PDA

View Full Version : Cyril Abidi blasts Jerome Le Banner; possibly moving to new org?



fh_editor
26-12-2007, 19:51
http://www.fighthype.com/pages/content1569.html (http://www.fighthype.com/pages/content1569.html)

"Jerome Le Banner is a bigmouth. I had to show him that he has to assume the responsibility for everything he said everything he did. Nothing is really finished. I don't care about him...he left me indifferent. I don't care, BUT!! If I heard something about me from him, he'll get my visit and he knows that."

"Enough people watched the last K-1 World Grand Prix to understand who's honest in his own life and who is not. I don't need to say any names, just watch it...to stop in the middle of the final because you're scared...shitty man!"

"When I have a "serious" proposition from FEG, I'll prepare myself for a good fight as I'm not injured anymore...or maybe another serious organization."

Jofeljoh!
26-12-2007, 20:02
begint die Abidi nu ook al? Ik word een beetje moe van die mensen die beweren dat JLB 'bang' zou zijn of wat dan ook... iedereen die een beetje K-1 heeft gevolgd door de jaren heen weet dat JLB zich allang niet meer hoeft te bewijzen.

Guillermo
26-12-2007, 20:29
Als er 1 vechter is waar ik een pesthekel aan heb is het Cyril Abidi wel. Stront irritant ventje is dat. Ik vond het toppie toen hij pakkie kreeg van Rampage :thup:
Cyril moet zijn mond houden, Jerome stond tenminste bij de laatse 8, waar was hij?

KTFO
26-12-2007, 20:57
Jlb is echt niet bang hoor hij heeft tegen zo'n beetje iedereen gestaan

bryan
26-12-2007, 22:15
Als er 1 vechter is waar ik een pesthekel aan heb is het Cyril Abidi wel. Stront irritant ventje is dat. Ik vond het toppie toen hij pakkie kreeg van Rampage :thup:
Cyril moet zijn mond houden, Jerome stond tenminste bij de laatse 8, waar was hij?

x2

een zwaar irritantje ventje.... en hij heeft zijn kans gehad tegen JLB.. en daar werd hij de ring door geslagen ( ondanks JLB tweede hoofdje )

Vale Tudo
26-12-2007, 22:26
je kan zeggen wat je wilt van Abidi, maar het is wel een echte knokker!

http://www.youtube.com/watch?v=nsVR8-wZ1QY

zodoon
27-12-2007, 01:02
een knokker zonder vechters hart!

YoMarK
27-12-2007, 04:05
Dat is echt een geweldige HL. :)

De man van 14K
27-12-2007, 09:01
ja echt ik heb nog nooit iemand zoveel klappen zien krijgen in een eigen HL

mossad
27-12-2007, 09:14
Volgens mij gaf hij zelf tegen Bonjasky in de finale een keer op door zich halverwege een slagenwisseling om te draaien. Dat deed hij wel vaker(of Hoost in zijn ballen trappen omdat het niet lukt).
Het verhaal gaat dat hij een keer JLB in zijn eigen gym een pak slaag gegeven zou hebben. Later in de ring kreeg hij zelf een aardig pak rammel. Misschien is dit zijn manier om weer in de picture te komen, maar ik zie graag dat JLB hem nog een paar oorvijgen geeft(bijvoorbeeld in de ArenA).

Bagheera
27-12-2007, 10:36
ja echt ik heb nog nooit iemand zoveel klappen zien krijgen in een eigen HL


x10 :)

De man van 14K
27-12-2007, 10:54
die partij van JBL tegen Abidi was ook superbruut. JBL won maar kwam alles behalve ongeschonden uit de strijd, en dat terwijl hij 20kg zwaarder is en in mijn optiek Abidi op techniek makkelijk moet kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=4zzfUH3fjTs

Richelieu
27-12-2007, 11:04
die partij van JBL tegen Abidi was ook superbruut. JBL won maar kwam alles behalve ongeschonden uit de strijd, en dat terwijl hij 20kg zwaarder is en in mijn optiek Abidi op techniek makkelijk moet kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=4zzfUH3fjTs

x2...dat hoofd van JBL...niet normaal meer....:eek:

Abidi stond altijd garant voor vals spel, rug toedraaien...maar altijd spektakel. Zag in de HL nog beelden van de Bercy waar hij een harde partij vocht tegen Ignashov in de ring en met JBL na de partij...:D

dimitri
27-12-2007, 11:17
een knokker zonder vechters hart!

Als je zoiets zegt heb je volgens mij nog nooit stevig gespard hebt met een technisch betere vechter die 20kg meer spieren heeft. Laat staan dat je ermee in de ring bent gaan staan.

