PDA

View Full Version : Uitnodiging grapplingwedstrijden 1 maart 2008



Yoseikan Ede
07-01-2008, 20:32
http://www.yoseikan.nl/images/nieuwsbrief/grappling.jpg


UITNODIGING

Hierbij nodigen wij u uit voor de 1e competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 1 maart 2008.
Er zal in totaal op 3 dagen worden gestreden en zullen na de drie wedstrijddagen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt .
Per dag zijn er dagprijzen te verdienen, ook worden de behaalde punten opgeteld en kan men T-shirts verdienen oplopend in de kleuren geel, oranje, groen, blauw, bruin en zwart.
Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners-en gevorderdenklasse.
De weging vindt in 2 groepen plaats.
De 1e weging is van 10:00 tot 11:00 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 12:00 tot 13:00 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginnners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!
Het inschrijfgeld is € 10,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag. Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 15,00

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer.
Inschrijven is alleen geldig via de website of via het meegestuurde excel document. Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!
Gevorderde deelnemers zijn;Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Groen in t-shirt klassement
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklasses deel te nemen.
Geef a.u.b een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven.
Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede

Inschrijven kan via http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=83

Met vriendelijke groet,
M.M.A. Team Budo Academy Physical

Barroom Hero
07-01-2008, 21:50
Bedankt voor de uitnodiging, ik zal er zijn! :)

Zanshin
08-01-2008, 13:01
Aftellen dus. Ik sta al ingeschreven, tot 1 maart dan maar weer. See ya.

rene1970
08-01-2008, 13:32
Team Agua Ede zal er zijn. Nog even overleggen met de mannen en dan komt de inschrijving die kant op:thup:

Yoseikan Ede
09-01-2008, 00:22
Ok we zien jullie inschrijvingen met belangstelling tegemoed

cholitzu
25-01-2008, 03:21
Even een schop omhoog....;)

The Bulldog
25-01-2008, 09:47
done...zeker daar....

Impulse
31-01-2008, 00:39
TTT

Yoseikan Ede
20-02-2008, 00:07
Best grapplers,

Inschrijvingen en T-Shirtklassement
Er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd met betrekking op de regels voor de grappling wedstrijden. De regels voor het T-Shirt klassement zijn aangepast.
Om alles beheersbaar te houden en een goede administratie te kunnen voeren hebben wij een tweetal zaken aangepast. De volgende regel is met ingang van heden van kracht:
Als een deelnemer langer dan anderhalf jaar niet heeft meegedaan komen zijn/haar punten voor het T-Shirtklassement te vervallen.
Op het inschrijfformulier dien je nu dan ook deze gegevens te vermelden.
Het is dus van groot belang dat als je ook iemand anders inschrijft deze gegevens weet, vraag het in ieder geval (voor dat je gaat inschrijven) na bij het betreffende persoon.
Mocht je deze gegevens niet invullen en de deelnemer(ster) heeft wel punten dan bestaat de kans dat deze punten ook komen te vervallen.
Met het nieuwe inschrijfformulier kunnen maximaal 2 deelnemers tegelijk worden ingeschreven, moeten er meer dan 2 deelnemers ingeschreven worden dan dien je gebruik te maken van het speciaal ontworpen inschrijfformulier.
Voor meer informatie zie onze website http://www.yoseikan.nl

Nederlands Kampioenschap
Om aanspraak te kunnen op de Titel Nederlands Kampioen Grappling dient men minimaal 2 van de 3 wedstrijddagen deel te nemen. Heeft men 1 maal meegedaan en 10 punten behaald en de ander heeft 2 maal meegedaan en ook 10 punten behaald dan gaat de titel naar degene die 2 maal heeft deelgenomen.

