PDA

View Full Version : Royal Rumble out now!!!



Fasada
02-01-2008, 15:15
Voorwoord

Weer een jaar voorbij. 2007 was zondermeer een bewogen vechtsportjaar. Veel evenementen, geslaagde en minder geslaagd. Hoogtepunt was natuurlijk het spektakel in de Arena, qua ambiance; qua matchmaking is dit jaar de echte liefhebber ook nog buiten Amsterdam aan zijn trekken gekomen. De conclusie van 2007: vechtsport zit nog steeds in de lift. Kickboksen en K-1 worden steeds populairder; SBS scoort met de uitzendingen, Eurosport besteedt er veel tijd aan – uitgezonderd, helaas, de door de Franse wetgeving verboden MMA-wedstrijden – en ook in ‘gewone’ publieksbladen werd menige pagina aan vechtsport gewijd. Het gaat goed – maar kan altijd beter en dat zal, naar onze verwachting, ook gebeuren.
Royal Rumble wil daar graag aan bijdragen. Door kwaliteit te bieden in zijn opmaak, inhoud en presentatie. Die lijn zijn we nauwgezet gaan volgen in 2007 en dat zal in 2008 alleen nog maar meer worden. Een oprechte belofte ….
Dit nummer: natuurlijk aandacht aan de fenomenale zege van Sem Schilt en de prachtige prestaties van de andere Nederlanders in de K-1. Tevens achtergrondverhalen en informatie, zoals de geweldige reportage over de gebroeders Swerts, de teloorgang van Mirco Crocop en diverse toch wel onthullende interviews. Met extra pagina’s, want het betreft immers een laatste nummer van het jaar, het is vakantie en dan moet je lekker veel te lezen hebben.
Wij verwachten veel van 2008, de lezer mag dan ook doen. Royal Rumble is nog steeds in ontwikkeling, onze ploeg medewerkers is sterk gemotiveerd en het gaat allemaal nog mooier en beter worden.

Vooralsnog: een gezond en sportief succesvol 2008 toegewenst door onze voltallige groep medewerkers!

http://img27.picoodle.com/img/img27/4/1/2/f_c14m_0bb9cba.jpg (http://www.picoodle.com/view.php?img=/4/1/2/f_c14m_0bb9cba.jpg&srv=img27)

Justinian
02-01-2008, 16:23
Toen ik de post las dacht ik nog, ik hoop dat ik hem vandaag in de bus heb. En inderdaad, m'n vrouw gaf me net de Royal Rumble :D Topuitgave, met veel interessante artikelen!

the boxer
02-01-2008, 18:02
hmmm de vooruitzichten zijn goed!! :D

marcelt
02-01-2008, 18:49
Ben in blijde afwachting. Heb 'm nog niet :crying:

kyokushinkaikarate
03-01-2008, 02:15
Ben benieuwd

Slome
03-01-2008, 06:55
:thup:Ziet er weer mooi uit die cover!!!
Ben weer benieuwd!
(ga vanmiddag halen!!!)

jan sensei kyokushin
03-01-2008, 07:13
Toen ik de post las dacht ik nog, ik hoop dat ik hem vandaag in de bus heb. En inderdaad, m'n vrouw gaf me net de Royal Rumble :D Topuitgave, met veel interessante artikelen! osu Justinian heb jij er aandelen in zitten ;)haha het blad is top !! het :Dklopt





:osu:

jordamn
03-01-2008, 12:29
Ik heb de nieuwe RR ook binnengekregen. Ik heb vind het blad inhoudelijk en qua vormgeving zoveel gegroeit. Het is gewoon echt mooi; fotografie, kleurgebruik + toepassing grafische elementen.
Ik heb nog niet veel gelezen, behalve de stukjes over de K-1 GP en Diender. Erg goed hoe deze stukken mij boeiden. De schrijvers weten net dat stukje inside-information weer te geven die het artikel nu juist zoveel boeiender maakt.

Fabrice, Ben en team: gelukkig nieuwjaar en op naar de volgende uitgave.

jan sensei kyokushin
03-01-2008, 13:04
Toen ik de post las dacht ik nog, ik hoop dat ik hem vandaag in de bus heb. En inderdaad, m'n vrouw gaf me net de Royal Rumble :D Topuitgave, met veel interessante artikelen!

stond anders ook een stukkie van jou in ringsport justinian over vechters die niet komen opdagen
;)

Effective
03-01-2008, 16:26
Super uitgave!!:thup: Vooral het stuk over Kotzebue vond ik erg boeiend.

Naqual
03-01-2008, 16:30
Heb hem net gelezen, weer een goede editie. Magazine gaat per editie vooruit.(Juist tekstueel, grafisch zag het er altijd wel goed uit) Vind voornamelijk de achtergrondverhalen ( zoals k-1 verslag) een leuke insteek. Wedstrijden/verslagen heb ik toch wel gezien of hier gelezen, zit dus niet op een 1-op 1 verslag te wachten. Juist het kijkje voor en tijdens het evenement achter de schermen vind ik boeiend.

