PDA

View Full Version : Mike`s Gym Presenteert: Zat. 9 Februari "NOORD GESTOORD" @ Zonnehuis Amsterdam



FightProvider
08-01-2008, 14:00
http://www.djqlick.com/FLYER_NOORD_GESTOORD_VOORKANT_Internet.jpg

http://www.djqlick.com/FLYER_NOORD_GESTOORD_ACHTERKANT_Internet.jpg

Op Zaterdag 9 Februari organiseert Mike`s Gym het Kickboks/MMA-Gala "NOORD GESTOORD" in het Zonnehuis te Amsterdam Noord

De Matchmaking is nog niet helemaal rond, zodra deze bekend is zal ik deze post weer updaten.

ashi76
08-01-2008, 14:02
Vette poster.. :thup:

Weer eens wat anders.

Solar
08-01-2008, 14:03
Poster geeft wel een realistische kijk op onze vechtsport.

mama
08-01-2008, 14:03
hoe bedoel je agressief?

ziet er wel anders uit idd

Justinian
08-01-2008, 14:12
Coole poster, ik zie er de humor wel van in.

Eelco
08-01-2008, 14:17
vind m ook wel wijs!

Jofeljoh!
08-01-2008, 14:18
Poster geeft wel een realistische kijk op onze vechtsport.

Ja deze posters wil je echt wel in de stad laten zien aan het 'mainstream' publiek die niets weten van de sport!

Ik kan best tegen een geintje, humor is mij echt niet vreemd, maar ik vind dat men hier toch wel de plank een beetje heeft misgeslagen.


Wil je 'gestoord' echt uitbeelden?

Ga met zn allen in een dwangbuis op de foto...

anonymous001
08-01-2008, 14:20
:thup:

Iwan
08-01-2008, 14:24
Ik vind het idee van de poster leuk, maar ik vraag me of de gemiddelde leek dit niet als bevestiging gaat opvatten van de alom geldende mening over onze sport...

MJOKKIE
08-01-2008, 14:27
Jofeljoh is correct! Met afstand de domste, infantielste wanreclame die we voor de sport kunnen bedenken. We willen toch zo graag als echte topsporters worden gezien ipv ordinaire straatvechters. En dat is precies zoals het overkomt; ordinair en als straatvechters.

en daarom wordt onze sport door het mainstreampubliek nog altijd behandeld zo als het kennelijk behandeld wil worden. Je zal er maar op staan:sleep1:Had zeker Mike's Gym hoger ingeschat..

KO TKO
08-01-2008, 14:36
Ik vind het wel een leuke poster.

De man van 14K
08-01-2008, 14:41
je kan ze ook heel schijnheilig in een pak op de poster zetten. Typisch Mikes gym, ik vind het wel Humor

Dennuz
08-01-2008, 14:41
Vind hem ook wel grappig

Solar
08-01-2008, 14:45
Begrijp me niet verkeerd.

Dit is een erg originele poster met een hoge artistieke waarde.
Voor insiders is dit echt een top-poster, maar zoals enkelen hier al opmerken, bevestigt het wel de vooroordelen die het grote publiek al heeft over onze vechtsport!

Beetje gemengde gevoelens dus...

anonymous001
08-01-2008, 14:50
Ach...

Het ligt er zo dik bovenop, met die intialen enzo.

En vergeet niet dat een 'gewone', 'fatsoenlijke' poster voor een buitenstaander ook superagressief overkomt. Ik denk dat menigeen het verschil niet eens opvalt.

Richelieu
08-01-2008, 15:18
je kan ze ook heel schijnheilig in een pak op de poster zetten. Typisch Mikes gym, ik vind het wel Humor

..is ook al eens gebeurd. Volgens mij een oude Muay Thai Champ. League..;)

Vind het een orginele poster met gevoel voor humor, dat hebben ze wel bij Mike's Gym zeker wel + een blik vol goede vechters!! Van veel gala's in het Zonnehuis word niet eens een fatsoenlijke poster gemaakt.

connect
08-01-2008, 15:31
is er al iets van een line up bekend??????

Straight
08-01-2008, 15:33
Begrijp me niet verkeerd.

Dit is een erg originele poster met een hoge artistieke waarde.
Voor insiders is dit echt een top-poster, maar zoals enkelen hier al opmerken, bevestigt het wel de vooroordelen die het grote publiek al heeft over onze vechtsport!

Beetje gemengde gevoelens dus...

+1 (hoog artistiek in waarde en erg orgineel; valt wel mee)

Leuke poster om in de gym the plakken, maar buiten....

