PDA

View Full Version : Fedor vs Choi ..... the rematch (6/2008)



dimitri
03-01-2008, 14:33
SANSPO.COM ファイト (http://www.sanspo.com/fight/fight.html)


Seoul plans?? June Revenge Vs HYODORU Choi, Akiyama Vs Misaki

New Year's Eve 2007 "YAREN!" (Saitama) in the PRIDE heavyweight champion Fedor Emelianenko (31) = 1-Russia VsK large giants, Choi (27) = = South Korea, 06 HERO'S cruiserweight champion in the Vs06 Akiyama (32), Isao Shigeru UERUTA PRIDE GP class champion, Kazuo Misaki (31), Seoul in June as a two-Revenge game plan is to be held two days, surfacing . Sadaharu Tanikawa FEG sponsored by the President (46) he said.

"10 million people (Seoul) ORINPIKKUSUTAJIMU gather as a place he wants. Korean fans could heat up the card," President mountain stream. New Year's Eve against the Sumo Korea (Korean wrestling) and former champion Choi, president of Korean national judo Akiyama respectively, and Misaki HYODORU driven but losing to Korea, in the voice of doubt and discontent blowout . Akiyama especially against a last face-kicking Misaki, Akiyama mat to put one's hands and feet were in a state of levitation fouls attack was suspected. Akiyama wounded in the game after preaching endlessly Korean fans are angry that the president of the mountain stream, "end up on the ring is the best," he said

Shitty vertaling, maar op een ander forum is bevestigd dat Hyodoru (= Fedor) wel degelijk een rematch zal vechten tegen Choi.

Sambo vs Hypofyseafwijking, wat zal de terugmatch brengen...

ashi76
03-01-2008, 14:40
Waarom ??

123trisweat
03-01-2008, 14:47
Er wonen veel koreanen in Korea, die ...

Sportief gezien is dit natuurlijk een no-go. Maar economisch/financieel gezien wellicht een cash-cow.

Slome
03-01-2008, 14:57
ik snap er de ballen niet van.. hoe wat waar en vooral waarom

YoMarK
03-01-2008, 15:03
Dat zou echt minder zijn.
Dat Fedor maar eens een mooi gevecht mag neerzetten tegen een andere topper zoals Barnett. Dat is namelijk lang geleden.

Richelieu
03-01-2008, 15:05
Laat maar doorgaan...deze rematch...

Weer wat Vcash verdienen..:D

The Bulldog
03-01-2008, 15:08
Ik ben echt een giga Fedor fan , maar hier kan ik weinig van waarderen...

op een gegeven moment wil je hem toch ook weer tegen een echte MMA topper zien...

Dat Choi er voor kiest om door te gaan met mma vind ik verstandig, maar Fedor hoort nu toch wel eten BArnett te staan...die is free agent dus zou mogelijk moeten zijn..

martin
03-01-2008, 15:27
De enige partij die ik wil zien is Fedor tegen Sem.

En natuurlijk wint Sem die partij op alle fronten.

dimitri
03-01-2008, 15:35
De enige partij die ik wil zien is Fedor tegen Sem.

En natuurlijk wint Sem die partij op alle fronten.

lol

el bastardo
03-01-2008, 16:02
Ik snap Fedor ook niet. Hij verliest in mijn ogen zijn geloofwaardigheid hier wel enigszins mee. Als hij relatief makkelijke tegenstanders blijft uitzoeken, dan zal zijn status (terecht) snel dalen. Jammer... Net als ieder ander vechtsport liefhebber, zou ik hem het liefst tegen een gerenomeerd tegenstander zien.