Mocht je nog meer informatie willen hebben, of is het een en ander niet geheel duidelijk neem dan even contact met ons op.
http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=4&Itemid=3 (http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=4&Itemid=3)

SebasMMA
20-02-2008, 00:33
10 uur weging.. Damn. Half 7 trein en dan zit ik 3,5u in de trein.. Hopelijk kan ik vervoer regelen anders kan ik niet komen.. ;[

The Bulldog
20-02-2008, 08:39
BEn er toch niet bij...

Ga met het team naar de seminar van Fedor..

Volgende keer dus zeker wel weer...

Impulse
20-02-2008, 09:02
10 uur weging.. Damn. Half 7 trein en dan zit ik 3,5u in de trein.. Hopelijk kan ik vervoer regelen anders kan ik niet komen.. ;[


Jij bent zeker nooit eerder bij een grappling toernooi in Ede geweest. Anders had je wel geweten dat de weging altijd om 10 uur is.....;)
Mocht je geen vervoer kunnen regelen dan zouden wij, van de organisatie, dit graag willen weten. Wij zouden het graag op prijs stellen als je ons op tijd op de hoogte stelt dat je niet komt.

Dit geldt niet alleen voor jouw maar voor een ieder ander die zich heeft opgegeven. Graag op tijd melden dat je niet komt. Dit kan door een telefoontje naar de sportschool. Is maar een kleine moeite

Christophe
20-02-2008, 11:21
Als een deelnemer langer dan anderhalf jaar niet heeft meegedaan komen zijn/haar punten voor het T-Shirtklassement te vervallen.

Telt dit alleen voor mensen die ooit een paar puntjes in geel hebben gehaald, en daarna niet meer komen ... of worden mensen die het hele parcours hebben doorlopen en zwart hebben gehaald er ook uitgeflikkerd als ze anderhalf jaar niet meer komen?! :confused:

nicolas the red
20-02-2008, 11:39
hoe zit dat eigenlijk met die t-shirts? ik heb blijkbaar geel, krijg ik die dan de volgende keer als ik meedoe? en moet ik die dan dragen tijdens het grapplen?

Yoseikan Ede
20-02-2008, 11:55
hoe zit dat eigenlijk met die t-shirts? ik heb blijkbaar geel, krijg ik die dan de volgende keer als ik meedoe? en moet ik die dan dragen tijdens het grapplen?

Als je nog geen geel t-shirt hebt gekregen, dan moet je dit tijdens de dag even duidelijk aangeven dan krijg je hem alsnog. Normaliter is het zo dat als je je punten hebt behaald krijg je ook je t-shirt.
Het is niet verplicht deze tijdens de wedstrijden te dragen.

Yoseikan Ede
20-02-2008, 12:05
Telt dit alleen voor mensen die ooit een paar puntjes in geel hebben gehaald, en daarna niet meer komen ... of worden mensen die het hele parcours hebben doorlopen en zwart hebben gehaald er ook uitgeflikkerd als ze anderhalf jaar niet meer komen?! :confused:

Ja ook de mensen die al hoger in het klassement staan en gewoon niet meer komen worden uit het systeem gehaald. De kans dat het bewuste persoon geen wedstrijden meer doet, of zelfs al helemaal gestopt is is vrij groot. Mocht je door een ernstige blessure niet kunnen komen, dan moet dit wel aan de organisatie worden doorgegeven.

Er zijn nu teveel mensen die in de lijst staan en al 2 jaar niet meer zijn geweest. Het moet allemaal wel beheersbaar blijven.

Christophe
20-02-2008, 12:23
Ja ook de mensen die al hoger in het klassement staan en gewoon niet meer komen worden uit het systeem gehaald. De kans dat het bewuste persoon geen wedstrijden meer doet, of zelfs al helemaal gestopt is is vrij groot. Mocht je door een ernstige blessure niet kunnen komen, dan moet dit wel aan de organisatie worden doorgegeven.

Er zijn nu teveel mensen die in de lijst staan en al 2 jaar niet meer zijn geweest. Het moet allemaal wel beheersbaar blijven.

