PDA

View Full Version : Royal Rumble in de goudenkooi



Fasada
26-12-2007, 15:42
Vanavond bij de goudenkooi is de kans groot dat royal rumble aanwezig zal zijn. Uiteraard is niet bekend hoe zij het programma gaan monteren maar wij waren aanwezig om een fotoshoot te houden met bewoner Brian....

De dag dat wij een bezoek brengen aan de kooi zal dus vandaag worden uitgezonden...

Er is al een kort filmpje te vinden op het internet

YouTube - Brian, opdrukken op het ijs (http://www.youtube.com/watch?v=Wv8wZddIRI4)

KTFO
26-12-2007, 17:09
Trieste bedoeling ik zit er totaal niet op te wachten om brian van de gouden kooi te zien in de RR (wat ik een heel goed blad vind waar ik zelf lid van ben)

mdk
26-12-2007, 17:41
Trieste bedoeling ik zit er totaal niet op te wachten om brian van de gouden kooi te zien in de RR (wat ik een heel goed blad vind waar ik zelf lid van ben)


Tevens vind ik het ook niet boeiend om een stuk over Rachel Hazes of Yes-r te lezen.

Ik kan begrijpen dat ik elke keer 2pagina's lees over scanners ed. ivm reclame maar interviews met bovensaande mensen mogen er wat mij betreft gelijk uit!

Overigens vind ik RR een super blad wat verder goed inelkaar zit.

Jofeljoh!
26-12-2007, 18:03
Even buiten kijf; RR is een topblad!

dan nu de kritiek... wat is in hemelsnaam de gedachte achter om een reportage over BRIAN te maken. Hoe is die beslissing tot stand gekomen?

Ik weet niet of je weleens DGK hebt gevolgd maar als er iemand slechte reclame is voor de beoefening van muay thai is het deze overagressieve idioot wel. Hoeveel glazen deuren zijn er inmiddels al niet gesneuveld wanneer ie weer eens 'para' werd... zijn eigen liefje die die als loverboy met dr kop tegen de muur hebt geslagen.

Nou goede keus... (ik zal dat stuk dan ook zeker overslaan)

Fasada
26-12-2007, 18:20
Ik begrijp heel goed dat mensen hier verschillende meningen over hebben, wij van Royal Rumble vinden gewoon dat onze sport een mainstream publiek verdient..

Vandaar dat wij als organisatie vinden dat onze sport zoveel mogelijk bekendheid moeten krijgen...

Een interview met Brian, Yes-R of ieder ander BNer geeft een positief impuls aan vechtsport in het algemeen, dit doen wij vooral om de sport is goed in beeld te brengen..

Een goed voorbeeld is Jensen... niet iedereen vindt dit programma geweldig maar als Sem Schilt op de bank zit geef dat je toch voldoening dat je sport wordt erkend...

Dit is dus voor ons een unieke kans om de sport algemeen bekend te maken in Nederland en wij als Royal Rumble werken daar graag aan mee...

Voor de mensen die goudenkooi kut vinden... kijk dan niet hahahahah

Vrolijke kerstdagen en uiteraard een gelukkig nieuwjaar....

Fasada
26-12-2007, 18:27
Waarom wij voor Brian hebben gekozen???

Dat ligt hem voornamelijk in het feit dat hij de sport beoefent... Hij krijgt weekelijks les van Hans Nijman en hij is, zover ik het kan zien, bedreven in de sport..

Bij de goudenkooi vonden zij het voornamelijk opvallend dat wanneer Peter Aerts en Melvin Manhoef langs kwamen dat zij veel enthouiaster werden ontvangen dan wanneer een andere BNer langs kwam, dit geeft alleen aan dat de vechtsport steeds bekender wordt bij het jongere publiek... dit is een positieve ontwikkeling....