HUNEBED
03-01-2008, 16:03
Choi is wel beresterk op de grond, de manier waarop-ie Fedor vloerde was kinderspel leek het wel, maar Fedor moet gewoon tegen waardige tegenstanders; Barnett, Monson en Sem gaan knokken...

el bastardo
03-01-2008, 16:06
Choi is wel beresterk op de grond, de manier waarop-ie Fedor vloerde was kinderspel leek het wel
Als er een vrachtwagen tegen je aan rijdt, val je ook om ;)

dimitri
03-01-2008, 16:14
Choi is wel beresterk op de grond, de manier waarop-ie Fedor vloerde was kinderspel leek het wel, maar Fedor moet gewoon tegen waardige tegenstanders; Barnett, Monson en Sem gaan knokken...

Beresterk op de grond? OP 5 minuten tijd liep hij 2x in een armbar (uit de eerste wist hij zich nog uit te wringen, da's waar).

Barnett is een goede tegenstander, Monson niet, en tegen Sem heeft hij al eens gevochten 駭 gewonnen.

MB667
03-01-2008, 16:18
Van alle 3 zou ie winnen

MilfhunterMMA
03-01-2008, 16:21
gilbert yvel

knilles
03-01-2008, 16:22
Dan moet die niet meer beuken van Choi krijgen dan die paar die die nu heeft ontvangen....

Zag er toch al redelijk ernstig uit vond ik en je loopt zomaar tegen een NC op vanwege bleeding en daar heeft Fedor toch een handje van imho.

Guillermo
03-01-2008, 16:31
Choi is gewoon een grote domme kracht. Hij vloerde Fedor gewoon door zijn gewicht. Hij lag boven maar deed ook niks, gewoon liggen deed ie :lol:
Ach ja die Koreanen en Japanners houden nou eenmaal van freakshows. Ik weet niet of ik hier ook op in zou gaan als ik Fedor was, het gevecht/de reputatie is nada maar de doekoe is wel lekker :thup:

Barroom Hero
03-01-2008, 16:39
Choi's takedowns vond ik wel vet.. Gewoon opvallen op je tegenstander! :D Een rematch vind ik echter wel heel loos, gaat nergens over...

dimitri
03-01-2008, 16:43
Choi heeft z'n takedowns geleerd van Akebono.

MMA Fan
03-01-2008, 17:15
what a joke !!!

TOON
03-01-2008, 17:35
ik begrijp werkelijk waar niet waarom er redelijk wat mensen zo positief waren over Choi...dat ie bovenop kwam te liggen na de takedowns van fedor had toch vooral te maken met het verschil ik gewicht, kan fedor nog zo zn best doen, maar om iemand die 60 kilo zwaarder is op de grond te krijgen en zelf ook nog eens alles zo te draaien dat je zelf bovenop komt zegt volgens mij helemaal niks over de skills van choi... en dat ie de eerste keer uit de armklem kwam wil ook geen reet zeggen, pure kracht was dat, had niks met verstand of skills te maken.... dat fedor er gehavend uit zag kwam omdat ie met zn baardje over fedor hoofd wreef (uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het een geinplanteerde staalborstel is)

een rematch zou compleet overbodig zijn!

michaell
03-01-2008, 17:49
Ik ben echt een giga Fedor fan , maar hier kan ik weinig van waarderen...

Inderdaad. Dat kan en mag gewoon niet. Ik denk 99,9% zeker dat Fedor deze rematch ook niet gaat accepteren. Zeker niet in 2008, misschien iver een 2-3 jaar, weer op New Year's Eve. Maar in 2008 zou het domweg belachelijke shit zijn.
Das wishful thinking van FEG.

dimitri
03-01-2008, 17:53
Inderdaad. Dat kan en mag gewoon niet. Ik denk 99,9% zeker dat Fedor deze rematch ook niet gaat accepteren. Zeker niet in 2008, misschien iver een 2-3 jaar, weer op New Year's Eve. Maar in 2008 zou het domweg belachelijke shit zijn.
Das wishful thinking van FEG.

Fedor had wel veel geluk in de eerste wedstrijd. Ik kan me voorstellen dat een paar biljoen koreanen wel een rematch willen!

