PDA

View Full Version : Gracie Barra (Pardoel Sports) start in limburg



Willem - GracieBarra
04-01-2008, 14:58
Vanaf zaterdag 5 januari start ik met (braziliaans) jiu jitsu trainingen in midden-limburg.

De training duurt van 11.30u tot 13.00u en vindt plaats op de volgende locatie:
Gymzaal "De Riet"
Min. Callstraat 9 (is een doodlopende straat, gymzaal ligt aan het einde)
5981VT Panningen

Iedereen is van harte welkom om een keer te komen kijken en/of mee te trainen natuurlijk!

Groetjes, Willem

Tony
04-01-2008, 15:06
Damn... das wel lekker dichtbij mijn huis. Denk een minuutje of 20 rijden..
Nu rijden we elke keer een dikke 45 minuten naar Belgie om bij Bad Boys Jiu Jitsu te trainen.

Maargoed.. ik zou het niet over mijn hart krijgen om nu daar weg te gaan en elders te gaan trainen... Ondanks dat ik pas een maandje of 2 bjj train.

Maar wel helemaal top dat jullie het in Limburg gaan proberen.

Veel succes en ik hoop dat jullie veel leden zullen krijgen.

Jochem
04-01-2008, 15:21
Damn... das wel lekker dichtbij mijn huis. Denk een minuutje of 20 rijden..
Nu rijden we elke keer een dikke 45 minuten naar Belgie om bij Bad Boys Jiu Jitsu te trainen.

Maargoed.. ik zou het niet over mijn hart krijgen om nu daar weg te gaan en elders te gaan trainen... Ondanks dat ik pas een maandje of 2 bjj train.

Maar wel helemaal top dat jullie het in Limburg gaan proberen.

Veel succes en ik hoop dat jullie veel leden zullen krijgen.

Dan train je toch bij allebei. Bart is een relaxte gozer, heeft daar geen moeite mee. (Heb het er wel eens met hem over gehad.)

En Willem hetzelfde. Trainingen zijn op zaterdags, kan je 1tje extra meepakken.

Christophe
04-01-2008, 15:39
Midden Limburg?! Wordt Jordy hier onder z'n duiven geschoten?! :p

Tony
04-01-2008, 15:41
Zou misschien idd een mooie optie zijn..

Zowieso ligt mijn bjj gebeuren voor deze hele maand ff plat.. Dit is mijn laatste reguliere lesmaand.. (afstudeerjaar).. Dus alle ellende van tentames, opdrachten, herkansingen etc komen nu wel heel dichtbij.

Bedoeling is om vanaf februari weer meer tijd te reserveren voor sport/bjj.

Maar van de ene kant.. als ik tijd heb om te trainen kan ik ook gewoon trainen bij bad boys.

ach ik zie het wel.. ik hou de optie in elk geval open. thanks voor je tip.

Tony
04-01-2008, 15:42
Midden Limburg?! Wordt Jordy hier onder z'n duiven geschoten?! :p

Jordy is toch diegene in Maastricht?

Panningen ligt een heel stuk meer noordelijker. Denk dat ze meer richten op regio roermond/weert etc

Christophe
04-01-2008, 15:53
Aaaaaaaaaah, ok! Willem is een coole gast (en als ik me niet vergis inderdaad van Weert), en een erg goede vechter dus het heeft alle potentieel om een succes te worden! :thup:

FightingDutchman
04-01-2008, 16:16
Jordy geeft inderdaad BJJ in Maastricht. Roermond / Weert is zeker een half uur tot drie kwartier noordelijker....

Briant
04-01-2008, 16:36
Willem Peters van Pardoel? Als jij dat bent ben je goed bezig kerel ;)

cholitzu
04-01-2008, 18:05
Gracie Barra (Pardoel Sports) start in limburg

Goed bezig, ......Succes!!!!

el bastardo
04-01-2008, 18:20
Succes jongens! En Maastricht Panningen is een uur rijden...

daafit
04-01-2008, 22:55
goed bezig willem! en blijf uit die zandbak!

remco pardoel
05-01-2008, 00:27
Ik denk dat we Limburg mooi verdeelt hebben
Jochem regio Eindhoven (Brabant)
Willem - regio Venlo
Jordy -Maastricht

Ook weer niet te dicht bij Bart uit Belgie

Zoals t hoort.. vindt ik

Christophe
05-01-2008, 00:35
Limburg is becoming the place to be for good BJJ! :thup:

Hasselt Open gaat leuk worden binnen een paar maanden! ;)

the boxer
05-01-2008, 15:11
Veel succes Willem!!! :thup:
Spijtig dat je nu niet meer bij ons in Maastricht kunt komen trainen.

SandaXtreme
05-01-2008, 21:35
hmm...das niet eens een half uur rijden vanuit hier, misschien maar es een keer langskomen ;)

MB667
06-01-2008, 10:15
Jordy is toch diegene in Maastricht?

Panningen ligt een heel stuk meer noordelijker. Denk dat ze meer richten op regio roermond/weert etc


Panningen Midden Limburg? Eerder Noord Limburg. Als de nieuwe snelweg er is, is het misschien te doen voor me, anders is het nog 3 kwartier vanuit Maasbracht/ Roermond schat ik

Willem - GracieBarra
06-01-2008, 13:22
Bedankt voor alle reacties!
Voor degene die van verderaf moeten komen is het misschien handig om zoveel mogelijk proberen te carpoolen; = veel gezelliger en goedkoper.

Als je een keer langs wilt komen houd er dan rekening mee dat de training op zaterdag 19 en 26 januari niet doorgaan. De 19e zijn we bij EXIT vanwege voorbereiding voor de EK wat op de 26e zal plaatsvinden.

Christophe
06-01-2008, 14:07
Bedankt voor alle reacties!
Voor degene die van verderaf moeten komen is het misschien handig om zoveel mogelijk proberen te carpoolen; = veel gezelliger en goedkoper.

Als je een keer langs wilt komen houd er dan rekening mee dat de training op zaterdag 19 en 26 januari niet doorgaan. De 19e zijn we bij EXIT vanwege voorbereiding voor de EK wat op de 26e zal plaatsvinden.


:thup: