View Full Version : beste films van 2007
wat mij betreft:
1 300
2 death proof (op afstand)
3 fracture
4 ex-drummer
5 superbad
6 I am legend
7 eastern promises
8 black water
9 blades of glory
10 3:10 to yuma
300 op nr1
I am legend vond ik echt niet veel aan, zeker het einde vond ik wat afgeraffeld....
300
Harry potter and the order of the phoenix
Die Hard 4.0
voor de rest niet veel nieuwe films gezien dit jaar...
chief108
26-12-2007, 12:43
deathproof en 300 zijn op dit moment de enige die ik me nog kan herinneren :p
Straight
26-12-2007, 12:46
1. The Bourne Supremacy
2. Transformers
De enige 2 "nieuwe" films die ik heb gezien dit jaar.
De beste film is jammer genoeg nooit gemaakt:
Rosso's 14K Anal adventure
The Maniac
26-12-2007, 13:39
1.300
2.Fracture.
3.Reign over me
4.Die Hard 4.0
5.Grindhouse(death proof & Planet Terror)
6.The Bourne Ultimatum
7.No Country for Old Men
8.American Gangster
9.1408
10.I am Legend
Heb niet zoveel films gezien dit jaar. 300 en Transformers die waren zeker wel okee. Chuck and Larry was volop lachen. I am Legend dankzij Justi eergisteren gekeken ofzo. Die was redelijk, maar niet geweldig.
Ben nu Death Sentence aan het kijken. Die is ook wel okee. Goeie kwaliteit streaming en ook te downloaden.
http://joox.net/cat/2/id/1983360
Shooter
American Gangster
The Departed
300
de laatste Bourne Film (Supremacy of Ultimatum) hahaha
Ocean´s 13
Syriana
Die Hard 4.0
P.s.: Niet perseeee in deze volgorde en de andere films weet ik zo niet meer.
Ben nu Death Sentence aan het kijken. Die is ook wel okee.
Net afgekeken en het is best wel een goede film. Zitten flink wat harde momenten in en dus niet voor de tere zieltjes ;)
300 op 1!!
verder (random order)
transformers
spiderman 3
the prestige
perfume;story of a murderder
the simpsons movie
op dvd: blade runner, final cut (ok niet echt nieuw, maar anders haal ik de tien niet..)
(the golden compass heb ik nog niet gezien..)
pff kom niet verder dan 8...:(
bquiroga
26-12-2007, 14:35
rocky balboa hoort er zeker bij :D
300 op 1!!
verder (random order)
transformers
spiderman 3
the prestige
perfume;story of a murderder
the simpsons movie
op dvd: blade runner, final cut (ok niet echt nieuw, maar anders haal ik de tien niet..)
(the golden compass heb ik nog niet gezien..)
pff kom niet verder dan 8...:(
the prestige en perfume hadden ook zeker in me rijtje gestaan als ze niet uit 2006 waren.
weinig echt goeie films dit jaar.
hoewel ik nog een aantal moet zien die net uit zijn en erg goed moeten zijn:
the girl next door
rise of the footsoldier
the bucket list
the great debaters
the kite runner
before the devil knows you're dead
ik heb ze wel al binnen, maar wacht nog op de subs.
vooral over the girl next door is erg veel te doen
Guillermo
26-12-2007, 16:30
Beste film 2007 = Transformers handsdown.
Die film heeft vette actie, humor, and what the fuck? transformers man! Nostalgie ten top! Ik kwam bijna klaar toen Optimus prime en de zijnen voor het eerst ten tonele verschenen man! :thup:
ik vond appocalipse de beste film van het jaar.
@Willem,
ik heb ze dit jaar gezien, dusss.:rolleyes:
eeh foutje....
Nickuraba
26-12-2007, 18:43
3:10 to yuma
death sentence
i am legend moet ik nog gaan zien
Nopain85
26-12-2007, 19:03
I am legend vind ik gewoon een c film , viel in slaap in de bios wat een kut film!
