PDA

View Full Version : Trailer SLAMM!! Nederland vs Thailand IV



payap
04-01-2008, 20:15
Zondag 2 maart in het ultra nieuwe en moderne Topsportcentrum in Almere is de vierde editie van Nederland vs Thailand!

Net als op de voorgaande drie shows zullen weer een keur aan topvechters uit Nederland, Thailand en de rest van de wereld in actie komen.

Hier de eerste trailer van dit evenement. Uiteraard geproduceerd door Eldar Gross!

http://youtube.com/watch?v=mSaBbErunfA

Uiteraard is hij ook te downloaden voor de fans en verzamelaars

http://www.mediafire.com/?bz4cy1fxz2m


Hier alvast enkele delen uit de line up:


Anuwat Kaewsamrit VS .......

Saenchai Sor Kingstar VS Rachid Bellaini

Samranchai 96Penang VS Menno Dijkstra

Andy Souwer VS Yodsaenklai Fairtex

Germaine de Randamie VS Maria Verheije

Ali Gunyar VS Farid Villaume


MMA

Oktay Karatas VS Furdjel de Windt

Romano de Los Reyes VS Vincent Latoel

Gegard Mousasi VS Dave Dalglish

Brian lo-A-Njoe VS .......


http://royalrumbl.tri-sys.nl/files/Image/nedervsthai/x2.jpg

Peete
04-01-2008, 23:02
hebt er echt zin in! thanks payap!

Slome
05-01-2008, 09:33
hheb er zin an... ziet er weer goed uit,,, ook die line-up top!!!

Eigenlijk had ik graag Saenchai Sor Kingstar Vs. Andy Souwer gezien... maar het is een wereld titel gevecht toch van Sor Kingstar Vs. Bellaini??

payap
05-01-2008, 12:52
hheb er zin an... ziet er weer goed uit,,, ook die line-up top!!!

Eigenlijk had ik graag Saenchai Sor Kingstar Vs. Andy Souwer gezien... maar het is een wereld titel gevecht toch van Sor Kingstar Vs. Bellaini??

Andy Souwer vecht op 70 kg. Saenchai op nog geen 59 kg. Hij komt uit in het Super vedergewicht (-58.967 kg) maar is eigenlijk een vedergewicht (57.153 kg). Dat verschil is er voor de gokkers om de aprtijen wat spannender te krijgen.

Daarbij komt dat hij vrij klein qua gestalte is.

Slome
05-01-2008, 13:12
thnx payap.. :thup:
ff vergeten...:sleep1:

Jeru
05-01-2008, 13:19
En Yodsenklai is echt een méér dan waardige tegenstander voor Andy. Hij is nog niet zo heel veel in de spotlights geweest, maar deze gast is goooooed!!

Slome
05-01-2008, 13:30
Ow daar heb ik ook niet aangetwijfeld!! Ik heb wat HL gezien.. echt goed. maar omdat Kingstar zo wordt afgeschilderd als de absolute no.1 (wat hij ook waarschijnlijk is hoor). Dacht ik dat dat een mooie meting zou zijn.. maar indd. het gewichts verschil is te groot... Straks krijgen we nog een Souwer die zich laat vallen ipv clinchen @ Kingstar. Net als HMC @ The GodFedor...(sorry-is de vermoeidheid - ben bezig met 3 dbble dienst)

SandaXtreme
05-01-2008, 21:18
misschien een domme vraag...worden de thaibokswedstrijden op thaise regels (veel clinchen, kniestoten op de rug, ellebogen) of op k1-achtige regels gevochten?

k hoop stiekem op optie 1 :)

Jeru
06-01-2008, 21:18
Ik denk dat dat per partij afzonderlijk kan worden bepaald. Ik vermoed in ieder geval dat de partij van Andy en Yodsenklai op K-1 regels is. Hopelijk wel over 5 ronden overigens.

inc
06-01-2008, 21:46
Quote: "Brian lo-A-Njoe VS .......".

lees een eerdere post van mijn.... let it b Marc Duncan....

lijkt mij echt een strakke matchup.

vet filmpje trouwens en een nog vettere line-up

zwiebertje
06-01-2008, 22:02
ik geloof dat er nog een mooie verassing aan komt voor dit event , zullen maar even afwachten wat het gaat worden ..

FOCUS
06-01-2008, 22:53
Saenchai op nog geen 59 kg. Hij komt uit in het Super vedergewicht (-58.967 kg) maar is eigenlijk een vedergewicht (57.153 kg)
Daarbij komt dat hij vrij klein qua gestalte is.

zelfde gewicht als mn vriendin:eek:
zet je toch aan het denken

Floris
07-01-2008, 22:15
Ok dan, go Gegard!

paspoes
08-01-2008, 00:18
ziet er goed uit zeg :thup:

Fightchick
08-01-2008, 13:30
Anuwat waarschijnlijk weer tegen Hassan Ait Bassou!