigenlijk alleen daarvoor al zou ik moeten gaan. De rest op madball, morbid angel en behemoth na dan, boeit me vrij weinig. De helft ken ik niet meer, zolang zit ik al niet meer in dat wereldje, of heb ik nooit willen kennen zoals def leppard, whitesnake, saxon en yngwie malmsteen, kom op hey, give me a break. dat is toch crap de la crap. wordt dat tegenwoordig weer in de metalscene gewaardeerd?

De man van 14K
14-02-2008, 16:57
RATM was leuk toen ze het echt meenden
Ik ga geen pseudorevolutionaire wannabekapitalist sponsoren:thown:


Heb je ook wel weer gelijk in..

blazin.arr0w::::
15-02-2008, 17:01
Zou sowizo al naar Wechter gaan maar nu bekend is dat twee van mijn all time favorite bands spelen ben ik er niet meer weg te slaan!

1ste 24 namen:

De volledige lijst: R.E.M., Radiohead, dEUS, Lenny Kravitz, The Chemical Brothers, Mika, Sigur Ros, Kaiser Chiefs, Nightwish, Ben Harper & the Innocent Criminals:thup:, Counting Crows, Editors, Roisin Murphy, The Hives, Chris Cornell, The Kooks, Air Traffic, Justice, Digitalism, KT Tunstall, Beirut, Gossip, John Butler Trio:thup:, Band of Horses.

el bastardo
17-02-2008, 09:11
als ik naar een festival ga, dan is het graspop, al ken ik er vrij weinig bands nog van. At the Gates is wel weer bij een, dus eigenlijk alleen daarvoor al zou ik moeten gaan. De rest op madball, morbid angel en behemoth na dan, boeit me vrij weinig. De helft ken ik niet meer, zolang zit ik al niet meer in dat wereldje, of heb ik nooit willen kennen zoals def leppard, whitesnake, saxon en yngwie malmsteen, kom op hey, give me a break. dat is toch crap de la crap. wordt dat tegenwoordig weer in de metalscene gewaardeerd?
Het programma van Graspop was vorig jaar ook al niks. Hopelijk komt er dit jaar nog een vette band bij. Leng Tch'e ofzo ;). Toch alweer een paar jaar geleden...

Paganstars
17-02-2008, 15:43
Hahah wanneer is leng tch'e weer eens in tilburg??

el bastardo
29-05-2008, 10:49
Hahah wanneer is leng tch'e weer eens in tilburg??
Ik zie deze post nu pas :) Ehhh, weet ik niet. Zit er dus niet meer bij.

On topic: Ik heb er zin in!!! Hopelijk is het weer beter dan dat het nu is!

el bastardo
30-05-2008, 12:44
Voor diegene die ook gaan... Ik ben die kale zonder dom roze mutsje, maar met bier (vaak 2), een lekker wijf aan mn zijde en een MMA shirt.

chief108
30-05-2008, 12:54
hef fun kale...

MB667
30-05-2008, 13:33
graspop kost gvd 140 euro. ze zijn gek geworden. dat zijn 300 gulden

Jochem
30-05-2008, 14:12
Ik ga ook zondag, ben overgehaald door een maat van me. Ik heb alleen geen lange zwarte jas en kisten, kom ik wel binnen?

dtgerald
30-05-2008, 14:13
als ik naar een festival ga, dan is het graspop, al ken ik er vrij weinig bands nog van. At the Gates is wel weer bij een, dus eigenlijk alleen daarvoor al zou ik moeten gaan. De rest op madball, morbid angel en behemoth na dan, boeit me vrij weinig. De helft ken ik niet meer, zolang zit ik al niet meer in dat wereldje, of heb ik nooit willen kennen zoals def leppard, whitesnake, saxon en yngwie malmsteen, kom op hey, give me a break. dat is toch crap de la crap. wordt dat tegenwoordig weer in de metalscene gewaardeerd?
Ik ga ook naar Graspop op zaterdag en een dag naar de zwartecross.

Tony
30-05-2008, 14:35
Ik ga ook zondag, ben overgehaald door een maat van me. Ik heb alleen geen lange zwarte jas en kisten, kom ik wel binnen?