De man van 14K
08-01-2008, 17:06
..is ook al eens gebeurd. Volgens mij een oude Muay Thai Champ. League..;)

Vind het een orginele poster met gevoel voor humor, dat hebben ze wel bij Mike's Gym zeker wel + een blik vol goede vechters!! Van veel gala's in het Zonnehuis word niet eens een fatsoenlijke poster gemaakt.


ja daar doelde ik ook op.
Net als die foute snuiter van Gentlemen promotions.
Die galá's zijn top maar hij moet zelf niet op zijn posters gaan staan

Effective
08-01-2008, 17:17
Leuke poster! Ligt er zooo dik bovenop dat het imho een leuke grap is, ik kan het wel waarderen.:thup:

Kaun
08-01-2008, 20:01
Begrijp me niet verkeerd.

Dit is een erg originele poster met een hoge artistieke waarde.
Voor insiders is dit echt een top-poster, maar zoals enkelen hier al opmerken, bevestigt het wel de vooroordelen die het grote publiek al heeft over onze vechtsport!

Beetje gemengde gevoelens dus...


x2 ,,voor de mensen die Mike's Gym kennen is het heel leuk,, voor het 'vechtsporterszijnagressief'-volk is dit olie op het vuur

Ben
08-01-2008, 20:21
x2 ,,voor de mensen die Mike's Gym kennen is het heel leuk,, voor het 'vechtsporterszijnagressief'-volk is dit olie op het vuur

x3

soef 0
08-01-2008, 20:25
allereerst vind ik dit een hele vette poster dit noemen ze "origineel"

En eeeuuhh Rosso Het is Magmut die het gala organiseert laat hem lekker zelf bepalen of hij zichzelf wel of niet op de poster zet, en om hem dan ook nog foute snuiter te noemen vind ik al helemaal ver gaan.

Je eigen menig geven over een bepaald iets oke maar dit is niet je eigen mening geven!!

En vanuit Pattaya zeg ik nu laterss

Richelieu
08-01-2008, 20:33
allereerst vind ik dit een hele vette poster dit noemen ze "origineel"

En eeeuuhh Rosso Het is Magmut die het gala organiseert laat hem lekker zelf bepalen of hij zichzelf wel of niet op de poster zet, en om hem dan ook nog foute snuiter te noemen vind ik al helemaal ver gaan.

Je eigen menig geven over een bepaald iets oke maar dit is niet je eigen mening geven!!

En vanuit Pattaya zeg ik nu laterss

Druk aan het trainen voor "the Battle of Flevoland II"....goede zaak Soef!!!!!

COHIBA
08-01-2008, 21:20
Ja deze posters wil je echt wel in de stad laten zien aan het 'mainstream' publiek die niets weten van de sport!

Ik kan best tegen een geintje, humor is mij echt niet vreemd, maar ik vind dat men hier toch wel de plank een beetje heeft misgeslagen.


Wil je 'gestoord' echt uitbeelden?

Ga met zn allen in een dwangbuis op de foto...

X2

Dalgliesh
08-01-2008, 23:17
Die poster is TOP!

jopke
08-01-2008, 23:21
wel mooi gemaakt,

maar dit geeft weer een heel slecht beeld over onze sport....

gewoon jammer

Justinian
08-01-2008, 23:25
Voor insiders is dit echt een top-poster, maar zoals enkelen hier al opmerken, bevestigt het wel de vooroordelen die het grote publiek al heeft over onze vechtsport!
Mwoah, dit ligt er toch wel heel dik bovenop, dus ik denk niet dat dit "de vooroordelen die het grote publiek al heeft" bevestigt. Ieder weldenkend mens zal toch moeten begrijpen dat de vechters elkaar niet te lijf gaan met kettingen, knuppels en weet ik wat nog meer :D

Mike
08-01-2008, 23:28
haha vette poster hoor!!!!

tis toch met een duidelijke knipoog gemaakt. Echt een coole poster!

Justinian
08-01-2008, 23:29
haha vette poster hoor!!!!

tis toch met een duidelijke knipoog gemaakt. Echt een coole poster!
Mike is een weldenkend mens :D

Mike
08-01-2008, 23:31
dat hoor ik voor het eerst ;)

blazin.arr0w::::
08-01-2008, 23:31
Wel geinig.

Denk idd dat het grote publiek deze poster sowizo niet ziet (zitten)

Misschien was t grappiger geweest als ze op de solo foto's ook zulke oer kreten hadden geslagen als in de groeps foto, dan komt de knipoog misschien iets beter over.

blazin.arr0w::::
08-01-2008, 23:31
Mike is een weldenkend mens :D

Hij vergeet alleen zijn kerstmuts af te zetten ;)

Mike
08-01-2008, 23:32
ik hou t gewoon straat BA, en tis focking koud hier buiten

blazin.arr0w::::
08-01-2008, 23:34
ik hou t gewoon straat BA, en tis focking koud hier buiten

Got a point there, dude! Ik ga voor de pimphat :pimp:

lunatic
09-01-2008, 09:29
vind het ´n vette poster!!!