Kijk maar eens hoe JLB hem van de ene hoek naar de andere trapt. En Adibi blijft maar komen en komen en komen. De meeste vechters zouden al lang gewoon op de grond blijven liggen zijn.

Alleen al die ene wedstrijd tussen Adibi en JLB bewijst dat Adibi wel degelijk een warrior spirit heeft.

(Maar het blijft natuurlijk wel een irritant mannetje met een grote bek)

bryan
27-12-2007, 11:48
Als je zoiets zegt heb je volgens mij nog nooit stevig gespard hebt met een technisch betere vechter die 20kg meer spieren heeft. Laat staan dat je ermee in de ring bent gaan staan.

Kijk maar eens hoe JLB hem van de ene hoek naar de andere trapt. En Adibi blijft maar komen en komen en komen. De meeste vechters zouden al lang gewoon op de grond blijven liggen zijn.

Alleen al die ene wedstrijd tussen Adibi en JLB bewijst dat Adibi wel degelijk een warrior spirit heeft.

(Maar het blijft natuurlijk wel een irritant mannetje met een grote bek)


daar tegen over staat natuurlijk wel dat continue rug toedraaien en handdoek gooien van hem..

Paco
27-12-2007, 11:51
Hij heeft wel van alle grote namen harde klappen gehad zeg! :D
Bonjasky trapte echt bijna z'n kop eraf..

Chico
27-12-2007, 12:18
vind abadi een vieze vechter... was allang blij dat ie niet meer vocht in de k1

Tony
27-12-2007, 12:29
Maar deze Abidi wist wel ff onze heer Aerts te KO'en.. en dat kunnen er niet veel zeggen.

Wat ik hiermee wil zeggen is: ondanks dat Abidi het infant terrible van de k1 is/was... hij kon wel knokken...

Emilio
27-12-2007, 12:32
ik vind het maar een zielig mannetje. Gewoon door de ring gebeukt zijn door JLB en dan achteraf weer commentaar gaan leveren.

Waar hij het lef vandaan haalt..

topjournalist
27-12-2007, 12:54
ik vind het maar een zielig mannetje. Gewoon door de ring gebeukt zijn door JLB en dan achteraf weer commentaar gaan leveren.

Waar hij het lef vandaan haalt..

Ja inderdaad waar haalt iedereen het lef vandaan om favoriet Le Banner te bekritiseren?
Ben je wel bij je hoofd? Le Banner had een oude blessure hoor tegen Semmy, dat weet toch iedereen, daarom mag je niks zeggen, iedereen overigens die tegen Semmy vecht heeft een blessure of een oude blessure of loopt een blessure op.
Wisten jullie wel dat Abidi die partij met een been vocht? zijn andere been lag nog helemaal in de kreukels van een zwaar motor ongeluk. Hij moesten vechten want het was de hoofdpartij in Frankrijk (hij redde de avond maar verneukte zijn verdere carriere). Waarschijnlijk is er veel druk gezet om het te laten vechten en zoals het GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/bbs.html) forum beschrijft de aanhangers van Le Banner roepen allemaal hoe flink die was om te vechten tegen Semmy terwijl hij 5 maanden eerder nog een operatie had gehad aan zijn knie (ASL) maar dat vechters altijd willen vechten. Het gg forum rules!

Zit hier een forum warrior die hem zielig noemt!

dimitri
27-12-2007, 13:01
Ja inderdaad waar haalt iedereen het lef vandaan om favoriet Le Banner te bekritiseren?
Ben je wel bij je hoofd? Le Banner had een oude blessure hoor tegen Semmy, dat weet toch iedereen, daarom mag je niks zeggen, iedereen overigens die tegen Semmy vecht heeft een blessure of een oude blessure of loopt een blessure op.
Wisten jullie wel dat Abidi die partij met een been vocht? zijn andere been lag nog helemaal in de kreukels van een zwaar motor ongeluk. Hij moesten vechten want het was de hoofdpartij in Frankrijk (hij redde de avond maar verneukte zijn verdere carriere). Waarschijnlijk is er veel druk gezet om het te laten vechten en zoals het GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/bbs.html) forum beschrijft de aanhangers van Le Banner roepen allemaal hoe flink die was om te vechten tegen Semmy terwijl hij 5 maanden eerder nog een operatie had gehad aan zijn knie (ASL) maar dat vechters altijd willen vechten. Het gg forum rules!

