PDA

View Full Version : TUF kneusjes



Evilman
19-12-2007, 20:21
Damn..

The professional cage-fighter choked a Las Vegas man unconscious and hit him in the face

http://www.signonsandiego.com/news/metro/20071214-0703-1bo14.plea.html

en rob emerson van tuf 5.. zat bij een gang van 'rijke blanke' jochies die met zn alleen zomaar mensen in elkaar gingen rossen.

Bloody Elbow :: Video of the Day - Rob Emerson (http://www.bloodyelbow.com/story/2007/11/20/15396/341)

Triest volk zeg :wacko:
Ben bnieuwd wat voor uitwassen er nog meer tussen zitten.
Ik ben van mening dat je zulke lui moet screenen en als er zulke
idioten dingen uitkomen kun je de pot op.

Justinian
19-12-2007, 20:32
Damn..

The professional cage-fighter choked a Las Vegas man unconscious and hit him in the face

http://www.signonsandiego.com/news/metro/20071214-0703-1bo14.plea.html (http://www.signonsandiego.com/news/metro/20071214-0703-1bo14.plea.html)
Tja, je kunt er natuurlijk ook om vragen he...


The victim, Darren Zatkow, testified in San Diego Superior Court yesterday that he was visiting San Diego when he was assaulted outside the fitness club after calling a group of shirtless men “tough guys.”

Ik word echt doodziek van die gastjes die denken dat ze alles maar kunnen roepen, omdat men toch niets terug doet. Guess what... je pikte er net de verkeerde jongen uit!

chief108
19-12-2007, 20:38
soms zit het mee
en soms.....

Evilman
19-12-2007, 20:44
Tja, je kunt er natuurlijk ook om vragen he...


Ik word echt doodziek van die gastjes die denken dat ze alles maar kunnen roepen, omdat men toch niets terug doet. Guess what... je pikte er net de verkeerde jongen uit!

Dus jij vindt.. dat je iemand knock mag choken..
en daarna nog zo hard mag slaan dat ie r iets
aan over houdt??

lekker karakter heb jij.

een corrigerende tik snap ik wel..
of zet ff een soort klem aan waardoor ie zich bedenkt.
maar dit is toch echt fout als iemand
gewoon gekscherend 'tough guys' zegt.

Justinian
19-12-2007, 20:58
Dus jij vindt.. dat je iemand knock mag choken..
en daarna nog zo hard mag slaan dat ie r iets
aan over houdt??

lekker karakter heb jij.

een corrigerende tik snap ik wel..
maar dit is toch echt fout als iemand
gewoon gekscherend 'tough guys' zegt.
Hou toch op met dat belerende toontje! Het enige dat ik zeg is dat hij de verkeerde heeft getroffen en dat ik doodziek wordt van gastjes die denken alles maar ongestraft te kunnen roepen. Nee, medelijden heb ik dus niet met meneer Zatkow. Dat wil echter niet zeggen dat ik de actie van 'Warmachine' goedkeur.

Dus, beste Evilman (Sensitiveman zou een betere nickname zijn), beetje vreemde conclusie t.a.v. mijn karakter... Wees blij dat ik geen Warmachine heet, anders was deze post je op een choke komen te staan ;) *






* Ik heb er maar ff een wink bijgezet, om een afkeurende post te voorkomen...

De dikke nudist
19-12-2007, 21:09
Hmmm, shirtless over straat lopen?
Ben je dan een fag of ben je dan een fag?

http://img177.imageshack.us/img177/6336/n34508948308225425725bo9.jpg

Damn, wat is dit een coole posse :pimp:.

Evilman
19-12-2007, 21:11
Nou opzich zijn we t redelijk eens :D
er zijn idd zat mensen die denken dat ze
vanalles mogen zeggen en eigenlijk een pak slaag verdienen
;)


Maar in dit geval leek het me buiten proportie
Gezien wat er gezegd was, gebeurt is en door wie.
Oftewel.. onze mening is: straf af met mate :p

chief108
19-12-2007, 21:17
Hmmm, shirtless over straat lopen?
Ben je dan een fag of ben je dan een fag?

http://img177.imageshack.us/img177/6336/n34508948308225425725bo9.jpg

Damn, wat is dit een coole posse :pimp:.
LOL...
die ga je geen mietje noemen iig

MilfhunterMMA
19-12-2007, 21:25
ik vind dat MMA absoluut niet op straat gebruikt mag worden, tenzij het om zelfverdediging gaat. laat mensen maar roepen, je weet dat je ze mentaal en fysiek de baas bent. ik vind tough guys niet een dusdanig kwetsende of bedreigende opmerking die het nodig maakt die gast ko te choken en vervolgens nog te slaan. iemand bewust slaan die bewusteloos is vind ik zoiezo vloeken in de kerk als het gaat om vechtsport. wel altijd blijven relativeren.

