PDA

View Full Version : Le Banner is a bad actor aansteller!!!!



wulpsejanus
21-12-2007, 13:55
GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/bbs.html)

dimitri
21-12-2007, 14:16
Het feit dat Lebanner terug in de ring stapt, ongeacht wat hij tijdens de break in tegen zijn corner gezegd heeft, is wat telt. Door in de ring te stappen gaf hij duidelijk aan verder te willen doen.

Chico
21-12-2007, 14:28
als je naar zijn geschiedenis kijkt is de man alles behalve een aansteller...

Jay Hoov
21-12-2007, 16:02
GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/bbs.html)


Jij bent gelukkig geen aansteller....Pfff....!!!!
Mensen die LeBanner in een verkeerd daglicht zetten sporen NIET!
Kijk ff wat ie man heeft gedaan in z'n leven!!!!

leobos
21-12-2007, 16:29
vond hem in SCORPION best goed acteren...maar wat betreft het vechten..hij is en blijft een topper en misschien moet wulpse janus (die waarschijnlijk 12 jaar oud is ) beter de highlights van le banner bestuderen.

MilfhunterMMA
21-12-2007, 16:38
moddergooien is voor stakkers.

De man van 14K
21-12-2007, 17:09
moddergooien is voor stakkers.

en jankerds

Italian*Berlusconi*
21-12-2007, 17:20
is het ineens GG vs the world geworden ofzo? eerst dat topic over Remy.... dan de yakuza avontuurtjes etc.
het zit LeBanner gewoon niet echt mee zn laatste wedstrijden, maar staat er toch weer elke keer..dat zegt wel iets anders dan de topic titel doet vermoeden denk ik...

kickboxer1987
21-12-2007, 17:41
beetje jammer zo met modder gooien,

wat ik heb gezien.
JBL wilt opgeven in de pauze
zijn hoek zegt van niet, hij loopt zichzelf volledig te focussen om weer in de ring te staan. dat lijkt me psychisch niet makkelijk!!
vervolgens krijgt hij de handoek, nadat jezelf op hebt lopen fokken... ik zal ook gefrustreerd raken...

Highline
21-12-2007, 17:45
wulpsejanus = wederom bas boon?

Straight
21-12-2007, 18:15
beetje jammer zo met modder gooien,

wat ik heb gezien.
JBL wilt opgeven in de pauze
zijn hoek zegt van niet, hij loopt zichzelf volledig te focussen om weer in de ring te staan. dat lijkt me psychisch niet makkelijk!!
vervolgens krijgt hij de handoek, nadat jezelf op hebt lopen fokken... ik zal ook gefrustreerd raken...

Sluit me hier volledig bij aan.
Le Banner is Bikkel

wulpsejanus
21-12-2007, 19:30
Wat is er met de vertaling van Royers gebeurt?
Jai Arrete arrete, betekend toch stoppen?
Waar kwam die knie blessure vandaan, laatste low kick van Semmy misschien?

leobos
21-12-2007, 22:14
wulpseanus misschien is het dan niet een aansteller??

Punk in drublic
21-12-2007, 23:33
Volgens mij gaat het om het moment dat de handdoek gegooid wordt.
De verbazing en de kwaadheid op zijn gezicht. Terwijl JLB eigenlijk niet had willen beginnen aan ronde 2.

Ik maak trouwens nergens uit op dat dit het standpunt van Golden Glory is.
Het is een post op het forum van GG.
Op dit forum staat vaak de grootst mogelijke Bull, dat is dan toch ook niet de mening van Mixfight.

JeMalleMoer
21-12-2007, 23:54
is het ineens GG vs the world geworden ofzo? eerst dat topic over Remy.... dan de yakuza avontuurtjes etc.
het zit LeBanner gewoon niet echt mee zn laatste wedstrijden, maar staat er toch weer elke keer..dat zegt wel iets anders dan de topic titel doet vermoeden denk ik...

