PDA

View Full Version : Trainen in Thailand...



Justinian
11-01-2008, 00:00
Vandaag heb ik de vakantie geboekt! In de zomer gaan we weer lekker naar Thailand toe :D Mogelijk pak ik weer even een paar dagen training mee en dit keer op Phuket. Ik was net even op zoek naar een kamp in Phuket en kwam (weer) op deze site terecht: http://www.thaiboxcamp.com/trainingcamp/index.php

De site is van onze eigen Angelo Meola en hij had me er al eens een keer op gewezen. Topsite in ieder geval en erg handig! Anyway, ik geef het hier ff mee als tip ;)

RisingSun
11-01-2008, 00:14
Zoo ik ben echt jaloers! In 2009 ga ik een half jaar naar thailand samen met een maatje van me! Ben al druk aan het sparen!

payap
11-01-2008, 01:43
Zoo ik ben echt jaloers! In 2009 ga ik een half jaar naar thailand samen met een maatje van me! Ben al druk aan het sparen!

:o Dan zal .... nee ik zeg niks ! :pimp:


Damn! man top! Wie weet kom ik dan ff een paar weken langswaaien zodat we daar weer oude tijden kunnen alten herleven.

payap
11-01-2008, 01:45
Justi en Rising Sun zijn aan het samenzweren om Payap gek te krijgen!

Top luitjes! En ben eerlijk gezegd wat jaloers op jullie! :crying:

chief108
11-01-2008, 09:06
niet alleen Payap hoor Payap...
niet alleen Payap....

Justinian
11-01-2008, 09:07
Justi en Rising Sun zijn aan het samenzweren om Payap gek te krijgen!

Top luitjes! En ben eerlijk gezegd wat jaloers op jullie! :crying:
:D Ik was vorig jaar ook jaloers op jou Payap :brow:

FOCUS
11-01-2008, 10:25
mensen die naar Thailand gaan...
voor de cultuur en voor het taiboksen..
jaja...
hum...:whistling:

chief108
11-01-2008, 11:08
hehehe... :brow:

RisingSun
11-01-2008, 11:56
Haha Payap je moet zeker ff langskomen dan! Als ik mn studie in 2009 heb afgerond ga ik met een vriend een half jaar op reis met als eerste doel iig Thailand! Ik vertelde dit ook tegen Thomas en die komt dan ook weer langs, dus kunnen we een reunie houden samen met Nokweed :p Ga maar vast sparen Chris:D

Raila Lama
11-01-2008, 12:25
Mocht je in Thailand - Koh Samui , in een super trainingskamp, willen trainen, check ; www.superprosamui.com (http://www.superprosamui.com) :thup:

Joop Kasteel
11-01-2008, 12:26
Wanneer ga je precies Roy? Ik heb ook plannen. Trainen sla ik over maar een biertje...

Justinian
11-01-2008, 12:33
Wanneer ga je precies Roy? Ik heb ook plannen. Trainen sla ik over maar een biertje...
We vertrekken op 4 juli en gaan dan naar Bangkok. Daar blijven we een dag of 3 en dan gaan we naar Khorat en misschien pak ik dan ff een paar dagen training. Dan naar Koh Samet tot en met 19 juli en daarna gaan we naar Phitsanolok om wat bekenden op te zoeken. Op 23 juli gaan we naar Phuket (Patong Beach) en daar blijven we tot 2 augustus denk ik. Dan nog een paar dagen Bangkok en we gaan op 6 augustus weer naar huis.

Bovenstaande is de planning waarvan alleen Phuket echt vast staat. De rest kunnen we nog veranderen tijdens de vakantie. Als je tegen die tijd ook in Thailand bent dan moet je het ff laten weten, dan gaan we er zeker wat drinken!

Joop Kasteel
11-01-2008, 13:31
Ik zal eens kijken wat ik kan doen. Eind juli moet lukken! Patong is top, kom er net vandaan!

PigDog
11-01-2008, 14:05
Ko samet vond ik heel erg gaaf. Vorig jaar in het regenseizoen was dat het enige droge plekje in Thailand, in Phuket spoelden ze weg. Je hebt er weinig, alleen strand, zee, en loungebars, maar ik heb niet zoveel nodig :D
O ja, en een gym met een buitenring. (Naga-gym)

Jeru
12-01-2008, 11:11
Goed bezig Justi! Doe ze allemaal maar de groeten van mij :D

Biiyen
12-01-2008, 14:48
Veel plezier wederom Roy! In phuket zijn zat kampen waar je kan trainen. het enige mindere is dat de kampen in Phuket relatief gezien duurder zijn en veelal overcrowded zijn. Je kan trouwens ook naar een niet toeristisch kamp gaan, dat kost minder maar dan heb je ook geen luxe ofzo.

marcelt
12-01-2008, 17:19
Een andere goeie site is : http://www.muaythailand.com/index.php . Lijst van kampen, maar ook de ervaringen van mensen met trainen in Thailand. Ik trainde er zelf in 2005, combinatie van trainen en vakantie . In mei ga ik weer 2 weken alleen voor trainen. Ik ga naar Lampang, een non-toeristische Thaise stad om te trainen bij Berglerk Pinsinchai, een leraar waar ik de afgelopen jaren ca. 10 dagen bij getraind heb als hij Nederland weer bezoekt. http://www.burklerk-gym.com/burklerk.html . Goeie tip als je niet voor vakantie gaat, maar puur voor de training.

angelo
13-01-2008, 15:07
Ha Roy,

Leuk dat je aandacht aan de site www.thaiboxcamp.com geeft.
De site is net zoals www.fightersdatabase.org gratis en bedoeld voor vechtsporters.
Het is echter nog niet af en er moeten nog veel kampen op. Kent iemand een kamp dat er nog niet opstaat, kunnen ze me dat toezenden op [email protected].
Ook foto's en verslagen zijn welkom.
Veel plezier ermee!

Groetjes,

Angelo