Zit hier een forum warrior die hem zielig noemt!

http://www.wrestling-news.com/artman/uploads/retard.jpg

Tony
27-12-2007, 13:05
Ja inderdaad waar haalt iedereen het lef vandaan om favoriet Le Banner te bekritiseren?
Ben je wel bij je hoofd? Le Banner had een oude blessure hoor tegen Semmy, dat weet toch iedereen, daarom mag je niks zeggen, iedereen overigens die tegen Semmy vecht heeft een blessure of een oude blessure of loopt een blessure op.
Wisten jullie wel dat Abidi die partij met een been vocht? zijn andere been lag nog helemaal in de kreukels van een zwaar motor ongeluk. Hij moesten vechten want het was de hoofdpartij in Frankrijk (hij redde de avond maar verneukte zijn verdere carriere). Waarschijnlijk is er veel druk gezet om het te laten vechten en zoals het GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/bbs.html) forum beschrijft de aanhangers van Le Banner roepen allemaal hoe flink die was om te vechten tegen Semmy terwijl hij 5 maanden eerder nog een operatie had gehad aan zijn knie (ASL) maar dat vechters altijd willen vechten. Het gg forum rules!

Zit hier een forum warrior die hem zielig noemt!

Ik wil hier niet direct jouw vlaggendrager zijn die jou met alles gelijk geeft...
Maar het stukje dat je zegt over Abidi en zijn been destijds...

Daar heb je gelijk in... Ik zeg dat al langer. Ik blijf er ook bij dat ondanks Abidi's (soms) gebrek aan fighters heart.. toch wel een goeie knokker is/was. Zie ook mijn vorige post over Aerts en Abidi.

Maar hoe dan ook, het hele gebash over lebanner... ik weet al die facts niet en heb er ook geen mening over... Enige dat ik wel weet is dat lebanner altijd voor vuurwerk gezorgd heeft.

Tony
27-12-2007, 13:06
YouTube - Peter Aerts vs Cyril Abidi (http://www.youtube.com/watch?v=PcqwjbsQQX0)

Boxer
27-12-2007, 14:04
Wat een gezever! Abidi heeft zeker wel een vechtershart!!

Hij is verder nog wel eens onsportief maar dat is een ander verhaal... Ik meen dat Sefo hem nog wel eens op zijn plaats had gezet nadag hij zich onsportief had gedragen tegenover Aerts..(lang lang geleden)

FOCUS
27-12-2007, 14:15
irritant mannetje, kan slecht tegen zijn verlies.

Tony
27-12-2007, 14:28
Wat een gezever! Abidi heeft zeker wel een vechtershart!!

Hij is verder nog wel eens onsportief maar dat is een ander verhaal... Ik meen dat Sefo hem nog wel eens op zijn plaats had gezet nadag hij zich onsportief had gedragen tegenover Aerts..(lang lang geleden)

Maar van de ene kant vind ik Sefo ook geen toonbeeld van respect... Ik heb me zo gruwelijk geërgerd toen sefo tegen kaoklai stond... Sefo was meer een clown dan een respectvolle tegenstander.

Boxer
27-12-2007, 14:42
Maar van de ene kant vind ik Sefo ook geen toonbeeld van respect... Ik heb me zo gruwelijk geërgerd toen sefo tegen kaoklai stond... Sefo was meer een clown dan een respectvolle tegenstander.


t was dan ook lang lang geleden...abidi had aerts eruitgemept of geblesseerd, weet ik niet meer..waarna Sefo Abidi alle hoeken van de ring liet zien en bij het verlaten van de ring aerts nog even een high five gaf...

Over partij tegen Kaoklai: waarschijnlijk wist hij niet om te gaan met kleine beweeglijke tegenstander..iedereen heeft wel eens een off day :)...maar die Abidi heeft meer een off eeuw...

Chico
28-12-2007, 09:46
zover ik me herinner was die partij met aerts ook niet helemaal zuiver toen in de gp... speelde hij ook vies en kreeg zo aerts geblesseerd eruit..

maar het is alweer 7 jaar terug ofzo geloof ik

Guillermo
28-12-2007, 10:00
Aerts kreeg eenkopstoot van hem en bloedde hevig als ik me goed herinner. :thown:

Straight
28-12-2007, 15:12
Zijn hoofd is wel hard zeg. Na al die klappen die hij krijgt, blijft hij staan of krabbelt na een paar tellen weer op.

micha
28-12-2007, 15:37
hij had in breda moeten komen trainen

MilfhunterMMA
28-12-2007, 16:10
ik vind dit topic dom geleuter. al dat "dit heeft die over ie gezegd" hebben we toch niet nodig zou je zeggen.

Paganstars
28-12-2007, 16:52
vergeet nooit meer wat me ma zei over abidi tijdens de partij tegen jlb;"Goh ik heb wel eens gehoord van incasseren bij een open dekking, maar dit is wel heel overdreven!"

Highline
28-12-2007, 16:58
smerige vecther maar wel altijd een spectakel om naar te kijken imho