PDA

View Full Version : Zelfmoord terrorisme, weer iets wat vrouwen NIET kunnen



Noel
20-12-2007, 23:50
Okay,

( dames niet meteen happen).
Een collega van mij wees me op een stukje in de Panorama.
Blijkbaar had deze dame een explosieven gordel om en wilde hiermee een zelfmoordaanslag mee plegen.
Nu is de essentie van een zelfmoordaanslag, dat in het geweld van de explosie, je zoveel mogenlijk schade aan richt, met zoveel mogenlijk onschuldige slachtoffers.
Deze dame had alleen dus een zogenaamde "shaped charge" om.
Dat wist ze dus blijkbaar zelf niet.
Een shaped charge heeft n.l. een snijdende werking. In dit geval naar binnen.
Dus i.p.v. dat de explosief naar buiten gedirigeerd werd, werd het een implosie met snijdende werking naar binnen. Dat is dus ook de reden dat het onderlijf ontbreekt op het volgende filmpje.

http://www.dag.nl/Video/Artikelpagina-Video/Vrouw-pleegt-zelfmoordaanslag-in-Pakistan-video.htm

Weer iets wat dames niet kunnen. Zelfmoordterrorisme.

P.S. het geval ging trouwens ook voortijdig af....

chief108
21-12-2007, 10:16
ik had daar ook al een paar geinige OWNED pics van gezien ja.. :p

Bagheera
21-12-2007, 10:35
het bekende blade?

De snijlading, merknaam BLADE, is van de jongste generatie flexibele snijladingen en bestaat uit een flexibele koperlaag waarop het kunsstof gebonden springstof DEMEX 200 is aangebracht. De springstof kan een snelheid bereiken van 7500 meter per seconde

Hier heb ik mee gewerkt en uiteraard de kant waar de koperen spiegel en uitwerking naar toe is gericht is wel belangrijk om te weten ja... duuhhhh

tatanka
21-12-2007, 12:04
het bekende blade?

De snijlading, merknaam BLADE, is van de jongste generatie flexibele snijladingen en bestaat uit een flexibele koperlaag waarop het kunsstof gebonden springstof DEMEX 200 is aangebracht. De springstof kan een snelheid bereiken van 7500 meter per seconde

Hier heb ik mee gewerkt en uiteraard de kant waar de koperen spiegel en uitwerking naar toe is gericht is wel belangrijk om te weten ja... duuhhhh

Haha, dit heb ik nou altijd al willen weten.
Waar werk je trouwens? Bij defensie?

Bagheera
21-12-2007, 12:16
Haha, dit heb ik nou altijd al willen weten.
Waar werk je trouwens? Bij defensie?

ja. Meer mag ik niet zeggen op een internet forum anders moet ik helaas alle lezers liqideren...

Maar je mag op de koffie komen, dan zal ik misschien iets meer vertellen :cool2:

Noel
21-12-2007, 14:48
If you have to advertise, then you're NOT!
Ook als je overduidelijk geheimzinnig gaat doen ;)

Bagheera
21-12-2007, 17:44
If you have to advertise, then you're NOT!
Ook als je overduidelijk geheimzinnig gaat doen ;)


hahaha. Believe me..i was! , but not anymore..... :)