Idd. Nieuwe marketingstrategieën uit de states. Nu bij tellsell. "Don't improve your own image, just destroy the ones around you".

En zogenaamd ook elke keer weer van die andere accountnamen. Zo valt het heus niet op hoor.... lol. Laten we nu frederique als accountnaam nemen. Klinkt een beetje frans, dan valt het niet op.

jopke
22-12-2007, 00:53
jongens, ik heb veel dingen geleerd van mn trainers, maar een van de belangrijkste dingen die ik geleerd heb is, dat je nooit slecht moet praten over andere mensen.......

ik vind het heel laag dat er over jlb gezeurt wordt, je weet niet wat die man op dat moment heeft gevoeld...

en hij liet duidelijk zien dat hij door wou gaan!

hij heeft alles gegeven en meer kon hij gewoon niet doen..

respecteer dit gewoon!

wulpsejanus
22-12-2007, 04:12
jongens, ik heb veel dingen geleerd van mn trainers, maar een van de belangrijkste dingen die ik geleerd heb is, dat je nooit slecht moet praten over andere mensen.......

ik vind het heel laag dat er over jlb gezeurt wordt, je weet niet wat die man op dat moment heeft gevoeld...

en hij liet duidelijk zien dat hij door wou gaan!

hij heeft alles gegeven en meer kon hij gewoon niet doen..

respecteer dit gewoon!

Tuurlijk moet je op GG gaan lopen kankeru?????
Dat forum kun je met elke naam inloggen die je wilt, zoals ik kan zien zijn er ook al mensen die posten onder de naam van bv Bas en vechters!
Ik heb net die post gelezen en daar zit wel een kern van waarheid in. Royers vertaalde het op Nederlandse tv en ik heb het net terug gezien. Le Banner had geen zin meer na die eerste ronde en dan doet zijn hoek alles om hem in de ring te krijgen en dan gaat hij liggen in het begin van de tweede ronde omdat Schilt hem met zijn voet op zijn scheen trapt??? En daarna verontwaardigd kijken naar zijn hoek die de handoek gooit?

Cave
22-12-2007, 10:05
Tuurlijk moet je op GG gaan lopen kankeru?????
Dat forum kun je met elke naam inloggen die je wilt, zoals ik kan zien zijn er ook al mensen die posten onder de naam van bv Bas en vechters!
Ik heb net die post gelezen en daar zit wel een kern van waarheid in. Royers vertaalde het op Nederlandse tv en ik heb het net terug gezien. Le Banner had geen zin meer na die eerste ronde en dan doet zijn hoek alles om hem in de ring te krijgen en dan gaat hij liggen in het begin van de tweede ronde omdat Schilt hem met zijn voet op zijn scheen trapt??? En daarna verontwaardigd kijken naar zijn hoek die de handoek gooit?

Schandelijk he, als mensen die Bas heten (ik dus) een post onder hun eigen naam plaatsen in het forum/sprookjesboek van GG (ik dus). Ik zou mezelf diep moeten schamen....

En dat 'kankeren' op GG is iets wat jij als enige hebt gelezen in die post. Misschien moet je eerst maar eens bedenken waarom je zo reageert.

Last but not least: als ik last zou hebben van een blessure, denk dat het niet slim is om door te gaan, door mijn coach wordt overtuigd om door te gaan dan zou ik ook niet al te happy zijn als de handdoek dan vlak na het begin van de tweede ronde toch wordt gegooid. Zoiets heet inleving.

Persoonlijk vind ik het nogal vreemd dat GG schimmige berichten over Remy en JLB gewoon op hun site laten staan. Als GG zijnde heb je geen enkele reden om alles maar op je forum te laten staan (het is geen forum zoals Mixfight dat is, het is een manier van het team om te communiceren met de fans). Het zou GG sieren als ze dit soort pulp zouden censureren, wel zo netjes en respectol naar je, zakelijke, concurrenten (Bonjasky/JLB). Eer en dergelijke is toch zo belangrijk?

kickboxer1987
22-12-2007, 11:08
Zoiets heet inleving.