Doe gewoon zo'n zwart lederen spike-bandje om je hals...
Vies oud XXL thsirt aan en een bleke spijkerbroek..

helemaal goed jongen

chief108
30-05-2008, 14:40
daarom heb ik zo'n schijthekel aan Pinkpop gekregen...
die zogenaamde "alternatieve" kut kinderen met hun achterlijke uniformpjes

bah....
dat komt je zo je strot uit na een paar dagen....

Virus
30-05-2008, 16:20
Jullie zijn gewoon allemaal vieze kutalto's.. Ga je geld beter besteden.

Damn, dacht al dat ik de enige was die daar geen hol aan vind aan al die zooi...

Voelde me ook al zo alleen in jullie muziek - youtube - topic...

el bastardo
31-05-2008, 08:30
daarom heb ik zo'n schijthekel aan Pinkpop gekregen...
die zogenaamde "alternatieve" kut kinderen met hun achterlijke uniformpjes

bah....
dat komt je zo je strot uit na een paar dagen....
Na een paar dagen? Dat kwam me van tevoren al mn strot uit. Het is ook niet mijn favo publiek, maar het super programma maakt veel goed.

Gisteren was wel ok. Nog niet echte hoogtepunten. Hoewel Metallica erg leuk was. Jeugdsentiment. After bridge was ook niet verkeerd.
Vandaag: Foo Fighters en the Eagles of Deathmetal :thup:

chief108
31-05-2008, 08:52
maar snap ik nou dat jij dus gewoon 's avonds naar huis gaat
lekker ff onder de douche gaat
en dan weer tegen meder de vrouw aankruipt??? :eek:

el bastardo
31-05-2008, 09:48
maar snap ik nou dat jij dus gewoon 's avonds naar huis gaat
lekker ff onder de douche gaat
en dan weer tegen meder de vrouw aankruipt??? :eek:
Het is 20min rijden van bij mij. Dan ga ik niet naast een irritante kutpuber met een roze mutsje in een tent liggen stinken. Rij al een paar jaar weer gewoon naar huis en dat bevalt me prima!

Verheug me vandaag vooral op de Eagles of Deathmetal. Die gast is zo fout dat ie mega ruig is! Check:

YouTube - EAGLES OF DEATH METAL - I Want You So Hard (Boy's Bad News) (http://www.youtube.com/watch?v=uezNXwlSCTc)

De man van 14K
01-06-2008, 00:29
Freddy Mercury leeft dus nog

chief108
01-06-2008, 00:33
Het is 20min rijden van bij mij. Dan ga ik niet naast een irritante kutpuber met een roze mutsje in een tent liggen stinken. Rij al een paar jaar weer gewoon naar huis en dat bevalt me prima!

heel apart....
slapen op een festival??? :wacko:

ooookeeee.....

en dan begin ik nog niet eens over dat "rijden"
lopen is al moeilijk
en de week daarna mag ik ook nog niet rijden

oh well...

have fun bro...

Bud S
01-06-2008, 02:58
heel apart....
slapen op een festival??? :wacko:

ooookeeee.....

en dan begin ik nog niet eens over dat "rijden"
lopen is al moeilijk
en de week daarna mag ik ook nog niet rijden

oh well...

have fun bro...

ok chief, bij deze dan:

ben je eenmaal getrouwd dan heb je 3 opties...

het ware geluk > je investeert tijd
surrogaat geluk > je investeert geld
instant geluk >je investeert niet, je profiteert...

el bastardo is een groentje, die gaat duidelijk voor optie 1

wij (chief en willem) zouden kiezen voor optie 2

echter, we hebben niets (meer) te kiezen

dan blijft over optie 3

yihaaaaaa !!!


p.s. el bastardo ik hoop je nooit op ons niveau tegen te komen

veel plezier op pinkpop en 's avonds bij je meisje

aliendwurf
01-06-2008, 08:30
De Foo Fighters........tering, wat zijn die gasten goed.

