PDA

View Full Version : Waarom Randy liever niet tegen Nogueira vecht...



dimitri
04-01-2008, 23:44
Nog heeft een overwinning behaald tegen zowat elke tegenstander waartegen Randy als heavyweihth verloren heeft.

Overeem, Barnett, Ricco, noem maar op.

Fight Finder - Randy Couture's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=166)

Fight Finder - Antonio Rodrigo Nogueira's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=1440)

bryan
04-01-2008, 23:52
ach die X > Z , Z > Y dus X > Y truuk gaat echt niet meer op tegenwoordig..

randy has come a long way.. denk dat randy een aardig end komt op dec.

YoMarK
05-01-2008, 00:33
MMA-math blijkt niet te werken, en bovendien heeft hij het ook geflikt tegen Gonzaga(ook super BJJ, goede striking en sterk).

Ronald
05-01-2008, 00:34
ach die X > Z , Z > Y dus X > Y truuk gaat echt niet meer op tegenwoordig..
Ik heb zelfs helemaal geen statistieken nodig om te weten dat Nog van Randy wint ;)

HUNTER
05-01-2008, 01:07
Ik heb zelfs helemaal geen statistieken nodig om te weten dat Nog van Randy wint ;)

tenzij er $$$$$ van Dana White tegenover staat natuurlijk :pimp:

dimitri
05-01-2008, 07:19
MMA-math blijkt niet te werken, en bovendien heeft hij het ook geflikt tegen Gonzaga(ook super BJJ, goede striking en sterk).

Gonzaga is qua MMA prestaties absoluut niet te vergelijken met Nog. Iemand als een Pe de Pano heeft ook goede BJJ en goede striking, maar is op termijn geen succes geworden.

Misschien over 10 jaar of zo, als Gonzaga kampioen kan worden en dat ook jarenlang blijft zoals Nog heeft gedaan, kunnen we die twee echt vergelijken.

Randy weet dat hij Nog alleen kan verslaan tijdens takedowns of takedown defense, maar daar heeft hij niets aan want Nog is beter op de grond én staand.

The Bulldog
05-01-2008, 09:54
Ik vind Randy anders staand ook echt heel goed geworden...

En betreft Submission game is Nog vreselijk goed natuurlijk , maar laten we eerlijk zijn RAndy is in zijn grapling match toen tegen ook niet gesubmit... dit terwijl hij daarna nog verder verbeterde op de grond...(jaja ik weet dat er een gewichtverschil was)
Nog is als hij voor een sub gaat ook echt met de sub bezig zonder weinig stoot werk...

Ground controle van Randy is te vergelijken met die van Nog debnk ik...

Het clinch werk is beter van Randy.....

Denk serieus dat dit best een close call had kunnen worden...

YoMarK
05-01-2008, 18:54
Gonzaga is qua MMA prestaties absoluut niet te vergelijken met Nog. Iemand als een Pe de Pano heeft ook goede BJJ en goede striking, maar is op termijn geen succes geworden.
Nog heeft vorig jaar 1x gevochten, en die partij tegen Herring had makkelijk kunnen verliezen. Nog was gewoon KO namelijk, alleen had Herring dat niet door.
Al met al niet erg indrukwekkend. Hopelijk was het eenmalig, anders gaat hij gewoon verliezen van Sylvia.
Tuurlijk heeft Gonzaga niet het fightrecord van Nog, maar ik zie Gonzaga alleen maar beter worden.

dimitri
05-01-2008, 22:07
Nog heeft vorig jaar 1x gevochten, en die partij tegen Herring had makkelijk kunnen verliezen. Nog was gewoon KO namelijk, alleen had Herring dat niet door.
Al met al niet erg indrukwekkend. Hopelijk was het eenmalig, anders gaat hij gewoon verliezen van Sylvia.
Tuurlijk heeft Gonzaga niet het fightrecord van Nog, maar ik zie Gonzaga alleen maar beter worden.

No heeft Herring al drie keer verrslagen. En op 10 seconden na in de laatste fight was het keer op keer indrukwekkend.

He is trouwens niet de schuld van Nog dat Herring een oen is.

The Bulldog
05-01-2008, 22:41
Vond ook dat HEaring maar 1 moment had waarin hij de kans had en dat was toen Nog ging zitten...wat al een allerjekes wonder is want die heeft een kop van gepanserd beton met een stalen plaat eromheen...

