PDA

View Full Version : Mayweather Sr commentaar op de plannen van zijn zoon om met MMA te beginnen



dimitri
03-01-2008, 09:38
The quotes come from an interview with FightHype.com.

"He needs to leave that shit alone. He's going to get the same fucking thing Vince Phillips got; leg broke, arm broke or whatever. Vince Phillips got his arm broke. You can't mess with that...that's what they do. You can't beat nobody at their own game."

"All of this he talking about right now, this martial arts shit, I'm telling you, he about to get broke the fuck up right now. I'm telling you, he could forget all of that stuff being cute and how you supposed to hit somebody with a check hook. Man, them motherfucker's going to take that check hook motherfucker and squeeze your guts out. I'm just being real with you man."

"If he ever want to take a motherfuckin' loss, you bout to take one right now motherfucker. Go ahead and try that. One of them motherfuckers grab you and bing, bing...hit the floor twice motherfucker and it's over with."

"Lil Floyd about to get his ass tore up man. He ain't about to whoop them motherfuckers. He can forget that shit!"

"Man, let me tell you something, they don't even need a referee for this shit right here. They ain't going to need a referee because he's going to tap his own self out if he's able."

"They going to break his fucking limbs. One of them motherfuckers hit him upside his fucking head and he may never be the same. I'm just telling the truth."

"He ain't got to worry about retiring. When they get through with his ass, he will be retired. He will be retired fucking with them motherfuckers. They would love to fight him. This ain't no fucking boxing; ain't none of these motherfuckers scared of his ass. I'll fight one of them motherfuckers if they just want to throw their guards up. I'm old and I'll beat they ass, but when they start talking about that going to the ground, elbows and knees and all of that, man fuck that shit. I ain't about to go in there. Them motherfuckers dangerous man. One thing about it, them guys can take a fucking punch man. Those guys will laugh at Lil Floyd when he hit them."

FIGHTHYPE \\ CONTENT (http://fighthype.com/pages/content1605.html)

Wheelie
03-01-2008, 09:46
Mayweather Sr. heeft gelijk ;)

Fr3ddy
03-01-2008, 09:47
Hehe! Coole quotes!

Slome
03-01-2008, 09:49
Als mijn daddy zo over mij zou spreken zou ik t zeker gaan doen, ook al heb ik de pubertijd achter me gelaten!!!

Die uitspraken zijn allemaal top qoute's:

"If he ever want to take a motherfuckin' loss, you bout to take one right now motherfucker. Go ahead and try that. One of them motherfuckers grab you and bing, bing...hit the floor twice motherfucker and it's over with."

Whaha... Beetje Bas Rutten achtige uitspraken....:P die kan dat zo mooi!

Ga meteen hele interview opsneuvelen....

Slome
03-01-2008, 09:52
Hier (http://www.fighthype.com/pages/content1605.html?PHPSESSID=6c051ec6813241e422accec 89a10b07b) het hele interview van FightHype.com

dimitri
03-01-2008, 09:55
Als mijn daddy zo over mij zou spreken zou ik t zeker gaan doen, ook al heb ik de pubertijd achter me gelaten!!!

Die uitspraken zijn allemaal top qoute's:

"If he ever want to take a motherfuckin' loss, you bout to take one right now motherfucker. Go ahead and try that. One of them motherfuckers grab you and bing, bing...hit the floor twice motherfucker and it's over with."

Whaha... Beetje Bas Rutten achtige uitspraken....:P die kan dat zo mooi!

Ga meteen hele interview opsneuvelen....

Het hele interview is in feite shit talking, maar quality shit talking.

bryan
03-01-2008, 10:14
te grappig...

Slome
03-01-2008, 10:20
indd..

ik vindt dat hij goed over de rooie gaat.

Mijn moeder was altijd tegenvechtsport, nou vooruit judo mocht dan wel... want iedereen deed/mocht het...
Maar van kwaad kwam erger...

maar mijn moeder heeft 2 jaar geleden eens mee getraind(kickboksen) met de beginners groep volwassenen.. nou.. ze is sindsdien een paar euro's armer per maand (ju weet tog - pay per view);) en ik kom daar weer over de vloer... zo zie je maar vechtsport kan ook families samen brengen......:confused:

FOCUS
03-01-2008, 11:58
shit negro, that's all you had to say!

