PDA

View Full Version : Inhoud van de brief van Shihan sjaak aan kancho henk



jan sensei kyokushin
20-12-2007, 20:44
Beste kancho henk .

Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en daar een 2e gesprek ge had met de chirurg die mij geopereerdt heeft

(Henk heeft de update,s ook gelezen dus die hoef ik niet te plaatsen.)
het komt er in het kort op neer dat de partij tegen jou geen doorgang kan vinden ,en dat ik hem met pijn in mijn hart moet afzeggen . Had graag tegen je geknokt maar het is onverstandig en zelf gevaarlijk als ik het wel zo doen .Weet dat ik een hoop bagger over mij heen zal krijgen maar dat moet dan maar ,me hart zegt knokken maar de chirurg en de mensen om mij heen zeggen wees wijs en denk aan je gezondheid en na uren van dubben heb ik toch besloten om je deze mail te sturen want zo als de situatie er nu voor staat gaat het herstel wel even duren en dan moet ik nog afwachten van hoe en wat .

Wil bij deze mijn oprechte verontschuldegingen aanbieden dat ik niet in staat ben om aan te treden tegen je zoals ik had gezegd,Hoop dat je enige begrip zal tonen voor mijn omstandigheden het is niet anders en over dit heb ik geen controle . jij bent en familie mens en ik las laatst dat je gezin het belangrijkste is in je leven en daar heb jij gelijk in zo is het ook voor mij . 3x2 minuten knokken weegt niet op tegen de dingen die ik heb met mensen waar ik van hou dus ik heb geluisterd naar mensen die het mij allemaal afraden, ze hebben gelijk het is te gevaarlijk wat als ik tegen en onvertuinlijke schop of stoot loop kan het heel slecht aflopen .


Vind dit zo klote dat ik dit moet schrijven en weet eiggelijk niet wat meer moet zeggen.....................

Hoop dat in de toekomst toch eens kunnen ontmoeten en samen werken zodat wij met onze beide groepen iets extra kunnen betekenen voor het kyokushin in nederland

Nogmaals sorry !!!

Osu shihan sjaak.
.................................................. ..................................................
ik hoop jullie zo goed moggelijk ingelicht te hebben
respect
gepost jan shihan

osu

smike
20-12-2007, 22:46
Sjaak is een topsportman! respect, OSU

Lee Hottie # 1 fan
20-12-2007, 22:55
ik hoop jullie zo goed moggelijk ingelicht te hebben


osu

ook Jan heeft het goede moggel virus te pakken denk ik zo