Nog pakt Sylvia aan denk ik,....

dimitri
05-01-2008, 22:43
Ik vind Randy anders staand ook echt heel goed geworden...

En betreft Submission game is Nog vreselijk goed natuurlijk , maar laten we eerlijk zijn RAndy is in zijn grapling match toen tegen ook niet gesubmit... dit terwijl hij daarna nog verder verbeterde op de grond...(jaja ik weet dat er een gewichtverschil was)
Nog is als hij voor een sub gaat ook echt met de sub bezig zonder weinig stoot werk...

Ground controle van Randy is te vergelijken met die van Nog debnk ik...

Het clinch werk is beter van Randy.....

Denk serieus dat dit best een close call had kunnen worden...

Randy is gaan lopen uit de HW divisie omdat hij slaag kreeg. Toen is hij LHW geworden, en gestopt toen Liddell zijn truukje doorhad. Hij is pas teruggekomen omdat hij wel wist dat hij Sylvia aan zou kunnen. Hij heeft een behoorlijk geblesseerde Sylvia (rugproblemen) toen op decision verslagen.

Nog daarentegen heeft Schilt, die nog groter is dan Sylvia, maar dan op ongeveer elk gebied beter, in de eerste ronde ge-triangeld. En hij zal Sylvia ook tegen de grond werken en subben.

The Bulldog
05-01-2008, 23:00
en je punt is.... Randy is ook behoorlijk gegroeid toch?
zowel staande als op de grond....

TAke down zijn super voor in de kooi zoals ze la waren...voeten werk in combinatie met boksen is niet te vergelijken als toen hij eerder in de HW en tegen Liddell vocht in de LHW..

en Idd nog LEgde een heerlijke sankaku aan bij schilt...

begrijp alleen niet wat je duidelijk wilt maken met betrekking op

NOG-COUTURE...
Ik denk serieus dat dit een close cal kan worden dat is wat ik probeer duidelijk te maken...

Want ik ben met je eens dat NOG - SYLVIA een lesje MMA zou moeten kunnen geven....

dimitri
06-01-2008, 22:48
en je punt is.... Randy is ook behoorlijk gegroeid toch?
zowel staande als op de grond....

TAke down zijn super voor in de kooi zoals ze la waren...voeten werk in combinatie met boksen is niet te vergelijken als toen hij eerder in de HW en tegen Liddell vocht in de LHW..

en Idd nog LEgde een heerlijke sankaku aan bij schilt...

begrijp alleen niet wat je duidelijk wilt maken met betrekking op

NOG-COUTURE...
Ik denk serieus dat dit een close cal kan worden dat is wat ik probeer duidelijk te maken...

Want ik ben met je eens dat NOG - SYLVIA een lesje MMA zou moeten kunnen geven....

Nog-Couture zou inderdaad een mooie pot geweest zijn, én close. Ik zou er geen geld op inzetten. En als er een MMA God bestaat dan maakt Nog Sylvia in.

Maar waarom vindt Randy Nog dan niet goed genoeg, en wil hij enkel tegen Fedor nog vechten?

YoMarK
06-01-2008, 23:53
We zullen zien. In hoop dat Nog het gaat winnen, maar makkelijk gaat het echt niet worden.
Sylvia heeft gewoon tegen grote namen gestaan in de kooi, en verliest gewoon niet snel. Het ziet er idd allemaal niet echt flitsend uit, maar hij kan echt wel wat. :)

The Bulldog
07-01-2008, 07:21
Nog-Couture zou inderdaad een mooie pot geweest zijn, én close. Ik zou er geen geld op inzetten. En als er een MMA God bestaat dan maakt Nog Sylvia in.

Maar waarom vindt Randy Nog dan niet goed genoeg, en wil hij enkel tegen Fedor nog vechten?

Op zich logisch...wat betreft leeftijd,reputatie en centen...

Hij is de kampioen van de UFC... FEdor van de rest van de wereld...
Champ VS. Champ (Centen)

Randy moet heel diep gaan gezien zijn leeftijd en heeft niet veel partijen zo niet 1 over..dan natuurlijk tegen de ene die iedereen die aangetrokkenis ion de UFC heeft verslagen. (Leeftijd en Reputatie).

Denk reeel gezien dat Nog zeker een grote kans hebbenr is in deze pot, maar dat risico brengt de dream matchup natuurlijk ook in gevaar.
Zonde van de Hype ,de repuatie en dus de centen.