Gulo gulo
03-01-2008, 12:04
Die vent praat als Richard Pryor, he rocks

MJOKKIE
03-01-2008, 12:05
fucking grappig. 'lil' Floyd gonna get his ass:twak:

Ronald
03-01-2008, 12:05
Sr. snapt het beter dan jr. :D

The Bulldog
03-01-2008, 13:25
Sr. en Jr. liggen al een tijd overhoop toch?

Is helemaal niet merken...wahahaha..

Idd leuke Quotes..

"Them motherfuckers dangerous man. One thing about it, them guys can take a fucking punch man. Those guys will laugh at Lil Floyd when he hit them":thup:

Bud S
03-01-2008, 14:31
ik zie het zo voor me dat sr. daar weer met een blik bier in de hand tegen een camera stond te brallen.:lol::lol::lol:

lijkt me wel lachen als mayweather jr. mma gaat doen en ook daar weer in uitblinkt.

't is tenslotte wel een superatleet, dus daar hebben ze echt geen makkie aan.

el bastardo
03-01-2008, 15:04
Ik denk dat papa gelijk heeft. Kon wel een Rampage interview zijn haha. Sr. is ok.

Biiyen
03-01-2008, 15:04
Briljant stukje tekst! man man man inderdaad net Richard Pryor

phranq
03-01-2008, 15:05
't is tenslotte wel een superatleet, dus daar hebben ze echt geen makkie aan.

Ankie van Grunsen ook.... Je denk toch niet echt dat ie het langer dan 1 minuut vol houd hoop ik?

el bastardo
03-01-2008, 15:07
Ankie van Grunsen ook.... Je denk toch niet echt dat ie het langer dan 1 minuut vol houd hoop ik?
Haha, maar buiten het gebit zie ik toch wel meerdere verschillen tussen beide... (en zeg nu niet haar hoed:))

Fr3ddy
03-01-2008, 17:02
Haha, maar buiten het gebit zie ik toch wel meerdere verschillen tussen beide... (en zeg nu niet haar hoed:))

Ze heeft een grotere hengst tussen haar benen?

Bud S
03-01-2008, 18:18
Ankie van Grunsen ook.... Je denk toch niet echt dat ie het langer dan 1 minuut vol houd hoop ik?

echt wel

mayweather bokst vanaf dat ie een jaar of 6 was. 24 jaar ringervaring.
mma jongens hebben toch ook vaak een andere vechtsportachtergrond en die hebben het toch in relatief korte tijd geleerd.

waarom zou mayweather dat ook niet kunnen ?

mayweather is slim, sterk, snel en kan een tik hebben

die gaat echt niet binnen een minuut liggen hoor

zeker niet tegen die mma watjes ;)

Biiyen
03-01-2008, 18:52
echt wel

mayweather bokst vanaf dat ie een jaar of 6 was. 24 jaar ringervaring.
mma jongens hebben toch ook vaak een andere vechtsportachtergrond en die hebben het toch in relatief korte tijd geleerd.


Om de zoveel tijd weer hetzelfde gezeur met die boksers... Ja als er echte boksers waren in de K1 dan blabla ... Doen ze 1 keer een K1 Vs Boxing en alle boksers krijgen pak op hun broek. Dikke huilbui en bovenbeen in puin...

Nu weer dat gezeik met MMA, nu gaan boksers MMA doen en je zult zien dat ze pak op hun broek krijgen.

Tsuki
03-01-2008, 19:00
boksers zijn over de datum .................. maar goed laat het hem maar proberen ........ houdt ie eindelijk zijn grote bek misschien is ff

Bud S
03-01-2008, 22:16
Om de zoveel tijd weer hetzelfde gezeur met die boksers... .

dat komt omdat we 't steeds weer vergeten zijn...

maar eens zal er een bokser verschijnen met hele harde benen
standvastig als een rots. maar met toorn in beide vuisten.

"Gij hebt uw benen om op te blijven staan " sprak hij tot de menigte
en niemand die het nog in z'n hoofd haalde te gaan lowkicken.
bang als men was voor zijn alles verwoestende mokerslagen.
"Maar het is niet Ik die u vreest"zeide Hij.
"Ik ben slechts een nederige discipel van Vrouwe Engels boksen".
"Onderwerp u aan haar regels en mijn koninkrijk zal ook de uwe zijn ! "

Tony
03-01-2008, 22:32
Amen to that Willem

The Bulldog
03-01-2008, 23:09
dat komt omdat we 't steeds weer vergeten zijn...

maar eens zal er een bokser verschijnen met hele harde benen
standvastig als een rots. maar met toorn in beide vuisten.