De man van 14K
03-01-2008, 18:22
vond je? Fedor ownes HO man. die Armklem was kinderlijk eenvoudig

michaell
03-01-2008, 18:34
Fedor had wel veel geluk in de eerste wedstrijd. Ik kan me voorstellen dat een paar biljoen koreanen wel een rematch willen!

Nou, dat kun je altijd over zijn alle partijen dan ook zeggen. Er is altijd een puncher's chance en geluk enzovoort...
CroCop zou hem eens met highkick kunnen KO-en, Nog zou hem geSUB'd hebben...

el bastardo
03-01-2008, 18:54
vond je? Fedor ownes HO man. die Armklem was kinderlijk eenvoudig
2x! Wat deed HMC nu eenmaal? Op m gaan liggen en niks doen... 2e armklem was raak. En idd kinderlijk eenvoudig.

Judas
03-01-2008, 18:58
Dan moet die niet meer beuken van Choi krijgen dan die paar die die nu heeft ontvangen....

Zag er toch al redelijk ernstig uit vond ik en je loopt zomaar tegen een NC op vanwege bleeding en daar heeft Fedor toch een handje van imho.

Die plekken in zijn gezicht schijnen meer te komen van wrijving over het canvas bij aanzetten klem, dan door klappen.

Biiyen
03-01-2008, 18:58
When does the hurting stop?

Ik wil helemaal geen Fedor Vs Choi.... man wat een k*tzooi. Ze hebben toch ook Kharitonov onder contract? Semmy Schilt? zeker nog nooit van gehoord? Doe dat dan! Of ga es kijken of Barnett wat te doen heeft? Komen ze weer met die Choi aanzetten.

Jeru
03-01-2008, 19:02
NEEEEEE wat een bagger zou dat zijn....

kruikenstad goes bjj
03-01-2008, 19:10
De enige partij die ik wil zien is Fedor tegen Sem.

En natuurlijk wint Sem die partij op alle fronten.

Die partij is allang geweest man,meen pride 21,en MMA is voor Sem toch andere koek

the boxer
03-01-2008, 19:11
De enige partij die ik wil zien is Fedor tegen Sem.

En natuurlijk wint Sem die partij op alle fronten.

:rotflmao: :rotflmao:

leffert
03-01-2008, 20:34
Choi is wel beresterk op de grond, de manier waarop-ie Fedor vloerde was kinderspel leek het wel, maar Fedor moet gewoon tegen waardige tegenstanders; Barnett, Monson en Sem gaan knokken...

x2

MMA Fan
03-01-2008, 20:48
snap Fedor en zijn management niet.....er was zoveel "poeha" rond het niet tekenen bij UFC en een mogelijke match met Randy Couture daardoor niet door te kunnen laten gaan. Vervolgens kwamen ze met M-1 en beloofde een hoop goed voor de toekomst...... Ik twijfelde maar gaf ze het voordeel van de twijfel en hoopte op het beste..... de matchup van HMC en Fedor vond ik al niet een top partij daar het een eenvoudige winst partij voor Fedor leek te zijn en dit ook dus daadwerkelijk was.
Vervolgens hoop je dan dat zijn volgende match er een mag wezen waar we allemaal naar uitkijken....en dan komen ze met deze rematch.......

lekker begin om zo je nieuwe M-1 bond te promoten om vervolgens je grootste ster uit te laten komen tegen een uit de kluiten gewassen Korean die het beter bij K-1 kan laten....

Fedor heeft nou niet echt veel laten zien de laatste 2 jaar.......2 partijen in 2007 en 2 in 2006 (2007 vs MHC en Lindland en 2006 vs Hunt en Coleman) En hij heeft deze alle gewonnen op Submission in ronde 1 of 2 (alleen Coleman)

Wil Fedor nu wel eens tegen een gelijkwaardige topper zien, helaas kan Nog nu effe niet omdat die UFC kampioen gaat worden, dus kan alleen nog maar hopen op Couture maar denk niet dat UFC mee gaat werken.