el bastardo
01-06-2008, 09:28
heel apart....
slapen op een festival??? :wacko:

ooookeeee.....

en dan begin ik nog niet eens over dat "rijden"
lopen is al moeilijk
en de week daarna mag ik ook nog niet rijden

oh well...

have fun bro...
Haha, ik heb niets met die pinkpop sneuzels, dus ik ben blij als ik ze ff niet zie.
En wat denk je nou, dat ik zelf ga rijden?!!! Whoehahaha. Ben niet voor niks getrouwd met de goeie vrouw. Die van mij houdt halverwege zelf op met zuipen om me 's avonds weer terug te kunnen rijden.

el bastardo
01-06-2008, 09:30
ok chief, bij deze dan:

ben je eenmaal getrouwd dan heb je 3 opties...

het ware geluk > je investeert tijd
surrogaat geluk > je investeert geld
instant geluk >je investeert niet, je profiteert...

el bastardo is een groentje, die gaat duidelijk voor optie 1

wij (chief en willem) zouden kiezen voor optie 2

echter, we hebben niets (meer) te kiezen

dan blijft over optie 3

yihaaaaaa !!!


p.s. el bastardo ik hoop je nooit op ons niveau tegen te komen

veel plezier op pinkpop en 's avonds bij je meisje
Ik ga dus voor optie 3, alleen al omdat ik geen cent heb om te investeren haha.

el bastardo
01-06-2008, 09:35
De Foo Fighters........tering, wat zijn die gasten goed.
Aliendwurf = meer dan correct! Wat een fokking goeie live band! Van de catagorie Muse. Was echt met stip de beste band tot nu toe. Metallica mag zich dan een miljoen vragen per show, Foo Fighters maakt dat 10000x meer waar en ze krijgen nog niet de helft van die ouwe knarren.

Nog erg goed gisteren:

- Eagles of Deathmetal: Watn frontman! Hillarisch en old skool rock n roll. Super combi!
- Stereophonics: Goeie live band. Watn stem!
- Editors: Wist niet dat ik zoveel nummers van hen kende. Leuke band.
- Kaiser Chiefs: Watn energie! Erg coole show en een zanger die het leuk vindt om te klimmen.

Kortom, erg goeie dag. Vandaag wordt echter DE dag ---> QOTSA!!!!!

Paganstars
03-06-2008, 14:15
mijn toppers van pinkpop 2008; RATM, Foo Fighters en Serj Tankian.... Wat is die kerel goed... Alanis morissette was echt lame! Vals voorbij ongeloof!

el bastardo
03-06-2008, 14:47
De mijne: Foo Fighters, QOTSA! (watn band!), Eagles of Deathmetal, Editors, Kaiser Chiefs, Stereophonics en Gavin Degraw. Serj Tankian helaas moeten missen omdat ik bij de Queens persé in het voorvak wilde staan. Was meer dan de moeite waard!

Tony
03-06-2008, 14:50
Hoe is RATM jou bevallen?

Baal als een stekker dat ik niet gegaan ben, de zondag... Hun optreden is niet vrijgegeven voor uitzending.

chief108
03-06-2008, 14:52
wat een zeikerds...
bah....

el bastardo
03-06-2008, 15:11
Hoe is RATM jou bevallen?

Baal als een stekker dat ik niet gegaan ben, de zondag... Hun optreden is niet vrijgegeven voor uitzending.
Viel met nog eigenlijk 100% mee. Lijken nog steeds even kwaad, al komt het er niet meer zo uit als dat in het verleden zo was. Blijven natuurlijk wel klassiekers die iedereen uit volle borst kan meebrullen. Was leuk om weer te zien, maar voor mij niet echt een hoogtepunt.
Waarom is die uitzending niet vrijgegeven?

chief108
03-06-2008, 15:33
Waarom is die uitzending niet vrijgegeven?


zeikerds...
:chief:

mama
03-06-2008, 16:26
jaja dat is het enige waar ik van baal dat ik de foo fighters niet gezien heb. Heb er een stukje van op tv gezien.........

ach de kaarten van Lowlands liggen op tafel..... alleen daar zijn de foo fighters niet.