"Gij hebt uw benen om op te blijven staan " sprak hij tot de menigte
en niemand die het nog in z'n hoofd haalde te gaan lowkicken.
bang als men was voor zijn alles verwoestende mokerslagen.
"Maar het is niet Ik die u vreest"zeide Hij.
"Ik ben slechts een nederige discipel van Vrouwe Engels boksen".
"Onderwerp u aan haar regels en mijn koninkrijk zal ook de uwe zijn ! "

En na dit voorgelezen te hebben liepen Laurel en Hardy...even grappig als ongeloofwaardig door terwijl ze elkaar de ogen voor de duizendste keer uitstaken....:thup:

FOCUS
04-01-2008, 09:29
kijk naar die Igor V.
deed het in bare knuckle fights en kooigevechten uitstekend. Een vuistvechter die mensen letterlijk uit hun schoenen slaat. Dan maak je echt niet zomaar een lowkick op een hoge trap
Krijgt in de K1 slaag door de lowkicks. Had hij in de kooi echter weinig last van.
de trap nemen en direct counteren met harde stoot. einde verhaal.
In K1 zijn het de meerdere lowkicks die het hem uiteindelijk doen.
Een bokser kan met goed voetenwerk kan zich uitstekend redden in een gevecht.

Mastajc
04-01-2008, 10:41
Vitor Belfort is volgens mij ook heel erg boks gericht. In zijn begin partijen heeft hij aardig wat mensen weten te verassen. Zie zijn partij tegen Wanderlei. Ik denk dat Floyd met wat training zeker wel uit de voeten zal kunnen als mma vechter. Hij neemt zijn sport serieus en maakt echt werk van zijn trainingen. Indien dit dus mma wordt zal hij daar ook serieus in gaan trainen. En deze gast traint continu. Hij gaat om 2uur snachts gewoon effe fitness en cardio doen. Ben benieuwd of het er echt van komt.

Tony
04-01-2008, 10:45
Ik zeg.. als een Kimbo Slice zich kan redden in de MMA wereld.. dan kan een Mayweather dat ook..

Maar hoe dan ook.. het is een ander spelletje dan boksen.. dat moeten we niet vergeten.. MAar met de nodige training _zou_ hij _iets_ kunnen betekenen in de MMA wereld.

dimitri
04-01-2008, 10:54
Terwijl je slaat kan je nog altijd snel overgaan naar sprawlen als er een takedown komt. Als je aan het trappen bent net als de ander voor een double-leg gaat wordt sprawlen al wat moeilijker.

Bud S
04-01-2008, 11:31
Ik zeg.. als een Kimbo Slice zich kan redden in de MMA wereld.. dan kan een Mayweather dat ook..



en zo is dat !

phranq
04-01-2008, 11:46
Ik heb Kimbo nog niet 1x tegen een échte MMA'er zien staan, dus zeggen dat ie zich staande houd in een kooi is nergens op gebaseerd.

Mayweather kan alleen boksen en verder niets, heeft 0 groundgame.. dus hoe lang denk je dat een MMA'er gaat blijven staan tegen hem??

1+1=2.

Bud S
04-01-2008, 12:14
dus hoe lang denk je dat een MMA'er gaat blijven staan tegen hem??



totdat ie neergeslagen wordt ?

The Bulldog
04-01-2008, 12:21
Ik heb Kimbo nog niet 1x tegen een échte MMA'er zien staan, dus zeggen dat ie zich staande houd in een kooi is nergens op gebaseerd.



1+1=2.

NIET WAAR!!!!!!!!!!!!

Zijn laatste tegenstander hoe makkelijk hij ook ging liggen is een doorgewinterde en lang vechtende MMA vechter die zelfs een tijd de titel heeft gehad in het zwaargeicht van Cage Rage....

The Bulldog
04-01-2008, 12:21
:thup:
totdat ie neergeslagen wordt ?
:thup:

dimitri
04-01-2008, 12:23
totdat ie neergeslagen wordt ?

Fernando Vargas (vaak te vinden in Tito's entourage voor een gevecht) was een top boxer. Toen hij een paar jaar geleden ruzie kreeg een of andere blauwe band BJJ werd hij zonder pardon tegen de vlakte gewerkt. De BJJ'er liep niet één klap op. Vargas is misschien niet de beste boxer ter wereld, maar de blauwe band was misschien ook niet de beste MMA'er ter wereld.

Hoe denk je dat welterweight Floyd het zou doen tegen welterweight St Pierre? Waarom zou hij het dan wel beter kunnen doen?

