PDA

View Full Version : Steeds minder MMA in NL



Fonz
24-12-2007, 13:45
Ik zie steeds minder MMA in Nederland op gala's en dat vind ik jammer. Eerst was er een stijging en nu weer een daling. Als je de line-up van Beast of the East, K-1 Max en de ArenA bekijkt zie je maar weinig MMA...helaas.

remco pardoel
24-12-2007, 13:50
zeker als je twee mma gala's binnen twee weken plaatst
:-)

niet slim

Ellen
24-12-2007, 13:53
Er worden ook meerdere kickboks gala's geplaatst in 1 weekend dus zo blijft het. MMA-ers genoeg voor 2 gala's lijkt me, of niet? Welke 2 gala's bedoel je Remco?

Chico
24-12-2007, 13:59
er zijn veel meer kickbokser dan mma vechters.. het wordt moeilijker om een mma gala vol te krijgen met een leuke line up.. zeker met twee in één week... (en meeste mensen gaan niet naar twee gala's in één week)

Kickboks liefhebbend nederland komt goed aan zijn trekken... maar kickboksen interreseert me niet zo... ik heb liever een volledig mma gala zoals shooto vaak dan 15 kickbokspartijen en dan 3 mma partijen..

Tsuki
24-12-2007, 14:27
Chico = correct

Ellen
24-12-2007, 15:13
er zijn veel meer kickbokser dan mma vechters.. het wordt moeilijker om een mma gala vol te krijgen met een leuke line up.. zeker met twee in één week... (en meeste mensen gaan niet naar twee gala's in één week)

Kickboks liefhebbend nederland komt goed aan zijn trekken... maar kickboksen interreseert me niet zo... ik heb liever een volledig mma gala zoals shooto vaak dan 15 kickbokspartijen en dan 3 mma partijen..


Is ook zo, ik snap je wel. Daarom hoop ik dat er ook genoeg animo voor is, en beginnen we al vroeg met aankondigen en matchen. Dus Chico....partijtje voor jou regelen ;-)
ik zie je weinig meer op de gym

Maar waar is dat andere gala dan? En welke datum?

Khanom Thom
24-12-2007, 15:32
Ulimate Glory, Heat FC, gala van Schreiber... de eerste paar maanden van 2008 hebben we aardig wat gala's die MMA op het programma hebben staan.
Ook de Beast of the East gala's krijgen steeds meer MMA. Ook hebben wij op 23 Maart een gala met een stuk of 10 MMA partijen;

Eastside Rumble Deventer onderonsje; Jekel vs. Underdog - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=77247&highlight=deventer)

:thup:

bryan
24-12-2007, 16:08
er zijn ook veel minder goede MMA trainers in nederland... bij ons kickboksen nou eenmaal een traditie

chief108
24-12-2007, 17:24
Chico = correct
x2

remco pardoel
24-12-2007, 21:25
er is 1/10 op t aantal thaiboks clubs en dan ook nog eens 1/60 op het aantal wat aan wedstrijden doet

eens in de 6 weken een gala lijkt me wel een goed plan om aan de kwaliteit te bouwen

Chico
24-12-2007, 22:25
Is ook zo, ik snap je wel. Daarom hoop ik dat er ook genoeg animo voor is, en beginnen we al vroeg met aankondigen en matchen. Dus Chico....partijtje voor jou regelen ;-)
ik zie je weinig meer op de gym

Maar waar is dat andere gala dan? En welke datum?
langdurige knieblessure :twak: en nu onsteking aan me scheen...

wil in week 2 langskomen en kijken of het gaat :blush:

edit: als ik me halverwege maart goed genoeg voel (en licht genoeg ben) voor een partij.. is dat nog tijd genoeg om te regelen? ;)

jopke
24-12-2007, 22:29
waarom moet je licht zijn dan??

Chico
25-12-2007, 00:26
omdat ik nu te zwaar ben?

chief108
25-12-2007, 12:34
echt?? :rolleyes:

Ellen
25-12-2007, 15:36
langdurige knieblessure :twak: en nu onsteking aan me scheen...

wil in week 2 langskomen en kijken of het gaat :blush:

edit: als ik me halverwege maart goed genoeg voel (en licht genoeg ben) voor een partij.. is dat nog tijd genoeg om te regelen? ;)

Jahoor lijkt me wel, via onze vriend Bas Tros ofcourse hahaha
zet je er graag bij :-)

tatanka
25-12-2007, 15:57
Ik zie steeds minder MMA in Nederland op gala's en dat vind ik jammer. Eerst was er een stijging en nu weer een daling. Als je de line-up van Beast of the East, K-1 Max en de ArenA bekijkt zie je maar weinig MMA...helaas.

Ik heb juist het idee dat het meer is geworden. Ik bedoel, vergelijk het eens met zo'n 5 jaar geleden, toen hadden veel minder mensen er van gehoord. Laat staan dat ze het beoefende.
Maar je hebt gelijk, het is nog steeds niet veel.

Klinkhamer
28-12-2007, 16:52
Jammer. En dat terwijl het juist de goede kant op ging.

The Bulldog
28-12-2007, 20:24
IDD zwaar klote...


Veel geluiden dat er te weinig mogelijkheden zijn om in MMA partijen uit te komen, maar vorige keer bij ons op het gala wilde Akdeniz meer MMA partijen neerzetten en kreeg keer op keer te horen dat er geen vechters waren....dsu waar ligt het probleem....

bij de promoters van de gala`s of bij de trainers/managers.....

Rings zet zo`n goei stap met de regel verandering dit jaar maar er zijn eer weinig MMA partijen op de gala`s... de galaà waar het wel was...Enschede, Deventer werden de MMA partijen zeer positief ontvangen...

WFCA hee een super stap gezt met Shoot samen te gaan werken en dus mogelijk ook meer MA partien...

Shooto Holland is echt super bzig...


Hoop dat er straks verdeeld over de gala`s meer zal zijn en danders...

MMA gala`s....MArtijn de JOng heeft laten zien dat dit echt goed kan...en dat het publiek super emthousiast is...