Persoonlijk vind ik het nogal vreemd dat GG schimmige berichten over Remy en JLB gewoon op hun site laten staan. Als GG zijnde heb je geen enkele reden om alles maar op je forum te laten staan (het is geen forum zoals Mixfight dat is, het is een manier van het team om te communiceren met de fans). Het zou GG sieren als ze dit soort pulp zouden censureren, wel zo netjes en respectvol naar je, zakelijke, concurrenten (Bonjasky/JLB). Eer en dergelijke is toch zo belangrijk?

mee eens

jopke
22-12-2007, 13:51
tja je kunt zo wel aan wulpsejanus zien hoe hij is.. amper 7 posts en nu al een mooi rood blokje rechts boven...

Jofeljoh!
22-12-2007, 15:00
Ik snap 1 ding echt niet: als je aan de ene kant aangeeft dat het iedereen zou kunnen zijn die op het GG-forum post, waarom moet je het dan zonodig op een ander forum op deze manier aan de aandacht brengen??

Is het om JLB in een kwaad daglicht te stellen? Wil je zonodig erkenning voor Sems aandeel voor de blessure die JLB daar oploopt? Iets anders?

Als het gaat om 1 van de 2 bovenstaande voorbeelden vind ik het behoorlijk sneu en gefrustreerd, JLB heeft zich allang bewezen door meer dan 10 jaar in de top in de K-1 te vechten, meerdere malen met blessures te vechten en staat bekend die van enkele heavy knockdowns zich helemaal terug kan vechten in de wedstrijd en vaak zelf nog eens het gevecht met een KO in zijn voordeel kan beslissen.

Over de erkenning van Schilt... tsjah, de resultaten op zijn record spreken voor zich. Daar heb je dit topic echt niet voor nodig....

beetje zonde, ik sluit me verder aan bij Cave. Leuk dat GG een forum heeft, maar wat mij betreft komt daar ook een stukje moderatie bij kijken. Dat hoeft geeneens censuur te heten, het verschil tussen censuur en moderatie is soms klein maar wel subtiel. Als GG een serieus en professioneel bedrijf is doet het goed aan om vuilspuiterij over collega-vechters (zeker met het CV van iemand als JLB) te modereren, en zeker ook nog niet eens zoals dit voorbeeld onder de aandacht te brengen op andere fora.

Kato
22-12-2007, 18:19
Rare thread........ wat is dat toch die threads die verwijzen naar het GG forum???? jammer

Chico
23-12-2007, 14:33
Ik heb net die post gelezen en daar zit wel een kern van waarheid in. Royers vertaalde het op Nederlandse tv en ik heb het net terug gezien. Le Banner had geen zin meer na die eerste ronde en dan doet zijn hoek alles om hem in de ring te krijgen en dan gaat hij liggen in het begin van de tweede ronde omdat Schilt hem met zijn voet op zijn scheen trapt??? En daarna verontwaardigd kijken naar zijn hoek die de handoek gooit?
dus je plaatst eerst een topic op mixfight over een topic op gg en dan lees je het topic op gg pas...

probeer je tijdlijnen een beetje in de gaten te houden als je de troll gaat uithangen...

Jeru
23-12-2007, 14:45
dus je plaatst eerst een topic op mixfight over een topic op gg en dan lees je het topic op gg pas...

probeer je tijdlijnen een beetje in de gaten te houden als je de troll gaat uithangen...

LOL!!! reps

smike
23-12-2007, 15:22
Ik snap 1 ding echt niet: als je aan de ene kant aangeeft dat het iedereen zou kunnen zijn die op het GG-forum post, waarom moet je het dan zonodig op een ander forum op deze manier aan de aandacht brengen??

Is het om JLB in een kwaad daglicht te stellen? Wil je zonodig erkenning voor Sems aandeel voor de blessure die JLB daar oploopt? Iets anders?