Mayweather is trouwens zeker niet gekend om zijn one-punch ko's. Hij heeft amper een puncher's chance om de tegenstander uit te tellen als die voor een double leg gaat. Als hij hem al kan raken...

Tenzij Mayweather een paar jaar grappling traint of tegen door hem speciaal geselecteerde tegenstanders vecht zal het nooit een succes worden in MMA.

De prestaties van Kimbo doen niet echt ter zake. Kimbo was geen top boxer en zal het ook nooit zijn. Als Kimbo dacht dat hij as HW boxer de top kon bereiken zou hij niet voor (in verhouding) peanuts MMA doen.

Bud S
04-01-2008, 12:34
daar heb je natuurlijk helemaal gelijk
met boksen alleen gaat ie het nooit redden
maar een jaartje specifiek mma onder begeleiding van de beste trainers die ie kan betalen. dat moet toch wel wat worden

phranq
04-01-2008, 12:53
Ja, na 1 jaar kan je een BJJ blackbelt makkellijk hebben...

Ronald
04-01-2008, 12:54
Hoe denk je dat welterweight Floyd het zou doen tegen welterweight St Pierre?
GSP pakt Mayweather, Vargas, Ricky Hatton, Oscar de la Hoya en Sugar Shane Mosley allemaal achter elkaar op dezelfde avond als ze nu met elkaar de ring in gingen. Zou een leuke stunt zijn ter promotie van het mma :D .

FOCUS
04-01-2008, 12:59
ALS die tegen die..
TOEN die tegen die....

ik blijf erbij, als een bokser goed voetenwerk heeft en een goede stoot,
kan hij tegen een MMA-er net zo goed winnen als ieder andere MMA-er.
Natuurlijk moet hij ervoor trainen, maar ipv mee te gaan in het grondwerk, kan hij er ook op trainen om als een stoter te reageren op een takedown.
ik zeg niet dat dat altijd lukt, maar het is zeker niet onmogelijk!
Nu wordt het altijd als wetenschap verkondigt dat je een takedown niet kan voorkomen of counteren...

dimitri
04-01-2008, 13:00
GSP pakt Mayweather, Vargas, Ricky Hatton, Oscar de la Hoya en Sugar Shane Mosley allemaal achter elkaar op dezelfde avond als ze nu met elkaar de ring in gingen. Zou een leuke stunt zijn ter promotie van het mma :D .

En hij zou het even makkelijk laten lijken als Royce Gracie deed tegen Art Jimmerson!

FOCUS
04-01-2008, 13:00
Ja, na 1 jaar kan je een BJJ blackbelt makkellijk hebben...


:hugegrin:

RNLMC
04-01-2008, 13:01
Hoe denk je dat welterweight Floyd het zou doen tegen welterweight St Pierre?

Welterweight in het prof. boksen verschilt nogal wat van UFC, zon`n 10 kilo.

dimitri
04-01-2008, 13:07
ALS die tegen die..
TOEN die tegen die....

ik blijf erbij, als een bokser goed voetenwerk heeft en een goede stoot,
kan hij tegen een MMA-er net zo goed winnen als ieder andere MMA-er.
Natuurlijk moet hij ervoor trainen, maar ipv mee te gaan in het grondwerk, kan hij er ook op trainen om als een stoter te reageren op een takedown.
ik zeg niet dat dat altijd lukt, maar het is zeker niet onmogelijk!
Nu wordt het altijd als wetenschap verkondigt dat je een takedown niet kan voorkomen of counteren...

Ik kan me niet direct veel voorbeelden herinneren waarbij een striker een takedown tegenhield door één rake stoot. Het zal wel eens gebeurd zijn, maar...

De meeste MMA strikers hebben geleerd takedowns tegen te gaan door zelf te leren grapplen. Wanderlei, Chuck, Crocop, Igor, ... Allemaal hebben ze leren grapplen. Omdat ze weten dat grappling nodig is om de takedown te voorkomen of, als ze toch tegen de grond gaan, om G&P te voorkomen en terug op hun benen terecht te komen.

Als ze dan eenmaal aan het sprawlen zijn komt er terug slaan/schoppen/knieën bij te pas.

Geen van allen probeert met een rake dim mak punch de takedown te stoppen. Veertien jaar MMA heeft ook aangetoond dat dat geen efficiënte manier is.




Welterweight in het prof. boksen verschilt nogal wat van UFC, zon`n 10 kilo.

