PDA

View Full Version : NINJA EN SHOGUN WEG BIJ CHUTEBOXE



el bastardo
19-12-2007, 13:10
Vandaag is officieel gemaakt dat de gebroeders Rua vertrokken zijn bij het befaamde Chute Boxe. Beide broers gaan trainen in Amerika. Rudimar Fedrigo vertelde dat ze nog altijd welkom zijn.
Of het vertrek wat te maken heeft met de laatste verliespartijen van beide broers is nog onduidelijk.


Bron: Royal Rumble

cholitzu
19-12-2007, 14:48
Geruchtten gaan ook dat Rafael Cordeiro (bjjtrainer CB) de volgende is die vertrekt.
Als werdum nou ook nog vertrekt blijft alleen rudimar nog over.
Rudimar ambieert een carriere in de politiek van Parana.


Als Macaco Gold Team zich ook afscheid blijft er van CB weinig over.

Jammer voor CB, maar waarschijnlijk wel een verstandige keuze.

Ninja wou al geruime tijd een eigen team beginnen in USA.

Vraag me af waar Shogun zich bij aan zal sluiten.

Gaat hij verder met Wand of sluit hij zich aan bij team Link, wat mij ook geen slechte keuze lijkt.

Team link bestaat nu uit anderson silva, Napao, Thaigo Silva, paulo filho,

Damn kan je voorstellen als wand zich ook hierbij aansluit, samen met shogun en ninja....................

dimitri
19-12-2007, 15:12
Man man man, what een soap voeren die Brazilianen toch op zeg.

ulysse
19-12-2007, 15:14
Cyborg had zich toch ook (weer) aangesloten bij Chute Boxe?

FOCUS
19-12-2007, 16:59
waarom? Die gasten worden daar opgeleid op het hoogste niveau.
Iedere vechter zal in zn carriere partijen verliezen.
En overstappen doe je niet zomaar.

Justinian
19-12-2007, 18:09
Als ze slim zijn, dan regelen ze het zo dat ze een 'chuteboxe-gym' openen. Dan blijft de naam verbonden aan de topvechters en het zal ook zeker goed zijn voor de commerciële waarde van de nieuwe clubs!

chief108
19-12-2007, 18:21
lijkt me ook...
beginnen ze met een vliegende start

F@dur
19-12-2007, 22:33
Wat is dat allemaal????!!!!!Kan echt niet meer volgen??????Zo'n goede team zomaar weg ofwat?????Damn it...... :(

fedor
20-12-2007, 19:10
Wat is dat allemaal????!!!!!Kan echt niet meer volgen??????Zo'n goede team zomaar weg ofwat?????Damn it...... :(

Kan jij toch nooit erg vinden..?
B. Top Team en Chutebox is toch water en vuur dacht ik..? :)

F@dur
20-12-2007, 19:56
Kan jij toch nooit erg vinden..?
B. Top Team en Chutebox is toch water en vuur dacht ik..? :)
Hahahahha.Dat is een goeie.Jaaah je hebt natuurlijk wel gelijk met men avatar en signature van BTT maar moet wel toegeven dat ik voor hun allebei wel ben eig.Heb genoeg vechtkledij van Chute Boxe.

fedor
20-12-2007, 20:59
Just checking..just checking.. ;)
Ach wat maakt het uit...het is geen voetbal per slot van rekening..

marcelt
21-12-2007, 12:26
Ga ik dan met m'n Chute Boxe shirtje :crying:

Chico
21-12-2007, 12:32
dat is nu toch helemaal cool dan.. dan draag je shirts uit de hoogtij dagen van shute boxe.. ben je een echte diehard kenner ;)

appelsap
21-12-2007, 13:14
Zal toch wel gewoon een Chute Box gyn in de VS worden, samen met Wand, of op een andere plek. Ze zullen wel samen blijven trainen, maar een overstap naar de VS is wat lucratiever gezien de mogelijkheden tot seminars en prive trainingen.
Meer een expansie dan een vertrek volgens mij.

el bastardo
22-12-2007, 11:48
"De reden dat ik vertrek is vrij simpel. Als vechter heb je nu eenmaal geen mega-grote portefuille. Ik moet aan mijn familie denken en ga daarom een eigen team starten. Ik heb al een voorstel liggen van een zakenman om een gym te starten in Massachusetts, VS. Een naam voor het team heb ik nog niet, maar dat zal niet lang meer duren." Aldus Murilo
Het vertrek van Murilo is ook de reden van vertrek voor Mauricio:"Ik kan niet langer deel uitmaken van een team waar mogelijk vechters mijn broer als tegenstander krijgen.Ik ga dus met mijn broer mee, maar ben niet van plan om mij te vestigen in de VS. Ik heb mijn familie hier in Brazilie en mijn vrouw heeft haar familie. Ik ga mijn broer er dus van proberen te overtuigen om hier een kamp op te zetten".

Bron wederom RR site