PDA

View Full Version : interview le banner (k1 gp,tim silvia,mma,)



leobos
19-12-2007, 23:52
cool interview enjoy! FIGHTHYPE \\ CONTENT (http://fighthype.com/pages/content1546.html)

chief108
20-12-2007, 09:44
With 2 fights versus Choi and 2 others versus Schilt, I'm used to fighting the freaks!
niet erg respectvol naar Schilt toe.... :wink:

KTFO
20-12-2007, 09:56
Beetje grote bek he, laat het hem eerst maar eens waar maken. Ik weet wel zeker dat schilt hari en manhoef hem slopen.
Beetje respect kan geen kwaad.

De man van 14K
20-12-2007, 10:03
naar Hoost, Aarts en Hug is hij wel resectvol.
Nog steeds 1 van mijn favoriete vechters! Ik zie het niet gebeuren maar hoop dat hij ooit een K1 finale zal winnen!!

el bastardo
20-12-2007, 11:24
Ik heb altijd gemengde gevoelens bij JLB. Ik kijk graag naar zijn gevechten, omdat ze altijd garant staan voor spectakel. Dit zegt hij ook zelf: hij doet het voor het Japanse publiek. Aan de andere kant lijkt het me gewoon niet slim om zonder strategie een ring in te gaan en maar te gaan maaien in de hoop dat je je tegenstander raakt. Dat gaat vaak goed, maar net iets te vaak ook niet. Als ie wat slimmer zou vechten dan zou ie een stuk beter zijn. Volgens mij hoeft hij dan ook maar weinig in te boeten op zijn aantrekkelijke vechtstijl. Ik zie dit echter niet meer gebeuren. Hij zal de finale nooit winnen.

Virus
20-12-2007, 12:25
niet erg respectvol naar Schilt toe.... :wink:

Vreemd... ik maak dat nergens uit op eigenlijk...

Bovendien denk ik dat hij gelijk heeft als ie zegt dat hij en Aerts de enige kanshebbers zijn tegen Schilt...

el bastardo
20-12-2007, 12:35
Denk dat Chief het feit bedoeld dat JLB hem een freak noemt...

chief108
20-12-2007, 13:11
yup...

dat staat er toch luid en duidelijk....
*en* hij stelt hem gewoon gelijk aan Choi :wink:

Jochem
20-12-2007, 13:16
2 meter 11 (zoiets toch..), atletisch en talent voor vechtsport. IMO ben je dan een freak of nature. Hier wel positief natuurlijk :D

chief108
20-12-2007, 13:22
dat klinkt wel ff wat anders ja... :D

dirk5
20-12-2007, 17:10
ik vraag me af of hij in de spiegel heeft gekeken na het gevecht met Abidi, als hij Schilt een freak noemt.

bij mij komt het meer over als slecht verliezen.

Chico
20-12-2007, 18:21
Ik heb altijd gemengde gevoelens bij JLB. Ik kijk graag naar zijn gevechten, omdat ze altijd garant staan voor spectakel. Dit zegt hij ook zelf: hij doet het voor het Japanse publiek. Aan de andere kant lijkt het me gewoon niet slim om zonder strategie een ring in te gaan en maar te gaan maaien in de hoop dat je je tegenstander raakt. Dat gaat vaak goed, maar net iets te vaak ook niet. Als ie wat slimmer zou vechten dan zou ie een stuk beter zijn. Volgens mij hoeft hij dan ook maar weinig in te boeten op zijn aantrekkelijke vechtstijl. Ik zie dit echter niet meer gebeuren. Hij zal de finale nooit winnen.
volgens mij gaat ie wel met een plan de ring in.. maar zodra ie een paar klappen krijgt gaat dat plan de ring uit :D

en kom op zeg.. sem is wel een freak hoor... getalenteerd maar desondanks.. elke gozer van 2.11 die de ring binnenloopt zou een freak genoemd worden... maar sem niet hoor.. :wacko:

Tony Galento
20-12-2007, 18:35
Vreemd... ik maak dat nergens uit op eigenlijk...

Bovendien denk ik dat hij gelijk heeft als ie zegt dat hij en Aerts de enige kanshebbers zijn tegen Schilt...


Ik denk dat Bonjasky met een goede strategie meer kans maakt dan Aerts en le Banner, Remy is veel beweeglijker.

Nickuraba
20-12-2007, 18:53
dat denk ik eerlijk gzegd niet...

aerts wou altijd knallen tegen hem, en dat was zijn voordeel naar mijn mening. Anyways dat die hem een freak noemt, tjah ik ben het er ook wel mee eens. T is toevallig een freak die t wel kan in tegenstelling tot choi, maar hij is huge, lang groot en zwaar.

dirk5
20-12-2007, 19:40
@ chico

waarom is iemand van 2.11 een freak?

in de nba zou het een godenzoon zijn, bij volleybal zijn zien ze ze ook graag komen. Maar nee omdat iemand wat groter is dan de andere is het een freak. Wijs jij ook lillyputters na op straat?

dat noem ik oppervlakkig

leobos
20-12-2007, 21:13
vreemd dat mensen le banner nog steeds niet het respect geven wat hij verdient..hij heeft tegen iedereen gestaan en van velen gewonnen..en vind hem geen domme maaier..domme maaiers worden snel de k1 uit gerost..le banner niet. Won van hoost aerts bernardo hunt..dan ben je niet dom lijkt me...