Ik zou eigenlijk wel eeuwig in de lijst willen blijven staan (ego, ego) maar ik snap inderdaad dat het een beetje overzichtelijk moet blijven. Misschien kan er een apart ere-lijstje gemaakt worden met iedereen die ooit het zwart T-shirt heeft gehaald?! ;)

joost
20-02-2008, 12:32
Misschien kan er een apart ere-lijstje gemaakt worden met iedereen die ooit het zwart T-shirt heeft gehaald?! ;)


mag ik je handtekening??????? :eek:



kunnen ze meteen een apart ere-lijstje maken van alle guardjumpers!!! :D

Christophe
20-02-2008, 12:57
kunnen ze meteen een apart ere-lijstje maken van alle guardjumpers!!! :D

Hahahahaha ... beter dat dan een lijstje van alle mensen die flauwe opmerkingen maken over guardjumpen ... dat zou veel te veel ruimte in beslag nemen!

joost
20-02-2008, 20:41
nee joh mensen met opmerkingen over guardjumpen zijn coooooool:cool2:

Jochem
20-02-2008, 22:04
Ik ben er weer bij!

Ik heb wel wat kritiek op de T-shirt ranking. Als je dit doet, moet je wel consequent en duidelijk in de regelgeving en uitvoering zijn. Nu is het vaag, en bijv bij mij krijg ik eerst geel, oranje en groen en dan vervolgens weer oranje. terwijl ik al 3 jaar zon beetje elke keer er bij ben geweest, zou ik nu dus oranje zijn? Kijk, van mij hoeft het niet zon ranking, maar als je het doet, voer het dan goed uit met duidelijke regels, anders irriteert het alleen maar. En meer mensen die ik heb gesproken hebben er ook last van.

HUNTER
20-02-2008, 22:53
ik heb tenminste een zwart shirt gewonnen!!!

Er staat Grappling Master achterop, het is nu zelfs 1 van mijn bijnamen op de judo school geworden :hugegrin:

wrestler_nl
22-02-2008, 16:51
worden er ook pics gemaakt??!!

danial
22-02-2008, 16:59
Ik wou zeker meedoen, maar ga toch naar Fedor. -70ploeg succes;)

Evilman
22-02-2008, 20:46
BEn er toch niet bij...

Ga met het team naar de seminar van Fedor..

Volgende keer dus zeker wel weer...

met team HC?

joost
22-02-2008, 21:25
Ik wou zeker meedoen, maar ga toch naar Fedor. -70ploeg succes;)

thnx mate ;)

mama
22-02-2008, 21:47
worden er ook pics gemaakt??!!

ja ik ben er bij. alleen tot hoelaat weet ik nog niet
want we hebben 's avonds een etentje met de sportschool

enne Joost moet jij ook niet naar Fedor?
;)

joost
22-02-2008, 21:49
ja ik ben er bij. alleen tot hoelaat weet ik nog niet
want we hebben 's avonds een etentje met de sportschool

enne Joost moet jij ook niet naar Fedor?
;)

een seminar van Fedor lijkt me heel erg vet! maar Ede vind ik ook altijd leuk! dus ik blijf trouw aan ede :)

HUNTER
25-02-2008, 16:20
ik heb ook ingeschreven!!!

fedor is idd zeer cool, maar Ede rules

Bosco Baracus
25-02-2008, 16:33
Er is iemand van mijn team die misschien het gewicht niet gaat halen in welke ik hem ingeschreven heb, mag hij dan gewoon in die gewichtklassment hoger starten als dit gebeurt?

Christophe
25-02-2008, 16:50
ik heb ook ingeschreven!!!

fedor is idd zeer cool, maar Ede rules

x 2

schurem
25-02-2008, 17:06
godver, loop hier al maanden naar uit te kijken, komt m'n ma opeens met een fokking familiereunie aanzetten. &$@#%*@#$!!!!! Succes allemaal. Tap, snap or nap!

digiRelax
25-02-2008, 21:45
worden er ook pics gemaakt??!!