MB667
09-01-2008, 10:11
vette poster, maar hang em maar niet op vlakbij het station in Den Haag, want dan komen er kamervragen van ;)

doom
09-01-2008, 16:52
ik heb in mijn leven nog nooit zulke lelijke gasten op een kluitje gezien.

anonymous001
09-01-2008, 16:58
ik heb in mijn leven nog nooit zulke lelijke gasten op een kluitje gezien.

Ik zou zeggen... ga lekker naar Mike's Gym om deze belangwekkende mededeling persoonlijk over te brengen.

Trouwens, nog nooit heeft een poster van een klein gala zoveel aandacht gekregen, gok ik zo. Doen ze toch handig!

Peete
09-01-2008, 17:06
echt een mike's gym poster, gewoon humor!
en lijkt me een leuk gala!

chief108
09-01-2008, 17:10
vinnem ook wel grappig :p

54321
09-01-2008, 18:15
pfff...altijd dat gezeik over wat het mainstream publiek wel niet denk van ''onze'' sport. laat ze lekker denken! met een nette poster waar ze allemaal braaf met lieve blikjes op staan te kijken win je het ook niet hoor.

Maroclove
09-01-2008, 18:20
pfff...altijd dat gezeik over wat het mainstream publiek wel niet denk van ''onze'' sport. laat ze lekker denken! met een nette poster waar ze allemaal braaf met lieve blikjes op staan te kijken win je het ook niet hoor.


Vind ik ook!!
Ik vind het een super poster!

Simone
09-01-2008, 18:58
Ik vind het een ontzettend mooie poster waar veel aandacht aan besteed is! Mooie vormgeving, en dat geeft ook meteen een goed beeld. Ik vind het beter dan wanneer ik een poster zie met wat bij elkaar geplakte fototjes in verschillende formaten en kleuren.

Jofeljoh!
09-01-2008, 19:26
pfff...altijd dat 'gezeik' over wat het mainstream publiek wel niet denk van ''onze'' sport. laat ze lekker denken! met een nette poster waar ze allemaal braaf met lieve blikjes op staan te kijken win je het ook niet hoor.

Prima, als we dan ook maar geen gezeik meer krijgen over dat we de sport meer geaccepteerd willen hebben, meer media-aandacht, verontwaardiging over negatieve krantenberichten rondom (de) sport(ers).

Ik vind het persoonlijk belachelijk dat als er _onderbouwde_ kritiek over wordt gegeven, dat dat gelijk als 'gezeik' wordt afgedaan. Dat is wel heel erg makkelijk.

Overigens vind ik de poster qua vormgeving etc wel mooi, ik vind het idee van kettingen en honkbalknuppels nou eenmaal niet geslaagd. That's all.

NG909
09-01-2008, 20:34
Guttegut wat een moraalriddertjes zeg......
Iedere Amsterdammer weet dat NOORD GESTOORD is, een dikke vette knipoog dus naar die verwijzing!
Al dat gezeik over slecht voor de sport....... pffffffffffffffff
Gewoon weer een topposter van Mike & co

NG909
09-01-2008, 20:35
Ik vind het een ontzettend mooie poster waar veel aandacht aan besteed is! Mooie vormgeving, en dat geeft ook meteen een goed beeld. Ik vind het beter dan wanneer ik een poster zie met wat bij elkaar geplakte fototjes in verschillende formaten en kleuren.

En Simoon begrijpt het!

Tsuki
09-01-2008, 20:54
VETTE POSTER ............... heel orgineel ligt er zo dik boven op dat je de humor er van wel in MOET zien ...............

leukste poster in tijden

De man van 14K
09-01-2008, 21:36
ben ik als enige benieuwd naar de matchmaking ;)

JeMalleMoer
09-01-2008, 23:52
Wel geinig.

Denk idd dat het grote publiek deze poster sowizo niet ziet (zitten)

Misschien was t grappiger geweest als ze op de solo foto's ook zulke oer kreten hadden geslagen als in de groeps foto, dan komt de knipoog misschien iets beter over.


Precies. Toen ik nog gematigde interesse in kickboksen had zag ik die posters niet eens hangen. Nu valt het mij direct op als ze ergens hangen. Denk dat een deel zich een beetje overdrijft. Het is niet dat ze een reclame spot hebben op rtl4 om acht uur.

Jarno
10-01-2008, 08:39
Wat een gezeik om een poster zeg... Dit jaar zijn er nog 3.000.000 gala's met even zoveel posters. Net of iedereen die gaat onthouden....

Nette poster met een hele vette knipoog imo.

Evilman
19-01-2008, 14:13
t idee vind ik cool,
maar wat je ziet zegt idd
straatvechter en dat is niet
waar het om draait.

zo mixxen mensen die 2 toch
weer samen. ordinair aftuigen en
skills / sport.

ik zou het zelf niet gedaan hebben.
hij is wel duidelijker dan die typische
overvolle kleine foto MT gala posters.

mama
25-01-2008, 14:49
Is er al iets van een line up bekend?