Fedor heeft een hoop laten zien en bereikt maar op deze manier zie ik hem grote naam verliezen als beste HW daar hij te weining partijen draait tegen echte wereld toppers......

Stiekem hoop ik op een eenmalige HW unification bout met Pride en UFC......dus Fedor vs NOG......tenzij Silvia een lucky punch kan toebrengen bij NOG....he he he.

ok genoeg hierover.....will Fedor gewoon zien tegen een echte tegenstander en niet van die grote K-1 figuren die op de grond te weining in te brengen hebben.

MMA Fan
03-01-2008, 20:51
KOM OP YVEL.......TRAINEN EN GAAN....MISSCHIEN KAN JIJ VOOR EEN VERASSING ZORGEN........

123trisweat
03-01-2008, 20:56
afh. van crocop volgende partij in UFC. zie ik eind volgend jaar wel een crocop - fedor partij (wat crocop afscheidspartij wordt)

Virus
03-01-2008, 21:15
lol

ghehe... net als de eerste keer zeker... lol

dimitri
03-01-2008, 23:45
vond je? Fedor ownes HO man. die Armklem was kinderlijk eenvoudig

Het was sarcastisch bedoeld...

The Bulldog
04-01-2008, 00:07
Tzal toch niet echt zo zijn dat de held het wel oke vind en alleen nog voor de centen een paar b vechters als tegenstanders bevecht...





nee kan er bij mij niet in...
hij begint bij mij ook zijn geloofwaardigheid te verliezen op die manier...

lopez86
04-01-2008, 02:27
Dan moet die niet meer beuken van Choi krijgen dan die paar die die nu heeft ontvangen....

Zag er toch al redelijk ernstig uit vond ik en je loopt zomaar tegen een NC op vanwege bleeding en daar heeft Fedor toch een handje van imho.

Ik wou net zeggen, natuurlijk sloot Fedor het goed af met armbar maar je gaat mij echt niet wijs maken dat die tikken niet hard aankwamen, daar had ie er echt niet meer van moeten krijgen.

Trouwens, over geloofwaardige tegenstanders, denken jullie niet dat zijn managment ook een vinger in de pap heeft over tegen wie hij vecht???
Natuurlijk is er big $$$ te verdienen met een rematch tegen Choi, die man is razend populair in Korea.
Je zou als managment bijna gek zijn als je t niet deed.
En Fedor maakt t echt niet uit tegen wie die knokt zolang er geld binnenstroomt, ook hij gaat niet voor een appel en een ei vechten.
Money talks, period.

The Bulldog
04-01-2008, 09:33
Lopez......ik snap echt wel wat je bedoeld...maar............

Dit is ook te combineren en denk jij nou echt dat en partij Barnett - fedor niet rendabel is....

DAt hij knokt voor de centen oke ...helemaal goed toch?

Maar dat hij daardoor helemaal geen tegenstanders van nivo treft is echt jammer....en de status best even negint hij toch de beschadigen...

lopez86
04-01-2008, 15:32
Lopez......ik snap echt wel wat je bedoeld...maar............

Dit is ook te combineren en denk jij nou echt dat en partij Barnett - fedor niet rendabel is....

DAt hij knokt voor de centen oke ...helemaal goed toch?

Maar dat hij daardoor helemaal geen tegenstanders van nivo treft is echt jammer....en de status best even negint hij toch de beschadigen...

Nee het is niet zo dat ik denk dat een partij tegen Barnett niet rendabel is, ik denk alleen dat een partij tegen HMC op dit moment rendabeler is.
Ik zie Fedor ook liever tegen credible opponents maarja... heb er wel begrip voor dat een partij tegen HMC aantrekkelijker is commercieel gezien.

Maar alle hoop is toch niet overboord mensen? M-1 begint pas net:)

dimitri
04-01-2008, 15:35
Misschien kan Fedor hierna tegen een grizzly of zo vechten. Of tegen een bende dwergen...

