PDA

View Full Version : Multiphasic grappling



dimitri
03-01-2008, 16:51
T'is niet makkelijk om het hele ding uit te kijken, maar op 2:30 wordt het wel leuk, met technieken die dood én verlamming kunnen veroorzaken...

U weze gewaarschuwd.

YouTube - multiphashic grappling (http://www.youtube.com/watch?v=ayjMNLJ1Bx8)

The Bulldog
03-01-2008, 16:59
ik ken er nog zo`n een..

ik noem hem ook wel foxy foxtrot met de elastieke benen..:rotflmao:

RAlfje zegt: "Sensei:sorry:"

egste is ...dat ie me aan gestoken heeft en ik mijn heupen bijna ontwricht met rekken om ook zo soepel te worden....:cry:

KTFO
03-01-2008, 18:40
Zitten wel intressante moves tussen

Tsuki
03-01-2008, 18:54
damn als deze gast mee doet met de ADCC wordtie zeker 1e ............. echt goed man ..............

el bastardo
03-01-2008, 19:45
"See what I'm trying to tell you?":)

kmr
03-01-2008, 20:55
Ja, laat hij dat eerst maar eens in adcc demonstreren tegen Garcia/Arona ipv tegen ieman ddie wel heeel erg meewerkt :twak:

The Bulldog
03-01-2008, 23:03
Als een eddie bravo iets demonstreerd werk zijn mede stander ook mee...
Vind het behoorlijke sopeele moves die hij laat zien..met onderbouwing.. en als je de commentaren lees van de poster gaat het er juist om , de tegenstander guard te laten passeren zodat je kunt anticiperen...

Maar goed laat mij eerst mijn heupen maar ontwrichten om een basis rubberguard soepel uit te voeren..:)

schurem
04-01-2008, 13:22
mooi hoor, zeker wel interessant om es wat op te oefenen (de makkelijkere moves dan)

ashi76
04-01-2008, 14:25
wie is die gozer ?

dimitri
04-01-2008, 14:31
wie is die gozer ?

Een of andere kerel die "Jacob's Ladder" heeft uitgevonden, in navolging van E. Bravo's twister.

Persoonlijk denk ik dat het een clown eerste klas is, maar ik zuig hard wat grappling betreft en anderen op mixfight, waarschijnlijk met wat meer skills dan mij, lijken het (tot mijn verbazing) interessant en waardevol te vinden.

Briant
04-01-2008, 16:41
Het is niet in de eerste plaats een grappler zo als zn overige filmpjes tonen. Op zich is het idee van deze guard wel leuk (niet nieuw) maar de manier waarop hij het uitvoert is verre van vlekkeloos te noemen.
Maar goed het is dan denk ik ook niet bedoelt voor mensen die zich met Grappling en Jiu Jitsu bezig houden op het niveau waar de meeste van ons zitten. Maar het is meer voor mensen die zich met die sporten bezighouden waar deze man blijkbaar zeer bekwaam in is en die kennis willen maken met het grondgevecht.