Kan zijn, maar tegen iemand als Sherk zou hij ook geen kans maken. Trouwens Mayweather is voor het gevecht tegen Hatton terug naar welter gekomen. Tevoren vocht hij zwaarder.

Bjjboy
05-01-2008, 00:56
Elke athleet kan nog met succes overstappen in mma. nu zien we pas freaks zoals gsp.. die veel later beginnen met worstelen etc, top worstelaars gooien.
mma staat nog in zijn kinder schoenen.. en is nog wijd open..

zie bob sap.. die met american footbal in ze beetje vechten minotauro en hoost hell zag.

Bjjboy
05-01-2008, 00:57
GSP pakt Mayweather, Vargas, Ricky Hatton, Oscar de la Hoya en Sugar Shane Mosley allemaal achter elkaar op dezelfde avond als ze nu met elkaar de ring in gingen. Zou een leuke stunt zijn ter promotie van het mma :D .

Yes.. No shit... is er iemand op deze aarde die dat niet weet?

Guillermo
05-01-2008, 01:32
Waarom doet men op elk forum denegrerend tegenover boxers? ALs een profboxer goede training krijgt en zich in mma verdiept kan hij natuurlijk mma doen. Een solide takedown defense hebben en alleen trappen als het moet.

Je ziet niet zovaak boxers of exboxers de overstap doen omdat ze meestal meer poen vangen in het boxcirquit en de meeste boxers of exboxers die ik ken zijn zoooo vasthoudend ten opzichte van "hun" sweet science, dat ze gewoon vertikken om bepaalde technieken bij te leren en bepaalde gewoonten af te leren.

Maywheather kan het wel maar dan moet gappie wel effe trainen.

Ronald
05-01-2008, 01:49
Waarom doet men op elk forum denegrerend tegenover boxers?

...en de meeste boxers of exboxers die ik ken zijn zoooo vasthoudend ten opzichte van "hun" sweet science, dat ze gewoon vertikken om bepaalde technieken bij te leren en bepaalde gewoonten af te leren.
Je geeft antwoord op eigen vraag ;) . Veel boksers, of bokscommentators zoals Lampley, geven af op mma en zien boksen als "het enige ware". MMA is slechts een veredeld kroeggevecht waar niet veel techniek voor nodig is in hun ogen. Als je daarbij optelt dat er geen één bokser ooit succesvol is geweest in mma, dan is toch al snel duidelijk waarom je een bokser als mma'er niet al te snel serieus zult nemen. Heel anders als bijv. BJJ. Toen Roger Gracie zijn eerste mma wedstrijd ging draaien was ie gelijk al een serieuze tegenstander. Enkel boxingskills zijn eenvoudigweg niet voldoende. Dat heeft het verleden nu toch al wel vaak genoeg uitgewezen. Wat dat betreft snap ik eigenlijk ook niet dat daar zelfs nog discussie over is. Het is denk ik enkel de status die boksen heeft die steeds weer voor de "grootsheid van de kampioenen" zorgt. Men kan zich eenvoudigweg niet goed voorstellen dat die grootsheid binnen het mma niet zoveel om het lijf heeft (althans, als het om mma-skills gaat dan). Tja...


Maywheather kan het wel maar dan moet gappie wel effe trainen.
Eerst maar 's zien. Voorlopig wijst niets daar op.

dimitri
05-01-2008, 07:16
Boxers zijn topathleten, maar geen MMA'ers. Het is een heel ander spelletje. Boxen is enkel striking. MMA is hoofdzakelijk grappling met stoten erbij. Er zijn veel MMA'ers die slecht zijn in (kick)boxen, maar er zijn weinig MMA'ers die slecht zijn in grappling.

Tenzij boxers MMA"ers willen worden, hebben ze in MMA niets te zoeken.

Bud S
05-01-2008, 11:08
wij boksers zijn de republikeinen in vechtsportland
chauvinistisch, behoudend en opportunistisch
en als er dan een bokser de stap maakt naar MMA en verliest zeggen we "blij dat we eraf zijn want het was toch een slechte bokser"
als er 1 overstapt naar MMA en wel wint zeggen we "kijk zie je nou wel dat boksen superieur is"

zo kunnen we tot de laatste bokser blijven geloven in onze superioriteit

handig he ;)

Bud S
05-01-2008, 11:15
en de meeste boxers of exboxers die ik ken zijn zoooo vasthoudend ten opzichte van "hun" sweet science, dat ze gewoon vertikken om bepaalde technieken bij te leren en bepaalde gewoonten af te leren.



tja stoeien deden we vroeger met pappa of op het schoolplein...