PDA

View Full Version : BJ Penn over Sean Sherk...



Justinian
19-12-2007, 14:20
"That's what he is; he's a 'roider, huh?" said Penn, who has been outspoken in his opposition to performance-enhancing drugs in the sport.

"The guy has been cheating for how many years? At least everybody knows now what everybody had suspected the whole time.

"But honestly, I can't worry about Sean Sherk right now. I can't look past Joe Stevenson. I've got to beat him, or there won't be any fight with Sean Sherk, there won't be any fight with Matt Hughes.

"As far as Sherk goes, he's going to have to sit on the side and wait while the two people fight for the real lightweight championship, not the 'steroid championship.' "
Volledig artikel hier (http://www.mmanews.com/ufc/B.J.-Penn-Continues-To-Bad-Mouth-Sean-Sherk-In-The-Media.html)...

chief108
19-12-2007, 14:42
LOL...

dat gaat de goede kant op :p

Chico
19-12-2007, 14:43
hij heeft gelijk betreffende doping... maar ik geloof dat er iets was in het kader van het hoger beroep van sherk dat het niet bewezen kon worden dat ie had gebruikt maar dat ze niet voor lul wilden staan dus gaven ze hem de helft van de straf..

als je de training van hem ziet... daar herstel je niet van met een bakkie kwark :D

chief108
19-12-2007, 14:47
als je de training van hem ziet... daar herstel je niet van met een bakkie kwark :D
poeh hé....
dat is impressive no matter what je ook gebruikt....

Tony
19-12-2007, 16:23
Ik erger me langzaam een beetje aan dat hele roid gebeuren.. Komop, let's face it. UFC is de MMA top op dit moment.. Iedereen traint zijn ballen eraf en gaat ervoor. Laten we niet langer onze kop in het zand steken...

DE ABSOLUTE MMA TOP GEBRUIKT NU EENMAAL ROIDS... punt (en er zullen er zeker tussen zitten die het niet doen.. respect voor die gasten)

Denken jullie dat bv Couture echt "the natural" is ;)

Jochem
19-12-2007, 17:00
Ik zal wel naief zijn, maar ik denk dat degenen die ik het meest waardeer in MMA geen gebruikers zijn. Is wel een vrij kort rijtje, dat scheelt dan weer.

Fedor
BJ Penn
Sakuraba
Mark Kerr





:whistling:

Tony
19-12-2007, 17:04
Van Penn en Fedor heb ik geen idee...

MAar saku heeft wel degelijk gejuiced.. en mark kerr had destijds een 2e baan als apotheker ofzo :lol:

phranq
19-12-2007, 17:38
Mark Kerr gejuiced? wat een onzin om dat te suggereren, zou hetzelfde zijn als Randleman er van te beschuldigen.

Tony
19-12-2007, 17:42
Of coleman en baroni...

Hammerhouse Gym is zowieso fel tegen juice :lol:

YoMarK
19-12-2007, 17:45
Guilty until proven innocent is het niet Dacide?

The Bulldog
19-12-2007, 18:04
Ik denk idd dat B.J. Penn zich zeker niet moet vergissen in Joe "daddy" Stevenson.

En betreft het "roid "verhaal...lekker belangrijk trouwens ook...
Net wat er al door anderen wordt gesuggereerd...Er zullen er zat zijn die ondersteuning krijgen...

En steroiden vinden ze snel ja...Maar Hgh en STH is toch al een stuk moeilijker terug te vinden..en HGH is idd "natural"hahaha

Tony
19-12-2007, 18:28
Ik gun stevenson de winst zowieso meer dan bj penn.... Die kerel heeft tenminste geknokt om voor de titel te mogen vechten..

Bj penn heeft een winstpartij tegen lil evil pulver en daarvoor 3 partijen ofzo verloren.

The Bulldog
19-12-2007, 18:28
BJ Penn...