De dikke nudist
19-12-2007, 22:21
Waarschijnlijk was het een geval van zoals mevrouw Jill Scott het zo mooi verwoordt:
"You better back down before you get smacked down, you better chill"

http://www.youtube.com/watch?v=OiR6sU1igKM

Emilio
19-12-2007, 23:00
ik vind dat MMA absoluut niet op straat gebruikt mag worden, tenzij het om zelfverdediging gaat. laat mensen maar roepen, je weet dat je ze mentaal en fysiek de baas bent. ik vind tough guys niet een dusdanig kwetsende of bedreigende opmerking die het nodig maakt die gast ko te choken en vervolgens nog te slaan. iemand bewust slaan die bewusteloos is vind ik zoiezo vloeken in de kerk als het gaat om vechtsport. wel altijd blijven relativeren.

volledig mee eens.

vind het ook stom dat je als prof je aan zo iets schuldig maakt.

Ronald
19-12-2007, 23:21
Nou opzich zijn we t redelijk eens :D
er zijn idd zat mensen die denken dat ze
vanalles mogen zeggen en eigenlijk een pak slaag verdienen
;)


Maar in dit geval leek het me buiten proportie
Gezien wat er gezegd was, gebeurt is en door wie.
Oftewel.. onze mening is: straf af met mate :p
Gewoon even nieuwsgierig: jij noemt ze "TUF kneusjes". Vind je dat dat dan wel gewoon gezegd kan worden of val je daarmee onder de categorie van mensen die denken dat ze alles mogen zeggen en verdien je gewoon een pak slaag?
In het normale menselijke verkeer is het gebruikelijk dat de term "kneusjes" als belediging opgevat wordt. Vind je dat de TUF deelnemers dat in dit verband ook zo mogen opvatten? Zo nee, waarom niet? Zo ja, welke mate van afstraffing vind je in dat geval proportioneel? Corrigerende tik? Of een soort van klem aanzetten waardoor je je bedenkt? Of mag het toch wat harder omdat de benaming "kneusjes" toch wat zwaarder aangerekend mag worden dan "though guys"?

Even voor de duidelijkheid: ik geef hierboven niet mijn mening over het voorval of wat dan ook. Ik ben slechts de jouwe aan het verkennen op basis van je eigen uitspraken.

Tony
19-12-2007, 23:55
right on spot

WAR Ronald!!!!


:lol:

The Bulldog
20-12-2007, 08:46
Ronald is scherp...

Ik zeg even uitnodigen in de training..zodat ze kunnen ervaren wat de aspecten zijn van MMA...

Zo geven ze de mede werking als ze komen en als ze nee zeggen weten jij, de babbelaar en zijn maten genoeg,,,Klaar toch....

Of gewoon midden op straat neer knallen...dan wordt in ieder geval het MMA niet in een slecht daglicht gezet op straat...:D

Jay Hoov
20-12-2007, 09:14
Hmmm, shirtless over straat lopen?
Ben je dan een fag of ben je dan een fag?

http://img177.imageshack.us/img177/6336/n34508948308225425725bo9.jpg

Damn, wat is dit een coole posse :pimp:.

Oh oh oh...daar is onze stoere held weer!

Pimp-Daddy
20-12-2007, 09:52
Gewoon even nieuwsgierig: jij noemt ze "TUF kneusjes". Vind je dat dat dan wel gewoon gezegd kan worden of val je daarmee onder de categorie van mensen die denken dat ze alles mogen zeggen en verdien je gewoon een pak slaag?
In het normale menselijke verkeer is het gebruikelijk dat de term "kneusjes" als belediging opgevat wordt. Vind je dat de TUF deelnemers dat in dit verband ook zo mogen opvatten? Zo nee, waarom niet? Zo ja, welke mate van afstraffing vind je in dat geval proportioneel? Corrigerende tik? Of een soort van klem aanzetten waardoor je je bedenkt? Of mag het toch wat harder omdat de benaming "kneusjes" toch wat zwaarder aangerekend mag worden dan "though guys"?

