PDA

View Full Version : Hardcore vs Golden Glory



micha
10-01-2008, 19:44
Ik lees net in een oude Royal Rumble dat er 4 partijen van hardcore tegen Golden glory zouden zijn. Maar nu Golden Glory ze alle 4 heeft gewonnen lees ik daar niks over terug in de RR. Heb ik dat misschien over het hoofd gezien?

martin
10-01-2008, 20:22
Ik wel de uitslagen gelezen, jij niet dan Micha

Justinian
10-01-2008, 22:34
Ik heb het wel gelezen. Sterker nog, er staat een uitgebreid verslag in (the battle of Arnhem ;))!

chief108
10-01-2008, 22:37
beter kijken dus :p

micha
10-01-2008, 23:44
Uitslagen heb ik gezien maar het artikel niet. Omdat het nogal was opgeklopt harcore vs GG had ik ook een groot vervolg verwacht. Als de uitslag andersom was geweest dan had het waarschijnlijk op de cover gestaan. Kan iemand dat stukje plaatsen?

Justinian
11-01-2008, 08:10
Uitslagen heb ik gezien maar het artikel niet. Omdat het nogal was opgeklopt harcore vs GG had ik ook een groot vervolg verwacht. Als de uitslag andersom was geweest dan had het waarschijnlijk op de cover gestaan. Kan iemand dat stukje plaatsen?
Het artikel waar ik op doel is het verslag van "The battle of Arnhem". Kan het hier niet plaatsen, maar als je in Amersfoort bent bij Ultimate glory dan kan ik het wel ff voor je meenemen.

Ralph
11-01-2008, 09:14
Hey Micha, ik heb het verslag van The Battle of Arnhem voor de RR geschreven en ben er in dat stuk wel op ingegaan. Het thema van dat evenement was "The Battle of Arnhem Goes Hardcore". In bijna alle partijen stond een vechter van Team Hardcore; vandaar dat team Hardcore ook veel genoemd wordt. Ik heb er bewust voor gekozen om er in het verslag geen Team Hardcore vs Team Golden Glory van te maken, omdat het maar een paar partijen betrof (drie van de 19). Dus als de resultaten andersom waren geweest had ik dat ook zeker niet gedaan.
In de aanloop er naartoe hebben we het in de promotie ook niet over Team Hardcore vs Team Golden Glory gehad, maar gewoon naar de individuele vechters gekeken (dus Oktay vs Chico rematch, Balrak vs Zowa en Zimmerman vs Rodney). En GG heb ik in m'n verslag ook een paar keer genoemd. Zelfs Breda is genoemd (moet jou toch ook aanspreken ;) )!

micha
11-01-2008, 11:16
ik heb het net gelezen en GG wordt iid wel genoemd. het is een goed stukje Ralph

Shooto Holland
11-01-2008, 19:21
Maar het was wel 4-0 (vergeet Dion Staring niet) :D

En ik van te voren vond ik dat het wel degelijk gehypt werd als GG vs Hardcore...In de bladen en op internet...

Roy, waar stond trouwens het stukje over het NL titelgevecht tussen Marc Duncan en Chico in de Ringsports? :)

Osu,

Martijn

micha
11-01-2008, 21:08
ik ben dus niet de enige die er zo over dacht.

Ralph
12-01-2008, 11:00
Ik heb hier op de computer toevallig alle promotie nog staan die er vanuit de The Battle of Arnhem is gedaan en daarin is er geen GG vs Team Hardcore van gemaakt, maar is er meer naar de vechters gekeken. Alleen bij Oktay vs Chico is het (logischerwijs) wel een beetje gedaan. Misschien dat er in de discussies op internet wel veel over gesproken is?
En Dion moest toch niet tegen iemand van Team Hardcore (een of andere Hongaar toch)?

Justinian
12-01-2008, 16:06
Maar het was wel 4-0 (vergeet Dion Staring niet) :D

En ik van te voren vond ik dat het wel degelijk gehypt werd als GG vs Hardcore...In de bladen en op internet...

Roy, waar stond trouwens het stukje over het NL titelgevecht tussen Marc Duncan en Chico in de Ringsports? :)

Osu,

Martijn
Niet zo mauwen ;) Ik had een lang stuk geschreven, maar het moest worden ingekort door de redactie. Aantal andere partijen zijn daarom ook geschrapt. Anyway, ik plaats het hier wel ff:



Rings gala Enschede


Blood, sweat and tears


Onder de toepasselijke naam Blood, sweat and tears organiseren Angelo Meola en Milco Lambrechts het jaarlijkse Rings gala in Enschede. Dat kickboksen en MMA ook in het oosten van het land enorm populair is, bewezen beide heren de afgelopen jaren; de ‘Pathmoshal’ was telkens uitverkocht! Ook ditmaal is de zaal uitverkocht en zoals bij ieder Ringsgala wordt stipt om 17.00u begonnen.

Op het programma staan een aantal hele fraaie partijen, waaronder een titelgevecht tussen Chico Martinez en Marc Duncan, Jessie Gibs tegen het talent van Golden Glory Denis Stojnic en de Walz Hardcore Cup met vier internationale A-klasse vechters! Ringspeaker Ronald Wüstenburg stelt de vechters aan het publiek. Onder de aanwezigen ondermeer 3-voudig K-1 kampioen Peter Aerts, UFC veteraan Pedro Rizzo, Emiel Ratelband en zakenman Henk Kuipers.