Ben
03-01-2008, 19:51
stond anders ook een stukkie van jou in ringsport justinian over vechters die niet komen opdagen
;)

had hem ook gekocht ,dacht dat justinian ook een verslag had geschreven van het nl titel gevecht van chico en duncan maar geen word, beetje raar daar het ging om een titel gevecht

Justinian
03-01-2008, 22:37
had hem ook gekocht ,dacht dat justinian ook een verslag had geschreven van het nl titel gevecht van chico en duncan maar geen word, beetje raar daar het ging om een titel gevecht
Ik heb er wel een stuk over geschreven, maar het artikel is ingekort vanwege ruimtegebrek. Het verslag van een aantal andere partijen is noodzakelijkerwijs ook geschrapt. Mocht je er belangstelling bij hebben dan wil ik het je wel even toesturen ;)

Jeru
03-01-2008, 22:48
Krijg je met die juristen. Altijd lang van stof ;)

Sjaak
04-01-2008, 14:25
Nog steeds niet binnen ??

jan sensei kyokushin
04-01-2008, 16:23
Ik heb er wel een stuk over geschreven, maar het artikel is ingekort vanwege ruimtegebrek. Het verslag van een aantal andere partijen is noodzakelijkerwijs ook geschrapt. Mocht je er belangstelling bij hebben dan wil ik het je wel even toesturen ;) Osu denk om je rechten Justinian ;)

Ralph
04-01-2008, 16:25
Damn, Sjaak! Ze moeten jou wel hebben bij Abonnementenland! Eerst veel te veel en nu geen.... Hij komt vast nog wel binnen. :thup:

marcelt
04-01-2008, 16:27
Ben in blijde afwachting. Heb 'm nog niet :crying:
nu wel!
Vind het blad ook enorm vooruitgegaan. Meer afwisseling. Geen ellenlange wedstrijdverslagen, leuke achtergrond dingen bijv. het verslag over de UFC in Engeland.

Sjaak
05-01-2008, 14:33
Damn, Sjaak! Ze moeten jou wel hebben bij Abonnementenland! Eerst veel te veel en nu geen.... Hij komt vast nog wel binnen. :thup:

Heb hem nog steeds niet, vorig jaar kreeg ik er steeds 3, toen een tijdje 2 en nu .............................. :D

Wacht nog een weekje en dan zal ik wel reageren of hem in de winkel kopen, prima blad, leuke artikelen en vooral de lay out is heel goed, lees makkelijk weg, complimenten aan het hele team !!!

Ralph
05-01-2008, 15:19
Heb hem nog steeds niet, vorig jaar kreeg ik er steeds 3, toen een tijdje 2 en nu .............................. :D

Wacht nog een weekje en dan zal ik wel reageren of hem in de winkel kopen, prima blad, leuke artikelen en vooral de lay out is heel goed, lees makkelijk weg, complimenten aan het hele team !!!

Ik heb trouwens nog wel een handig linkje, mocht je Abonnementenland willen bellen: http://corcom.wordpress.com/2007/12/23/hoe-je-dure-0900-nummers-omzeilt/

Hier staan veeeeeeeeeel betaalnummers met de nummers erachter waarmee je wordt doorverbonden. Als je die nummers dus direct belt, betaal je alleen de normale gesprekskosten en niet die belachelijk hoge kosten terwijl je flink in de wacht wordt gezet.

jcsport
05-01-2008, 16:43
Ik heb trouwens nog wel een handig linkje, mocht je Abonnementenland willen bellen: http://corcom.wordpress.com/2007/12/23/hoe-je-dure-0900-nummers-omzeilt/

Hier staan veeeeeeeeeel betaalnummers met de nummers erachter waarmee je wordt doorverbonden. Als je die nummers dus direct belt, betaal je alleen de normale gesprekskosten en niet die belachelijk hoge kosten terwijl je flink in de wacht wordt gezet.

Kijk das een goeie
Bedankt!!!!
Als ik erachter ben hoe je reps geeft krijg je ze meteen. echt!

Jeru
05-01-2008, 16:48
Gewoon op het weegschaaltje klikken dat bij zijn post rechts bovenaan staat ;)

Jofeljoh!
05-01-2008, 17:21
Ik vond de special van de K-1 Finale erg sterk geschreven. Vlotte pen, lekker meeslepend, kijkje van achter de schermen. Mijn complimenten voor de schrijver Jens Olde Kalter

Jeru
05-01-2008, 17:28
Jens Olde Kalter is zeker freelance? Hij heeft ook een goed stuk over Raymond Joval geschreven.
http://www.debeurs.nl/sport/110007/Joval-kan-nog-wel-even-mee.html

fast-
05-01-2008, 17:35
Ben benieuwd R R is een top blad super mooie :D:D:D

Naqual
07-01-2008, 12:25
Ja, Olde Kalter is een Free lance journalist. (dePers, JFK, Quote)
En hoorde laatst van hem dat hij nu ook bezig is met de officiele biografie
van Ernesto Hoost. Dus eentje om in de gaten te houden.

Alleen jammer dat er geen power in zijn low-kicks zitten. :)

Eelco
07-01-2008, 12:57
Kreeg m vrijdag binnen, is weer helemaal super! :thup:

Jofeljoh!
07-01-2008, 14:21
ah, dan is Ernesto's levensverhaal in goede handen ;) Goede zaak, dat wordt een no brainertje als dat boek uitkomt :)

MJOKKIE
07-01-2008, 15:28
Een no brainertje wordt het in elk geval niet als het over Ernesto gaat..:D. Maar eh, nu weer ff ontopic.

Anyway, top dat er nu twee bladen zijn die het beiden goed doen. Houd iedereen elkaar lekker scherp en wordt het niveau naar een hoger plan getild. Je ziet de RR trouwens op veel plaatsen te koop. Goede zaak

j0rg
07-01-2008, 17:02
Verslag van de K1 was goed inderdaad! Niet alleen de partijen maar ook wat eraan vooraf gaat boeit me, terwijl je daar meestal niet zo van hoort!

Alleen het deel van de Spy-shop snap ik niet, dat het een advertentie is begrijp ik, maar wat het dan in een blad als RR doet ontgaat me eerlijk gezegd!

Sjaak
07-01-2008, 17:15
Yes heb hem ............ eindelijk !! Lees hem straks wel na de training

j0rg
07-01-2008, 17:51
Die 16 extra pagina's zijn wel top trouwens! Die moeten ze erin houden!