BBC NEWS | World | Lion Mutilates 42 Midgets in Cambodian Ring-Fight (http://www.newturfers.com/mwf/attach/38/355838/BBCNEWSWorldLionMutilates42MidgetsinCambodianRing-Fight.htm)

The Bulldog
04-01-2008, 16:49
Misschien kan Fedor hierna tegen een grizzly of zo vechten. Of tegen een bende dwergen...

BBC NEWS | World | Lion Mutilates 42 Midgets in Cambodian Ring-Fight (http://www.newturfers.com/mwf/attach/38/355838/BBCNEWSWorldLionMutilates42MidgetsinCambodianRing-Fight.htm)
wat een mongolen zzeg :thown:kolere

Fr3ddy
04-01-2008, 17:20
Dan moet die niet meer beuken van Choi krijgen dan die paar die die nu heeft ontvangen....

Zag er toch al redelijk ernstig uit vond ik en je loopt zomaar tegen een NC op vanwege bleeding en daar heeft Fedor toch een handje van imho.

Dat is 1x voorgekomen :?

marcelt
04-01-2008, 17:29
De enige partij die ik wil zien is Fedor tegen Sem.

En natuurlijk wint Sem die partij op alle fronten.

Weinig kans!

Quato
04-01-2008, 21:32
Misschien kan Fedor hierna tegen een grizzly of zo vechten. Of tegen een bende dwergen...

BBC NEWS | World | Lion Mutilates 42 Midgets in Cambodian Ring-Fight (http://www.newturfers.com/mwf/attach/38/355838/BBCNEWSWorldLionMutilates42MidgetsinCambodianRing-Fight.htm)

Dit is echt te triest...





Geen filmopname's? ;-)

michaell
05-01-2008, 00:05
@ mma fan:
Als je en keihard mma fan bent zou je eens dit briefje van Fedor gelezen hebben waar hij vraagt on New Year's Eve in Japan te vechten. Japanese organisators van Yarennoka! hebben ZELF Choi gekozen. Het enige andere variant er was geweest is dat Fedor helemaal niet in 2007 meer vocht. Dat was cadeau aan zijn Jap. fans. Wacht maar tot eind februari.

Brief:

Your wishes come true when you ask for them come New Year's Eve.
Fedor's mail is overflowing with letters from Japanese fans. Since it seems impossible to reply immediately to everyone Fedor asked us to publish his open letter to everyone concerned.

The point is that during last four years Fedor always fought on New Year's Eve in Japan giving his fans an opportunitiy to see him perform in the ring. Now that he signed with M-1 Global, Japanese fans are worried that they won't see Fedor fight anymore...
But like Russians say: "Hope never dies". Actually no one can say this better than Fedor himself:

"It's always a pleasure to receive letters from my fans, especially when it comes to letters from my fans from Japan. For many years, we spent the New Years Eve together, celebrating my victories. They've always inspired me through the toughest moments and hardest bouts of my entire career. In recent years, I thought a lot about the proverb saying "New Year's Eve defines the whole coming year".
Being in that country is a holiday in itself. We experienced it every year and now my team and I, personally, miss its amazing culture, rich history, and wonderful traditions.
However, if you wish something really bad you don't give up half way through; you must keep working towards your goal. I contacted M-1 Global management and received their complete support in my desire to continue the tradition of fighting in Japan on New Year's Eve.
Now it all depends on whether it will be possible to organize an event of a caliber all of us got used to. That's why I'm addressing you, dear MMA fans. M-1 Global and I will do our best to give you one more show taking place in Japan on this New Year's Eve. I'll be extremely happy if our mutual wishes come true.

Yours faithfully, Fedor Emelianenko.