Ik ga er ook naar toe en neem mijn camera mee.
Dus de volgende dag zullen hier foto's te bewonderen zijn.

Chris

mama
25-02-2008, 22:13
ook door mij
maar of het de volgende dag is dat weet ik niet
heb de dag erna judotoernooi en daarna slamm
ohja en na Ede een etentje......

Yoseikan Ede
25-02-2008, 22:31
Er is iemand van mijn team die misschien het gewicht niet gaat halen in welke ik hem ingeschreven heb, mag hij dan gewoon in die gewichtklassment hoger starten als dit gebeurt?

Geen enkel probleem :thup:

Bosco Baracus
25-02-2008, 22:34
OK! Hij was al bang dat hij dan niet mag deelnemen ;)

Yoseikan Ede
25-02-2008, 22:36
Er schijnt wat onduidelijkheid te zijn over het invullen van het inschrijfformulier met name dan de punten voor het T-Shirt klassement.

Nou hier komt ie dan:

Voorbeeld
Vechter A heeft 5 punten op zijn gele t-shirt staan. dan moet er in het formulier 5 punten worden ingevuld.
Vechter A haalt op 1 maart 4 wedstrijdpunten. Nu heeft hij dus 1 punt voor zijn oranje shirt.
5 + 4 = 9 maximaal = 8 dus 1 punt voor het nieuwe shirt (oranje).

Met andere woorden, het opgeven van de punten geldt niet voor het totaal aantal punten maar voor het aantal punten van de huidige kleur t-shirt.
Heb je bijvoorbeeld al het zwarte t-shirt gehaald dan zet je er gewoon Zwart met 8 punten neer.

Yoseikan Ede
25-02-2008, 22:38
OK! Hij was al bang dat hij dan niet mag deelnemen ;)

Tuurlijk mag hij wel meedoen. Daar doen we echt niet moeilijk om hoor.
Het afwijkende gewicht mag maximaal een halve kilo zijn. Is het meer dan een halve kilo. dan gaat de vechter over naar de zwaardere klasse.

Maar deelname kan altijd :)

Christophe
26-02-2008, 12:10
Tuurlijk mag hij wel meedoen. Daar doen we echt niet moeilijk om hoor.
Het afwijkende gewicht mag maximaal een halve kilo zijn. Is het meer dan een halve kilo. dan gaat de vechter over naar de zwaardere klasse.

Maar deelname kan altijd :)

Good to know! ;)

Jochem
26-02-2008, 13:09
scheelt me een ontbijtje die halve kilo :)

Triker
27-02-2008, 08:27
worden er ook pics gemaakt??!!

vast en zeker ;)

nicolas the red
27-02-2008, 10:21
scheelt me een ontbijtje die halve kilo :)

jij kan tenminste nog ontbijten :(

Jochem
27-02-2008, 10:24
jij kan tenminste nog ontbijten :(

mwah we zullen zien, vanochtend 94.5, dus denk dat het voor mij ook weer skippen wordt.

Christophe
27-02-2008, 11:23
mwah we zullen zien, vanochtend 94.5, dus denk dat het voor mij ook weer skippen wordt.

Hahahaha ... same here! Woog deze morgen 85,6 ... dat moet het zwaarste zijn dat ik ooit gewogen heb. En dus een goede 2,6 kilo te veel voor de -83. Ik zal zien wat ik nog kan redden de volgende dagen, en anders vecht ik gewoon met de "Really big boys" mee! ;)

nicolas the red
27-02-2008, 12:07
http://www.dallasnews.com/sharedcontent/dws/img/v3/02-06-2007.NH_06yoga8.GS722UIBI.1.jpg

Christophe
27-02-2008, 12:22
Hahahahahahaha ... nee, nee amigo, meer:

http://www.chocolade.itgo.com/images/chocolade1.gif