Nogmaals als je het programma niet waardeert of niks aan vind dan moet je gewoon niet kijken..

natasja
26-12-2007, 19:13
Haha dat filmpje is wel grappig.
Ik kijk vaak naar de Gouden Kooi maar om Brian nou in Royal Rumble te zien vind ik eigenlijk te triest voor woorden.

Ik denk dan eigenlijk dat je de ""echte vechters" die het wel verdienen om in het blad te staan de kans moet geven om positief naar voren te komen.
Er is tenslotte genoeg talent die een veel beter beeld kunnen geven.

Wat heb je er nu aan als een blaaskaak van een Brian vechtsport promoot.
Ik denk niet dat het publiek hierop zit te wachten.
Misschien is het wel commercieel..en zal het blad daardoor beter verkopen..

De mensen die er geen verstand van hebben die zullen nu denken dat de sport een lachtertje is.
Terwijl ik weet dat het een serieuze mooie sport is.

martin
26-12-2007, 19:40
Goede uitleg Fasada de sport onder de aandacht brengen door mensen als Rachel Hazes, Yes-R die voetballer en zijn broer en nu Brian erbij te betrekken is gewoon top want als andere burgers deze mensen met onze sport zien dan komt er steeds meer acceptatie.
Als iemand het niet wil lezen dan moet hij/zij het maar overslaan.
Sem bij Jensen ook super.

Joris
26-12-2007, 19:45
:S

ik skip het artikel

Jeru
26-12-2007, 20:20
Plak deze 2 pagina's in het blad maar vast aan elkaar ;)

Jofeljoh!
26-12-2007, 20:47
oh ik vind verhalen van rachel hazes of yes-r helemaal niet zo erg, we weten dat de RR niet een puur vechtsportblad is als Ringsports, maar dat het breder in de markt wordt gezet als zijnde een lifestyle blad voor vechsporters. Vond de stukken over games etc altijd ook wel leuk om te lezen, helemaal niets mis mee.

En de intentie om de sport wat meer in de publiciteit te krijgen met behulp van BN-ers, ook prima, sowieso hoeft Koen Scharrenberg zich op dat punt helemaal niet te verdedigen, die heeft zich allang bewezen als het gaat over de promotie van de sport, zeker in journalistieke zin (waarvoor hulde).

Het enige waar ik mijn vraagtekens bij heb is nu de keuze voor Brian, aangezien deze echt een hele dubieuze reputatie heeft. Die gozer heeft echt een hele enge agressie in zich die er ook regelmatig uitkomt (objecten sneuvelen, slaat en spuugt op zijn eigen vriendin, ga zo maar verder). Ik zeg niet dat mensen dan meteen de link zullen maken tussen dat en het kickboksen, maar ik kan me toch niet echt voorstellen dat dit een geschikt persoon is om de sport te 'promoten'...

Dat is echt het enige. En verder zap/blader ik heus wel verder als ik een bep. programma of artikel niet wil zien/lezen. Denk gewoon dat iemand als Brian niet iemand is die je wil linken aan je blad. Maar dat is dus mn persoonlijke mening ;)

The Bulldog
26-12-2007, 21:14
royal rumble is opgestart als een vechtsport en lifestyle blad....

dus beetje mainstreem stukje is niet fout dan,,...

Hendy
29-12-2007, 14:09
royal rumble is opgestart als een vechtsport en lifestyle blad....

dus beetje mainstreem stukje is niet fout dan,,...
2x

Hendy
29-12-2007, 14:19
Even buiten kijf; RR is een topblad!

dan nu de kritiek... wat is in hemelsnaam de gedachte achter om een reportage over BRIAN te maken. Hoe is die beslissing tot stand gekomen?

Ik weet niet of je weleens DGK hebt gevolgd maar als er iemand slechte reclame is voor de beoefening van muay thai is het deze overagressieve idioot wel. Hoeveel glazen deuren zijn er inmiddels al niet gesneuveld wanneer ie weer eens 'para' werd... zijn eigen liefje die die als loverboy met dr kop tegen de muur hebt geslagen.

