PDA

View Full Version : intervieuwtje



jojo
28-12-2007, 20:21
http://www.denheldervandaag.nl/modules/news/news.asp?p_id=58&page=1&news_id=74650 (http://www.denheldervandaag.nl/modules/news/news.asp?p_id=58&page=1&news_id=74650)

:D

Jofeljoh!
28-12-2007, 20:29
Leuk interviewtje!

Ik hoop dat je snel tegen 'Charmaine' mag vechten ;)

zou een leuke partij worden, en inmiddels ben je er wel klaar voor denk ik!

chief108
28-12-2007, 20:44
cool...

thnx

Marchant
28-12-2007, 21:36
Gefeliciteerd JoJo!!!!!

Wat heeft een 19-jarige op sportief gebied nog te wensen met al een wereldtitel op zak? “Ik wil heel graag vechten tegen Charmaine de Randamie. Zij is 7-voudig wereldkampioene en echt een klasse apart. Het lijkt me leuk om eerst enkele van haar tegenstandsters te verslaan en dan tegen Charmaine zelf te kunnen kickboksen. Ze is op dit moment nog ongeslagen en daar zou ik graag verandering in brengen!”

Maar waarom steeds eerst andere verslaan wordt het nu niet eens tijd voor JoJo vs Gemaine???????
Volgens de ranking zijn jullie al nummer 1 en 2 !

Jeru
28-12-2007, 21:50
Gefeliciteerd JoJo!!!!!
Maar waarom steeds eerst andere verslaan wordt het nu niet eens tijd voor JoJo vs Gemaine???????
Volgens de ranking zijn jullie al nummer 1 en 2 !


Hehehe :D

Leuk interview!

marcelt
29-12-2007, 01:13
Heeft Germaine al eens gezegd dat ze tegen Jojo wil?
Op de volgende Slamm zou leuk zijn!

Ronald
29-12-2007, 01:40
Ik zie Jojo het liefst tegen Gemaine als Jojo op haar top is. De opbouw van Jojo is top gepland: eerst gewoon nog een paar mooie partijen draaien. Jojo is super, maar nog niet zo goed als de Jojo van over een jaar of 2. Te vroeg willen pieken zou zonde zijn. Jojo vs Germaine is pas mooi als ze beiden op hun best zijn :) (en dan zet ik mijn geld op Jojo ;) ).

Richelieu
29-12-2007, 01:55
Ik zie Jojo het liefst tegen Gemaine als Jojo op haar top is. De opbouw van Jojo is top gepland: eerst gewoon nog een paar mooie partijen draaien. Jojo is super, maar nog niet zo goed als de Jojo van over een jaar of 2. Te vroeg willen pieken zou zonde zijn. Jojo vs Germaine is pas mooi als ze beiden op hun best zijn :) (en dan zet ik mijn geld op Jojo ;) ).

x2. Leuk intervieuw Jorina. Die partij komt er ecgt wel....ooit..:D...maar geduld is een schone zaak...:rolleyes:

jimmyjmmr
29-12-2007, 02:17
geduld is een schone zaak!
...maar als jojo in de toekomst er dan eindelijk klaar voor is dan beloofd het een knal partij waar menig a klasse partij van de heren in de schaduw verkeerd.

jojo suc6

spekkie
29-12-2007, 12:22
Heeft Germaine al eens gezegd dat ze tegen Jojo wil?
Op de volgende Slamm zou leuk zijn!

jojo wordt volgens mij regelmatig gevraagd om tegen germaine te vechten al wat jaartjes, het is natuurlijk wel erg jammer als jojo zo graag wilt vechten tegen de ironlady zoals ze in eerdere intervieuws gezegdt heeft, na nu wereld kampioen geworden te zijn nog steeds niet het aanbod aan neemt!

zo gelezen te hebben gaat germaine, ook de andere aanbiedingen (boksen en MMA) die ze heeft gekregen in het buur land duitsland en amerika niet uit de weg, germaine zal in ieder geval niet stil staan in haar carriere en weet niet of dat jojo dat zal bij benen, en uberhaut ooit de kans gaat nemen? Zou zonde zijn als germaine de keuzes zou maken en nog niet tegen een tegenstander als jojo gevochten zou hebben

dus hoeveel jaar gaat het nog duren?

jojo
29-12-2007, 12:37
ik heb gezegt dat ik dus eerst mezelf "omhoog" wil vechten, daar bedoel ik mee tegen meiden die goed zijn en te vechten waar germaine van gewonnen heeft.
Wij hebben met ons team een goede weg gepland en bepaalde dingen afgesproken. Je kan iemand naar de top brengen en je kan iemand direct afbreken. We hebben ons vragen gesteld wat nou als ik zou winnen van germaine? dan heb ik waarschijnlijk weinig tegenstandsters meer net als germaine nu heeft of Wat als ik verlies? dan hadden we toch beter eerst kunnen opbouwen, want we vinden het zonde om op mijn lijst dan een verloren partij te hebben. en zo zijn er nog tal dingen waar we met ons team over hebben gesproken.

Ronald
29-12-2007, 13:06
jojo wordt volgens mij regelmatig gevraagd om tegen germaine te vechten al wat jaartjes...
Kun je nagaan... Jojo is nu pas 19!! Ze werd dus al gevraagd door het team van Germaine toen ze 17 was?? Hmm... het lijkt mij dat er voor Germaine toch ook pas echt eer te behalen valt als Jojo op haar best is?

En reps voor de post van Jojo :)

Klinkhamer
29-12-2007, 14:09
Leuk interviewtje. Positief voor de sport.

bloody
29-12-2007, 16:59
mooi stukje jojo

marcelt
30-12-2007, 01:51
ik heb gezegt dat ik dus eerst mezelf "omhoog" wil vechten, daar bedoel ik mee tegen meiden die goed zijn en te vechten waar germaine van gewonnen heeft.
Wij hebben met ons team een goede weg gepland en bepaalde dingen afgesproken. Je kan iemand naar de top brengen en je kan iemand direct afbreken. We hebben ons vragen gesteld wat nou als ik zou winnen van germaine? dan heb ik waarschijnlijk weinig tegenstandsters meer net als germaine nu heeft of Wat als ik verlies? dan hadden we toch beter eerst kunnen opbouwen, want we vinden het zonde om op mijn lijst dan een verloren partij te hebben. en zo zijn er nog tal dingen waar we met ons team over hebben gesproken.
Klinkt als een goed plan Jojo. Ga maar tegen alle intenationale topmeiden. Maar wil je graag tegen Germaine zien!