PDA

View Full Version : Kyokushin training



COHIBA
07-01-2008, 22:37
Kyokushin trainingscamp in denemarken met oa
John Blumming en Henk Kuipers

YouTube - International Trainingcamp Kyokushin Budokai Denmark (http://nl.youtube.com/watch?v=cCToNQb0pD0)

Tony
08-01-2008, 12:30
Mooie beelden hoor..
Maar zitten armklemmen ook bij het kyokushin karate? Of was dat gewoon een algemeen stukje grondwerk voor de sier?

jan sensei kyokushin
08-01-2008, 16:01
Mooie beelden hoor..
Maar zitten armklemmen ook bij het kyokushin karate? Of was dat gewoon een algemeen stukje grondwerk voor de sier?Osu Tony je hebt kyokushinkai karate en je hebt kyokushin kai karate allround budokai daar zit alles in ook arm en beenklemmen choke,s ,verwurgingen valbreken , gooien ashi barai beenvegen enz ook in het kyokushin budokai wat je ziet bij henk kuipers zit alles , wij leerden het vroeger in de 70jaren ook zo kyokushin allround budokai en zelfs nog meer met wapens met de Bo enz


dit is niet van toepassing in wedstrijden dat is op kyokushin regels of je moet afspraken maken wat mag en niet mag ,Henk kuipers heeft en nieuw systeem in gevoerd vorig jaar wat mij ook wel aanspreekt ,ik hoop jou zo het een en ander uitgelegt te hebben .
respect
sportgroeten jan
osu

martin
08-01-2008, 17:14
Zo zie je op de beelden wat men verstaat onder kyokushin all round budokai

Kickboksen, kyokushin, Judo, mma ik hoop dat sommige forum genoten nu snappen dat er mensen op de website voorkomen met dangraden die niet KYOKUSHIN zijn.

osu

COHIBA
08-01-2008, 20:15
Mooie blok van Kuipers , echt wel AUWWW!!
op 1:40

chief108
09-01-2008, 08:50
als je vlot ben kan je misschien vanavond nog mee naar Croatië voor een trainingskamp :p

bus vertrekt om 18.00 uur geloof ik

jan sensei kyokushin
09-01-2008, 09:35
als je vlot ben kan je misschien vanavond nog mee naar Croatië voor een trainingskamp :p

bus vertrekt om 18.00 uur geloof ik Osu wat belet jou chief

zal ook wel goed voor jou wezen :neversurrender:

:osu:

chief108
09-01-2008, 09:52
tsss....

ik kan om meerdere redenen niet :cry2:
heeft wel in mijn agenda gestaan om heen te gaan maar ja...
je ken nie alles hebben hè?

Tony
09-01-2008, 09:59
Osu Tony je hebt kyokushinkai karate en je hebt kyokushin kai karate allround budokai daar zit alles in ook arm en beenklemmen choke,s ,verwurgingen valbreken , gooien ashi barai beenvegen enz ook in het kyokushin budokai wat je ziet bij henk kuipers zit alles , wij leerden het vroeger in de 70jaren ook zo kyokushin allround budokai en zelfs nog meer met wapens met de Bo enz


Beste Jan, dank voor je post. Het is me nu inderdaad een heel stuk duidelijker geworden. Ik had nooit gedacht dat er een karatevorm bestond die een soort van allround martial art genoemd mag worden. Mooi om te horen.

jan sensei kyokushin
09-01-2008, 10:14
Beste Jan, dank voor je post. Het is me nu inderdaad een heel stuk duidelijker geworden. Ik had nooit gedacht dat er een karatevorm bestond die een soort van allround martial art genoemd mag worden. Mooi om te horen. Osu Tony op mijn hyves vind je wel meer foto,s van kyokushin kampen strandtrainings examens enz
alles staat er nog lang niet ;) en ik ben elke dag met het martial -art - budo bezig enkele uren .
sportgroeten


jan

MilfhunterMMA
09-01-2008, 11:25
gaat karaté ongeveer zo?

http://www.youtube.com/watch?v=J2Fa-8bQyaU