YoMarK
05-01-2008, 00:28
Fedor kan tegen Hong-Man in de rematch alleen maar verliezen. Ook als hij wint, dan is het geen geweldige prestatie. Als hij verliest, dan is het helemaal een drama(en ieder geval voor zijn record en reputatie).
Hij moet toch echt tegen fatsoenlijke MMA vechters uitkomen(en het erge is dat we dat een jaar geleden ook al riepen).

Kharitonov en Barnett zijn volgens mij prima te realiseren.
Couture gaat ook mogelijk zijn binnekort.

Als dat niet gaat gebeuren dan hebben de UFC nuthuggers gewoon gelijk, en kiest Fedor de gemakkelijke weg. De weg van easy-money.

Laten we hopen dat het inderdaad echt waar is wat er in die brief staat, en het gevecht op New Year's Eve tegen HMC gewoon de enige mogelijkheid was.

michaell
05-01-2008, 03:40
Oh ja, Choi gaat naar Koreaanse leger :D
Hong-Man’s active fighting career is also reportedly on hold due to mandatory enlistment in the South Korean military.

Guillermo
05-01-2008, 04:00
Oh ja, Choi gaat naar Koreaanse leger :D
Hong-Man痴 active fighting career is also reportedly on hold due to mandatory enlistment in the South Korean military.

Tja... met zijn snelheid en lengte denk ik dat hij zal sneuvelen. Roept zijn maatje: take cover!! en staat hong mang nogsteeds rond te kijken en denkt ie aan die armbar van Fedor.. LOL!:thup:

topfighter
05-01-2008, 06:07
Choi is gewoon een grote domme kracht. Hij vloerde Fedor gewoon door zijn gewicht. Hij lag boven maar deed ook niks, gewoon liggen deed ie :lol:
Ach ja die Koreanen en Japanners houden nou eenmaal van freakshows. Ik weet niet of ik hier ook op in zou gaan als ik Fedor was, het gevecht/de reputatie is nada maar de doekoe is wel lekker :thup:
x2

Slome
05-01-2008, 11:50
:whistling:"$$$$$ is so g*ddamn funny!!! $$$$$$ in a richman's world....$$$$$"

willy123
05-01-2008, 12:57
Meneer Choi zal, volgens de Japanse kranten, in de loop van dit jaar beginnen aan zijn diensttijd in het Koreaanse leger, en daardoor 26 maanden niet aan wedstrijden kunnen deelnemen. Wellicht dat hij nog een wedstrijd mag draaien voordat dat hij het leger in gaat, maar persoonlijk hoop ik dan in ieder geval niet op een rematch met Fedor. Zulu vind ik daarentegen wel een prima tegenstander voor Choi in MMA.

dimitri
05-01-2008, 23:10
Ik zou liever Fedor tegen Giant Silva zien, en Choi tegen Zuluzinho

smike
06-01-2008, 15:13
ben het met Lopez eens, fedor was en is gewoon de beste klaar.
Hij maakt nu gewoon goede doekoe, dat wij hem tegen andere willen zien is niet zijn probleem. Wees blij dat ie niet retired.

Over dat midgetfighting in cambodia: achterlijk en ziek zijn zulke landen, wat zijn wij dan als westerse samenleving ver in onze ontwikkeling!

michaell
06-01-2008, 15:23
Over dat midgetfighting in cambodia: achterlijk en ziek zijn zulke landen, wat zijn wij dan als westerse samenleving ver in onze ontwikkeling!
Lees maar de disclaimer (enkele regels) helemaal boven!

Mike
07-01-2008, 15:31
hoe kan je dat nou geloven van 40midgets vs lion hhahahahahaha

zelfs al zag je de rood knipperede fake melding niet , dan nog hahaha hoe kan je het geloven. Vol erin getrapt dus :D

dimitri
07-01-2008, 15:46
Over dat midgetfighting in cambodia: achterlijk en ziek zijn zulke landen, wat zijn wij dan als westerse samenleving ver in onze ontwikkeling!

Woorden schieten te kort...