Even voor de duidelijkheid: ik geef hierboven niet mijn mening over het voorval of wat dan ook. Ik ben slechts de jouwe aan het verkennen op basis van je eigen uitspraken.

Amen!!!

Reps are comming your way...

Bud S
20-12-2007, 10:13
Tough guys or tough gays ?

MJOKKIE
20-12-2007, 10:30
Tja, je kunt er natuurlijk ook om vragen he...


Ik word echt doodziek van die gastjes die denken dat ze alles maar kunnen roepen, omdat men toch niets terug doet. Guess what... je pikte er net de verkeerde jongen uit!


Justi, doe ff mormaal man, tuurlijk zijn gastjes die alles roepen irritant, maar jij zou als jurist, die notabene schrijft over vechtsport en recht, echt beter moeten weten!
Zal lekker worden als iedereen meteen gaat lopen beuken. Neemt niet weg dat je je niet alles hoeft te laten aanleunen, maar beuken is een laatste middel.

Justinian
20-12-2007, 10:39
Justi, doe ff mormaal man, tuurlijk zijn gastjes die alles roepen irritant, maar jij zou als jurist, die notabene schrijft over vechtsport en recht, echt beter moeten weten!
Zal lekker worden als iedereen meteen gaat lopen beuken. Neemt niet weg dat je je niet alles hoeft te laten aanleunen, maar beuken is een laatste middel.
Lezen Mjokkie, lezen, dat zou jij als journalist toch moeten kunnen. Ik schrijf niet dat ik de actie van 'Warmachine' goedkeur! Ik schrijf hooguit dat ik geen medelijden heb met meneer Zatkow.

Evilman
20-12-2007, 10:43
Gewoon even nieuwsgierig: jij noemt ze "TUF kneusjes". Vind je dat dat dan wel gewoon gezegd kan worden of val je daarmee onder de categorie van mensen die denken dat ze alles mogen zeggen en verdien je gewoon een pak slaag?
In het normale menselijke verkeer is het gebruikelijk dat de term "kneusjes" als belediging opgevat wordt. Vind je dat de TUF deelnemers dat in dit verband ook zo mogen opvatten? Zo nee, waarom niet? Zo ja, welke mate van afstraffing vind je in dat geval proportioneel? Corrigerende tik? Of een soort van klem aanzetten waardoor je je bedenkt? Of mag het toch wat harder omdat de benaming "kneusjes" toch wat zwaarder aangerekend mag worden dan "though guys"?

Even voor de duidelijkheid: ik geef hierboven niet mijn mening over het voorval of wat dan ook. Ik ben slechts de jouwe aan het verkennen op basis van je eigen uitspraken.

TUF kneusjes baseer ik op lui die prof vechter willen worden maar zich ondertussen schuldig maken aan het zonder (redelijke) reden mishandelen van mensen met buitenproportioneel geweld. Die 2 die dit gedaan hebben vallen bij mij onder de term kneusjes. (of gewoon tuig)

Ik val dus onder de term die dat soort mensen veroordeelt op basis van wat ze blijkbaar gedaan hebben, en niet onder de mensen die mensen zomaar hardop veroordelen op het feit dat ze bijv zonder shirt op straat staan. (zoals van die gast)

Welke mate van afstraffing proportioneel?
Dat is sterk afhankelijk van wat iemand zegt,
maar een klem lijkt me een aardige oplossing.
Je loopt niets ergs op, als iemand niet meewerkt
geef je em net ff wat meer pijn, en leert m zo
dus een lesje.

Desondanks is dit al een stap te ver want wtf is
er mis met de mond van warmachine. moet je maar
meteen slaan? je kunt er toch ook op ingaan?
nodig m idd bijv uit voor een les. zien hoe tough je bent.

Mening duidelijk? ;)

Naast het type volk dat denkt dat ze alles mogen zeggen
is er ook nog het volk dat denk dat ze zich altijd maar
beledigd moeten voelen en daarop moeten reageren.
Beide zeer vervelend.

