PDA

View Full Version : Vrouw spoelt Baby door WC



wrestler_nl
08-01-2008, 17:13
Een 20-jarige vrouw heeft geprobeerd om haar pasgeboren zoon door het toilet in de McDonalds te spoelen. De baby kon nog op het nippertje gered worden, tegen de jongedame uit het Amerikaanse Missouri is voorlopig nog geen klacht ingediend. “De moeder wordt op dit moment behandeld. Het is dus nog even wachten om haar kant van het verhaal te horen”, aldus politiechef Lockhart. Collega’s van haar werden ongerust omdat ze zo lang op het toilet bleef. Toen ze doorhadden wat er aan de hand was, verwittigden ze onmiddellijk de hulpdiensten. Tegen de dokters vertelde de jonge moeder dat ze niet besefte dat ze zwanger was en dat ze verschillende keren geprobeerd had de baby door te spoelen in het toilet. Het jongetje, dat al die tijd haast levenloos in de wc lag, kon gelukkig toch nog gered worden.

el bastardo
08-01-2008, 17:16
Vierendelen!

anonymous001
08-01-2008, 17:19
Vierendelen!

Beetje makkelijk geoordeeld, vind je niet?

Ze zal heus niet expres zwanger geworden zijn om een kind te verdrinken...

Paniek, mentaal instabiel, we weten er zo niets van...

el bastardo
08-01-2008, 17:45
Beetje makkelijk geoordeeld, vind je niet?

Ze zal heus niet expres zwanger geworden zijn om een kind te verdrinken...

Paniek, mentaal instabiel, we weten er zo niets van...
O, dat maakt alles goed. Tuurlijk is die muts instabiel, labiel en in paniek. Dat mag ik hopen zeg! Ik zie echter niet in hoe dit gedrag goedgepraat kan worden! Vastzetten met dwangverpleging.
Net zoiets als die doos die haar kind van de bijenkorf smeet. Ook geen goed woord voor over!

anonymous001
08-01-2008, 17:54
O, dat maakt alles goed. Tuurlijk is die muts instabiel, labiel en in paniek. Dat mag ik hopen zeg! Ik zie echter niet in hoe dit gedrag goedgepraat kan worden! Vastzetten met dwangverpleging.
Net zoiets als die doos die haar kind van de bijenkorf smeet. Ook geen goed woord voor over!

Welke is het nou? Dwangverpleging of vierendelen?

Serieus. Want ik ben best voor dwangverpleging in zulke gevallen, ook in hun eigen belang. Maar in zie niet in waarom je zou willen vergelden.

Niemand kiest voor zoiets, Bijenkorfvrouwtje ook niet, dus ik kan er ook echt niet boos om worden. Hooguit medelijden. Heeft niks met goedpraten te maken, want het blijft erg.

Maar ja, zoals ik al zei, uit zo'n kort berichtje kan je eigenlijk niks opmaken...

TheSkindo
08-01-2008, 18:35
Socrates, heb jij kinderen?

anonymous001
08-01-2008, 18:43
Socrates, heb jij kinderen?

2 katten, telt dat ook?

Als deze zaak ons iets leert, is het wel dat het hebben van kinderen geen garantie is voor een juist moreel oordeel...

Kim
09-01-2008, 09:17
Dergelijke verhalen hoor je echt zo vaak, ik denk dat het echt gewoon totale paniek in combinatie met een geestelijke afwijking is, anders doe je zoiets echt niet!

FOCUS
09-01-2008, 10:35
ik vind het echt niet kunnen:thown:



weet je hoe vervelend een verstopte wc is als je nodig moet.

Paco
09-01-2008, 11:19
Er wordt wel van alles door de wc gespoeld..

TheSkindo
09-01-2008, 15:42
Nee, maar je kijkt er wel anders tegenaan als je zelf kinderen hebt. Ik had ook altijd zoiets van "tja, jammer" maar ik ben daar toch anders over gaan denken....

anonymous001
09-01-2008, 17:48
Nee, maar je kijkt er wel anders tegenaan als je zelf kinderen hebt. Ik had ook altijd zoiets van "tja, jammer" maar ik ben daar toch anders over gaan denken....

Snap ik dan ook wel weer. Dacht trouwens niet 'tja, jammer', maar meer iets als 'triest, tragisch, verdrietig'. Zoals ik ook denk over de situatie van demente bejaarden in verpleegtehuizen, om maar eens wat te noemen.

Jochem
09-01-2008, 18:41
Weer zon dikke amerikaanse zeug die niet doorheeft dat ze zwanger is en op een plee bevalt.

anonymous001
09-01-2008, 19:09
Weer zon dikke amerikaanse zeug die niet doorheeft dat ze zwanger is en op een plee bevalt.

:D:lol: En dat is weer een andere manier om er over na te denken!

dimitri
10-01-2008, 11:40
Tsja, jammer.

De man van 14K
10-01-2008, 15:48
Er wordt wel van alles door de wc gespoeld..


toch maak je dit als loodgieter waarschijnlijk weinig mee