Best of 2007
the departed
Shooter
die hard 4.0
transformers
reign over me
american gangster
blood diamond
bourne ultimatum
300
wrestler_nl
26-12-2007, 19:22
The bourne ultimatum
Die Hard 4.0
Saw 4
Shooter
Deja Vu
Die Hard 4
american gangster
transformers
blood diamond
weet eigenlijk ook de helft niet meer wat allemaal dit jaar uitgekomen is maar deze blijkbaar nog wel, waren dan wel goed dus ;)
(en iamlegend was leuk tot de zombieachtige figuren, residentevil-gebeuren)
das leben der anderen en after the wedding
the prestige en perfume hadden ook zeker in me rijtje gestaan als ze niet uit 2006 waren.
weinig echt goeie films dit jaar.
hoewel ik nog een aantal moet zien die net uit zijn en erg goed moeten zijn:
the girl next door
rise of the footsoldier
the bucket list
the great debaters
the kite runner
before the devil knows you're dead
ik heb ze wel al binnen, maar wacht nog op de subs.
vooral over the girl next door is erg veel te doen
The girl next door is een hele goede film.
1. Hott Fuzz ( comedy + actie + leuk verhaal )
2. Shooter
3. Transformers
4. Smokin Aces
5. Superbad
(en iamlegend was leuk tot de zombieachtige figuren, residentevil-gebeuren)
dank je wel :twak: hoef ik die niet meer te zien
reign over me top film:thup:
american gangster
transformers
blood diamond
weet eigenlijk ook de helft niet meer wat allemaal dit jaar uitgekomen is maar deze blijkbaar nog wel, waren dan wel goed dus ;)
(en iamlegend was leuk tot de zombieachtige figuren, residentevil-gebeuren)
American Gangster was inderdaad ook een goede film. Maar Denzel is altijd goed, tehnminste vind ik dan.
American Gangster was inderdaad ook een goede film. Maar Denzel is altijd goed, tehnminste vind ik dan.
ja hij draagt wel altijd zijn films, was ook al zo met dejavu, net als de meeste goede acteurs tegenwoordig (net of ze de film eromheen maken)...
maar zat ook gewoon een gezellig sfeertje in de american gangster.
en nog wat geleerd ook, zelfs in dat wereldje toen was er discriminatie..
reign over me top film:thup:
behalve dan dat adam sandler een irritant ventje is...
is de pornoversie "rain over me" al uit ?
Disturbia
Reno 9/11
Was ik nog vergeten en kan niet meer editen ;)
wrestler_nl
28-12-2007, 12:12
The bourne ultimatum
Die Hard 4.0
Saw 4
&....Blood diamond
......Oceans 13
Khanom Thom
29-12-2007, 00:51
De nieuwste handyman! HANDYMAN.NU V2.0 - Met zijn lul in zijn hand en zijn camera in de ander filmt hij neukpartijen! (http://www.handyman.nu/?tb=1&p=32&gclid=CL278uyVzJACFQFDMAod_iumPg) ;)
wrestler_nl
05-01-2008, 23:42
Quote:
Originally Posted by wrestler_nl http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=485689#post485689)
The bourne ultimatum
Die Hard 4.0
Saw 4
__________________
&....Blood diamond
......Oceans 13
&....I am Legend
Zijn we net geweest bij I am legend......
beetje slap eind..... verder wel heul spannend.
verder idd 300. Vond Sebas alleen niet echt spannend
Michael Clayton was ook wel leuk. Ook weer zo'n bagger eind.
verder hebben ze kennelijk weinig indruk op me gemaakt..... terwijl we toch best veel films gezien hebben.
Ja heb de laatste bond in de zomer gezien. vond ik ook wel een leuke film.
maar die is van 2006. dus telt niet echt mee.
Shrek de(n) derde vond ik ook super. Surfers up........
en Die Hard 4..... die vond ik ook wel super......
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.