Nou goede keus... (ik zal dat stuk dan ook zeker overslaan)

Ik begrijp je reactie wel.. wat je op tv ziet is idd niet altijd even ok van brian.
Maar ik heb laatst een poosje met hem gesproken, en geloof me die gast is zeker wel ok !
Hij is razend enthousiast over onze sport en hans nijman is echt een held voor hem geworden !

Dus ik begrijp RR wel !

Evilman
29-12-2007, 14:36
royal rumble is opgestart als een vechtsport en lifestyle blad....

dus beetje mainstreem stukje is niet fout dan,,...

In die context snap ik het wel.
Daarom is het geen blad voor mij,
en andere vechtsport 'puristen'

Doe mij maar paginas over training/voeding ipv
zon aap in een kooi.

De dikke nudist
29-12-2007, 14:54
Haha dat filmpje is wel grappig.
Ik kijk vaak naar de Gouden Kooi maar om Brian nou in Royal Rumble te zien vind ik eigenlijk te triest voor woorden.

Ik denk dan eigenlijk dat je de ""echte vechters" die het wel verdienen om in het blad te staan de kans moet geven om positief naar voren te komen.
Er is tenslotte genoeg talent die een veel beter beeld kunnen geven.

Wat heb je er nu aan als een blaaskaak van een Brian vechtsport promoot.
Ik denk niet dat het publiek hierop zit te wachten.
Misschien is het wel commercieel..en zal het blad daardoor beter verkopen..

De mensen die er geen verstand van hebben die zullen nu denken dat de sport een lachtertje is.
Terwijl ik weet dat het een serieuze mooie sport is.
Natasja is volgens mij nog een beetje bitter omdat ze uit De Gouden Kooi is gezet.

Arno verbraak
29-12-2007, 16:51
wat een gezeik zeg, lees zelf de royal rumble niet en kijk wel naar de gouden kooi als t uitkomt. die brian vind ik wel een goede, hij heeft zoveel kansen gehad om die huub helemaal te verbouwen(ik had t hem niet kwalijk genomen) maar kan zn eigen wat dat betreft goed inhouden. menig ander vechtsporter had er lang op los geslagen

Jofeljoh!
31-12-2007, 02:39
zolang het interview maar wat diepgaander is dan dit interview YouTube - Interview Brian (http://www.youtube.com/watch?v=MpVKUGaJy3U)

:D


wat een gezeik zeg, lees zelf de royal rumble niet en kijk wel naar de gouden kooi als t uitkomt. die brian vind ik wel een goede, hij heeft zoveel kansen gehad om die huub helemaal te verbouwen(ik had t hem niet kwalijk genomen) maar kan zn eigen wat dat betreft goed inhouden. menig ander vechtsporter had er lang op los geslagen


Naah, dat doet ie liever op zijn vriendin:

YouTube - Waar Brian Amanda sloeg (http://www.youtube.com/watch?v=Mv43jV_PPtw&feature=related)

of de glazen deur (tot 2 keer toe)

YouTube - Brian breekt 2e GLAZEN DEUR in DGK (R-TV) (http://www.youtube.com/watch?v=89yWs4UmD_A&feature=related)

Zelfs het fitnessapparatuur is niet veilig ;( (En een beetje zelfkastijding kan geen kwaad!)

YouTube - Brian Gouden Kooi Para Brotha Deel II 070319 (http://www.youtube.com/watch?v=RUHxcJ23o3c)

En met Huub nog niets gedaan? Nou vooruit, klein kopstootje dan:

YouTube - Gouden Kooi: Kopstoot Brian (http://www.youtube.com/watch?v=2cKNJgaeisM&feature=related)


Maar verder is het wel een topgozer !

YouTube - De Gouden Kooi: Return of the Para Brother (Urban remix) (http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E&feature=related)