Justinian
20-12-2007, 10:46
Naast het type volk dat denkt dat ze alles mogen zeggen
is er ook nog het volk dat denk dat ze zich altijd maar
beledigd moeten voelen en daarop moeten reageren.
Beide zeer vervelend.
x2!

Bud S
20-12-2007, 11:25
wat een wijze woorden worden er hier weer gesproken op de vroege ochtend. dat belooft nog wat vandaag

ik zal het niveau ff wat naar beneden bijstellen, anders denkt de argeloze bezoeker op deze site nog dat we weldenkende intelligente mensen zijn.
dodelijk voor het imago, dat soort vooroordelen ;)

nou komt ie, de IQ 60 opmerking van de maand:

Hij had gewoon kunnen zeggen " wat je zegt ben je zelf " en dan heel hard in z'n ballen moeten trappen

chief108
20-12-2007, 11:31
Willem...
nou geef je in 1 keer je hele scala aan combat techniques weg man....

Bud S
20-12-2007, 11:45
Willem...
nou geef je in 1 keer je hele scala aan combat techniques weg man....

klote...:mad:

moet ik weer een middag aan de studie om nog es verassend uit de hoek te kunnen komen.

maar met een dvd'tje van bud spencer kom ik een heel eind

bud is ongeslagen in 100 films

chief108
20-12-2007, 11:50
damn right...

haal jij de Bud Spencer films, dan neem ik een paar kratten bier mee

kunnen we trainen

MB667
20-12-2007, 12:02
kijk als je nu zegt, je moeder is een hoer.....ok ob. maar om iemand voor zijn bek te rossen omdat ie je een stoere kerel noemt.

Bud S
20-12-2007, 12:05
en dan nog wat

ook al zou bud besluiten in z'n blote reet de straat op te gaan, dan nog zou er niemand het gore lef hebben hem een "tough guy"te noemen.


p.s. zal ik een kratje budweiser halen voor het trainen ?

chief108
20-12-2007, 12:10
:thup:

FOCUS
20-12-2007, 12:46
dit is hoe een echte bikkel te werk gaat:
http://www.youtube.com/watch?v=nYzsskE5ObA

De dikke nudist
20-12-2007, 13:54
Oh oh oh...daar is onze stoere held weer!
Oiled up, rockhard, and waiting for the apocalypse.
Je weet toch...

Ronald
20-12-2007, 17:10
Mening duidelijk? ;)
Nope, ik denk dat je het punt mist. Maar als ik dat uit ga leggen is het effect weg :whistling:

FOCUS
20-12-2007, 17:17
. iemand bewust slaan die bewusteloos is... .

op zich een goedbedoelde poging:lol:

Evilman
20-12-2007, 19:13
Nope, ik denk dat je het punt mist. Maar als ik dat uit ga leggen is het effect weg :whistling:

jammer voor je dan.
ik snapte je punt wel maar die
was te flauw om op in te gaan.

Ronald
20-12-2007, 23:23
jammer voor je dan.
ik snapte je punt wel maar die
was te flauw om op in te gaan.
Zie je wel: als ik het niet uitleg werkt het veel beter :rotflmao:

Pimp-Daddy
21-12-2007, 09:21
Zie je wel: als ik het niet uitleg werkt het veel beter :rotflmao:

lol...:D

Kaun
21-12-2007, 09:45
zeker nooit geleerd: schelden doet geen zeer ,,daarnaast zie ik 'tough guys' nou niet echt als scheldwoord eigenlijk als je ziet wat er tegenwoordig in het scheldwoordenboek staat,, vind de reactie van die gast dan ook zeer overdreven en laag bij de grond..

Tsuki
21-12-2007, 10:17
MWAHAHAHAHAHA het is niet echt schelden maar ja Warmachine is nou niet de meest stabiele personlijkheid. Je weet nooit wat je kan verwachten LOL ................ denk wel dat die gast volgende keer 2x nadenkt voordat hij bijdehand doet ................ wat ja eerlijk is eerlijk bijdehand deed hij wel ;-)

MilfhunterMMA
21-12-2007, 10:40
op zich een goedbedoelde poging:lol:

haha ja haast een flauwe seth gaaikema woordspeling :D

FOCUS
22-12-2007, 09:33
http://i231.photobucket.com/albums/ee274/FOCUS108/assumption.jpg