Een van de MMA-partijen is die tussen Bob Ruijg en Danial Sharifi. Bob Ruijg staat voornamelijk bekend om zijn formidabele take-downs en zijn grondwerk. Sharifi vocht vorig jaar ook in Enschede en wist zijn tegenstander toen binnen een minuut op submission (enkelklem) te verslaan. Zijn laatste partij vocht hij echter tegen een leerling van Bob Ruijg en ook deze partij wist hij te winnen op submission (armklem). Danial maakt van de opkomst een show op zich en laat zich begeleiden door een fraaie buikdanseres! De partij begint en Sharifi oefent meteen druk uit en mijdt het staande gevecht niet. Bob Ruijg laat er echter ook geen gras over groeien en scoort een takedown. Op de grond wordt hij gekanteld en al snel is de tijdslimiet voor het grondgevecht voorbij. Na een takedown poging van Bob weet Danial backmount te scoren en de partij voortijdig te beslechten met een rear naked choke. Overtuigende winst voor de man van Angelo gym/Team Hardcore!

Chico ‘El Toro’ Martinez en Marc Duncan staan voor de tweede keer tegenover elkaar. De eerste keer eindigde weliswaar in een winst voor El Toro, maar dit werd later teruggedraaid door de bond en omgezet in een no-contest. Dit vanwege een dubieuze ‘rope-escape’. Ditmaal staan beide heren tegenover elkaar en wel voor de Nederlandse Rings MMA-titel -75kg. Deze titel is vacant geworden doordat Jan Overduin zijn titel niet op tijd kon verdedigen, vanwege zijn bruiloft. De 34-jarige Duncan scoort de takedowns en weet ook tijdens het grondgevecht de meeste punten te scoren. Op een gegeven moment krijgt Martinez ook nog eens een gele kaart vanwege het vastpakken van de touwen. Duncan wint niet alleen de partij, maar ook de vacante titel. Winnaar op punten en hiermee de nieuwe Nederlands kampioen Rings: Marc Duncan.

Patrick van de Velde is geen onbekende in het Nederlandse MMA circuit. Zijn Noorse tegenstander is in Nederland minder bekend, maar heeft in Noorwegen een aantal partijen gedraaid. De Noor is in Nederland als student en traint de komende vier jaar bij de Enschede sportschool Body gym, onder leiding van Joop Sweerts, Michel de Boer en Koen Hulzinga. Na wat acties over en weer volgt een harde suplex en Patrick van de Velde kan niet verder vechten! In eerste instantie wordt een brancard in de ring gebracht, maar de harde van de Velde geeft aan dat hij zelf de ring uit kan lopen. Een erg fraaie partij.

Tarek Slimani vecht de eerste partij van het toernooi en wel tegen de K-1 Max veteraan Dennis Schneidmiller. Slimani vecht slim en lijkt de meeste punten te scoren. De Duitser moet het met name hebben van zijn stoten, maar deze belanden voornamelijk op de dekking van de man Bully’s Gym/Team Hardcore. In de derde ronde belandt een knie van Slimani al dan niet in het kruis van de Duitser, maar van opzet was zeker geen sprake! De scheidsrechter bestraft Slimani echter met een gele kaart. De partij wordt uiteindelijk op punten gewonnen door Schneidmiller, die hiermee wel erg goed wegkomt! De tweede partij van het toernooi vindt plaats tussen Jawed El Byari en Yassin Lahmidi. Lahmidi valt in voor de Thai Kit Sitpholek die vanwege visumproblemen niet op tijd over kon komen. Jawed wint deze partij op punten en treft Schneidmiller in de finale. Toch een goede prestatie van Yassin Lahmidi gelet op het feit dat hij de partij slechts enkele dagen voor het gala aannam!

Jessie Gibs zou aanvankelijk vechten tegen Milco Voorn, maar vanwege een blessure vecht hij tegen Denis Stojnic van Golden Glory. Hoewel Gibs in Jiu Jitsu pak opkomt, wil dit niet zeggen dat men zijn staande kwaliteiten maar moet uitvlakken. Integendeel, Gibs is ook een uitmuntend karateka. Tijdens deze partij komen de kwaliteiten van Gibs echter niet helemaal uit de verf en dat is jammer. Desalniettemin wint Gibs de partij terecht op punten!

Tijdens de finalepartij blijkt al snel dat Schneidmiller een maatje te groot is voor Jawed El Byari. Schneidmiller is te snel en beschikt over meer stootkracht. In de eerste ronde bezorgt Schneidmiller zijn tegenstander 8 tellen. In de tweede ronde rondt hij het karwei af door El Byari na hem nogmaals 8 tellen te hebben bezorgd, KO te slaan. Winnaar van de Walz Hardcore Cup is Dennis Schneidmiller en met deze winstpartij komt een einde aan een geweldige avond.

Shooto Holland
12-01-2008, 16:23
Eelco bedankt voor het verslag! Maak je Marc ook blij mee..

Osu,

Martijn

Justinian
12-01-2008, 16:34
Eelco bedankt voor het verslag! Maak je Marc ook blij mee..

Osu,

Martijn
Geen probleem Pieter ;)

chief108
12-01-2008, 16:44
grappige mannen, die van Gouda's Glory...

http://www.goudasglorie.nl/afbeeldingen/producten/Snacksaus/fresh-garlic-350.png

Khanom Thom
13-01-2008, 14:14
Leuk sfeertje hier, gezellig ;)