Als het gaat om 1 van de 2 bovenstaande voorbeelden vind ik het behoorlijk sneu en gefrustreerd, JLB heeft zich allang bewezen door meer dan 10 jaar in de top in de K-1 te vechten, meerdere malen met blessures te vechten en staat bekend die van enkele heavy knockdowns zich helemaal terug kan vechten in de wedstrijd en vaak zelf nog eens het gevecht met een KO in zijn voordeel kan beslissen.

Over de erkenning van Schilt... tsjah, de resultaten op zijn record spreken voor zich. Daar heb je dit topic echt niet voor nodig....

beetje zonde, ik sluit me verder aan bij Cave. Leuk dat GG een forum heeft, maar wat mij betreft komt daar ook een stukje moderatie bij kijken. Dat hoeft geeneens censuur te heten, het verschil tussen censuur en moderatie is soms klein maar wel subtiel. Als GG een serieus en professioneel bedrijf is doet het goed aan om vuilspuiterij over collega-vechters (zeker met het CV van iemand als JLB) te modereren, en zeker ook nog niet eens zoals dit voorbeeld onder de aandacht te brengen op andere fora.

x2!
JLB is een topvechter!

topjournalist
23-12-2007, 16:28
Time: 2007/12/23 22:29 Name: geert

Le Banner moet lekku in een gangsta film gaan spelen met zu jaws gebit, komediant die Le Banner, die Jappener die tegen Aerts vocht slaat Le Banner gewoon twee keer neer. Loopt iedereen hier die corrupte Fransman te verdedigen, schande. Semmy je had de ontlasting uit ze darmen moeten trappen, jammu dat ie zo snel ging zitten!das gewoon mijn mening daar kan je mee eens zijn of niet, wordt ik nu net zoals wulpse janus gebanned?

Dan maar het gg forum, zonder al die censuur!
GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/bbs.html)

smike
23-12-2007, 16:38
Pff wtf zijn dit voor onzinnige reacties... mods ban die losers ff , opgerot met die gasten!

MilfhunterMMA
23-12-2007, 17:34
Time: 2007/12/23 22:29 Name: geert

Le Banner moet lekku in een gangsta film gaan spelen met zu jaws gebit, komediant die Le Banner, die Jappener die tegen Aerts vocht slaat Le Banner gewoon twee keer neer. Loopt iedereen hier die corrupte Fransman te verdedigen, schande. Semmy je had de ontlasting uit ze darmen moeten trappen, jammu dat ie zo snel ging zitten!das gewoon mijn mening daar kan je mee eens zijn of niet, wordt ik nu net zoals wulpse janus gebanned?

Dan maar het gg forum, zonder al die censuur!
GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/bbs.html)

Leer jij eerst maar fatsoenlijk spellen en argumenten aanvoeren voordat je uberhaupt op een forum post. "Corrupte Fransman," waarop baseer je dat? Ga de posters op het GG forum maar lastig vallen met je gezwam in de rondte dat kant noch wal raakt.

Chico
23-12-2007, 18:32
wel grappig... ik had vanmiddag op dat gg forum dit gezet "stap eerst zelf maar eens in de ring, praten we dan verder"

kan die post nu niet meer vinden... wordt blijkbaar wel gemoderated daar :D

Christophe
23-12-2007, 18:34
Jerome Le Banner is een echte vechter, en iedereen kan z'n mening spuien, maar om met zo weinig respect te praten over iemand die er al zo veel keer stond is inderdaad wraakroepend. Deze mening komt zeker niet van iemand die het lef heeft zelf in de ring te kruipen.

Als ik door zulke posts ergens een "negatief" gevoel bij krijg, is het wel bij Golden Glory en niet bij Le Banner. Jammer voor de goede vechters die Golden Glory heeft, maar ze zouden er best aan doen inderdaad een beetje in de gaten te houden wat er allemaal met en/of in hun naam gezegd wordt!